Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.10.11 17:24
|
|
|
Palju meil on mootorpaadi omanikke?
Kuna tundub, et kalamehi on meil siin piisavalt, siis eeldan, et paljudel on ka paadid. Siia võiks postitada kogemusi, nõuandeid, tehnilisi
probleeme, miks mitte ka pilte. Hea võimalus endast teada anda ka klubilistel, kel pakkuda varuosi jne. Kui meeskond ei pea sellist teemat
vajalikuks, siis ei pane pahaks.
Alustan siis oma paadi probleemiga. Nimelt on suht keeruline saada pidama ühe karburaatori nõela. Olen puurinud auku 0,1 mm suuremaks, et ümar kuju
taastada(2 päeva pidas), nõela ots on kummist ja korralik. Täna proovisin uuesti veel 0,1 mm suuremat auku, esialgu peab. Kellegil äkki mingi hea
nipp?
Paneks uue nõela ja pesa, kuid neid on vist võimatu leida.
Paat ise on Bayliner Jazz, Mercury Force 120 xr. 1998a. 4 silindriline, 1,2 l , 120 hp jeti mootoriga. Ostetud suvel, hiljuti taastati turbiin,
starter, uued küünlad. Peale seda on minek hoopis midagi muud . Kui kellegi
vaja kontakti turbiini taastajaga, võin jagada.
Selline ta mul on:
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.11 20:02
|
|
|
Ma ei tahaks olla pessimistlik aga soovitaks soojalt mitte panna paatidest pilte siia. Internet on suur ja lai ja see osa foorumist on avalik. Kahjuks
on tänapäeval suhteliselt palju seda tüüpi inimesi kellele meeldib omastada teiste asju ja siia pilte pannes teed sa selle eriti lihtsaks.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 03.10.11 13:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsu
Ma ei tahaks olla pessimistlik aga soovitaks soojalt mitte panna paatidest pilte siia. Internet on suur ja lai ja see osa foorumist on avalik. Kahjuks
on tänapäeval suhteliselt palju seda tüüpi inimesi kellele meeldib omastada teiste asju ja siia pilte pannes teed sa selle eriti lihtsaks.
|
Siis ei oleks hea panna ka huviliste autopilte üles
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.10.11 15:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Siis ei oleks hea panna ka huviliste autopilte üles
|
Eks klubiliikmete autode ala seepärast piiratud ongi. Mina enda autosid avalikus huviliste autode alas ei kirjeldaks ja ma pole kaugeltki ainuke.
Isegi Orkut ja Facebook, mis kunagi loodi põhimõttel, et kõik oleks avalik, on tänapäeval üsna kinnisteks ringideks tõmbunud. Pole kaugel aeg, kus
inimesed on nõus maksma, et internet nende elu ja tegemisi vähem kajastaks.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.10.11 17:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antsu
Ma ei tahaks olla pessimistlik aga soovitaks soojalt mitte panna paatidest pilte siia. Internet on suur ja lai ja see osa foorumist on avalik. Kahjuks
on tänapäeval suhteliselt palju seda tüüpi inimesi kellele meeldib omastada teiste asju ja siia pilte pannes teed sa selle eriti lihtsaks.
|
Mis nendes paatides siis niiväga erilist on võrreldes autodega? Tallinna inimesed on vist ära hirmutatud igasugu kaakide poolt.. Kuna vetelpääste
öövalvur on 30m kaugusel, siis tahaks päris näha seda ärandamist.
Käima seda ilma minu teadmata ei saa ning kui saabki, siis sõita pole ikka kuhugi. Aga OK, kuna teema kisub nagunii metsa, siis oleks parem see
kustutada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 03.10.11 18:49
|
|
|
Üks sõna- Kazanka M Kes teab, mis see on, see teab- teistele
selgituseks, et see on üks parimaid viise, kuidas Peipsi järve põhja jõuda paadiga. Ei kannata teine mitte kohe Peipsi lainet, aga Narva jõel on pea
ideaalne aparaat. Pisike Tohatsu päramootor sappa ja tuld
Mul hetkel pilti ei ole sellest asjandusest, aga mingi ettekujutuse peaks saama siit pildilt:
Ja mootor on siis selline- Tohatsu 3.5hj, täiesti piisav sellele paadile:
Mis ärandamisse puutub, siis seda ei karda samuti, nagu Janngi, kuna seisab teine piirivalvekordoni kõrval, kus pidev valve peal
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.11 20:02
|
|
|
Ma natuke madalamas liigas. Augustis sai seotatud nö. kummikas Dulkan 325. 5-6 korda vee peal sellega käinud, elektrimootori olen mõne korra abiks
võtnud ja siiani väga rahul selle paadiga. Elektrimootor on muidugi paras möku (pole õnneks ka minu oma), järgmiseks suveks tuleb ikka bensukas
osta.
Töövaba nädal tulemas ja hirmus tahtmine on jälle vee peale minna, aga eks näis.
Eelmine kalale minek paar nädalt tagasi:
Enda autoga vean teda niimoodi. Nelja rihmaga on kinni ja kannatab
ilusti ka 110 km/h sõita.
|
|
|
|