Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C5 veojõukontrolli väljalülitamine (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1338)
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 28.10.11 21:01 Tsiteeri
A6 C5 veojõukontrolli väljalülitamine



Kuidas saab avariisituatsioonis välja lülitada veojõukontrolli? Probleem tekib olukorras, kus on tarvis pikemalt kasutada tagavararatast mis on originaalmõõdust oluliselt väiksem, ntx paarikilometrine sõit rehviremonti tundub üsna vaevarikas.:D

Lugesin sellelaadseid teemasid, kuid selgust ikkagi ei saanud. Kas peab eemaldama mingi kaitsme (missuguse) või on mingi muu nipu?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige



Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.11 07:26 Tsiteeri


Minu C5-l oli armatuuris nupp "ASR", mis veojõukontrolli välja lülitas. ABS/EDL-i see muidugi välja ei lülita. Üks võimalus on ABS-i kaitse välja kiskuda või ASR/EDL/ABS mooduli tagant juhe ära kiskuda. Mõistlik oleks muidugi õiges mõõdus tagavararatas muretseda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 29.10.11 19:44 Tsiteeri


Veojõukontrolli saab välja lülitada küll, kuid pidurid ragistavad ikka edasi. Võimalik, et pikemal sõidul see tegevus lakkab, pole vajadust proovida olnud.

Kas ABS'i kaitse on eraldi tähistatud v missugune see kaitse on?

Õiges mõõdus tagavararatas ei mahu pagasnikupõhja pessa.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 30.10.11 07:23 Tsiteeri


Pane siis esiratta katki mineku korral varuratas taha ja tagant saad siis katkise asemele õiges mõõdus ratta!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 30.10.11 13:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kas ABS'i kaitse on eraldi tähistatud v missugune see kaitse on?

Kaitse nagu kaitse ikka ja selle suudad sa silmadega kaitsme karbilt või luugilt ikka tuvastada, millises pesas ABS tähis juures on (pole vahet, mis keeles sel luugil sul info on). Seda kõike soovitan küll ainult viimases hädas kasutada, eriti veel siis kui automaat või tip kast masinal on.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 30.10.11 18:49 Tsiteeri


Tnx, ausaltöeldes ma ei ole kaitsmeploki kaant maha kiskunud, kuid kui seal tähised kirjas siis probleem puudub. Kisun kohe kaane maha ja vaatan järgi. Eks selline info ongi vajalik rohkem hädaolukorras kasutamiseks, tegelikult loodan, et üldse tarvis pole.:D
Rattaid ringi tõsta ka ei saa kuna süsteem kontrollib ja pidurdab ka tagarataste pöörlemist.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige



Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.10.11 19:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Rattaid ringi tõsta ka ei saa kuna süsteem kontrollib ja pidurdab ka tagarataste pöörlemist.

Kui on esiveoline ja ASR-ga masin (ilma ESP-ta) siis tagarataste pöörlemiskiirust küll kontrollitakse aga ei näpita. EDL toimetab eesotsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 30.10.11 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Kui on esiveoline ja ASR-ga masin (ilma ESP-ta) siis tagarataste pöörlemiskiirust küll kontrollitakse aga ei näpita. EDL toimetab eesotsas.


Minu viga, algandmed puudulikud, quattroga tegu. Üllatav oligi mu jaoks just see, et väljalülitatud ESP puhul ragistab ikka sama innukalt edasi. A teadmine, et ABS'i kaitsme eemaldamine hädaolukorras päästab ongi piisav.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]