weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 09.10.11 19:41
|
|
|
100 C4 abs anduri eemaldamine
Sooviks siis teada saada, et kuidas selle kätte saaks. Mingit polti nagu näha pole, kust lahti keerata vms. Ei julge ka kohe jõuga hakata kangutama,
seega ootaks targematelt vastust selle kohta. Täpsemalt siis vaja esimesi andureid lahti võtta.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 09.10.11 19:51
|
|
|
Rooste hoiab teda kinni sel. Ja tervelt sa vaevalt kätte saad. Miks andur vaja ültse eemaldada?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 09.10.11 20:07
|
|
|
Tõenäoliselt võid kohe hakata uut andurit otsima juba ja ka seda vedruhülssi, mis andurit paigal hoiab.
Torts keraamilist määret ei teeks ka paha, saad hiljem selle anduri kätte vajadusel.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 10.10.11 14:18
|
|
|
Andurit vaja selleks eemaldada, et uurida kas äkki on ots roostes ning siis ka paremini näha, kui kaugele see andur sisse ka läheks. Nimelt asi
selles, et algul kustub abs-i tuli ära, aga sõites hakkab natukese aja pärast uuesti põlema ja nii palju kui ma olen leidnud otsingu abil ja
targematelt ka nõu küsides, siis peaks viga olema selles, et andur on liialt kaugel.
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 10.10.11 14:23
|
|
|
Selleks ,et uurida pole vaja andurit välja kiskuda kui ta ei tule. Lihtsam on ju veovõlli ots välja võtta ja seest poolt uurida anduri roostet ja
palju välja pesast ulatub.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 10.10.11 14:40
|
|
|
Viga vöib ka selles olla, et andur on liialt lähedal ja igasugu mudru on tipu ära lihvinud.
Kulutab keskele augu ja veits vett/niiskust ajab asja lolliks/hukka.
Aiku pakkumine on parem, kui vana andurit löhkumata kätte ei saa ja uut asemele panna ei ole.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 10.10.11 14:45
|
|
|
Asi võib ka 5min laheneda, tõmbad anduri välja (katki ei lähe), puhastad ära ja paned tagasi. Nii palju, kui mina olen neid välja kiskunud, pole ükski
kinni olnud eriliselt.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 10.10.11 14:50
|
|
|
Selle kakkumisega ongi see lugu, et täpselt 50:50 võimalus. Kui tuleb siis tuleb, kui ei siis ei. Riskiga peab arvestama alati kui ei viitsi
poolteljeotsa välja tõmmata ja veidi rohkem vaeva näha. Ise pole seestpoolt aidates siiani mitte ühtegi suutnud ära lõhkuda, aga kõri on uut alati
vaja läinud, sest üldjuhul originaalanduritel pole sellet peale hunniku roostet midagi järel . Teiseks on pooltelje otsa hammastiku puhastus niikuinii "must have" tegevus, mida on ABS anduri august tehes
suhteliselt tüütu majandada ja seda väljas olles on ikka kordades lihtsam teha korralike töövahenditega. Ütleme siis nii, et see pole niikuinii
kortermaja ees parklas toimetamise teema (noh võib ju, aga ...). Kui masin on mingi asisema mootoriga ja kaabliga laseb ABSi'le ligi, siis on asi
kordades lihtsam diagnoosida, milline andur segast paneb vaiksel kiirusel igast andurist eraldi vagscope'ga graafikut joonistades.
Minu 2.3 AAR motoga isendi puhul pole ka ABSi readoutist võimalik kahjuks rääkida . Sorry, aga 100% ei oska midagi väita, et mõne 2.6 või muu motoga konkreetne isend readouti võimaldab . Ise tegelenud reeglina uuemate isendite ABSi muredega.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 16.10.11 18:00
|
|
|
Sai siis järgi uuritud ning mõlemal anduril on tipud maas ning augud sees. Hammasvööd sai ka puhtaks tehtud ning nüüd uute(kasutatud) andurite
otsingul.
|
|
|