Lehekülgi: 1 2 3 4 |
jrgen99
huviline
Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997
|
postitati 19.02.13 12:08
|
|
|
See täiesti norm kütusekulu. Endal sama auto ja põhiliselt linnas sõidud tankisin tanklast 15 liitrit ja sain 135km sõita. See oli ka sis -15 ja
ülespoole külmadega. Nüüd ikka vähe ökom soojadega. Et ei ole põhjust
muretseda.
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 20.02.13 03:14
|
|
|
Mulle tundub ka, et pigem su kütusekulu ikka väiksepoolne, arvestades, mis tingimustel see sul tekib.
|
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 20.02.13 15:40
|
|
|
Mul 1.9 tdi-l 8.2 keskmine, niiet panen ka Sinu normaalsele küttekulule +1
Äge c4 on!
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.13 07:07
|
|
|
Nüüd siis jälle tuli vana probleem esile. Ehk siis kliimal üks klapimootor kinni. See sama mis eelnevalt jäi ka nüüd kinni. Ja seda sõidu aeg nimelt
lülitasin kõige külmema peale ja enam ei liigutanud siibrit, et sooja tuleks (jäi low temp asendisse kinni). Proovin ka seekord läbi kliima lasta 12 v
peale sellele mootorile ehk kestab veel mõnda aega ja suvel kui soojem maha pookida puhastuseks või kohe uus osta. Hetkel külmaga ei kutsu õue seda
peenet tööd tegema. aga muidu pole probleeme esinenud.
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 08.03.13 17:51
|
|
|
See vist jah C4 tüüpviga. Mul samuti üks klapp jamab (nimelt see mis reguleerib kas puhub aknale, keskelt või jalgadele). Siiani on aidanud 12 V-ga
ergutamine.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 09.03.13 17:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
Nüüd siis jälle tuli vana probleem esile. Ehk siis kliimal üks klapimootor kinni. See sama mis eelnevalt jäi ka nüüd kinni. Ja seda sõidu aeg nimelt
lülitasin kõige külmema peale ja enam ei liigutanud siibrit, et sooja tuleks (jäi low temp asendisse kinni). Proovin ka seekord läbi kliima lasta 12 v
peale sellele mootorile ehk kestab veel mõnda aega ja suvel kui soojem maha pookida puhastuseks või kohe uus osta. Hetkel külmaga ei kutsu õue seda
peenet tööd tegema. aga muidu pole probleeme esinenud. |
Ladusin just hiljuti c4 -le kogu kliimastuse külge ja tagasi pannes avastasin et.
SELLE KAKS KLAPPIDE MOOTORIT SISALDAVA KOBAKA SAAB KÄTTE ERALDI.
ilma kogu kolakat koos soendus radikaga kere küljest eemaldamatta, oli vist kaks kruvi ja kaks plast kõrva.
Aga oma motorid kiskusin lahti ja väga hästi tegin, ei mingeid uusi pole vaja, nendel sees tekkib seismise viga tavott oli hangunud kivi kõvaks,
*Eraldasin mootorid korpusest kokku 3 mootorit kõik ühesugused. paar kruvi keerata.
*Reduktor mootoril keerasin kaaned maha , paar kruvi
*Sama kruvika otsaga tõmbasin korpusest ~1 cm mootorit välja
*Kui kaan maas siis on näha et moto 7v ja servmised pruun + valge juhe läheb otse mootorisse.
*Lasin juhu vana mobla laadijaga 5v mootorile sisse algul üht pidi ja pärast vastu pidi,
(moto hammasratas oli natukene tõstetud reduktori hambumisest lahti)
mõlemit pidi hakkas mootor esimesel katsel väga vaevaliselt vedama ja aeglaselt pöördeid koguma..
Peale esimesi katseid olid motod nagu tsikli mootorid paugust pööre põhja.
Siis tilgutasin õli 0w30 kruvikaga ja hammasrattale (mina korraks pühkisin hammasratta ülekannet bensiinise pintsliga ) ja lisasin HAMMASRATALE
kruvikaga natuke audi kardaani risti määret see ei kivistu aastatega kõvaks.
Arvan et lahendus parem KUI UUS osta ,sest uue odav määre kivistub talvel ja kuivab kõvaks.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 09.03.13 17:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riioJuskui jäi silma siit foorumist, et keegi leiutas omale kah uued piibud vasest torude näol. Kui
keegi oskab viidata oleks tänulik.
Samas on ka selliste miinuste juures starteri tõmbamine kuidagi aeglane aga mis seal valesti saab olla, et venitab. | Piibu lingi üle
oleks ise ka tänulik, starter? olen elus kogenud sama jama peale kaks aastat kestnud järjepidevaid soodes suplemisi.
STARTER LIHTSALT PORI TÄIS, tänased olen teinud võimalikult veekindlaks enne kasutusele võttu.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.13 13:00
|
|
|
Starter on senini kenasti üleval pidanud peale puhastust ja ergutamist. Sammuti kliima asjatab kenasti nüüd. Küll aga sai Priidul külas käidud, sest
üks tagumistest piduritest jäi peale ( tagumine kõrval istuja poolne). Ja selgus, et kolb oli roostes ja ei andnud isegi suure jõuga tagasi sisse
keerata aga samas välja tuli kenasti. Seega sai tagumisel piduril remondi komplekt pandud ja pidurid taas korras. Vasak oli eelnevalt vahetatud
sisuga nüüd siis ka parem. Kalkuleerisin natuke kah vahepeal, et kui hästi 2 aastaga see masin on teeninud end ja pean tunnistama, et alla 50 euri on
kulunud selle aja jooksul. Kui hooldused ja esiklaai vahetus mille ise ära lõhkusin, välja arvata. Plaane on igasuguseid peas... kas otsida jõudu
juurde või alustada noorendamist. Nimelt natuke roostet külge roninud ja ka salong vajaks uuemat nahka. Eks sügisel vaatan.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.13 16:26
|
|
|
Auto peab ennast kenasti üleval endiselt. Täna sai pandud uus õhufilter kuna eelmise kilomeetrid said täis ja oli must.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.13 10:28
|
|
|
Pole kaua aega midagi kirjutanud. Masin neelab ausalt kilomeetreid. Vahetasin ka välja esimesed suunad kuna olid veel originaalid ja tihendid ära
mädanenud (lasi niiskust sisse). Polnud just suur kulu see 14 euri. Nüüd nina ilusam.
Plaanidest: 24ndal läheb auto Testremi kus võetakse pihustid maha ja kontrollitakse üle ka kõrgsurve pump. Ise olen arvestanud, et panen kohe kõik
uued otsad, sest nii on kindlam ja tulemus parem. Hinnaks tuli max 200 eurot. Pole just suur summa 5 pihustiotsa eest koos muu tööga.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.07.13 09:08
|
|
|
Nii nagu öeldud said uued otsad pandud pihustitele ja ka küttekogus, süüde paika sätitud. Ime kombel oli süüde paigast kui kunagi sai 4.2 varajaseks
siis täna näitas 7.9. Isegi ei tea kuidas on võimalik, et see paigast oli. Uued otsad said siis kenasti 190 bar rõhupeale reguleeritud. Hea, et ette
võtsin, sest 2 pihustit kusesid ja 3 olid 175 peal keskmikud. Kütsin auto soojaks ja proovisin erinevust leida. Tahmab 2 korda vähem ja madalalt on
palju teravam ja kiirendab sujuvamalt. Aga eks talvel ülevaatus näitab mis kuidas sai. Ise rahul.
|
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 22.11.13 08:37
|
|
|
Oled nüüd juba mitu kuud pärast pihustite remonti sõitnud, oled ikka veel Testremi tööga rahul? Kuidas kütusekuluga pärast seda lood on olnud?
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.13 15:46
|
|
|
Mis tööse puutub siis olen väga rahul. Auto muutus erksamaks, raha küsiti mõistlikult, töö kiire ja kütte kulu vähenes ca 0.5-0.8 liitrit saja kohta
sama stiili juures. Küll aga vahetas auto omaniku seega võib teema liigitada endiste all. Viibin palju eestist ära ja kahju kui hea audi vaid 4 000 km
aastas liigub. Hea auto oli nii igas mõistes.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |