niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 17.11.11 12:26
|
|
|
A6 v6 kiirus vs tipptronicu käitumine
Mure järgmine,
Viimasel ajal autol täheldanud sellise probleemi, et sõites ühtlase kiirusega (enamasti olen seda tuvastanud 3,4,5-nda käiguga) ja siis kiirust
langetades, ei vaheta kast käiku alla. Kui piduriga kiirelt kiiruse maha võtan siis on kõik korras ja asi toimib ilusti, kuid kuirahulikult
gaasipedaalilt jalg tõsta siis käik ei vahetu alla.
Toon näite: Kiirus 70-80km/h 5 käik, kiirus langeb ca 50km/h peale, mootori pöörded ca 1000 - 1200, ilmselget mootor ei jõua vedada kuid käiku alla
ei vaheta 4-nda peale. Kui korra äkkilisemalt gaasi vajutada siis tõmbab kohe käigu madalamaks ja asi korras.
Oskab keegi öelda, et mida kontrollima/puhastama vms peaks? Tundub vägisi,et miski on kuskilt umbes.
Igaks juhuks, et auto on a6 c5 2,5 tdi 132 kw quattro
kristjan
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.11.11 15:28
|
|
|
Ma usun, et heas korras 2.5 V6 diisel jõuab seda autot lihtsalt nende pöörete, käigu ja kiirusega vabalt vedada. Kas varem oli midagi teistmoodi?
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 17.11.11 15:34
|
|
|
Mul just sama mõte tekkis, et kui mootor selliste pöörete juures
ilmselgelt vedada ei jaksa siis vist midagi kapitaalsemat viga.
A mul on jäänud mulje, et kast aja jooksul, sõltuvalt viimase aja sõidustiilist, muudab oma käitumist. Ntx kui jupp aega korralikult peenestada siis
peale seda lasebki pöörded kõrgemale. Ja vastupidi.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.11.11 15:51
|
|
|
Jep, laisaks ta õpib end küll ise, tuleb parempoolse pedaaliga vahel piitsa anda.
Seda kasti sai tegelt vist ka erksamaks õpetada?
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.11.11 16:03
|
|
|
Kui kastil on DSP funktsionaalsus, siis saab seda kodeerida jah.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 17.11.11 16:49
|
|
|
Kõigil Tiptronic A6 C5-tel on DSP (Dynamisches Schaltprogramm) ja peale iga sõidu lõppu taastub nn "pentskari" reziim. Talla, sõku, raiu palju tahad
hommikuks on "penskari" reziimis tagasi. Seda siis tehase seades DSP-ga. Kui see venitamine sind häirib, oleks mõistlik DSP kodeering üle vaadata,
vajadusel ümber seadistada. Sellest DSP seadistamisest oli siin foorumis ka kuskil juttu.
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 17.11.11 19:11
|
|
|
Varem toimis kõik ilusti, vahetas käike nii nagu vaja. Kui aga gaasi lahti lasen siis vahetab ilusti käigu alla. Tundub, et probleem ongi selles,et ta
täpselt ei mida teha.
Mingi kuu aega tagasi pandi arvuti järgi ja võeti see iseõppiv süsteem maha.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 17.11.11 20:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Varem toimis kõik ilusti, vahetas käike nii nagu vaja. Kui aga gaasi lahti lasen siis vahetab ilusti käigu alla. Tundub, et probleem ongi selles,et ta
täpselt ei mida teha.
Mingi kuu aega tagasi pandi arvuti järgi ja võeti see iseõppiv süsteem maha. |
Järelikult kodeeritigi sulle selline käiguvahetus.
|
|
|
Rixy
huviline
Registreerunud 04.09.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.11 22:10
|
|
|
Tere niffu!
Veidi tuttav teema. Mul põhimõtteliselt sama konf. autol (2004a.) ja hakkas ka kast veidi lohakaks muutuma. Sujuvalt kiirust vähendades läksid ka
pöörded päris alla, ilma et käiku alla vahetaks.
Hakkas ka veidi raputama, kui tahtsin hoida kiirust, mis jääb ~ nö. kahe käigu vahepeale. Aitas tõesti kas lasta hoog niipalju alla, et ära vahetaks
või gaasipedaalile korra kiirem liigutus teha. Lasin käigukastis õli, filtri jms. ära vahetada ja ütleme nii, et see mure on kadunud. Ei mingit
rapsimist ja vahetab käike sujuvamalt ja õigematel hetkedel.
Et kui kastis õli vahetatud pole või on väga ammu, siis soovitan ära teha! Mul aitas Ja eks alati on parem varem sellised asjad ära teha, kui hiljem, muidu pärast vaja miskit rohkemat remontida ja vahetada...
R.
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 18.11.11 08:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rixy
Tere niffu!
Veidi tuttav teema. Mul põhimõtteliselt sama konf. autol (2004a.) ja hakkas ka kast veidi lohakaks muutuma. Sujuvalt kiirust vähendades läksid ka
pöörded päris alla, ilma et käiku alla vahetaks.
Hakkas ka veidi raputama, kui tahtsin hoida kiirust, mis jääb ~ nö. kahe käigu vahepeale. Aitas tõesti kas lasta hoog niipalju alla, et ära vahetaks
või gaasipedaalile korra kiirem liigutus teha. Lasin käigukastis õli, filtri jms. ära vahetada ja ütleme nii, et see mure on kadunud. Ei mingit
rapsimist ja vahetab käike sujuvamalt ja õigematel hetkedel.
Et kui kastis õli vahetatud pole või on väga ammu, siis soovitan ära teha! Mul aitas Ja eks alati on parem varem sellised asjad ära teha, kui hiljem, muidu pärast vaja miskit rohkemat remontida ja vahetada...
R. |
Tänud info eest,
Sinu kirjeldus on 1:1-le minuomaga. Kasti õli vahetasin suvel ära. Küll ise, see tähendab,et kastilt võtsin kaane alt ära, lasin nõrguda nii kaua kuni
enam õli ei tilkunud, uus filter + õli kuni hakkas täiteavast välja ajama. Turbiinist ma muidugi õli kätte ei saanud.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 18.11.11 18:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Tänud info eest,
Sinu kirjeldus on 1:1-le minuomaga. Kasti õli vahetasin suvel ära. Küll ise, see tähendab,et kastilt võtsin kaane alt ära, lasin nõrguda nii kaua kuni
enam õli ei tilkunud, uus filter + õli kuni hakkas täiteavast välja ajama. Turbiinist ma muidugi õli kätte ei saanud. |
Nii lihtne oligi? Oled sa kindel, et õige õlikogus kasti sisse sai?
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 19.11.11 09:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Tänud info eest,
Sinu kirjeldus on 1:1-le minuomaga. Kasti õli vahetasin suvel ära. Küll ise, see tähendab,et kastilt võtsin kaane alt ära, lasin nõrguda nii kaua kuni
enam õli ei tilkunud, uus filter + õli kuni hakkas täiteavast välja ajama. Turbiinist ma muidugi õli kätte ei saanud. |
Nii lihtne oligi? Oled sa kindel, et õige õlikogus kasti sisse sai? |
Tegin nii nagu netist leitud õpetuses kirjas oli. Kasti õli soojaks , siis välja, uus sisse, kõik käigud ühekaupa läbi (rattad olid lennus kõik)
uuesti õli nii palju,et täiteaugust õli välja hakkas tulema. Seejärel kordasin veelkord käikude lülitamist.
Mulle endale tekitab hämmingut see, et ennem õlivahetust seda muret polnud. Kui kasvõi pool õlikogusest uus sai siis viskoosus peaks ju paranema igal
juhul!
Eks kui muu ei aita peab auto uuest üles tõstma ja õli taset kontrollima.
Kas on reaalne variant, et auto on endale midagi valesti selgeks õppinud?
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 16.01.12 21:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Tänud info eest,
Sinu kirjeldus on 1:1-le minuomaga. Kasti õli vahetasin suvel ära. Küll ise, see tähendab,et kastilt võtsin kaane alt ära, lasin nõrguda nii kaua kuni
enam õli ei tilkunud, uus filter + õli kuni hakkas täiteavast välja ajama. Turbiinist ma muidugi õli kätte ei saanud. |
Nii lihtne oligi? Oled sa kindel, et õige õlikogus kasti sisse sai? |
Tegin nii nagu netist leitud õpetuses kirjas oli. Kasti õli soojaks , siis välja, uus sisse, kõik käigud ühekaupa läbi (rattad olid lennus kõik)
uuesti õli nii palju,et täiteaugust õli välja hakkas tulema. Seejärel kordasin veelkord käikude lülitamist.
Mulle endale tekitab hämmingut see, et ennem õlivahetust seda muret polnud. Kui kasvõi pool õlikogusest uus sai siis viskoosus peaks ju paranema igal
juhul!
Eks kui muu ei aita peab auto uuest üles tõstma ja õli taset kontrollima.
Kas on reaalne variant, et auto on endale midagi valesti selgeks õppinud? |
Kuna vahepeal pole asi iseenesest paremaks läinud siis mure mul ikka aktiivne veel. Ehk oskab keegi veel midagi täpsustavat lisada. Üks mõte on endal
tekkinud,et äkki gaasipedaali andur ei mõista täpselt mis asendis ta on? Kuidas seda testida saaks?
|
|
|
|