Kaanejamad on neil sagedasimad ja enamikel myygis olevatest autodest. Disla läheb siiski myyki tavalt hoopis rikkis pihustite vöi kyynalde töttu
(kasutusmugavus!) ning nende vigade körvaldamine on odav. Kaas vöi kaanetihend läheb ära tavaliselt nii, et hakkab tulema survet veesärki. Selleks
tömba paisupaagile kondoom peale ja anna duure, ning paari minuti jooksul ei tohi kondoom (uuesti nullpööretel) pysti seista, vaid peab olema
samalötv, nagu Sa ta sinna peale panid. Kulunud mootor paistab välja juba surve järgi karteris (pigista karterituulutusvoolik sörmedega kinni, muidu
ei näe!) ning turbo higistamise tuvastamiseks vöta lahti möni intercooleri radikasse minevatest voolikutest - see ei tohi olla seest (pöhjast) öline.
Omadest kogemustest tean, et teinekord saad vaadata enne läbi oma 50 autot, kui leiad esimese, millel need pöhiasjad on korras
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|