tauri-raidoja
huviline
Registreerunud 17.10.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2.5 tdi 110 kw
|
postitati 17.10.11 19:19
|
|
|
b4-l kaob säde.
Tervitus
Selline mure,et audi 80 b4 läheb külmalt käima väga hästi ja käib ka 20-30 minutit väga hästi,kuid siis jääb seisma ja kaob säde. vool ei jõua sis
enam süütepooligi.kui auto aga seisab mingi aeg läheb jälle teatud ajaks käima.
Ehk oskab keegi nõu anda!
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 17.10.11 19:50
|
|
|
Milline süütesüsteem sul on. Kas selline, kus on kommutaator koos süütepooliga ühes või eraldi?
|
|
|
|
tauri-raidoja
huviline
Registreerunud 17.10.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2.5 tdi 110 kw
|
postitati 17.10.11 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Milline süütesüsteem sul on. Kas selline, kus on kommutaator koos süütepooliga ühes või eraldi? |
[img]http://www.google.ee/imgres?q=s%C3%BC%C3%BCtepooli+kommutaator+audi+b4&hl=et&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=eeF_Ladmz7xvFM:&
amp;imgrefurl=http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php%3Ftid%3D95050&docid=eI8D3Co2Cx5beM&imgurl=http://media.okidoker.com/data01/c/1/7/1/7150
3/587436/1457617_2.jpg%253Fupdated%253D0&w=500&h=375&ei=M4mcTrfSKJP64QSLhOiyBA&zoom=1&iact=hc&vpx=198&vpy=154&dur=4809
&hovh=194&hovw=259&tx=184&ty=90&sig=107027548983853270668&page=1&tbnh=143&tbnw=214&start=0&ndsp=16&ved=1t:
429,r:0,s:0[/img]
Süütepool selline naq pildil
|
|
|
tauri-raidoja
huviline
Registreerunud 17.10.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2.5 tdi 110 kw
|
postitati 17.10.11 20:03
|
|
|
ehk sis koos süütepooliga. lisan veel et täna sai proovitud uut süütepooli ja viga ikka alles
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 17.10.11 20:20
|
|
|
No siis hallianduri viga.
|
|
|
|
tauri-raidoja
huviline
Registreerunud 17.10.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2.5 tdi 110 kw
|
postitati 17.10.11 20:26
|
|
|
aga kas halli anduri vea korral kaob ka süütepoolist pinge?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 17.10.11 20:26
|
|
|
Ikka. Halliandurist läheb signaal ajusse ja ajust signaal süütepooli.
|
|
|
|
tauri-raidoja
huviline
Registreerunud 17.10.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2.5 tdi 110 kw
|
postitati 17.10.11 20:29
|
|
|
Tänud hea info eest.homme katsetan järgi kohe.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 17.10.11 20:50
|
|
|
Hallianduri korrasolekut saab ka katsetada. Hallianduri signaal saab olla max 5 v. Võtad mingi ledi, joodad ühe klemmi vahele takisti vastva, mis
hoiaks ledi elus kuni 5v ulatuses ning siis paned hallianduri - klemmi ja signaalklemmi vahele. Kui ketrades ilusti iga vändapöörde ajal põleb korra
siis on korras.
|
|
|
|
AndreasS
huviline
Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 97' 1,8 Atm
|
postitati 18.10.11 03:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Hallianduri korrasolekut saab ka katsetada. Hallianduri signaal saab olla max 5 v. Võtad mingi ledi, joodad ühe klemmi vahele takisti vastva, mis
hoiaks ledi elus kuni 5v ulatuses ning siis paned hallianduri - klemmi ja signaalklemmi vahele. Kui ketrades ilusti iga vändapöörde ajal põleb korra
siis on korras. | Mis sa sest ikka ehitad? Selliseid LED kontroll-lampe on poes müügil 
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 18.10.11 15:32
|
|
|
vahendid olemas pole midagi hullu. Kus neid müüa on siis?
|
|
|
|
tauri-raidoja
huviline
Registreerunud 17.10.11
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c5 2.5 tdi 110 kw
|
postitati 18.10.11 18:26
|
|
|
vahetasin ära ja masin käib naq vaja. tänud abi eest.
|
|
|
AndreasS
huviline
Registreerunud 14.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 97' 1,8 Atm
|
postitati 18.10.11 22:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
vahendid olemas pole midagi hullu. Kus neid müüa on siis? | Oomipoest sain ühe seesuguse millega ma oma hallandurit torkisin. Ühes
otsas krokodill ja teises nõel.
|
|
|
Raiot
huviline
Registreerunud 06.12.06
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9TDI 81 kW, B4 2,0 85 kW, B3 1,9E 83kW
|
postitati 23.10.11 10:01
|
|
|
Tõstataks teemat.
Mul mure ema b4 85kW-ga. Külmast peast ei taha käima minna, soojalt pole probleemi. Eile proovisin kas sädet on, ja oligi korra, kui võtme lahti
päästsin. Proovisin siis mitmeid kordi, starteri andmise ajal sädet polnud, korra käis vaid siis, kui võtme lahti päästsin. Foorumist lugedes peaks
niigu õhtal olema halliandur, kuid mul puudub säde külma mootor korral, kõikidel teistel sooja mootori korral. Loomulikult mitmeid kordi proovides
hakkas sädet andma ka õigel ajal. Võib selline viga ka kehva aku korral eksisteerida?
|
|
|
Raiot
huviline
Registreerunud 06.12.06
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9TDI 81 kW, B4 2,0 85 kW, B3 1,9E 83kW
|
postitati 23.10.11 10:26
|
|
|
Käisin just proovimas ja tegi sellist trikki, et säde käis korra siis, kui süüte sisse panin ja korra siis kui süüte jälle välja keerasin. Süüteluku
põhja võtsi ka eile välja ja kõik paistis korras olevat - klemmid ilusti kinni. Või see süüteluku põhi ei peagi katki olema, et korralikult töötaks?
Infoks - kui te süüteluku põhja eemaldate, EI PEA neid väiksei kruve lõpuni välja keerama! Võivad kaotsi minna!!! .
|
|
|
Raiot
huviline
Registreerunud 06.12.06
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9TDI 81 kW, B4 2,0 85 kW, B3 1,9E 83kW
|
postitati 23.10.11 11:34
|
|
|
Kontrollisin ka süütepooli üle ja ühel kolmest klemmist on süüte sissekeeramisel ja starteri andmisel pidev vool ja ka jagaja külge minevatest kolmest
juhtmest on ühel pidev vool, kuid testlamp ei olnud nii ere, kui süütepoolil. Sinna pidigi minema vist 5v ainult. Teised juhtmed olid ilma vooluta.
|
|
|
Raiot
huviline
Registreerunud 06.12.06
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9TDI 81 kW, B4 2,0 85 kW, B3 1,9E 83kW
|
postitati 26.10.11 05:09
|
|
|
Ei taha keegi kommenteerida?
Ostsin siis Forsist hallianduri 44€, ei olnud küll täpselt sama, aga istus küll. Käivitamisel muutus see, et starterit andes on säde olemas, aga käima
ei lähe. Proovisin süüdet kruttida, aga jagajat keerates teise silindri pihusti hakkas undama, aga sädet ei ole. Pika jebimise peale sain sädeme, kui
keerasin jagajat, pritsung hakkas tööle ja kohe keerasin jagajat tagasi. Pole kellelgi midagi aimu?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 26.10.11 07:35
|
|
|
Süütepoolile ja halliandurile peabki tulema toitevool peale süüte sisse keeramisel. See jagaja keeramine polnud küll hea mõte. Taasta algne seisund,
millega enne töötas. Kui halliandur uuus, siis võiks katsetada uut süütepooli.
Kus asud muidu?
Ja vaata ega sul mingit isearetatud käivitustakistit pole mingite süütepooli juhtmete vahel. On olnud juhus kus muretsesin end lollik ja siis oli
mingi juhtme jama aetud kommutaatori pluss juhtme vahele.
|
|
|
|
Raiot
huviline
Registreerunud 06.12.06
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9TDI 81 kW, B4 2,0 85 kW, B3 1,9E 83kW
|
postitati 26.10.11 16:14
|
|
|
Seda küll, et süüte sisse keeramisel peab vool tulema ja tuleb ka. Isegi enne hallianduri vahetamist tuli vool peale, aga sädet starteri andmisel ei
olnud, ainult siis kui keerasin süüdet lihtsalt sisse ja välja. Nüüd uue hallianduriga on starterit käiates säde olemas, aga siis kui üritasin süüdet
paika panna, keerates nukkvõlli märki, pannes süüte sisse ja jagajat keerates sädet polnud kuid hakkas tööle küll pritsung (teise silindri pihusti
hakkas surisema). Täpselt selline tunne, et halliandurit tahaks keerata, sest säde oli ainult siis, kui keerasin jagajat, hakkas pritsung tööle ja
siis keerasin kohe väikse nõksu jagajat tagasi. Mis see jagaja keeramine siis teeb. Ise ma selle süüta kunagi samamoodi paika ajasin ja peaks ka nüüd
toimima. Peale on autole pandud Genimi signa. Asun Harjumaal Saue lähedal kuid viieni Tallinnas Nõmmel tööl.
Oleks muidu kellelgi süütepooli lasta proovida? Ette tänades.
|
|
|
Raiot
huviline
Registreerunud 06.12.06
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9TDI 81 kW, B4 2,0 85 kW, B3 1,9E 83kW
|
postitati 26.10.11 17:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Tsitaat: | Algselt postitas: shoyer
pane küünal otse süütepooli külge ja siis vaatada kas siis on säde olemas kui on siis süütepool ok ja jagaja pees |
Kulla mees tee enne omale põhitõed selgeks ja siis tule teistele soovitusi jagama.
Teema algatajale.
Võta tavaline 12 voldine kontroll lamp.Süütepoolist jagajasse suunduv kõrgepinge juhe jagaja küljest lahti ja säti see mootorist umbes 1 cm
kaugusele.
Nüüd võta lahti hallianduri pistik(3 juhtmega jagaja küljes).
Kontroll lambi krokodill massi kuskile kere või mootori külge.
Süüde sisse.
Nüüd tõksid kontroll lambiga selles hallianduri pistikus KESKMIST klemmi.Tõksid,mitte ei hoia seda seal mingi minut aega.
Kui on säde olemas iga tõksimisega siis on halliandur küpse.Kui ei siis hakka muid detaile süüdistama.
Iga tõksuga tekib üks säde. |
Proovisin seda varjanti ja säde olemas iga tõksimisega. Järelikult ka uus andur läbi!
|
|
|
Raiot
huviline
Registreerunud 06.12.06
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9TDI 81 kW, B4 2,0 85 kW, B3 1,9E 83kW
|
postitati 03.11.11 15:05
|
|
|
Vedasin auto Pääskülla garaazi ja sai jälle natuke autot näpitud, kuid ikka ei midagi. Avastasin vahepeal, et rihm oli nukast kaks hammast üle visanud
VIST, sest nuka ja vända andur kokku ei läinud. Vända märk on vist all plastik kaane peal? Ühesõnaga, sädeme saan kätte ikka siis, kui jagajat edasi
tagasi liigutan. Oskab keegi tark öelda, millisele juhtmele peab süütepoolile vool peale tulema, et see sädet annaks? Ühel, mustal siis, on süüte
sisse keeramisel pidev vool, aga kumb tuleb ajust, kas rohekas või pruun? Küsimus ka see, mis saab jagajaga peale hallianduri veel viga olla, kõik on
ju mehaaniline?
Veel üks soov, kas kellelgi Pääsküla kandis oleks laenata süütepooli ja võibolla ka jagajat, et saaks proovida kus võib jama olla? Tel 5695 1680
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 03.11.11 15:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raiot
Vedasin auto Pääskülla garaazi ja sai jälle natuke autot näpitud, kuid ikka ei midagi. Avastasin vahepeal, et rihm oli nukast kaks hammast üle visanud
VIST, sest nuka ja vända andur kokku ei läinud. Vända märk on vist all plastik kaane peal? Ühesõnaga, sädeme saan kätte ikka siis, kui jagajat edasi
tagasi liigutan. Oskab keegi tark öelda, millisele juhtmele peab süütepoolile vool peale tulema, et see sädet annaks? Ühel, mustal siis, on süüte
sisse keeramisel pidev vool, aga kumb tuleb ajust, kas rohekas või pruun? Küsimus ka see, mis saab jagajaga peale hallianduri veel viga olla, kõik on
ju mehaaniline?
Veel üks soov, kas kellelgi Pääsküla kandis oleks laenata süütepooli ja võibolla ka jagajat, et saaks proovida kus võib jama olla? Tel 5695 1680
|
Kui jagajat keerates säde on siis on ju hall´i andur, kommutaator ja süütepool korras. Pane kõik märgid (väntvõll, nukkvõll ja jagaja) õigeks ja peab
käima minema. Jagaja märk on üks väike täke korpusel ja kriips akendega kettal, mis hall´i anduri vahelt läbi käib.
|
|
|
|
Raiot
huviline
Registreerunud 06.12.06
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9TDI 81 kW, B4 2,0 85 kW, B3 1,9E 83kW
|
postitati 03.11.11 22:23
|
|
|
Nukk, vänt ja jagaja ilusti märgis, kuid käima ei lähe. Starterit andes säde on ja kütust saab ka peale. Kui Sa samru ülevalt loed, siis saad mu
segasest seletusest aru, millal säde on. Kui süüde sees ja nukk märgis, siis jagajat keerates peab ju esimese silindri küünlal säde tekkima.
|
|
|
Raiot
huviline
Registreerunud 06.12.06
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1.9TDI 81 kW, B4 2,0 85 kW, B3 1,9E 83kW
|
postitati 19.11.11 15:34
|
|
|
Sain auto lõpuks käima. Kuigi olin elektrikuga pidevalt ühenduses ei saanud ise ikkagi hakkama ja vedasin auto kohale. Loomulikult sain hakkama väikse
lollusega, sest enne kui elektriku poole vedama hakkasin, ootasin millal sõber jõuab, hakkasid sõrmed väga sügelema ja pidin enne ikka kõik kaitsmed
üle käima ja ka signalisatsiooni-immo juhtmed. Kohapeal selgus, et aku tühi ja sai antud täkku ning auto käis, ei jõudnud isegi teist süütepooli
proovida. Elektrik otsis, mis ta otsis, aga ainukeseks veaks osutus vana aku, mida ma polnud jõudnud ära vahetada. Uus aku peal ja auto töötab
korralikult. Loomulikult ma ei taha uskuda, et aku oli ainuke põhjus, pigem mõjus kaitsmete näppimine.
|
|
|
Zerocool
huviline
Registreerunud 27.05.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.11.11 17:20
|
|
|
terve
Mul oli kord sama jama.ja tuli välja et jagaja sees halli andur ära!
|
|
|