HRa4
huviline
Registreerunud 08.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.11 19:44
|
|
|
Audi A4 '97 55kW ongi uimane või on mingi kala sees?
Tere, mul on Audi A4 '97 55kW. Tahtsin küsida, et kas selle mootoriga ongi auto uimane või on mingi kala sees?
Ettetänades, Henri.
***
Edit by Black: arvestades juba tekkida jõudnud arutelu muutsin pealkirja informatiivseks. Järgmine kord tee seda palun ise, kuna vastasel korral teema
kustutatakse!
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 08.11.11 19:45
|
|
|
Ma arvan,et viga on sinus
Pisike punane putukas
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 08.11.11 19:56
|
|
|
Eks oleneb mida uimasuse all mõelda. 55 KW on muidugi jah selline iguli võimsus ja eriliselt karm pill ei saagi olla. No vaata/mõõda kiirendus ära sellises vahemikus kus tundub uimane olema (näit.
et 4 käiguga 50-100 km/h) ja anna teada, võibolla keegi viitsib võrdlusmomendi anda.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 08.11.11 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: exess
Ma arvan,et viga on sinus |
Katsu veidike olla.
See, et küsimus sulle tundub rumal, ei tähenda seda, et sina pead rumalamalt ennast väljendama.
Henri, 55KW diisel kahjuks ei ole töesti eriline spurtija.
Kui nöudnuks erksust, siis enne soetust vöinuks proovida, et kas vastab sinu ootusele vöi mitte.
100, 55KW Ziguli on asjaliku tegelase käes vägagi nobe.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 08.11.11 19:59
|
|
|
Minu teada pole sellise mootoriga Annelit isegi olemas.
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette
|
|
|
|
HRa4
huviline
Registreerunud 08.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.11 20:00
|
|
|
Ei, lihtsalt võrreldes seatiga millel on samad kWd siis Seat käib ikka kõvasti paremini..
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 08.11.11 20:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Minu teada pole sellise mootoriga Annelit isegi olemas. |
AFF 1.9 TDI 12/1995 - 11/2000
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 08.11.11 20:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HRa4
Ei, lihtsalt võrreldes seatiga millel on samad kWd siis Seat käib ikka kõvasti paremini.. |
Kuidas on lood isendite kere massidega ja mis Seat mudeliga tegu?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 08.11.11 20:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HRa4
Ei, lihtsalt võrreldes seatiga millel on samad kWd siis Seat käib ikka kõvasti paremini.. |
Siin veidi loeb ka see, milliste pöörete juures see max. võimsus on ja milliste pöörete juures on max. pöördemoment. Aga ega ei saa välistada, et
autol toitesüsteemis võib mingi kala olla.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 08.11.11 20:18
|
|
|
Kas pole mitte 1,9 DI ehk turbota versioon. Sellel on tõesti minek lahja, kuna diislil mängib turbo olulist rolli minekul. Paremaks saad vast kui
süüte ja pumba väga täpselt välja timmid.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 12.11.11 18:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Kas pole mitte 1,9 DI ehk turbota versioon. Sellel on tõesti minek lahja, kuna diislil mängib turbo olulist rolli minekul. Paremaks saad vast kui
süüte ja pumba väga täpselt välja timmid. |
Just nii ongi. Jõhvis oli ka hiljuti alles müügis üks...ei saa mina selle mootori mõttest aru..55kw, 150Nm, 0-100 15.9s ja keskmine kulu 5.3 liitrit
sajale. Samalajal 66kw annab 202Nm, 0-100 13.3s ja keskmine kulu 5.4 liitrit sajale...
Niiet jah, mingi püss see auto ei saagi olla
|
|
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2017
|
postitati 29.04.13 12:27
|
|
|
Kasutan vanat teemat ära. Autoks Audi A4 1997 1.9TDI 66kw autom. kast
Tsiteerin oma Audi teemast:
Tsitaat: | Algselt postitas: TDN
Nimelt siis ei jõua auto kiirendada, Turbo järgi tuleb aga kasu nagu pole. Möödasõitu võimatu teha kuna auto põhimõtteliselt kiiremini kui 120 ei
suudagi sõita. Seoses sellega on küttekulu ka kasvanud natuke.
Mis on tehtud/kontrollitud:
- Diagnostika - õhukulu lugeja vahetatud
- Kütusefilter vahetatud
- Vaakumvoolikud vahetatud
- Turbos lõtku pole
- Turbo kolle puhas
- Turbo rõhku tekitab
- EGR'il pime ees
- Geomeetria varras liigub
Võtsin sõites natuke aega ka kui gaas põhjas sirgel teel:
50km/h - 100km/h = 16 sek
90km/h - 110km/h = 13 sek |
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 29.04.13 12:32
|
|
|
Rõhulekketest teha
|
|
|
|
TDN
huviline
Registreerunud 22.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: koda Superb 2017
|
postitati 29.04.13 14:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Rõhulekketest teha |
Okeii,
Oskab keegi soovitada, kus seda rõhulekke testi teha saaks? Võru-Tartu-Viljandi alas. Mis hind olla võiks?
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 29.04.13 14:27
|
|
|
Ma ei ole kindel, kas mul on õiges mõõdus testrit.
Mis õhulugeja diameeter on?
Kui 70mm, siis olemas
|
|
|
|