Deprecated: Implicit conversion from float 505252.99999999994 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Vana ukse vahetus uue ja tsinkimata vastu
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Vana ukse vahetus uue ja tsinkimata vastu (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 2529)
studiosus
huviline



Registreerunud 29.12.10
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.11 18:48 Tsiteeri
Vana ukse vahetus uue ja tsinkimata vastu



Tekkis üks küsimus, millele siit ega mujalt kohe vastust ei leidnudki. Nimelt milline on vahe tsinkimata ja tsingitud keredetaili vahel pikemas perspektiivis?

Autol vahetati kasko korras välja üks uks ning väidetavalt ei leitud kasutatud ja vana (mis oleks olnud siis tsingitud), vaid lõpuks soovitati panna uus ja originaal, kuid tsinkimata. Vahetus nüüd tehtud ja uus uks küljes, samas ikkagi jäi kripeldama, et kas siiski oleks pidanud laskma neil kauem otsida ja kasutatud uks panna? Ning kas uut ust siis tõesti ei saa kuidagi tsinkida?!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 11.10.11 18:54 Tsiteeri


Kui sa seda autot u. 10 a ei plaani kasutada, siis arvatavasti ei peaks muretsema rooste pärast, vähemasti sel juhul kui mingeid metallini ulatuvaid kriime, täkkeid ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 11.10.11 19:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: studiosus
Nimelt milline on vahe tsinkimata ja tsingitud keredetaili vahel pikemas perspektiivis?



Ei suutnud kirjutamatta jätta, aga esimene mõte oli Audi vs Opel:P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.11 19:22 Tsiteeri


OT aga kas võrdled Audit Opeliga sellepärast et Audi ei roosteta nii palju kui Opel ? Ei saanud lihtsalt ütlemata jätta, et Audi on roostekindluselt küll üle keskmise hea aga tipus istub ikkagi vankumatult Volvo, millele järgneb tükk tühja maad ja siis tulevad alles teised:D Rääkides terasest masinatest siis.

Kust tulevad ilma tsinkimata uksed ? Kas tänapäeval tehakse Audisid mis pole tsingitud või on tegemist vanema autoga ? Ja kui tuli lihtsalt tsinkimata tehase uks ja keskmise tasemega töökoda värvib selle üle, läheb see uks paari aasta jooksul roostesse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ardo
huviline



Registreerunud 23.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 11.10.11 19:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
OT aga kas võrdled Audit Opeliga sellepärast et Audi ei roosteta nii palju kui Opel ? Ei saanud lihtsalt ütlemata jätta, et Audi on roostekindluselt küll üle keskmise hea aga tipus istub ikkagi vankumatult Volvo, millele järgneb tükk tühja maad ja siis tulevad alles teised:D Rääkides terasest masinatest siis.

Kust tulevad ilma tsinkimata uksed ? Kas tänapäeval tehakse Audisid mis pole tsingitud või on tegemist vanema autoga ? Ja kui tuli lihtsalt tsinkimata tehase uks ja keskmise tasemega töökoda värvib selle üle, läheb see uks paari aasta jooksul roostesse.


No ma olen näinud ka Volvisid mis ussitavad julmalt, aga tõesti, Volvo kohapealt ei oska kaasa rääkida. Aga kuna puutun tööalaselt pidevalt kokku 90nendate lõpuaastate Omegatega, siis võin julgelt väita, et 10 aastat vanem Audi on Opelist ikka mitu korda üle. Ja kui sa ütled üle keskmise hea. Siis eksid minuarust rängalt. Kui paljudel Audidel on karbid läbi, põhi auklik, pagass auklik, ukse alumised servad otsas jne. Mersu, bemm, japsid ameeriklased kõigil neil on need hädad küljes. Just lõpetasin ühe 2002 aasta Eestist ostetud Navara kerelappimise. Omaniku kommentaar oli, et meenutab ta esimese Lada remonti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 11.10.11 19:41 Tsiteeri


Loe ja imesta.
Ameeriklastest on roostekindlamad chevy/pontu mahtuniversaalid, kerepaneelid lihtsalt plastist, ka Trabandi vöiks esikohale tösta :), küll aga "busside" raam vötab ussi ligi.
B-osade kohta olen kuulnud ütlust, et kui maaler B-osalt tehase krunti korralikult ei eemalda, siis pole paari aasta pärast ilmuv mullike midagi uut.
Tsinkimine peaks olema keemiline protsess (kui pidada tehase kindlust silmas), seega maaler ei saa seal suurt midagi toimetada...siinkohal vöin ka muidugi rängalt eksida.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
studiosus
huviline



Registreerunud 29.12.10
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.11 21:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Kust tulevad ilma tsinkimata uksed ? Kas tänapäeval tehakse Audisid mis pole tsingitud või on tegemist vanema autoga ? Ja kui tuli lihtsalt tsinkimata tehase uks ja keskmise tasemega töökoda värvib selle üle, läheb see uks paari aasta jooksul roostesse.

Ilmselt otse tehasest tulevad? Autoks on A4 (B7). Aga kui ta tõesti peaks roostetama hakkama, siis võiks justkui eeldada, et mul on täielik õigus pretensiooni esitamiseks - mulle väideti, et ega seal suurt vahet pole, kas tsingitud või tsinkimata, v.a. see, et kriimudest peaks hoolikamalt hoiduma. Samas kasko omamise põhimõte peaks ju olema, et saad tagasi täpselt samas konditsioonis auto... võta nüüd kinni, kumb variant tõesti parem on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 11.10.11 21:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Kust tulevad ilma tsinkimata uksed ?


Varuosi ei tsingita, olgu ta A või B osa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.11 08:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Kust tulevad ilma tsinkimata uksed ?


Varuosi ei tsingita, olgu ta A või B osa.


No näed siis - jälle sain targemaks;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.11 08:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
Kust tulevad ilma tsinkimata uksed ?


Varuosi ei tsingita, olgu ta A või B osa.


Kust selline info pärineb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ullivilli
huviline



Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal

Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100

postitati 12.10.11 09:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
OT aga kas võrdled Audit Opeliga sellepärast et Audi ei roosteta nii palju kui Opel ? Ei saanud lihtsalt ütlemata jätta, et Audi on roostekindluselt küll üle keskmise hea aga tipus istub ikkagi vankumatult Volvo, millele järgneb tükk tühja maad ja siis tulevad alles teised:D Rääkides terasest masinatest siis.

Kust tulevad ilma tsinkimata uksed ? Kas tänapäeval tehakse Audisid mis pole tsingitud või on tegemist vanema autoga ? Ja kui tuli lihtsalt tsinkimata tehase uks ja keskmise tasemega töökoda värvib selle üle, läheb see uks paari aasta jooksul roostesse.


Ei nu millest me räägime, kui Laplanderid tehti roostevabast terasest :P


Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 12.10.11 11:51 Tsiteeri


Paljuski sõltub sellise uue a või b osa detaili vastupidavus keretöökojas tehtud tööst. Olen näinud variante, kus see niigi kehva b-osa on seestpoolt täiesti värvimata (selle nn kaitsekrundi all) ja väljast lastakse üle. Sel juhul on kiire roosteteke garanteeritud. Kui uus detail vähegi korralikult kruntida-värvida nii seest kui väljast, võiks ta ikka mõned aastad ilma igasugu roosteta vastu pidada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 12.10.11 12:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Varuosi ei tsingita, olgu ta A või B osa.

Kust selline info pärineb?

B osade mitte-tsinikimise info pärineb omast kogemusest ning A osa info Laurilt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.10.11 13:45 Tsiteeri


Olen kord romulast ise ukse välja ajanud, et töökoda kindlustuselaksu lappides tsinkimata uut B-osa juppi ei paneks. Tsingitud kere on üks (rauast) Audi põhilistest väärtustest ja mina selles osas järeleandmisi ei teeks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 12.10.11 14:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Olen kord romulast ise ukse välja ajanud, et töökoda kindlustuselaksu lappides tsinkimata uut B-osa juppi ei paneks. Tsingitud kere on üks (rauast) Audi põhilistest väärtustest ja mina selles osas järeleandmisi ei teeks.


Sama siin kunagi kapotiga! Kuigi hinnad on tihti võrdsed tasub korralik originaalosa ennem soetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 12.10.11 15:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Sama siin kunagi kapotiga! Kuigi hinnad on tihti võrdsed tasub korralik originaalosa ennem soetada.
Häda on siis, kui pole kasutatud peast neid juppe eriti saada. Ma ikka arvasin et A osa on võrdse kvaliteediga kui tehasest tulnu (sh tsingitud).


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 12.10.11 15:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ullivilli
Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
OT aga kas võrdled Audit Opeliga sellepärast et Audi ei roosteta nii palju kui Opel ? Ei saanud lihtsalt ütlemata jätta, et Audi on roostekindluselt küll üle keskmise hea aga tipus istub ikkagi vankumatult Volvo, millele järgneb tükk tühja maad ja siis tulevad alles teised:D Rääkides terasest masinatest siis.

Kust tulevad ilma tsinkimata uksed ? Kas tänapäeval tehakse Audisid mis pole tsingitud või on tegemist vanema autoga ? Ja kui tuli lihtsalt tsinkimata tehase uks ja keskmise tasemega töökoda värvib selle üle, läheb see uks paari aasta jooksul roostesse.


Ei nu millest me räägime, kui Laplanderid tehti roostevabast terasest :P

Pole mitte ükski laplaner roostevabast tehtud. Väiksed volvod roostetavad isuga ja suurematel on kere ülemisest poolest osa alumiiniumist. Alumine pool roostetab siiski.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
studiosus
huviline



Registreerunud 29.12.10
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.11 20:24 Tsiteeri


Küsin veelkord targematelt nõu - probleem nüüd selles, et peale ukse vahetust on auto tagaklaas pidevalt seestpoolt udune. Täpselt samas kohas seisvatel autodel aga mitte. Ilmselt tuleb siis niiskust kusagilt sisse? Kas seda võis kuidagi põhjustada ukse vahetus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 17.10.11 20:45 Tsiteeri


Eks uuri uksetihendeid, et kas kuskile vahet sisse ei jää. Katsu ka mattide alt põrandat, et ega see niiske ole? Põhjus võib vabalt ka kokkusattumusena ummistunud kojameeste aluses äravoolus vms olla.

Kui suur vigastus üldse oli? Kas auto on sedaan või avant? Viimasel juhul kas vahetati ehk ka liimitud tagumine küljeaken?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
studiosus
huviline



Registreerunud 29.12.10
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.11 21:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Eks uuri uksetihendeid, et kas kuskile vahet sisse ei jää. Katsu ka mattide alt põrandat, et ega see niiske ole? Põhjus võib vabalt ka kokkusattumusena ummistunud kojameeste aluses äravoolus vms olla.

Kui suur vigastus üldse oli? Kas auto on sedaan või avant? Viimasel juhul kas vahetati ehk ka liimitud tagumine küljeaken?

Tänud, vaatan esmalt uksetihendid üle ja mattide alt samuti. Vigastus oli suht väike, üks ca 10 cm kõrgune pikivagu (mõlk) umbes poole ukse laiuses. Auto sedaan, seega ilmselt tagumist küljeakent ei puututud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Renks
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.10.11 14:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: studiosus
Tekkis üks küsimus, millele siit ega mujalt kohe vastust ei leidnudki. Nimelt milline on vahe tsinkimata ja tsingitud keredetaili vahel pikemas perspektiivis?

Autol vahetati kasko korras välja üks uks ning väidetavalt ei leitud kasutatud ja vana (mis oleks olnud siis tsingitud), vaid lõpuks soovitati panna uus ja originaal, kuid tsinkimata. Vahetus nüüd tehtud ja uus uks küljes, samas ikkagi jäi kripeldama, et kas siiski oleks pidanud laskma neil kauem otsida ja kasutatud uks panna? Ning kas uut ust siis tõesti ei saa kuidagi tsinkida?!?

Kui endiselt kripeldab, kas vahetatud detail on tsingitud või mitte, siis on seda võimalit ka tagantjärgi kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 18.10.11 19:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: studiosus
Tekkis üks küsimus, millele siit ega mujalt kohe vastust ei leidnudki. Nimelt milline on vahe tsinkimata ja tsingitud keredetaili vahel pikemas perspektiivis?

Autol vahetati kasko korras välja üks uks ning väidetavalt ei leitud kasutatud ja vana (mis oleks olnud siis tsingitud), vaid lõpuks soovitati panna uus ja originaal, kuid tsinkimata. Vahetus nüüd tehtud ja uus uks küljes, samas ikkagi jäi kripeldama, et kas siiski oleks pidanud laskma neil kauem otsida ja kasutatud uks panna? Ning kas uut ust siis tõesti ei saa kuidagi tsinkida?!?


Kui tegemist Audi originaalosa uksega, siis see on ette valmistatud ja töödeldud vastavalt Audi standarditele ja on võrdväärne tehases paigaldatuga. Kokkuvotteks, kui uue originaalosa keredetaili kattekihti värviettevalmistuse käigus ei lõhuta ja värvitakse korralikult, siis on roostekindlus sama, mis tehasest:)


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 18.10.11 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Tsitaat:
Algselt postitas: studiosus
Tekkis üks küsimus, millele siit ega mujalt kohe vastust ei leidnudki. Nimelt milline on vahe tsinkimata ja tsingitud keredetaili vahel pikemas perspektiivis?

Autol vahetati kasko korras välja üks uks ning väidetavalt ei leitud kasutatud ja vana (mis oleks olnud siis tsingitud), vaid lõpuks soovitati panna uus ja originaal, kuid tsinkimata. Vahetus nüüd tehtud ja uus uks küljes, samas ikkagi jäi kripeldama, et kas siiski oleks pidanud laskma neil kauem otsida ja kasutatud uks panna? Ning kas uut ust siis tõesti ei saa kuidagi tsinkida?!?


Kui tegemist Audi originaalosa uksega, siis see on ette valmistatud ja töödeldud vastavalt Audi standarditele ja on võrdväärne tehases paigaldatuga. Kokkuvotteks, kui uue originaalosa keredetaili kattekihti värviettevalmistuse käigus ei lõhuta ja värvitakse korralikult, siis on roostekindlus sama, mis tehasest:)


Lisaks siia veel Audi originaalosade TEST


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.2% - SQL: 56.8%]