ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.11 18:06
|
|
|
Audi 1.9 TDi 81kw - pöörded löövad hetkeks üle 3000
Tere.
Lugu siis selline, et peale kõrgsurve pumba vahetust lööb sõidu ajal pöörded hetkeks üle 3000 pmin ja siis kohe uuesti langeb.
Seda teeb siis kui käiku vahetan või käigu välja võtan. Korra teeb nii ja siis jälle kõik OK, saab paar km sõita ja jälle sama geiss.
Oskate nõu anda, et milles võib asi olla?
|
|
|
audi1999
huviline
Registreerunud 02.11.08
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9 quattro avant
|
postitati 27.10.11 19:06
|
|
|
Mul oli ka sama mootor ja sellel on ecu pump sellega pole sul muud tarka teha kui minna normaalsesse kohta kus tehakse diagnostikat ja diislit.
Endal kül pole sellist problemi olnud aga usun et tuleb valutum ja ka odavam.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 27.10.11 19:34
|
|
|
Loogiliselt võttes on kaks võimalust.
Üks on see, et gaasipedaali potekaga on mingi probleem (annab pedaali asendit valesti).
Teine on see, et pump pritsib äkitselt tunduvalt rohkem kütet mingi elektroonilise probleemi tõttu.
|
|
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.11 20:50
|
|
|
Ei oska öelda. Muidu töötab, läheb ilusti käima ja nii. Aa ja mida märkasin, et isegi kohapeal töötades pöörded kõiguvad, kuid mitte koguaeg.
See on võimalik et pump äkitselt rohkem kütet pritsib. Näiteks maanteel 5-nda käiguga 70km/h sõites ja siis gaasi andes on varasemast tunduvalt ergem,
seda muidugi hetkeks, siis jälle kõik nagu tavaliselt.
Peab jah diagnosti minema, enda peaga ei oska midagi teha.
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.11 13:21
|
|
|
Mul on ka viimasel ajal tühikäigul põõrded pendeldama hakkanud.Tea kas annab veel midagi muuta lihtsasti,kas pump hakkab minema,pihustid?Või on kehv
kütus...veidi 2t.õli lisada paaki prooviks?
|
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.11 13:51
|
|
|
Vot ei tea, mul seiklevad pöörded nii tühikäigul kui sõites, ning kui pöörded lakke lööd siis ei lange vaid jäävadki püsima. Ning kui siis auto seisma
panen, töötab auto mõned sekundid edasi.
Igastahes panin audi keskusesse aja kirja, vaatab mis arvuti näitab.
|
|
|
ulith
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 1.9tdi 94a/ VW G4
|
postitati 28.10.11 14:59
|
|
|
Mootori temperatuuri anduris võib viga olla.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.10.11 15:13
|
|
|
Kui seisma jätad ning siis edasi töötab, siis on süütelukuga ilmselt probleemid.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 28.10.11 15:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kui seisma jätad ning siis edasi töötab, siis on süütelukuga ilmselt probleemid. |
Mis see süütelukk asjasse puutub? Kui pihustid "kusevad" ja hammasrihm/pumpa rihm on valesti peal võib diisel vabalt edasi töötada
|
|
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.11 15:30
|
|
|
Kuna pidin pumba ära vahetama siis lasin ka kohe hammasrihma ära vahetava. Huvitav kas tõesti võib valesti peal olla.
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 28.10.11 15:44
|
|
|
Kas pöörete tõusuga kaasneb ka suurem mahvakas tossu väljalaskest?
Igaks juhuks kontrolli ka õlitaset karteris!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 28.10.11 15:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kui seisma jätad ning siis edasi töötab, siis on süütelukuga ilmselt probleemid. |
Mis see süütelukk asjasse puutub? Kui pihustid "kusevad" ja hammasrihm/pumpa rihm on valesti peal võib diisel vabalt edasi töötada |
Kui pihustid niivõrd kusevad, siis küll, kuigi süütelukk oleks ehk tõenäolisem.
Eriti kui tal korraks lambist pöörded tõusevad vahepeal - viitab elektroonilisele veale.
|
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 28.10.11 16:59
|
|
|
Süütelukk küll kuidagi pöördeid ei mõjuta.
Turbost, karterituulutusest või kuskilt õli ei või sisselaskesse visata, et pöördeid tõstab ja ise edasi käib. Tulemus võib sellisel juhul selline olla varsti. Õli vähesel kogusel põleb puhtalt ära, et suitsu pole
näha.
|
|
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.11 18:47
|
|
|
Kusjuures eile tehti just õlivahetus ka. Selline geiss algas peale seda kui uus kõrgsurve pump sai peale pandud. Miks ma pidin pumpa vahetama oli see,
et kütust pm. voolas vanast sirinal välja (kestal oli pragu sees). Aga eelmise pumbaga töötas ilusti. Nüüd kui uus pump peal töötab nii ja naa.
Korraks kõik OK ja siis korraks jälle pöörded laes ja nii ta koguaeg seda kordab ja kordab.
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 28.10.11 18:52
|
|
|
Kas see jama tekkis peale pumba, või õlivahetust!
|
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.11 19:11
|
|
|
Võin kindlalt öelda, et peale pumba vahetust.
|
|
|
ahartsi
huviline
Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal
|
postitati 28.10.11 19:13
|
|
|
Kas peale õlivahetust see jama jätkus kohe, või oli natuke aega asi normis?
|
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.11 19:37
|
|
|
Õlivahetus mingeid muutusi kaasa ei toonud, samamoodi tegi edasi. Kõige täpsema näite tõi minu meelest kasutaja "prj", sest see moment kui niiöelda
pöörded tõusevad, muutub gaasipedaal väga tundlikuks ja jõudu ülearu palju. Näiteks 5nda käigupealt 70km/h kiirendades ta ei uimerda kui lapatsi põhja
vajutad vaid kiirendab nii nagu oleks 4-s käik parasjagu sees. Seda on küll veidi raske seletada, pea suht uimane ka juba aga igastahes oleks selline
tunne küll, et saaks äkitselt rohkem kütust (on selline väga äkiline ja ka jõudu tunduvalt rohkem) ja siis teine hetk kõik jälle ok. Aa.. ja selline
imelik puterdamine käib ka gaasi andes (sõidu ajal just).
Loodan, et saite aru ka midagi mu jutust, veits segane sai aga nh...
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 28.10.11 19:57
|
|
|
Üsna vähetõenäoline, et pumba vahetusega samaaegselt akseleraatori asendiandur maha kooles. 81KW'sel on veel vana tüübi pump mille kaane
liigutamisega kütusekogust muudetakse ning mille juhtimine üsna tüüpiliselt sedamoodi ära väsib. Tavaliselt küll hakkavad sellised hädad tühikäigul
või tühikäigu lähedastel pööretel.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 28.10.11 20:04
|
|
|
Võta vana pumba pealt pea, vaheta ära. Ja kui pea maas siis vaata kas plunseriratas liigub korralikult. Ma arvan et viga seas peidus.
|
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.11 20:30
|
|
|
Kusjuures vana pumba pealt mul pea võetud ongi, ja samal ajal sai ka kontrollitud plunseriratast. Liigub korralikult.
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 28.10.11 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ott99
Kusjuures vana pumba pealt mul pea võetud ongi, ja samal ajal sai ka kontrollitud plunseriratast. Liigub korralikult. | Aga sõida ja
tee vag comiga väike logi, et mida näitab gaasipedaali asend-ehk viskabki villast.. Ja võimalus veel et löö küte suht maha vag-comi järgi sinna 10-ne
alla ja vaata mis saab.
|
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.11 14:36
|
|
|
Auto oli siis täna 6h Audi keskuses. Tehti diagnost, viga üles pole leitud. Maksin röögatuma hinna ära ja sõitsin Diisli keskusesse, homme võetakse
ette. Audis öeldi seda, et pump oli valesti peal. Panid õieti ja siis pole auto üldse töötanud. Edasi panid sama asendi peale tagasi. Väga imelik.
Homme selgub siis kas saab ta ükskord normaalselt tööle või ei saa.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 01.11.11 15:22
|
|
|
Oot, mille eest sa maksid, kui nad viga üles ei leidnud?
|
|
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.11 07:22
|
|
|
Viga oli kõrgsurve pumbas!
|
|
|