Tere!
Jõudumööda viskan siia üles mõned ette tulnud probleemid, mida näitab Vag-Com kaabel.
Kes lahti hammustab, võiks kommenteerida...
Eeljutt juurde:
Mootoriks 1.9, 81kW
Auto külma mootoriga läheb käima puterdades, nö 3 silindriga. Isegi kui läheb käima 4 silindriga, siis andes gaasi, jääb tööle neist kolm, ja pole
harv, kui auto välja sureb. Pihustiotsad on vahetatud ja reguleeritud.
Küsimus siis siin:
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
postitati 01.11.11 15:22
Sellest aknast sa näed pihustus koguste erinevust juhtpihustiga võrreldes ja kompenseerimist suhtarvuna. Kui palju pump muudab koguseid, et mootorit
võimalikult ühtlaselt tööle panna.
Lase mootoril kompressioonid üle mõõta tõenäoliselt on probleem liiga erinevate survetega(üle 2 bar kompresiooni erinevus) ja pump ei suuda enam
liiga kulunud mootorit normaalselt tööle panna.
Peeter_S
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
postitati 01.11.11 18:08
Kas see tähendab, et neljas aken peabki tühi olema - on siis nö juhtpihusti aken?
Lisan juurde:
Vahel läheb siiski auto ka kohe normaalselt käima.
Soojalt probleemi pole esinenud.
Kompressioon sai mõõdetud külma mootoriga - 25 (pluss-miinus 0,5).
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
postitati 01.11.11 19:24
See 25 bar kompresiooni on nii enam-vähem ok tulemus sõitnud mootorile.
Milline on takistus juhtpihustil? Võiks olla ca 20 kraadi juures ca 120 oomi.
Selliste pöörete nagu 1950-2000p/min pole mõtet monitoorida.
Kas basicu alt nr 4 kanalist süütenurka tegema oled pannud?
Peeter_S
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
postitati 01.11.11 23:30
Mõõdan ära esimesel võimalusel.
Mis sa selle all mõtled:
Kas basicu alt nr 4 kanalist süütenurka tegema oled pannud?
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
postitati 02.11.11 12:26
Tsitaat:
Algselt postitas: Peeter_S
Mõõdan ära esimesel võimalusel.
Mis sa selle all mõtled:
Kas basicu alt nr 4 kanalist süütenurka tegema oled pannud?
Pidasin silmas seda, et measuring block nr 4 alt lähed basic settingute alla ja siis peaks mootori pöörded tõusma ca 1000p/min kanti ja siis toimub
süüte liigutamine varane-hiline.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.5% - SQL: 63.5%]