Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 Koopaääred vajavad tegemist! (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2026)
SimoM
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 31.10.11 21:54 Tsiteeri
A6 Koopaääred vajavad tegemist!



Tegemist 1997 A6-ga 121 kw, 2.4, seega siis c5 kere.
Mure selline, et mõlemad esimesed koopaääred nö. kobrutavad, kõrvalistuja poolne on ikka üsna mäda. Iseenesest on koobas kõva ja korras aga täpselt rataste kohalt ülevalt serv ca 10x 10 cm. Ülejäänud koopaserv ok.
Kas on võimalik antud koht ära likvideerida ja nö. enamvähem viisakalt korda teha või peab võtma korraga terve detaili ette?

Ei aja taga mingit profitööd, aga remonditud koobas peaks ikka jääma selline, et väga silma ei riiva ja mõni aeg ikka kestab ka!

Seega ootan pakkumisi kes teeb ja arvamusi palju selline "lõbu" raha küsib...? Lähiajal plaanis ikka ära teha, sest talve ilmselt vastu ei peaks....

Parimat,

Simo.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 31.10.11 22:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SimoM
Tegemist 1997 A6-ga 121 kw, 2.4, seega siis c5 kere.
Mure selline, et mõlemad esimesed koopaääred nö. kobrutavad, kõrvalistuja poolne on ikka üsna mäda. Iseenesest on koobas kõva ja korras aga täpselt rataste kohalt ülevalt serv ca 10x 10 cm. Ülejäänud koopaserv ok.
Kas on võimalik antud koht ära likvideerida ja nö. enamvähem viisakalt korda teha või peab võtma korraga terve detaili ette?

Ei aja taga mingit profitööd, aga remonditud koobas peaks ikka jääma selline, et väga silma ei riiva ja mõni aeg ikka kestab ka!

Seega ootan pakkumisi kes teeb ja arvamusi palju selline "lõbu" raha küsib...? Lähiajal plaanis ikka ära teha, sest talve ilmselt vastu ei peaks....

Parimat,

Simo.


Ei oska öeldagi kohe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 01.11.11 05:50 Tsiteeri


Tee mis sa teed aga aastaga on see koht uuesti mäda . Kõige odavam on ikka ise teha . Lased vastavalt koodile värvi valmis segada ja aerosooli pressida . Kogu lõbu läheb ca 30 euri maksma .
Hind sisaldab siis väikest pahtlipurki värvi ja lakki.
Esimene kord kipub alati aiataha minema aga seda kraami jätkub päris mitmeks korraks :)


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 01.11.11 05:58 Tsiteeri


Pole eriline värvimise spets, aga vist kui happekrundiga või nö. roostesurmaga kõigepealt üle teha, peaks kauem aega kuluma enne kui roosteuss samas kohas jälle pead tõstma hakkab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 01.11.11 07:27 Tsiteeri


Kui vähegi võimalik, osta romulast korralikud tiivad. Kui veab, saad isegi sama värvi ja kulumis- ning pleekimisastmega. Mina oma A4-le sain korraliku sama värvi esitiiva näiteks 20€-ga. Vahetus võttis mul endal maja ees pool tundi. Võrdle, palju värvimine maksab ja kui kaua auto selleks sinu kasutusest ära on...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SimoM
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 01.11.11 08:05 Tsiteeri


Jaa see oleks muidugi väga hea variant kui õnnestuks saada mõnekümne euriga kuskilt romulast:P Pole veel neid hindu uurinud aga eeldasin, et tunduvalt kallim see asi kui niimoodi joppaks siis oleks omadega päris "või" sees:D
Eks peab siis vaatama ja uurima hakkama, äkki on õnn vahepeal minu poolel ka:D

Kuid siiski kes oskavad remondi koha pealt sõna veel sekka öelda, jään arvamusi ja pakkumisi ootama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lOOOOl
huviline



Registreerunud 18.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, SUV

postitati 04.11.11 16:10 Tsiteeri


C5-l hakkavad tiivad seest roostetama. Kui sul värv juba kobrutab, siis on rooste juba läbi tiiva läinud.

Küsimus: Mulle pakuti hea hinnaga uut tiiba ja kirjutati, et on tsingitud. Samas olen alati teadnud, et varuosad ei ole tavaliselt tsingitud. Kas keegi oskab äkki täpsustada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meli666
huviline



Registreerunud 30.09.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4-B5 1,9 81 kw

postitati 04.11.11 16:53 Tsiteeri


Kui võimalik, siis alati esimese võimalusena tasuks lammutusest tiib soetada, kui poest B-varuosana. Isegi kui see B-osa on tsingitud, siis plekkidel on märkimisväärne kvaliteedi vahe sees, just originaali kasuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.5% - SQL: 70.5%]