Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 80 1,6 - 1988 - Foshow (Vastuseid: 38 | Vaatamisi: 5123)
jarvequattro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.01.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 c4 Tdi Quattro ja Audi a8 d2 Tdi Quattro

postitati 21.10.11 20:19 Tsiteeri


Kas kui õhupuhasti korpuse ära võttad kas karbussi peal on üks elektriline pihusti(kas sinna lähevad juhtmed) ja kas elektriline bensiini pump on auto põhja all? Ma võin ka tegelikult mööda panna.:D Aga mulle tundub karpa see olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 21.10.11 20:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jarvequattro
Kas kui õhupuhasti korpuse ära võttad kas karbussi peal on üks elektriline pihusti(kas sinna lähevad juhtmed) ja kas elektriline bensiini pump on auto põhja all? Ma võin ka tegelikult mööda panna.:D Aga mulle tundub karpa see olema.


Karpasse sisse vaadates on see pihusti täiesti nähtaval. niiet peaks ikkagi monopritse olema.
karburaatori padja ostsin siis võtsin ka monopritse oma ja sobis. niiet ma ei tea. peaks nagu olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kulufield
huviline

Avatar


Registreerunud 30.04.06
Asukoht: Klooga/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1998a 1,8 , Toyota avensis 2007

postitati 22.10.11 07:18 Tsiteeri


See peaks sama mootor olema mis minul ja see ei ole monopritse, seda nimetatakse elektrooniliseks karburaatoriks. Nii räägib vähemalt nende vanade autode spetsialist Speedsteri Hannes. Tema sõnul on see see üks järjekordne sakslaste kättemaks, kuigi minul pole siiamaani sellega suuri probleeme olnud, aga Hannes on näidanud osi seal nö karburaatoris, mille katki minemist ma kohe üldse ei tahaks:P
Muide mitme käiguline sul on? Mul neli käiku:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 22.10.11 10:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kulufield
Mul neli käiku


võinii.

mul on viis käiku õnneks ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 22.10.11 17:36 Tsiteeri


Vahetasin sarniiri ära täna ja kolin endiselt alles :D

Üks tark vana ütles et need on tugilaagrid mis kolisevad.
Ehk siis järgmisena lähevad need vahetusse.

Üritan kuidagi oma küüned klassivenna quattrole taha ajada, eks näis kas ta võtab vedu.

Tal muide seisab 1,6 diisel mootoriga quattro b3, aastast 1988 vist ;)

Kere lõppeb tagaklaasi juurest ära ainult ja stanged on puudu, muidu sõidab.

Ehk veab ja saab quattro varuosadeks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 22.10.11 22:05 Tsiteeri


tagumistel rattalaagritel on loks sees ja üks esimene hakkab läbi minema vist.

Siduriga on ka mingisugune jama kuid seda ma täpselt ei oska öelda milles probleem.
survelaager hakkab ehk läbi minema ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 24.10.11 21:13 Tsiteeri


Täna oli siis Tln-Tartu ümber suunatud läbi laimetsa mineva kruusatee ;)
Elan ka muidu sealkandis, aga see selleks.

sõitsin siis seal kruusateel ja ma ei teagi kas vastutuleva või samas suunas liikuva auto ratta alt lendas kivi ja nüüd on esitule klaasis ilus suur ümmargune auk ;)

Lisaks sellele on imepisike rooliloks tekkinud, ja tagumise õõtsa puks teeb häält.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 24.10.11 21:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Foshow
Täna oli siis Tln-Tartu ümber suunatud läbi laimetsa mineva kruusatee ;)
Elan ka muidu sealkandis, aga see selleks.

sõitsin siis seal kruusateel ja ma ei teagi kas vastutuleva või samas suunas liikuva auto ratta alt lendas kivi ja nüüd on esitule klaasis ilus suur ümmargune auk ;)

Lisaks sellele on imepisike rooliloks tekkinud, ja tagumise õõtsa puks teeb häält.

Tagasillas sul ei saa õõtsapuks häält teha!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 24.10.11 22:25 Tsiteeri


Taga kaks sillatala puksi ja amordi tugipadjad (laagriteks neid just nimetada ei saa).


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 25.10.11 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
[
Tagasillas sul ei saa õõtsapuks häält teha!


täiesti õige. mu tuttav rääkis midagi tagumistest õõtsadest oma audil aga tundub et tal oli quattro.


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Taga kaks sillatala puksi ja amordi tugipadjad (laagriteks neid just nimetada ei saa).


Taga on siis läbi sillatala puksid ja rattalaagrid. amordi tugilaagrid on ees läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 02.11.11 17:58 Tsiteeri


Pole pikka aega kirjutanud siia midagi.

Vahepeal olen siis:
ühendanud ära lisatuled
pannud rooli otse peale
pingutasin sumbuti klambri ära kanali peal
tinutasin ühe esimese kõlari tweeterit
panin õhupuhasti kinni uuesti
kraapisin taga piduri trummlid roostest puhtaks

Suurem remont hetkel seisab rahapuuduse tõttu.

Lisatulede ühendamisel läks asi väheke kärssama ka :D
Akust releesse mineva juhtme kaitsme korpus sulas ülesse kuna ma ei panud tähele et keegi oli vedanud juba lisatulede pluss juhtme ja see oli lühises auto kerega.

Asendasin selle kaitsme korpuse ja panin 10a kaitsme sisse. väiksemat ei leidnud, muidu oleksin algul väiksemaid proovinud.

Hetkel toimib lisatulede süsteem nii et sisse ja välja lülituvad koos kaugtuledega, ja seda saab omakorda sisse ja välja lülitada kapoti all olevast lülitist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 06.11.11 14:52 Tsiteeri


Täna nokitsesin jälle ;)

Tegin tagumise numbritule korda
vahetasin parktule pirni ära
vahetasin kellablokis pirni ära
tegin uue ajutise käigukangi naha
tegin uste ja pagassi tule lüliti korda
tinutasin tweeterit- ebaõnnestusin ja asendasin tweeteri :D nüüd töötab vähemalt.
tulede aluse liistu ühe poole panin kinni, teise poole tüübel on kadunud
puhastasin lisatuled seest ära.
tõstsin istmesoojenduse lülitid ümber kuna ühe poole lülitil on pirn läbi-uut oleks vaja
tagaklaasi soojenduse lüliti võtsin lahti- klemmid on väsinud ja lüliti ise ja pistik on sulanud ja kokku ei lähe. uut lülitit ja pistikut oleks vaja
tagumise udutule lüliti tegin korda. klemmid olid mustad, tuli vilkus

natukene nokitsesin :D
vanimekirjale lisandusid neli lülitit- tagaklaasi soojenduse, istmesoojenduse, kaks tagumist ukse tule lülitit ja üks pistik


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 16.11.11 19:23 Tsiteeri


Täna sain siis väikese saadetise.

Esimesed pidurikettad ja klotsid- vähe kulunud, kettad on paksemad kui orginaalid. pärit on nad 88 aasta b3 quattro küljest ;) algul ei tahtnud sobida aga peale natukest käijamist sobivad nagu valatult. Uute ketaste paksus umbes 1,5 korda suurem kui orginaalide oma ning pidin veidikene piduri sadulate nurki maha käijama.
Ventilaatori anduri- Vahetasin kohe ära. keerasin vana küljest ja asendasin kähku uuega. lõpetuseks valasin paisupaaki veidike tosooli juurde.

Ja lisaks veel keskonsooli alumise ja ülemise osa koos tagasilla luku nupu ja käigukangi nahaga, tagaklaasi soojenduse ja tagumise udutule lüliti koos pistiku ja juhtmejuppidega, ühe akna vända sigareti süütaja ja esimesed peatoed.

Nendest lähevad kasutusse peaaegu kõik asjad välja arvatud keskonsooli alumine ja ülemine osa. need on halvemas seisus kui minu praegused. hetkel kasutuses oleval keskonsoolil on neli kruvi auku aga need mis ja sain on ära kriibitud.

Kuna tagasilla diffri nupu koht ühtib nende kruviaukude kohaga, siis mul tekkis väike mõte et lõikaks selle nupu suuruse augu kruvi aukude asemele ja ühendaks lisatuled selle nupu alla, aga see on alles mõte. mul ei ole mingisugust ettekujutust kuidas see elektriline pool välja näeb sellel nupul niiet keegi võiks aidata mind selles osas. iseenesest peaks lõpptulemus üsna viisakas ja peaaegu unikaalne olema.

Lootsin saada ka tahomeetriga kellabloki kuid see ei jõudnud minuni. Kas tahomeetriga kellablokk töötab kohe peale ära ühendamist või on vaja veel midagi teha ?

veermikus tuleks ära vahetada kiiremas korras tagumine sillatala puks ja ees ammordi tugilaagrid ja padjad. üks rattalaager teeb ka veidikene rohkem häält kui ta peaks tegema.

mootor töötab rahuldavalt kuid külmalt ei taha käia hästi ja järsult pidurdades sureb mootor välja. milles võiks viga olla ?

Nokitsen endiselt auto kallal kuid tööpuudus on teinud rahakotiga oma töö.
Kõik õpetusõnad on endiselt teretulnud ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Foshow
huviline



Registreerunud 15.10.11
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 2.5TDI 85kw ABP, Audi A6 avant 2.5tdi 103kw quattro

postitati 05.03.12 17:19 Tsiteeri


Räägiks siis veidike auto hetkeolukorrast ka :D

Tänu valele rehvivalikule leidsin end liiklusmärgi postiga rammu katsumast :D ehk siis väikene avarii juhtus.
Kuna elan nüüdseks tallinnas ja käin tööl siis ei ole enam aega ega ka kohta kus sellise nokitsemisega tegeleda.
Autol on all nüüdseks uued m+s rehvid ja tehtud muid töid nagu termostaadi vahetus ja salongi radika läbipesu.
Auto on enamvähem tänavakõlbulik, puudu on ainult 1 suunatuli. auto sõidab igapäevaselt.

panin üles müügikuulutuse siia foorumisse, niiet kes ees see mees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.4% - SQL: 64.6%]