Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Autochecki paigaldamine Audi 90 B3-le (minichecki asemel) (Vastuseid: 47 | Vaatamisi: 15658)
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 17.03.12 14:57 Tsiteeri


See kahe tulukesega ongi nn. minicheck. Sama mis minul enne oli, ning peaks saama panna ka AC. Õlirõhu, hüdraulika, temperatuuri jm signaalid peaksid niikuinii kelladeplokki tulema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 17.03.12 15:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kki
See kahe tulukesega ongi nn. minicheck. Sama mis minul enne oli, ning peaks saama panna ka AC. Õlirõhu, hüdraulika, temperatuuri jm signaalid peaksid niikuinii kelladeplokki tulema.


Nelja tulukesega pole mitte mini-check? Ning ühe suurega, kuid muutuvaga Auto-check


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 17.03.12 20:41 Tsiteeri


Minichecke on 2 erinevat, kahe ja nelja tulukesega, AFAIK


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 29.03.12 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Klaasipesuvedeliku madala taseme hoiatus ka nüüd töötab:) Miskit raketiteadust polnud, lihtsalt tuli panna teine paak, millel auk anduri jaoks ja siis uus pump koos integreeritud anduriga ning romulast võtsin ka kahe PIN-ise pumba pistiku asemel kolmese. Vedada tuli ka pumba juurest salongi anduri signaali juhe, mille ühendasin otse selle Auto Checki vastava juhtme otsa (sellest juba täpsemalt teemaalgataja tekstis).

Mul on see pistik mis sinna tasemeandurisse käib kahe juhtmega. Üks jõuab lõpuks AC pistikusse, aga räägi kuhu sa selle teise ühendasid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 29.03.12 16:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kki
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Klaasipesuvedeliku madala taseme hoiatus ka nüüd töötab:) Miskit raketiteadust polnud, lihtsalt tuli panna teine paak, millel auk anduri jaoks ja siis uus pump koos integreeritud anduriga ning romulast võtsin ka kahe PIN-ise pumba pistiku asemel kolmese. Vedada tuli ka pumba juurest salongi anduri signaali juhe, mille ühendasin otse selle Auto Checki vastava juhtme otsa (sellest juba täpsemalt teemaalgataja tekstis).

Mul on see pistik mis sinna tasemeandurisse käib kahe juhtmega. Üks jõuab lõpuks AC pistikusse, aga räägi kuhu sa selle teise ühendasid?

Mul oli nii, et algselt läks pumba külge kaks juhet, pumba toide siis, aga asendasin selle pumba anduriga pumbaga, millel pistikus 3 pini, neist kaks pumba toidet ja üks anduri oma. Eraldi mingit anduri pistikut ei olnud, kõik läks ühte pumba pistikusse. Anduri toimimiseks vajalik mass võetakse ilmselt mingist ühisest AC massist, seda aga ma ei tea, sest polegi vaja teada. Mulle tundub, et sul miskit teistmoodi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 29.03.12 17:09 Tsiteeri


Jah, mul natuke teistmoodi. Sellel nimelt 2 jullat paagi küljes, üks on pump, millel 2-ne pistik ning sellest allpool paremal eraldi on see andur,ka kahese pistikuga. Kui autochecki juhe keresse ühendada siis viskab kohe teate ette. Võimalik, et anduri ujukil on selline kontakt, mis ühendust annab, kui tase madal ning ühendus juhitakse keresse. Ühesõnaga üks juhe AC-sse ning teine keresse. Proovin selle ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 29.03.12 17:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kki
Jah, mul natuke teistmoodi. Sellel nimelt 2 jullat paagi küljes, üks on pump, millel 2-ne pistik ning sellest allpool paremal eraldi on see andur,ka kahese pistikuga. Kui autochecki juhe keresse ühendada siis viskab kohe teate ette. Võimalik, et anduri ujukil on selline kontakt, mis ühendust annab, kui tase madal ning ühendus juhitakse keresse. Ühesõnaga üks juhe AC-sse ning teine keresse. Proovin selle ära.

Anduriga pumbal on jah mingi ujukiga "herkon" ja tomib umbes nii nagu kirjeldasid. Paljud tasemeandurid toimivad niimoodi, mis mingist hetkest häiret annavad ja reaalselt taset mingis suvalises punktis mõõtma ei pea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KristjanE
huviline

Avatar


Registreerunud 17.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3Q

postitati 13.11.12 14:05 Tsiteeri


Sai ka endal ära ühendatud, aga mul jäi kolm juhet üle. Klaasipesu oma, 1,8 bar õli rõhk ja pruuni värvi juhe, ma ei osand seda kuskile panna ja veateadet ei näita ka. Keegi nende tulede moodulite kohta oskab infot anda, et mismoodi nad toimivad ja kas üldse kuskilt saab neid? Klaasi pesu kohta küsiks ka , et kuidas selle anduriga pumba saadavus on jne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 13.11.12 14:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KristjanE
Sai ka endal ära ühendatud, aga mul jäi kolm juhet üle. Klaasipesu oma, 1,8 bar õli rõhk ja pruuni värvi juhe, ma ei osand seda kuskile panna ja veateadet ei näita ka. Keegi nende tulede moodulite kohta oskab infot anda, et mismoodi nad toimivad ja kas üldse kuskilt saab neid? Klaasi pesu kohta küsiks ka , et kuidas selle anduriga pumba saadavus on jne?

Anduriga pumba saadavus oli Tartu Forsis letikaup.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 18.11.12 12:24 Tsiteeri


Üle peab jääma 3 juhet kui midagi muud peale olemasoleva juurde ühendada ei taha - esimeste tulede kontrollmoodul, tagumiste tulede kontrollmoodul ja klaasipesu tasemeandur. Vaata neid värvikoode, nagu mu algses postituses on kirjas, alguses kui pruun-must jäi ühendamata, hakkas mul ikkagi õlirõhuhäiret andma (kuigi mõlemad õlirõhud on ühendatud), ei tea täpselt mis funktsioon sellel on, aga ühendama ta peab :)

Tulede moodulid on ebay-s olemas või võid ka siit leida varuosade rubriigist, endal õnnestus hankida, kuid ajapuudusel pole jõudnud veel külge aretada, elektriskeemid ka olemas.

Tagumiste tulede moodul bay-s täiesti olemas http://www.ebay.de/itm/Audi-80-90-Rs2-100-200-V8-Steuergerat-Bremslicht-Lampenkontroll-Hinten-857919471-/160865874311?pt=DE_Autoteil e&hash=item25745a7187

audi_a4_v6 kas Sul AC kütuse madalseisu ka näitab? Ma pole julgenud paaki päris tühjaks sõita, et kontrollida toimimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 18.11.12 14:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kki
...audi_a4_v6 kas Sul AC kütuse madalseisu ka näitab? Ma pole julgenud paaki päris tühjaks sõita, et kontrollida toimimist.


Ikka jah, mul hakkab umbes poole punase peal põlema see pildike.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 27.12.12 18:29 Tsiteeri


Olen ettevalmistamas tagumiste tulede kontrolli mooduli lisamist, aga tekkis väike tõrge. Nimelt oskaks keegi arvata, kust ma leiaksin Terminal 15 ühenduse? Ehk siis +12V läbi süüte. Pistiku ja pesa numbrist oleks suur kasu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 05.01.13 21:02 Tsiteeri


Uuendasin esimest postitust. Kui keegi tahab asjaga edasi minna, siis äkki saab mõned ideed :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 06.01.13 07:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kki
Uuendasin esimest postitust. Kui keegi tahab asjaga edasi minna, siis äkki saab mõned ideed :)

Väga tubli! Sellised asjad teevad AudiKlubi foorumist väärt foorumi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.13 08:24 Tsiteeri


Kas keegi oskab öelda hinda tulede moodulile Eestis? Pole näinud neid liikumas.

Aga igatahes, üks on saksas müügil kui kedagi huvitab:
http://www.ebay.de/itm/Audi-80-90-Rs2-100-200-V8-Steuergerat-Bremslicht-Lampenkontroll-Hinten-857919471-/160865874311?pt=DE_Autoteil e&hash=item25745a7187#ht_3384wt_1141


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 06.01.13 11:37 Tsiteeri


Peab lihtsalt küsima nende käest, kes autosid jubinateks müüvad. Muidu nad neid väga kirja ei pane müügikuulutustesse. Kui kannatust ja viitsimist on, siis võib foorumist neid otsida, kui ei, siis sobib seesama, millele viitasid (4 posti tagasi panin ise sama lingi :P ). Hinna paneb paika nõudluse ja pakkumise suhe. Üldiselt on nii, et keegi neid eriti ei nõua (sest nende paigaldamine on suht tülikas) ja seetõttu ei pakuta ka, turuhinda ka keeruline pakkuda. Arvan, et see mis seal saksa ebay-s pakutakse on ok hinnaga (postikulu arvestamata) kui mujalt otsida ei viitsi ja mõne perspektiivse kokkuhoitud euro pärast ei põe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 14.01.13 06:28 Tsiteeri


Tagumiste tulede kontroll töötab esimeses postituses kirjeldatud viisil, kontrollitud. Pidurituled mitte, vähemalt minu masinal. Häiretullukese "Brems licht", "Brake light" või kuidas kellelgi, viskab põlema siis, kui piduripedaali vajutada. Kuid kui ma ei eksi, peaks toimuma asi nii, et auto käivitamisel viskab häiretulukese põlema ning pärast piduripedaali vajutamist, kui pidutituled toimivad, kustub tuluke ära. Ilmselt jäi skeemis midagi tähelepanuta, millegipärast panustan piduritule lülitile..

Kuidas saaks kontrollida peaaegu tühja paagi häiretulukese toimimist (ilma paaki tühjaks sõitmata, pole kanistrit tagavara kaasaskandmiseks)? Täna sõitsin alumise punase kriipsuni, ilma, et mingit häiret oleks andnud. Võimalik, et tegelikult on paagis rohkem kütust, kui osuti näitab, ja osutit on vaja lihtsalt timmida natuke. Tõenäoliselt mõõdab tasemeandur mingit takistust ja vastavalt sellele näitab osuti paagis taset ning kui takistus on jõudnud mingi piirväärtuseni, viskab tulukese põlema. Kui nüüd anduri juhtmed kokku ühendada peaks takistus olema 0 ja tulukese põlema viskama... või.... :\


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 11.02.13 21:00 Tsiteeri


Huvi siis teha samuti minichekist autocheck, aga tekkis üks küsimus. Nimelt kuidas too jahutusvedeliku madala taseme hoiatus ka toimima hakkab? Lihtsalt ostan anduriga paagi, panen hetkel seal niisama rippuva pistiku andurile otsa ja toimib? Juhendist nagu silma ei hakanud, et selle tarvis mingi juhe oleks vaja lisaks kuskile ühendada.

Kuhu see pin3-st tulev pruuni-mustaga ühendatakse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 13.02.13 06:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Huvi siis teha samuti minichekist autocheck, aga tekkis üks küsimus. Nimelt kuidas too jahutusvedeliku madala taseme hoiatus ka toimima hakkab? Lihtsalt ostan anduriga paagi, panen hetkel seal niisama rippuva pistiku andurile otsa ja toimib? Juhendist nagu silma ei hakanud, et selle tarvis mingi juhe oleks vaja lisaks kuskile ühendada.

Kuhu see pin3-st tulev pruuni-mustaga ühendatakse?


Jahutusvedeliku jaoks ei ole tarvis midagi teha, see signaal oli ka minichecki jaoks algselt olemas ning midagi eraldi juhet ja andurit selleks paigaldada ei tule. Kui tase madal või tempperatuur kõrge, viskab hoiatuse ette. Pruun-must läks kas T10 või T5 pistikusse (kaheolsaline must pistik armatuuri al), juhend, mis esimeses postituses viidatud, ütleb veel, et ei kohaldu 4-silindrilistel Audi 80-tel. Nädalavahetusel võin järgi vaadata, kuhu täpselt ühendasin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 15.03.13 19:27 Tsiteeri


Tundub et neid ongi ainult 3 erinevat:

1. Moodul
Kood: 8A0 / 893 919 067 F
Funktsioonid:
http://img266.imageshack.us/img266/3260/ac2vdo4.jpg


2. Moodul
Kood: 893 919 067 BC
Funktsioonid:
http://img641.imageshack.us/img641/5145/ac1hella4.jpg


3. Moodul
Kood: 893 919 067 G
Funktsioonid:
http://img14.imageshack.us/img14/2889/ac3vdo4.jpg


Kuna ise vajan tavalist autochecki moodulit kompuga paaritamise jaoks, siis sain täna teada, et sobib vaid selline, millel on tagumine pool valge. Niipalju veel, et värvus ei sõltu üldsegi mitte koodist. Olen näinud BC tähisega nii valget kui musta, ilmselt sama lugu ka F ning G puhul.

Nende piltide pealt siis ka näha, miks must ei sobi:

http://img407.imageshack.us/img407/8084/ac1hella2.jpg

http://img192.imageshack.us/img192/1056/ac2vdo20290.jpg

http://img860.imageshack.us/img860/7030/ac3vdo20488.jpg
(Erinevused: kompu kaardi koha olemasolu, kompu pirnide ava korpuses)

Hetkel on siis õnnest puudu vaid valge tagusega autocheki moodul. Loodetavasti saan ma oma musta sellise vastu vahetatud :)
Tulede kontrollmoodulid on juba olemas ning klaasipesu ja jahutusvedeliku andurid on vaja vaid poest ära tuua.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 11.10.13 15:14 Tsiteeri


Tüki aega tagasi juba autocheck peale pandud, aga mõningad mõtted siiski paneks kirja. Nimelt erinevalt siin mainitud juhtmete arvust ja värvidest oli mul valges pistikus pin nr.14 all ka 9. juhe - hall/must. Läheb ta rooli alla musta 5pin pistikusse, sama kuhu jookseb halli/valgega õlirõhk ja kollane kütusekulu signaal. Vastus peaks tulema mootori juhtmestiku poolelt, aga kuna mul sealt midagi tulemas ei olnud ja kõik töötas siis ei viitsinud uurida ka. Täna juhuslikult leidsin, et too juhe on olemas näiteks ka S2 autochecki juhtmepuus ja ühendub see "Hydraulic brake servo unit warning switchiga". Et keegi oskab ehk öelda, mida see ka maakeeli tähendab?

Samas siiani ma pole aru saanud, miks kütuse tuli ei toimi. Korra hakkas põlema, aga seda hommikul kui üritasin käima panna ja peagi mõistsin, et paak tühi. Kas autocheckiga masinal on see ujuk kuidagi kõrgemal, et see hoiatus hakkaks varem toimima? Sellist küsimust tekitab asjaolu, et kuigi mul on näidik täiesti alla keeratud, siis tühja paagiga näitab ikkagi nagu midagi oleks sees, st et nool ei ole all kus ta peaks olema kui paak on tühi. Pole ju kasu kui ta näitab kuskil paagi nurgas vedeleva tilga kogust, mida reaalselt enam mootor kätte ei saa.

Jaa raadio meestele ka miskit proovimiseks:
http://www.upload.ee/image/3634851/R_Gamma.PNG
*only with radio Gamma (additional frequency display)

20 - punane/roheline - raadio taga punane pistik pin3
21 - punane/kollane - raadio taga punane pistik pin2
22 - punane/pruun - raadio taga punane pistik pin1

Üks tähelepanek veel. Nimelt valgest pistikust pin nr.3 alt tulev pruun/must juhe pole vajalik 4 silindrilise puhul. 5 silindriline saab selle kaudu aga lisa massi. V6 puhul aga ei tea, mis see tollest juhtmest arvab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 13.10.13 19:30 Tsiteeri


Ma ei ole ka kütuse tulukest veel põlema saanud. Siis kui paagi küljest pistiku ära tõmbasin, tuli tuluke ette. Arvasin, et näidiku osuti on liiga alla krutitud ja paagis on tegelikkuses rohkem kütust, aga nüüd pole enam kindel. Kuskil oli mingi kütusenäidiku justeerimise juhis ka, et takistuse xxx oomi juures peaks näidik näitama nii ja nii palju, praegu üles ei leia aga otsin edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 20.10.13 04:44 Tsiteeri
Kütuse reservtaseme kontrollimine



Siin on juhis, kuidas kontrollida kütuseosutit:

http://coupe.pumppumedia.com/korjausopas/15/90.pdf lk 14:

Lühidalt - kütusepaagi tasemeanduri pistik lahti ühendada. Nüüd peaks olemas olema selline tööriist nagu VW 1301, aga ma ei usu, et kellelgi selline olemas on. Takistus peab olema 149,5 oomi ning sellise takistuse juures peab kütuseseier jääma kõige parempoolse kriipsu paremasse serva, mis Audi 80/90 ja CQ20V peaks olema 8 liitrit ning 80Q/90Q 12 liitrit. Ühesõnaga tuleb 149,5 oomine takistisüsteem ühendada anduri pistikusse. Enne näidiku kontrollimist oodata 2 minutit ja koputada õrnalt näidikuklaasile, veendumaks, et osuti liikumine on lõppenud. Juhul, kui lugem ei ole õige, tuleb näit õigeks seada - kütusetaseme näidiku juurest nupp pealt ära ja nupu all olevat kruvi vastavalt keerata (süüde peab sees olema ja takisti ühendatud).

Kompuutriga variandi kalibreerimisest on juttu siin: http://coupe.pumppumedia.com/korjausopas/15/91.pdf


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.3% - SQL: 57.7%]