vax
huviline
Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.11 22:50
|
|
|
A4 jättis teele
Tegu on 98a. a4 quattroga, 2.4 mootor.
Sõitsin maanteel, kui järsku käis masinast tugev jõnks läbi, armatuuris läks kõik korraks pimedaks ning ärkas siis hädakisa saatel taas ellu.
Loomulikult tõmbasin kohe teeäärde, mootor jäi tööle kuid kõik tundus normaalne.
Järgmine anomaalia oli 6km edasi kui kuulsin jstkui miskt surinat mis poleks tohtinud olla. Surina toon muutus koos mootori pööretega. Tõmbasin jälle
teeäärde ja lülitasin mootori välja. Kapoti all loomulikult midagi teistmoodi ei täheldanud, mõtlesin et paneks mootori tagasi ja kuulaks kapoti alt,
kuskohast see heli tuleb. Võtit andes läks küll süüde kenasti sisse, kuid starter ei teinud klõpsugi.
Tuli veel meelde, et samal päeval varem olin süütelukuga jamanud, ei saanud võtit kätte...
|
|
|
Memphisc
huviline
Registreerunud 21.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.11 23:19
|
|
|
Võiks kütusepumpa kaeda.
We're drifting slow through the snow on 5th Avenue..
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 10.11.11 05:03
|
|
|
Süüteluku põhi lõpetas töölepingu. Sõites katkestus ilmselt sealt tuligi kui kõik pimedaks viskas.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.11 05:14
|
|
|
Loodetavasti antud juhul nii ei ole, kuid on olnud juhuseid, et starter on peale jäänud ja inimesed on sõitnud kilomeetrite viisi niimoodi, et starter
tavapärase loetud sekundite ja paarisaja pöörde asemel on käinud ~0,5h ja tuhandeid pöördeid minutis.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
vax
huviline
Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.11 08:40
|
|
|
Mul on teooria, et süüteluku viga lõi starteri sõidu ajal taha. Millegi muuga ei oska seda kõrvalheli seletada...
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 10.11.11 09:52
|
|
|
A4 süütelukupõhi on suht tüüpviga küll. Minu omal jääb ka lõppu kinni ja tean juba suht algusest saati, et pärast käivitumist tuleb nõks tagasi
keerata, muidu ei hakka põhituled, suunakad ja kliima tööle. Starter mul vist siiski voolu alla ei jää. Praeguseks harjunud, kuid eks mingi aeg tuleb
siiski vahetama hakata.
|
|
|
|
vax
huviline
Registreerunud 28.03.10
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.11 10:26
|
|
|
Nii saingi kõne remondimehelt ja ongi lood nii, nagu arvasin.
Starter on seest täitsa pilbasteks, ehk siis olin sõitnud päris pikka maad ilma et oleks ise aru saanud, et starter on ikka peal.
Blackout oli tingitud harjade lühistumisest.
Vägisi tekkis mõte, et selle edaspidiseks ärahoidmiseks võiks starteri tõmberelee pealt vedada juhtme mingi led lambi või buzzeri peale.
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 12.11.11 18:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Loodetavasti antud juhul nii ei ole, kuid on olnud juhuseid, et starter on peale jäänud ja inimesed on sõitnud kilomeetrite viisi niimoodi, et starter
tavapärase loetud sekundite ja paarisaja pöörde asemel on käinud ~0,5h ja tuhandeid pöördeid minutis. |
mind huvitab kuidas saab mootor hakata starterit ringi vedama kui hammaka sees on vabajooksusidur, mis ühte pidi ainult haagib....ainus variant on
juba pikema aja möödudes kui hammakas võlli peale kinni sulab
|
|
|