Tomiitoz
huviline
Registreerunud 02.11.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.11 17:08
|
|
|
ABS, käsipidur armatuuril.
Tere!
Mure selline, et vahetasin 2 päeva tagasi tagalaagrid ning pärast seda hakkasid armatuuril põlema ABS ning käsipiduri tuled, ABS ei toimi.
Varem pole sellist jama olnud.
On kellelgi ideid mida tuleks ette võtta?
Autoks on 97 aasta A4 Quattro, V6 142kw
Jään ootama!
Tom
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.11.11 18:19
|
|
|
Eks vaata need andurid üle, kus laagreid vahetasid. VAG-COM ütleks ka täpse koha ära.
Käsipiduri lüliti peaks vist kangi alla olema, liiguta seda. Kui oled kindel, et see ikka käsipiduri tuluke on, mitte üldine suur punane pidurite
hüüumark.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 02.11.11 18:23
|
|
|
Ma võin ka eksida ja quattrol võib teistmoodi olla, aga esivedusel b5 a4-l oli laager piduriketta sees ja ketta küljes ka hammasvöö, mille puudumise
või vale asendi tõttu võib ABS mitte toimida ja viga anda.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.11.11 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Ma võin ka eksida ja quattrol võib teistmoodi olla, aga esivedusel b5 a4-l oli laager piduriketta sees ja ketta küljes ka hammasvöö, mille puudumise
või vale asendi tõttu võib ABS mitte toimida ja viga anda. |
Sa ei eksi, sest just nii ongi!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 03.05.12 09:19
|
|
|
Palju takistus olema peaks anduril? Selle järgi peaks ju saama samuti teada, kas andur töökorras või mitte?
Anre
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 03.05.12 09:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MrAnre
Palju takistus olema peaks anduril? Selle järgi peaks ju saama samuti teada, kas andur töökorras või mitte?
Anre |
Ma võin mööda panna, aga ainult takistus vast midagi ei näita, see ei ole takistuse muutuse tüüpi andur, loeb üldse tekkivaid pinge impulsse, kui
magnet sealt mööda liigub, mida tihedamad impulsid, seda tihemini käib magnet mööda ja seda kiiremini järelikult auto ratas liigub, peaks olema Halli
effektiga tegemist, aga testida saab neid ikka ja arvuti vist võiks ka näidata, milline läbi.
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 03.05.12 10:47
|
|
|
Selge. Siis tuleb arvuti järgi lükata ja vaadata. Miskipärast niisama sõites on kõik okei, linnas näiteks, aga maanteel ühtlase kiirusega sõites peale
20km sõitu viskab armatuuril tule põlema ja järelikult lülitab ABS-i välja. Vähemalt talvel katsetades lükkas. Kahtlane.
|
|
|
MrAnre
huviline
Registreerunud 28.01.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T Quattro
|
postitati 03.05.12 11:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Ma võin ka eksida ja quattrol võib teistmoodi olla, aga esivedusel b5 a4-l oli laager piduriketta sees ja ketta küljes ka hammasvöö, mille puudumise
või vale asendi tõttu võib ABS mitte toimida ja viga anda. |
Sa ei eksi, sest just nii ongi! |
Kas Quattrol on see hammasvöö siis käändmiku sees? Sest ketta sees teda ju pole? Laager samuti mitte. Laager ju ka käändmikus?
Edit: Leidsin foorumist küsimusele vastuse.
|
|
|