Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant 2,4 - 1998 - late (Vastuseid: 124 | Vaatamisi: 24091)
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 21.12.12 09:12 Tsiteeri


Ma pole küll kinni jäänud aga päris palju pudru põhja kriipimas käinud ning samuti keskelt põhjaalt tuleb tossu ja on veidi häälekam, ei tea mis seal katki või lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 21.12.12 09:16 Tsiteeri


Põhja alla piiludes tundub,et kõrvalistuja poolne sukk on viga saanud.Jube hääl on ikka.


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 03.01.13 16:33 Tsiteeri


Pühadest saati on masin seisnud ja täna sai masina summuti lõpuks korda.Sukk oligi lahti.Nüüd hea vaikne sõita.Sellega muidugi asi ei piirdunud.Ennem kui masina seisma jätsin sain lahti ühest tagumisest rehvist. -15 kraadiga rehvi maantee ääres vahetada pole just mõnus.Vaade mis avanes polnud just meeldiv.Nooltega siis märgistatud aukude kohad.Kuidas sellised augud siseküljele tekkida võisid,ei oska vastata.

http://www.upload.ee/image/2954425/2013-01-03_15.45.56__1__copy.jpg

Nüüd ostingi korralikku naastrehvi paari mõõdus 205/55/16.Kui kellegil pakkuda andke teada.Soovitavalt Tallinn ja selle lähiümbrus.


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 03.01.13 16:49 Tsiteeri


Ilmselt sõitsid pahaaimamatult mõnda aega tühja rehviga. Oli endalgi eelmine talv samasugune juhus. Ei märganud ka ennem kui auto hakkas jubedalt kiskuma ja tulemus oli ka nagu oleks keegi noaga lõiganud rehvi. Hea et vähemalt velgi vist jäi terveks ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 04.01.13 06:34 Tsiteeri


Täitsa võimalik,sest seisma jäin siis,kui loperdavat häält kuulsin.Velg tundub korras olevat,kuid eks õige pildi saab siis,kui pinki läheb.


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 17.01.13 20:29 Tsiteeri


Taevast pildistamas käies jäi ka masin kaamera ette!:D Pole just parim pilt,aga käib kah.:cool:
http://www.upload.ee/image/3010510/_MG_7684_copy.jpg


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 18.01.13 09:33 Tsiteeri


Eile pakuti Continental ContiIceContact rehve.Tänasega veerevad need minu masina all.Tegu korralike naastrehvidega,millel mustrijääk minimaalselt 8 mm.Mis asja juures parim,sain väga meeldiva teeninduse osaliseks Punase tn. Vianoris.Super!Soovitan soojalt.

Aga natuke masinast kah.Hommikul avastasin,et juhipoolset udutuld enam polnud.:o
Käega resti vahelt urgitsedes,tundsin,et tuli ikkagi alles.Tööl kiskusin võre maha ja mida kuradit,udutule kinnitus oli lihtsalt ära murdunud.Natuke arusaamatu,kuidas see plastik niimoodi sealt ära murduda sai.:mad:Kraavis pole masinaga käinud ja vallis samuti mitte.Seega otsin juhipoolset udutuld prefacelift.


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 02.02.13 09:29 Tsiteeri


Eilse seisuga on masinal ees uued rehvid.Õnnestus Pit-Stopist hea hinnaga paar osta.Täna hommikusel jäisel maanteel püsis auto ilusti ja kindlalt teel,erinevalt vanade esirehvidega.


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 29.04.13 20:06 Tsiteeri


Talv üle elatud ja täna käisin vanakest garaažis nokitsemas.Vahetasin juhipoolse klaasi plastik jullad,kuna ühel päeval klaas enam üles sõita ei tahtnud.Üks plastvidin oligi katki.See nüüd tip-top.Parempoolselt esitiivalt on hakanud värv vabatahtlikult lahkuma,kuna Audi insenerid ei pidanud vajalikuks logariga tiiba kaitsta koopa sisepoolelt.
Lisaks sellele kummitab autot korralik "kääks".Aeg remondiks on alles reedel,seni kaua tuleb karumaskiga linnas liigelda.
Hääl täpselt sama mis siin videos.
Järgmine kuu tuleb ka ülevaatusele minna,seega auto vaja korda teha.


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Margus_H
huviline



Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: X5

postitati 30.04.13 19:41 Tsiteeri


Põnevalt häälitseb sul see masin tõesti, salongi on ka kosta?
E60 polnud salongi midagi kosta (väljast täpselt sama hääl) Mul vennas kulges ringi ja imestas, et paljude pilgud just tema autot saadavad.. endamisi muheledes, no muidugi hetkeni kui ise väljast kuulis ja mõistis millest säherdune ülim tähelepanu..


Karumaskis tegelast linna vahel näen, viskan kindlasti käppa! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 01.05.13 05:21 Tsiteeri


Hei Margus!

E60'ga Audi salongi ei anna võrrelda.Kuulda on parasjagu,muidu sõidaks ka tuimalt ja ilma karumaskita edasi. ;) Hetkel ikka väga häbi.

Edit:Masin vaadati täna üle ja selgus,et ülemiste õõtsade puksid tegid seda häält.Lõtkusi polnud,määre peale ja vaikus majas.:)


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Margus_H
huviline



Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: X5

postitati 03.05.13 16:57 Tsiteeri


Siis pääsesid küll lihtsasti. Kas A6-el määritavad puksid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 26.05.13 05:01 Tsiteeri


Süstlaga määritavad.:P
Vanur oli vaja ülevaatamisele see kuu viia ja nädala keskel see ka tehtud sai.Läbis puhtalt.CO mõõtmisel oli alguses HC natuke kõrge,kuid tuuri andes loksus see ka paikka ja püsis seal ilusti.Küsisin millest see kõrge võib olla,pakuti,et kas karterituulutus või küünlad.No karterituulutus on mul üle käidud,seega tuleb lähiajal küünalde vahetus ette võtta.


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 08.06.13 06:19 Tsiteeri


Veovõlli ots ka nüüdseks vahetatud.Kel huvi,siis masin müügis .


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 14.07.13 18:32 Tsiteeri


08.07.2013 seisuga vahetatud õli ja filter.


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 21.10.13 05:59 Tsiteeri


17.10 seisuga vahetatud klapikaane tihendid täiskomplektis ja tagumised nuka korgid.Nüüd vaja veel mootorile pesu teha.Juhipoolsed ülemised õõtsad annavad ka endast kohati märku,kerge kolksuga.Lähiajal võtab vahetuse ette.


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 08.11.13 11:32 Tsiteeri


Väike update remondi päevikusse.07.11 vahetatud vasak poolsed alumised õõtsad ja vasak ülemine (tagumine) õõts.
Edit:Talvesuss on ka alla pandud,nüüd võib talv alata.


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KKaaleste
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.13 11:42 Tsiteeri


Autol originaal vedrustus? Enda omaga võrrelda ei kannata. Ju siis vedrud väsinud või keegi teised amordid ja vedrd alla toppinud. Väga madal on igatahes sinu omaga võrreldes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 08.11.13 11:53 Tsiteeri


Originaal vedrustus on all,kõrgemaks pole tõstetud.:D Võib-olla sul lihtsalt madaldus sari alla pandud.


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KKaaleste
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.13 12:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: late
Originaal vedrustus on all,kõrgemaks pole tõstetud.:D Võib-olla sul lihtsalt madaldus sari alla pandud.


Ei tea jah, mis seal tehtud. Eks siis tuleb nv uued amordid osta ja kuskilt võiks saada vedrud mis tõstaksid suts veel kõrgemaks. Oskaksid midagi soovitada äkki? Kas originaalis amort ise mustavärvi? Mul seal all mingid punased SACHS amordid. Kas võib siis olla nii ,et keegi seal midagi näppinud või teinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 08.11.13 12:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KKaaleste
Tsitaat:
Algselt postitas: late
Originaal vedrustus on all,kõrgemaks pole tõstetud.:D Võib-olla sul lihtsalt madaldus sari alla pandud.


Ei tea jah, mis seal tehtud. Eks siis tuleb nv uued amordid osta ja kuskilt võiks saada vedrud mis tõstaksid suts veel kõrgemaks. Oskaksid midagi soovitada äkki? Kas originaalis amort ise mustavärvi? Mul seal all mingid punased SACHS amordid. Kas võib siis olla nii ,et keegi seal midagi näppinud või teinud?

Kui coilid ei ole, siis klassikaline amort ei tohiks (märkimisväärselt) masina kõrgust mõjutada, surud ju uue amordigi kenasti käte vahel kokku. Ju ikka madaldus all, aga see ei tähenda, et see tehase originaal ei võiks olla.


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 08.11.13 13:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: KKaaleste
Tsitaat:
Algselt postitas: late
Originaal vedrustus on all,kõrgemaks pole tõstetud.:D Võib-olla sul lihtsalt madaldus sari alla pandud.


Ei tea jah, mis seal tehtud. Eks siis tuleb nv uued amordid osta ja kuskilt võiks saada vedrud mis tõstaksid suts veel kõrgemaks. Oskaksid midagi soovitada äkki? Kas originaalis amort ise mustavärvi? Mul seal all mingid punased SACHS amordid. Kas võib siis olla nii ,et keegi seal midagi näppinud või teinud?

Kui coilid ei ole, siis klassikaline amort ei tohiks (märkimisväärselt) masina kõrgust mõjutada, surud ju uue amordigi kenasti käte vahel kokku. Ju ikka madaldus all, aga see ei tähenda, et see tehase originaal ei võiks olla.


Point õige!Tegu võib näiteks olla oem S-line vedrudega.Ma siiski raha amortide peale kohe kulutama ei hakkaks,vaid uuriks ennem,mis vedrudega tegu on.


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KKaaleste
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.13 21:25 Tsiteeri


Mis vedrusi soovitate, et auto saaks kôrgem? Peab uurima jah mis seal all üldse on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 24.04.14 17:14 Tsiteeri


Auto on müügis.Huvilistel u2u.Hind omadele kaubeldav!


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 29.05.14 19:50 Tsiteeri


Teema lukku,auto on müüdud.


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.8% - SQL: 58.2%]