Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 21.12.12 09:12
|
|
|
Ma pole küll kinni jäänud aga päris palju pudru põhja kriipimas käinud ning samuti keskelt põhjaalt tuleb tossu ja on veidi häälekam, ei tea mis seal
katki või lahti.
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 21.12.12 09:16
|
|
|
Põhja alla piiludes tundub,et kõrvalistuja poolne sukk on viga saanud.Jube hääl on ikka.
-OOOO-
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 03.01.13 16:33
|
|
|
Pühadest saati on masin seisnud ja täna sai masina summuti lõpuks korda.Sukk oligi lahti.Nüüd hea vaikne sõita.Sellega muidugi asi ei piirdunud.Ennem
kui masina seisma jätsin sain lahti ühest tagumisest rehvist. -15 kraadiga rehvi maantee ääres vahetada pole just mõnus.Vaade mis avanes polnud just
meeldiv.Nooltega siis märgistatud aukude kohad.Kuidas sellised augud siseküljele tekkida võisid,ei oska vastata.
Nüüd ostingi korralikku naastrehvi paari mõõdus 205/55/16.Kui kellegil pakkuda andke teada.Soovitavalt Tallinn ja selle lähiümbrus.
-OOOO-
|
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 03.01.13 16:49
|
|
|
Ilmselt sõitsid pahaaimamatult mõnda aega tühja rehviga. Oli endalgi eelmine talv samasugune juhus. Ei märganud ka ennem kui auto hakkas jubedalt
kiskuma ja tulemus oli ka nagu oleks keegi noaga lõiganud rehvi. Hea et vähemalt velgi vist jäi terveks ?
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 04.01.13 06:34
|
|
|
Täitsa võimalik,sest seisma jäin siis,kui loperdavat häält kuulsin.Velg tundub korras olevat,kuid eks õige pildi saab siis,kui pinki läheb.
-OOOO-
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 02.02.13 09:29
|
|
|
Eilse seisuga on masinal ees uued rehvid.Õnnestus Pit-Stopist hea hinnaga paar osta.Täna hommikusel jäisel maanteel püsis auto ilusti ja kindlalt
teel,erinevalt vanade esirehvidega.
-OOOO-
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 29.04.13 20:06
|
|
|
Talv üle elatud ja täna käisin vanakest garaažis nokitsemas.Vahetasin juhipoolse klaasi plastik jullad,kuna ühel päeval klaas enam üles sõita ei
tahtnud.Üks plastvidin oligi katki.See nüüd tip-top.Parempoolselt esitiivalt on hakanud värv vabatahtlikult lahkuma,kuna Audi insenerid ei pidanud
vajalikuks logariga tiiba kaitsta koopa sisepoolelt.
Lisaks sellele kummitab autot korralik "kääks".Aeg remondiks on alles reedel,seni kaua tuleb karumaskiga linnas liigelda.
Hääl täpselt sama mis siin videos.
Järgmine kuu tuleb ka ülevaatusele minna,seega auto vaja korda teha.
-OOOO-
|
|
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 30.04.13 19:41
|
|
|
Põnevalt häälitseb sul see masin tõesti, salongi on ka kosta?
E60 polnud salongi midagi kosta (väljast täpselt sama hääl) Mul vennas kulges ringi ja imestas, et paljude pilgud just tema autot saadavad.. endamisi
muheledes, no muidugi hetkeni kui ise väljast kuulis ja mõistis millest säherdune ülim tähelepanu..
Karumaskis tegelast linna vahel näen, viskan kindlasti käppa!
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 03.05.13 16:57
|
|
|
Siis pääsesid küll lihtsasti. Kas A6-el määritavad puksid?
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 26.05.13 05:01
|
|
|
Süstlaga määritavad.
Vanur oli vaja ülevaatamisele see kuu viia ja nädala keskel see ka tehtud sai.Läbis puhtalt.CO mõõtmisel oli alguses HC natuke kõrge,kuid tuuri andes
loksus see ka paikka ja püsis seal ilusti.Küsisin millest see kõrge võib olla,pakuti,et kas karterituulutus või küünlad.No karterituulutus on mul üle
käidud,seega tuleb lähiajal küünalde vahetus ette võtta.
-OOOO-
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 08.06.13 06:19
|
|
|
Veovõlli ots ka nüüdseks vahetatud.Kel huvi,siis masin müügis .
-OOOO-
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 14.07.13 18:32
|
|
|
08.07.2013 seisuga vahetatud õli ja filter.
-OOOO-
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 21.10.13 05:59
|
|
|
17.10 seisuga vahetatud klapikaane tihendid täiskomplektis ja tagumised nuka korgid.Nüüd vaja veel mootorile pesu teha.Juhipoolsed ülemised õõtsad
annavad ka endast kohati märku,kerge kolksuga.Lähiajal võtab vahetuse ette.
-OOOO-
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 08.11.13 11:32
|
|
|
Väike update remondi päevikusse.07.11 vahetatud vasak poolsed alumised õõtsad ja vasak ülemine (tagumine) õõts.
Edit:Talvesuss on ka alla pandud,nüüd võib talv alata.
-OOOO-
|
|
|
|
KKaaleste
huviline
Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.13 11:42
|
|
|
Autol originaal vedrustus? Enda omaga võrrelda ei kannata. Ju siis vedrud väsinud või keegi teised amordid ja vedrd alla toppinud. Väga madal on
igatahes sinu omaga võrreldes.
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 08.11.13 11:53
|
|
|
Originaal vedrustus on all,kõrgemaks pole tõstetud. Võib-olla sul
lihtsalt madaldus sari alla pandud.
-OOOO-
|
|
|
|
KKaaleste
huviline
Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.13 12:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: late
Originaal vedrustus on all,kõrgemaks pole tõstetud. Võib-olla sul
lihtsalt madaldus sari alla pandud. |
Ei tea jah, mis seal tehtud. Eks siis tuleb nv uued amordid osta ja kuskilt võiks saada vedrud mis tõstaksid suts veel kõrgemaks. Oskaksid midagi
soovitada äkki? Kas originaalis amort ise mustavärvi? Mul seal all mingid punased SACHS amordid. Kas võib siis olla nii ,et keegi seal midagi näppinud
või teinud?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 08.11.13 12:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KKaaleste
Tsitaat: | Algselt postitas: late
Originaal vedrustus on all,kõrgemaks pole tõstetud. Võib-olla sul
lihtsalt madaldus sari alla pandud. |
Ei tea jah, mis seal tehtud. Eks siis tuleb nv uued amordid osta ja kuskilt võiks saada vedrud mis tõstaksid suts veel kõrgemaks. Oskaksid midagi
soovitada äkki? Kas originaalis amort ise mustavärvi? Mul seal all mingid punased SACHS amordid. Kas võib siis olla nii ,et keegi seal midagi näppinud
või teinud? |
Kui coilid ei ole, siis klassikaline amort ei tohiks (märkimisväärselt) masina kõrgust mõjutada, surud ju uue amordigi kenasti käte vahel kokku. Ju
ikka madaldus all, aga see ei tähenda, et see tehase originaal ei võiks olla.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 08.11.13 13:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: KKaaleste
Tsitaat: | Algselt postitas: late
Originaal vedrustus on all,kõrgemaks pole tõstetud. Võib-olla sul
lihtsalt madaldus sari alla pandud. |
Ei tea jah, mis seal tehtud. Eks siis tuleb nv uued amordid osta ja kuskilt võiks saada vedrud mis tõstaksid suts veel kõrgemaks. Oskaksid midagi
soovitada äkki? Kas originaalis amort ise mustavärvi? Mul seal all mingid punased SACHS amordid. Kas võib siis olla nii ,et keegi seal midagi näppinud
või teinud? |
Kui coilid ei ole, siis klassikaline amort ei tohiks (märkimisväärselt) masina kõrgust mõjutada, surud ju uue amordigi kenasti käte vahel kokku. Ju
ikka madaldus all, aga see ei tähenda, et see tehase originaal ei võiks olla. |
Point õige!Tegu võib näiteks olla oem S-line vedrudega.Ma siiski raha amortide peale kohe kulutama ei hakkaks,vaid uuriks ennem,mis vedrudega tegu on.
-OOOO-
|
|
|
|
KKaaleste
huviline
Registreerunud 06.10.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.13 21:25
|
|
|
Mis vedrusi soovitate, et auto saaks kôrgem? Peab uurima jah mis seal all üldse on.
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 24.04.14 17:14
|
|
|
Auto on müügis.Huvilistel u2u.Hind omadele
kaubeldav!
-OOOO-
|
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
postitati 29.05.14 19:50
|
|
|
Teema lukku,auto on müüdud.
-OOOO-
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |