maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 10.11.11 19:04
|
|
|
2.5TDi vibreerib/müriseb rõhu ülesse tulles
Tekkis selline probleem sõites. Hakkasin 4'da kiirendama ja kuskil 3000 pöörde juures lõi vibratsiooni autosse. Kiirelt lükkasin 5'da sisse ja oli
kõik korras. Kui edasi kiirendasin 5'daga, siis lõi jälle vibratsiooni sisse. Edasi kulgesin vaikselt 105'ga ja kõik tundus ok. Pärast proovisin
jälle 4'daga kiirendada 80km/h'st ülesse ning lõi uuesti vibratsiooni sisse.
Tühikäigul ei ole nagu midagi viga, kuid nüüd kodu juures proovides, siis pöördeid kuskil 1300-1400 pöörde juurde jõudes tekib kah mingi vibratsioon.
See vibratsioon on küll märgatavalt nõrgem, kui sõites tekkiv.
Saan aru, et interneti teel diagnoosimine ei ole täpne, kuid sooviks mingitki suunavad juhised saada.
Enda esimesed mõtted olid seotud siduriga või hoorattaga. Kas on kuidagi võimalik nende vigu arvutiga diagnoosida või mingil muul kodusel viisil ?
Lisaks juurde, et alles sai ka chip soetatud.
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.11 19:06
|
|
|
Vändaotsaratas ei loperda?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 10.11.11 19:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: medical
Vändaotsaratas ei loperda? |
See peaks tühikäigul ka vist ikkagi tundma andma.
|
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 10.11.11 19:14
|
|
|
Meenus, et seisma jäädes töötas tühikäigul ja tuuritades normaalselt. Kui pärast uuesti proovisin, siis hakkas nagu süvenema probleem. Kiirendades
mingi hetk kadus vibratsioon ära, nii 3500-4000 pöörde juures.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 10.11.11 19:22
|
|
|
Kui võimalik lase diagnost teha. Ehk saad natuke infot, kas midagi streigib või mitte.
|
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 10.11.11 19:24
|
|
|
Eks see ongi esimesel võimalusel plaanis, kuid linnas eemal elamine tekitab probleem sellega hetkel.
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 10.11.11 20:54
|
|
|
Osta ühemassiline hooratas ja saad jälle vaikuses sõita. Uue softiga kahemassiline ei saa enam tööga hakkama.
Tean inimesi kes pool autot laiali kiskunud ja viga lahendanud, kuid viga alati üks olnud.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 10.11.11 21:44
|
|
|
Jah, oma eluea ära elanud hooratta leevendid ei pea väändele vastu. Mul ka ühemassiline vahel.
|
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 11.11.11 04:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Jah, oma eluea ära elanud hooratta leevendid ei pea väändele vastu. Mul ka ühemassiline vahel. |
Räägi täpsemalt, mis masina pealt asjad tuleks võtta?
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 11.11.11 06:36
|
|
|
Mina võtsin 100 c4 2,5tdi pealt. Ketta jätsin originaali, millele peale läksid pidurimeistri katted. Korvi on ka 100 oma vaja.
|
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 11.11.11 06:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Mina võtsin 100 c4 2,5tdi pealt. Ketta jätsin originaali, millele peale läksid pidurimeistri katted. Korvi on ka 100 oma vaja. |
Ja läheb siis 1:1 külge? Kasutatud 2 massilist kuidagi kontrollida saab enne külge panekut? 1massiline peab väändele paremini vastu kah?
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.11 09:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Mina võtsin 100 c4 2,5tdi pealt. Ketta jätsin originaali, millele peale läksid pidurimeistri katted. Korvi on ka 100 oma vaja. | Nii
on kõik teinud ja ka ise plaanin. Kuulasin ka maad väljamaa audi foorumites, ka sealgi see tavaline swap autole.
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 11.11.11 10:05
|
|
|
Häda selles, et sõita on vaja. kahemassiline oleks kohe saadaval aga 100 oma ei ole leidnud hetkel. Pidurimeistrisse oleks kah vaja viia, seega
ajakulu on korralik. hetkel 2000 pöörde juures ei ole midagi viga nagu. Kaua nii sõita võiks üldse?
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 11.11.11 12:50
|
|
|
Vibra läheb aina hullemaks. Rahulikult sõites kannatab veel kaua aga väänet nautida ei saa. Ühemassilisel väändepiiri pole, kannatab samapalju kui
korv ja ketas. Orig korv pidi kannatama 500nm kanti.
100 korv ja hooratas sobib 1:1-le, 100 polte on ka vaja, need erineva pikkusega võrreldes A6.
Kahemassilisi võid vaadata 85kw esiveo omi, need ehk korralikumad aga vana on vana.
|
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 12.11.11 19:05
|
|
|
Mis selle 100 2.5Td hooratta kood on? ETKA'st sain 046105269H, kuid päris mitmes kohas annab selle vasteks kahemassilise hoopis. nt. siin
Nüüd tegi Urmet hulgi.ee 'st sellise pakkumise, et kahemassiline nõksa alla 400. Aga kas uus kahemassiline peab vastu väändele? Ise katsejäneseks
väga ei tahaks hakata
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.11.11 19:15
|
|
|
Ei ole küll sama mark, aga probleem üsna sarnane.
Autoks T4 Multivan 2,5 TDi, 75kW tehasest. Kolm aastat tagasi Autohais chipitud +30kw.
Probleem selline, et viienda käiguga maanteel järsemalt 75-90 kiirendada, siis 1800 kuni 2000 rpm tekib keresse värin. Kui väga rahulikult kiirendada,
on kõik vaikne, vaid turbo puhumine on kuulda Alla 1800 on vaikne ja üle
2000 ka. Neljandaga käib see vahemik nii kiiresti, et ei saa midagi aru.
On neil ka kahemassiline ja sama mure?
|
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 12.11.11 19:23
|
|
|
Kiirelt Saksa T4 foorumit vaadates, siis JAH. Ka nemad maadlevad nende kahemassilistega.
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 14.11.11 16:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Vibra läheb aina hullemaks. Rahulikult sõites kannatab veel kaua aga väänet nautida ei saa. Ühemassilisel väändepiiri pole, kannatab samapalju kui
korv ja ketas. Orig korv pidi kannatama 500nm kanti.
100 korv ja hooratas sobib 1:1-le, 100 polte on ka vaja, need erineva pikkusega võrreldes A6.
Kahemassilisi võid vaadata 85kw esiveo omi, need ehk korralikumad aga vana on vana. |
Uuriks veel tausta. Kuidas sellel ühemassilisel tühikäigul värin on? Sõitmisel kah segab midagi?
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 14.11.11 17:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maxic
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Vibra läheb aina hullemaks. Rahulikult sõites kannatab veel kaua aga väänet nautida ei saa. Ühemassilisel väändepiiri pole, kannatab samapalju kui
korv ja ketas. Orig korv pidi kannatama 500nm kanti.
100 korv ja hooratas sobib 1:1-le, 100 polte on ka vaja, need erineva pikkusega võrreldes A6.
Kahemassilisi võid vaadata 85kw esiveo omi, need ehk korralikumad aga vana on vana. |
Uuriks veel tausta. Kuidas sellel ühemassilisel tühikäigul värin on? Sõitmisel kah segab midagi? |
Tühikäigul mingit vahet pole. Samas enam 1000rpm juristada ei saa. Natukene äkilisem on.
|
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 18.11.11 18:33
|
|
|
Nii. Vahetus tehtud ja probleem lahenenud. Tulevastele hädalistele siis kokkuvõtvalt infoks.
Vaja läheb Audi 100 2.5Tdi pealt sidurikorvi ja hooratast. Vanale sidurikettale uued katted Pidurimeistrist, mis võtab aega u. paar tundi kuni
päev.
Muutust on minu masinal nii palju, et 3'nda ja 4'ndaga enam 1000-1200 pöördega ei taha töristada, kuni kumiseb. Tühikäigul või ühtlasel sõidul vahet
pole.
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 19.11.11 12:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maxic
Nii. Vahetus tehtud ja probleem lahenenud. Tulevastele hädalistele siis kokkuvõtvalt infoks.
Vaja läheb Audi 100 2.5Tdi pealt sidurikorvi ja hooratast. Vanale sidurikettale uued katted Pidurimeistrist, mis võtab aega u. paar tundi kuni
päev.
Muutust on minu masinal nii palju, et 3'nda ja 4'ndaga enam 1000-1200 pöördega ei taha töristada, kuni kumiseb. Tühikäigul või ühtlasel sõidul vahet
pole. | Vabalt võib ka r5 bensuka hooratta panna, töösilindri pulk 8mm pikemaks ja korras.
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 19.11.11 13:17
|
|
|
Seda küll kuid see lahendus on mugavaim.
|
|
|