Andres23a
huviline
Registreerunud 17.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.11 12:31
|
|
|
Audi A4 1995a immo probleem
Probleem järgmine et ca 1nädal tagasi hakkas 1995a A4 immo jupsima - konkreetsel juhul on rooli alla paigaldatud immobilaiseri üks koponent. Selline
valge plastkarbike kuhu jookseb sisse hunnik juhtmeid. Autot käivitama hakates annab karbi sees emaplaadil asuv relee imelikku lühisesarnast häält
ning koheselt kustub spidoka peal punane ümmargune signaallamp kuhu joonistatud auto kujutis. Relee ise järgmine: http://www.tekkna.it/product/22289/SIEMENS-V23026-A1001-B201-MICRORELE%27-5VDC.asp
Lugesin foorumitest et üks võimalik vigadest on külmjoode. Jootsin bloki emalplaadil asuva sisendi jalad uuesti tinaga üle, probleem aga ei lahenenud.
Täna masin täiesti tumm, ca 20min jooksul lihtsalt keeldus käivitumast ning veakirjeldus sama - süüdet andes väike surin immo "aju" relees ning
seejärel vaikus, immo märgutulu kustub koheselt ning masin seisab. OK, leidsin antud relee analoogi datasheeti aadressil http://datasheet.octopart.com/V23026A1001B201-Tyco-Electronics-datasheet-19367.pdf ning mõtlesin, et vastavalt l3 lõpus toodud
skeemile proovin relee plaadilt üldse lahti joota ning omavahel füüsiliselt ühendada jalad nr 5 ja 10, mis teoreetiliselt peaks relee ON-sisendile
lülitama. Paraku pole ma väga vinge elektroonik neng peale teatud kõhklusmomenti otsustasin siiski tööst loobuda, kuna ei tea, milliseid tagajärgi
võib tuua nimetatud komponendi oskamatu käsitsemine.
Jamasid oli selle immoga ka varem, siis ei õnnestunud masinat iga kord ei originaal ega ka tehnovõtmest käima panbna - armatuuril asuv ringikujuline
auto märgisega märk jäigi vilkuma, aga viimase nädala jooksul lisandunud bloki relee surin on midagi totaalset uut ja kahjuks ka hullemat.
Mitmelt poolt on pakutud erinevates hooldustes ca alternatiivlahendust, kus immo killitakse mingi konkreetse lisamooduliga maha, maksab see lõbu ca
100€ ning masin käivitatav "suvalise" võtmega. See variant väga ei meeldi - masin küll suht vana, kuid ikkagi armas 
Kes on analoogsete probleemidega kokku puutunud ning mis on teie hinnangul lahendusvariandid?
Andres
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 17.10.11 14:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Andres23a
Mitmelt poolt on pakutud erinevates hooldustes ca alternatiivlahendust, kus immo killitakse mingi konkreetse lisamooduliga maha, maksab see lõbu ca
100€ ning masin käivitatav "suvalise" võtmega. |
Kus kohtades sa käid et see nendel nii lihtne on. See peaks ju autovaraste pärusmaa rohkem olema. Normaalses kohas suudetakse enne ikka asjad korda
teha, mitte ei vaadata vigadest kõrvale.
|
|
|
Andres23a
huviline
Registreerunud 17.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.11 18:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: smi
Tsitaat: | Algselt postitas: Andres23a
Mitmelt poolt on pakutud erinevates hooldustes ca alternatiivlahendust, kus immo killitakse mingi konkreetse lisamooduliga maha, maksab see lõbu ca
100€ ning masin käivitatav "suvalise" võtmega. |
Kus kohtades sa käid et see nendel nii lihtne on. See peaks ju autovaraste pärusmaa rohkem olema. Normaalses kohas suudetakse enne ikka asjad korda
teha, mitte ei vaadata vigadest kõrvale. |
Piisab kui paned googlisse otsingu "immo remont" vms ning sul on kohe mitu ettevõtet, kes sellise äriga tegelevad. Ühtlasi olen vähemalt 3lt
tegelaselt saanud tagasisidet, et originaalimmo remont on kordades kirvem -uurisin siis veits Audi keskusest ning seal maksis ainult diagnostika ca
80€. Lisandub töö ja jupid. Siit võib edasi mõelda, mis hinna vennad lõpuks kokku keevitavad 
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 17.10.11 18:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Andres23a
Probleem järgmine et ca 1nädal tagasi hakkas 1995a A4 immo jupsima - konkreetsel juhul on rooli alla paigaldatud immobilaiseri üks koponent. Selline
valge plastkarbike kuhu jookseb sisse hunnik juhtmeid. Autot käivitama hakates annab karbi sees emaplaadil asuv relee imelikku lühisesarnast häält
ning koheselt kustub spidoka peal punane ümmargune signaallamp kuhu joonistatud auto kujutis. Relee ise järgmine: http://www.tekkna.it/product/22289/SIEMENS-V23026-A1001-B201-MICRORELE%27-5VDC.asp
Lugesin foorumitest et üks võimalik vigadest on külmjoode. Jootsin bloki emalplaadil asuva sisendi jalad uuesti tinaga üle, probleem aga ei lahenenud.
Täna masin täiesti tumm, ca 20min jooksul lihtsalt keeldus käivitumast ning veakirjeldus sama - süüdet andes väike surin immo "aju" relees ning
seejärel vaikus, immo märgutulu kustub koheselt ning masin seisab. OK, leidsin antud relee analoogi datasheeti aadressil http://datasheet.octopart.com/V23026A1001B201-Tyco-Electronics-datasheet-19367.pdf ning mõtlesin, et vastavalt l3 lõpus toodud
skeemile proovin relee plaadilt üldse lahti joota ning omavahel füüsiliselt ühendada jalad nr 5 ja 10, mis teoreetiliselt peaks relee ON-sisendile
lülitama. Paraku pole ma väga vinge elektroonik neng peale teatud kõhklusmomenti otsustasin siiski tööst loobuda, kuna ei tea, milliseid tagajärgi
võib tuua nimetatud komponendi oskamatu käsitsemine.
Jamasid oli selle immoga ka varem, siis ei õnnestunud masinat iga kord ei originaal ega ka tehnovõtmest käima panbna - armatuuril asuv ringikujuline
auto märgisega märk jäigi vilkuma, aga viimase nädala jooksul lisandunud bloki relee surin on midagi totaalset uut ja kahjuks ka hullemat.
Mitmelt poolt on pakutud erinevates hooldustes ca alternatiivlahendust, kus immo killitakse mingi konkreetse lisamooduliga maha, maksab see lõbu ca
100€ ning masin käivitatav "suvalise" võtmega. See variant väga ei meeldi - masin küll suht vana, kuid ikkagi armas 
Kes on analoogsete probleemidega kokku puutunud ning mis on teie hinnangul lahendusvariandid?
Andres |
Vigast plokki ei ole minule veel ette juhtunud - kõik juhtumid on lahenenud viletsate ühenduste likvideerimisega ja tehtud neid ligi paarkümmend.
|
|
|
|
Silkx
huviline
Registreerunud 03.11.10
Asukoht: Rapla - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1,9tdi. VW Corrado G60 1,8
|
postitati 17.10.11 19:05
|
|
|
Ise olin sunnitud pakutava varjandi vastu võtma, kuna immo remont oleks suht kalliks läinud. Rohkem jama kui asi väärt. Nii palju kui mina olen
kuulnud siis neid kiipe toodetakse eestis. Seega arvan kui tootja üles leiaks, saaks liht inimene ka seda endale soetada.
Ise pooldan bensukat, aga oman diislit.
|
|
|
|
reino11
huviline
Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.10.11 04:44
|
|
|
Need tehase immod on maha kärbanud küll! Igaks juhuks tuleks immo toitevoolud ära mõõta. Kui need korras siis üks variant on osta kasutatud immo
juhtplokk ise kodus ära vahetada ja lohistada esindusse kus nad selle kodeerivad. Teine variant eeldaks näiteks VAG-COMile ligipääsu st osta uus immo
plokk, sellel on turvakood peal millega saad kodus süsteemi kodeeritud, info leiab ross-tech wikist.Jõudu!
|
|
|
DiaLAB
huviline
Registreerunud 04.11.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant
|
postitati 18.10.11 05:41
|
|
|
Kui auto omanik leiab, et auto originaal süsteem pole remontimist väärt ja on olemas töötav lahendus selle asendamiseks, siis pole ju mõtet jalgratast
leiutada.
Me oleme ka mõned elule aidanud, seda küll originaalist loobumise teel.
http://www.dialab.ee/old-box.jpg
Originaali küljest jääb käiku plastikust korpus ja pistik 
Midagi lõigata ja lõhkuda vaja ei ole.
|
|
|
|
Andres23a
huviline
Registreerunud 17.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.11 16:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reino11
Need tehase immod on maha kärbanud küll! Igaks juhuks tuleks immo toitevoolud ära mõõta. Kui need korras siis üks variant on osta kasutatud immo
juhtplokk ise kodus ära vahetada ja lohistada esindusse kus nad selle kodeerivad. Teine variant eeldaks näiteks VAG-COMile ligipääsu st osta uus immo
plokk, sellel on turvakood peal millega saad kodus süsteemi kodeeritud, info leiab ross-tech wikist.Jõudu! |
Paeguseks asi nii kurb et auto keeldub absoluutselt käivitumast, seega jääb Digilabi pakutud variant ära, kuna masin ise Tallinnas ja nemad Tartus.
Võrreldes Tallinna hindadega on nende pakkumine aga üsna bro - selgus et immo sootuks vahelt maha võtmine maksab seal üle 2x vähem kui Tallinnas immo
petubloki ost ja paigaldus (viimane pakkumine oli summas 190€ )
Mis ise vahepeal avastasin - nn lühisehäält teeb emaplaadil asuv SIEMENS-V23026-A1001-B201 relee: http://www.tekkna.it/product/22289/SIEMENS-V23026-A1001-B201-MICRORELE%27-5VDC.asp
Parandage mind kui eksin, aga kogu antud tehaseimmo bloki emaplaadi ja seal asuvate mikroprosede fukntsioon on see, et relee vastavalt SEES või VÄLJAS
asendisse lükata. Oletame et kui relee on SEES olekul, siis on ka immo peal ning vastupidi. Selle koodiga releed netist otsides leidsin küll teise
tootja, kuid tõenäoliselt sama loogikaga töötava seadeldise. Vaadates relee skeemi aadressil http://datasheet.octopart.com/V23026A1001B201-Tyco-Electronics-datasheet-19367.pdf lehekülg 3, tundub mulle, et vaikimisi on
ühendatud jalad nr 1 ja 5. Süüdet andes antakse signaal prosele, mis "ütleb" releele, et kõik korras ning võid oleku lükata VÄLJAS peale, ehk
ühendatakse jalad nr 5 ja 10. Peale mida peaks toimuma magic ja masin käivitub. Ehk minu loogika kohaselt tuleks relee emaplaadilt lahti joota,
ühendada jalgade nr 5 ja 10 kontaktid ning probleem peaks olema lahendatud (paraku immo funktsionaalsus ka maas)?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 19.10.11 16:12
|
|
|
Minu mäletamist mööda saadab ikkagi immo ajule ka mingi kindla signaali. Kui seda ei tule, ei lähe auto käima ka.
Seda on võimalik ajust ära killida ühest EEPROM-st.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 19.10.11 16:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Andres23a
Tsitaat: | Algselt postitas: reino11
Need tehase immod on maha kärbanud küll! Igaks juhuks tuleks immo toitevoolud ära mõõta. Kui need korras siis üks variant on osta kasutatud immo
juhtplokk ise kodus ära vahetada ja lohistada esindusse kus nad selle kodeerivad. Teine variant eeldaks näiteks VAG-COMile ligipääsu st osta uus immo
plokk, sellel on turvakood peal millega saad kodus süsteemi kodeeritud, info leiab ross-tech wikist.Jõudu! |
Paeguseks asi nii kurb et auto keeldub absoluutselt käivitumast, seega jääb Digilabi pakutud variant ära, kuna masin ise Tallinnas ja nemad Tartus.
Võrreldes Tallinna hindadega on nende pakkumine aga üsna bro - selgus et immo sootuks vahelt maha võtmine maksab seal üle 2x vähem kui Tallinnas immo
petubloki ost ja paigaldus (viimane pakkumine oli summas 190€ )
Mis ise vahepeal avastasin - nn lühisehäält teeb emaplaadil asuv SIEMENS-V23026-A1001-B201 relee: http://www.tekkna.it/product/22289/SIEMENS-V23026-A1001-B201-MICRORELE%27-5VDC.asp
Parandage mind kui eksin, aga kogu antud tehaseimmo bloki emaplaadi ja seal asuvate mikroprosede fukntsioon on see, et relee vastavalt SEES või VÄLJAS
asendisse lükata. Oletame et kui relee on SEES olekul, siis on ka immo peal ning vastupidi. Selle koodiga releed netist otsides leidsin küll teise
tootja, kuid tõenäoliselt sama loogikaga töötava seadeldise. Vaadates relee skeemi aadressil http://datasheet.octopart.com/V23026A1001B201-Tyco-Electronics-datasheet-19367.pdf lehekülg 3, tundub mulle, et vaikimisi on
ühendatud jalad nr 1 ja 5. Süüdet andes antakse signaal prosele, mis "ütleb" releele, et kõik korras ning võid oleku lükata VÄLJAS peale, ehk
ühendatakse jalad nr 5 ja 10. Peale mida peaks toimuma magic ja masin käivitub. Ehk minu loogika kohaselt tuleks relee emaplaadilt lahti joota,
ühendada jalgade nr 5 ja 10 kontaktid ning probleem peaks olema lahendatud (paraku immo funktsionaalsus ka maas)? |
Pole see nii lihtne kindlasti. Mootoriaju ja immoploki vahel toimub suhtlus ühte juhetpidi digitaalse signaalina. Mootori aju küsib immo plokilt luba
kas võib mootorit käivitada. Kui remonti ei taha autot viia telli netist se immo killer ja pista vahele. Kui kardad ärandamist mõtle ise mingi
katkestus välja toimib kindlasti paremini kui see originaal.
|
|
|
Andres23a
huviline
Registreerunud 17.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.11 16:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: Andres23a
Tsitaat: | Algselt postitas: reino11
Need tehase immod on maha kärbanud küll! Igaks juhuks tuleks immo toitevoolud ära mõõta. Kui need korras siis üks variant on osta kasutatud immo
juhtplokk ise kodus ära vahetada ja lohistada esindusse kus nad selle kodeerivad. Teine variant eeldaks näiteks VAG-COMile ligipääsu st osta uus immo
plokk, sellel on turvakood peal millega saad kodus süsteemi kodeeritud, info leiab ross-tech wikist.Jõudu! |
Paeguseks asi nii kurb et auto keeldub absoluutselt käivitumast, seega jääb Digilabi pakutud variant ära, kuna masin ise Tallinnas ja nemad Tartus.
Võrreldes Tallinna hindadega on nende pakkumine aga üsna bro - selgus et immo sootuks vahelt maha võtmine maksab seal üle 2x vähem kui Tallinnas immo
petubloki ost ja paigaldus (viimane pakkumine oli summas 190€ )
Mis ise vahepeal avastasin - nn lühisehäält teeb emaplaadil asuv SIEMENS-V23026-A1001-B201 relee: http://www.tekkna.it/product/22289/SIEMENS-V23026-A1001-B201-MICRORELE%27-5VDC.asp
Parandage mind kui eksin, aga kogu antud tehaseimmo bloki emaplaadi ja seal asuvate mikroprosede fukntsioon on see, et relee vastavalt SEES või VÄLJAS
asendisse lükata. Oletame et kui relee on SEES olekul, siis on ka immo peal ning vastupidi. Selle koodiga releed netist otsides leidsin küll teise
tootja, kuid tõenäoliselt sama loogikaga töötava seadeldise. Vaadates relee skeemi aadressil http://datasheet.octopart.com/V23026A1001B201-Tyco-Electronics-datasheet-19367.pdf lehekülg 3, tundub mulle, et vaikimisi on
ühendatud jalad nr 1 ja 5. Süüdet andes antakse signaal prosele, mis "ütleb" releele, et kõik korras ning võid oleku lükata VÄLJAS peale, ehk
ühendatakse jalad nr 5 ja 10. Peale mida peaks toimuma magic ja masin käivitub. Ehk minu loogika kohaselt tuleks relee emaplaadilt lahti joota,
ühendada jalgade nr 5 ja 10 kontaktid ning probleem peaks olema lahendatud (paraku immo funktsionaalsus ka maas)? |
Pole see nii lihtne kindlasti. Mootoriaju ja immoploki vahel toimub suhtlus ühte juhetpidi digitaalse signaalina. Mootori aju küsib immo plokilt luba
kas võib mootorit käivitada. Kui remonti ei taha autot viia telli netist se immo killer ja pista vahele. Kui kardad ärandamist mõtle ise mingi
katkestus välja toimib kindlasti paremini kui see originaal. |
Piisavalt argumenteeritud point. Kas oskad soovitada, mis nimega seda immokillerit otsida ja kas on tegu mingi univeraalse vahendiga, või loeb masina
mudel, mootor, väljalaskeaasta jne? Tõenäoliselt ma küsin naiivseid küsimusi aga ärge kohe risti lööge kuna lubade ja auto omanik alles paar kuud
olnud
ning selle aja jooksul kokku põrganud kõikvõimalike autoalaste tehniliste
probleemidega, millest mul pool aastat tagasi õrna aimugi polnud...
|
|
|
Andres23a
huviline
Registreerunud 17.10.11
Kasutaja on eemal
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
|
Andres23a
huviline
Registreerunud 17.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.11 22:06
|
|
|
Asi lahendatud ja case closed Tänud kõigile kaasa elamast!
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 24.10.11 11:57
|
|
|
Minul läks Esinduses see immo jama maksma 170 eurot. Sisaldas see diagnostikat, pisitarvikuid + töörahasid + uus immoplokk ( telliti rootsist ).
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 24.10.11 12:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AndresL
Minul läks Esinduses see immo jama maksma 170 eurot. Sisaldas see diagnostikat, pisitarvikuid + töörahasid + uus immoplokk ( telliti rootsist ).
|
Esindus suudab hinnad meeletult kõrgeks ajada küll tavaliselt jah!
|
|
|
Andres23a
huviline
Registreerunud 17.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.11 16:00
|
|
|
Mustamäel asuv autoteenindus kehitas paranduse suhtes ainult käsi, algselt pakuti immokilleri hinnaks 100, ent kui viisin auto õhtul sinna ja hommikul
helistati, siis oli öö jooksul hind jupi eest müstiliselt 150€-ni kerkinud + paigaldus 40€!!!
Nagu nüüd tean, on paigaldus armatuurialuse lahtivõtt (kuni 3min), immoploki mahakruvimine ja avamine (1min), tühja karpi uue ploki asetus (0.5min)
ning kogu eelnimetatud protsess tagurpidi. Kokku kuni 10min. Kusjuures nii armatuurialus kui immokarbike oli mul eelnevalt juba lahti tehtud ning
tehnikul oleks sisuliselt jäänud ainult karbi sisu vahetus, mis võtab kokku ca 30sec. Et nagu mismõttes 40€?!
Keeldusin, viisin auto minema ning siis esitati veel diagnostikaarve ka 20€. Lõpuks sai asja ühe tubli mehe poolt ära tehtud, maksis sott ning masin
sõidab jälle. Aga hea teada et originaalimmo saaks eelmainitud nurgatagusest salongist odavamalt ellu äratada.
|
|
|
coupe924
huviline
Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 230kw TDI
|
postitati 24.10.11 19:42
|
|
|

|
|
|
|
reino11
huviline
Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.11 05:09
|
|
|
Tere
See kuipalju ühel või teisel see ettevõtmine maksma läheb on ju ikkagi seotud sellega milles täpselt viga on ja kui pädev on töömees. Lihtsamal juhul
korrastatakse olemasolev immo ära ja kui töötab siis on hästi aga kui sellest korrastusest pole mingit tolku st immo juhtplokk ise vigane siis aitab
ainult vahetus. Immo juhtploki vahetamine on jah lihtne võta üks ära pane teine asemele + võtmete õpetamine ja see tegevus juba sõltub töömehe
oskustest ja seadmete olemasolust. Ja Buuumi aegsetest suurtest ajakuludest võib kohati täna töömees ainult unistada.
|
|
|