rednev
huviline
Registreerunud 12.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.11 10:06
|
|
|
Audi A4 B7 2.5TDI - 2005 - rednev
Tervitus,
septembri alguses sai soetatud elu esimene "sakslane" ja elu esimene Audi, täpsemalt siis A4 S-line.
Isiklikult pidasin masina valikul oluliseks automaatkasti, kliimasedme ja püsikiirusehoidja olemasolu, missugune kere selle koosluse ümber on niiväga
rolli ei mänginudki.
Esimese hooga polnud A4 isegi mitte valikuvariantide hulgas, kuid tänu elukaaslase teravale silmale ja suunavale vihjele sai otsustatud ka see masin
üle vaadata ja tuleb tunnistada et otsus oli õige. Masin pärit Saksamaalt.
Masinast:
Mark ja mudel - Audi A4 B7 Universaal
Väljalase - 2005
Läbisõit - 190 000 km (seisuga 10.10.2011)
Mootor - 2,5L V6 TDI 120 Kw
Käigukast - Multitronic
Vedav sild - esivedu
Velg - S-line 18"
Värvus - must
Uhkemad lisad:
S-line sisu (istmed, rool)
Käiguvahetuse võimalus roolilt
MMI Navi (CD/DVD mängija ja 2 mälukaardipesa)
Kuna auto pole täisvarustuses siis puudu samuti üht-teist (näiteks istmesoojendused, quattro, katuseluuk), kuid see esialgu ei morjenda. Masin on
vaikne ja mugav - just how I like it .
Hiljuti sai tehtud korraline hooldus ja kohe-kohe läheb vahetusse ka käigukastiõli.
Vigadest/probleemidest (lasen põhjalikumalt kontrollida kui kastiõli vahetus):
- parem xenonpirn D1S (või plokk) jamab, pirn põleb kuid ebatasasel teel kustub korraks ära ja läheb jälle põlema, vahel teeb seda nalja ka siis kui
masin seisab. (Selles osas soovitused teretulnud).
- Vibratsioon raamis (kui masin seisab) - näib et ainult sooja mootoriga ja paariks sekundiks, siis kaob ära, mõne aja pärast jälle. Õrnem vibratsioon
on tunda kui kliimaseadme "econ" nupp on välja lülitatud, tugevamalt kui seesama nupp on "sees". (Kuna ise seostan seda esimese hooga just
kliimasedmega siis viga ehk selle süsteemis. Ka selles osas soovitused teretulnud).
Plaanidest:
- klaaside toonimine
- talverehvide soetamine
- värviparandused (kapotil kivitäkked)
- kevadel uus jooks vahvamaid valuvelgi
- masina regulaarne igakülgne hooldus tagamaks tõrgeteta teenimine
Paar pilti:
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 12.10.11 13:54
|
|
|
Sama aasta, mootor ja kast ning sama probleem vibraga. Kusjuures ainult N ja P peal. D ning R peal kaob ära.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.10.11 14:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rednev
- Vibratsioon raamis (kui masin seisab) - (Kuna ise seostan seda esimese hooga just kliimasedmega siis viga ehk selle süsteemis. Ka selles osas
soovitused teretulnud). |
Seda parandab vast vaid bensumootor. Disla läheb mingil pöördel ikka
kergelt resonantsi. Kliimapumba külgevõtmine võib täpselt nii palju koormuse ja pööretega mängida.
Kangi järgi paistab vist isegi Tip- mitte Multitronic olema? Viimane ei kannataks V6 disla väänet?
|
|
|
|
rednev
huviline
Registreerunud 12.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.11 14:59
|
|
|
Kangi osas ei tea aga targad mehed audi servicest ütlesid et on multitronic, 7 käiku, ühtegi nõksu ei tee kui kiirendab, seega jään ikka oma
multitronicu väitele truuks.
Eks ma annan teada mis selgitus mulle välja käijakse.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 12.10.11 15:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Seda parandab vast vaid bensumootor. Disla läheb mingil pöördel ikka
kergelt resonantsi. Kliimapumba külgevõtmine võib täpselt nii palju koormuse ja pööretega mängida.
Kangi järgi paistab vist isegi Tip- mitte Multitronic olema? Viimane ei kannataks V6 disla väänet? |
Ei lähe seal midagi resonantsi. Kliimapumba sees/väljas asendit korras diiselmootor ei tunne. Sellel masinal on multitronic kast, mootoril väänet 310
Nm. Sama mootor annab manuaaliga 350 Nm väänet.
Vibra osas vaata mootori padjamajandus üle.
Võiksid proovida pirne ja/või ballaste ringi visata. Kui kustumine teisele tulele kaasa tuleb, siis peaks viga teada olema.
18" velg on muidu ilus, minu kogemuse kohaselt liig sellele masinale meie teedel.
|
|
|
raino84
huviline
Registreerunud 29.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2,7Tdi, 140kw, 09
|
postitati 12.10.11 16:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi
Sama aasta, mootor ja kast ning sama probleem vibraga. Kusjuures ainult N ja P peal. D ning R peal kaob ära. |
Enda sama mootoriga autol täpselt sama sümptom. Kui mootor täiesti töösoe, siis N ja P peal viskab värinaid, D ja R peal ei tähelda. Samuti külma
mootoriga pole värinaid. Vag-Com vigu ei näita.
|
|
|
rednev
huviline
Registreerunud 12.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.11 17:07
|
|
|
Tänud info eest Amadeus - nüüd kui mainid siis meenub et olen mootoripadja väsimisest tingitud vibratsioonist kuulnud küll, lasen kontrollida.
Pirnid viskan samuti lähiajal ümber, siis paistab.
Vaatab mis selle veljega saab, kui liialt lõhkuma hakkab tuleb väiksemaks vahetada. Talveks tahaks ideaalis kindlasti 1-2" väiksemaid.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 12.10.11 19:27
|
|
|
Kast on tõesti multitronic ning kliima pumba tööle panek seda mootorit jah ei häiri. Tundub, et see vibra on neil mingi tüüpviga siis
12.301@181km/h
|
|
|
|
kac
huviline
Registreerunud 11.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 S-LINE PLUS 4.2TDI 250kW
|
postitati 17.10.11 12:18
|
|
|
kena
|
|
|
rednev
huviline
Registreerunud 12.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.11 10:31
|
|
|
Tänud kac
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 23.10.11 12:05
|
|
|
Mul sama aasta ja sama mootoriga auto. Samuti tuli vilgub, ja tühikäigul käivad värinad läbi auto. Olen tähele pannud et kõige rohkem vilgutab siis,
kui pidurdan või kiirendan. Lasin blokid ära kontrollida, olid korras. Arvati et xenonpirnid lihtsalt väsinud juba ja vajavad vahetamist.
Aga mul selline küsimus et kui Sport resiimis ühtlaselt kiirendad, kas 5. käigu peal ei teki järsemat pöörete tõusu ja mineku paranemist ja umbes 2000
pöörde juures ei kostu õhu vuhistamist kapotialt? Või näiteks kohapeal tuuri andes järsult gaasi vabastades paarisekundilist kahistamist? Mul on
sellised sümptomid ja mitmelt poolt saanud vihjeid et see normaalne aga kas teistel ka samamoodi on.
|
|
|
rednev
huviline
Registreerunud 12.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.11 15:10
|
|
|
Vahepeal lasin vahetada Multitronic kasti õli, niiet esimese hooga holdustel ring peal. Vibratisooni põhjust esialgu veel välja selgitada ei suudetud.
Niipalju sai targemaks et kasti padjad on korras. Võimalik et hooratta viga ja võimalik esialgne sümptom. Uurin edasi.
Samas sai otsustatud 18" S-Line veljed müüki panna (samad mis pildil näha). Kuna siin foorumis olen veel rookie siis kuulutust üles seada veel ei
saa, siis esialgu läbi oma teema.
Kellel huvi andku teada. Müügis siis jooks velgi (S-Line 9 kodaraga, 18", 5*112, muid parameetreid hetkel kohe öelda ei oska sest veljed masina alt
võtmata) koos suverehvidega (nankang 225/40 R18) mis sõitnud ca 4000 km.
|
|
|