Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A4 B7 1.9 TDI 85kW esimeseks autoks :) (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 9318)
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.10.11 09:26 Tsiteeri


Piezo-pihustid on ühisanumpritse (common rail) teema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 05.10.11 10:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Piezo-pihustid on ühisanumpritse (common rail) teema.

Piezo....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 05.10.11 10:52 Tsiteeri


Hea manual, kuigi jah tükk tegemist, enne kui aru saan saksa keelest täpsemalt.:) ( Jah edasine arendus pumpdüüspihustist siis, magnetventiili lisamisega).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.10.11 11:05 Tsiteeri


Krt, jah, siiski. Jälle targem. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madtongue
huviline



Registreerunud 17.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 05.10.11 11:30 Tsiteeri


Ma selle pärast küsisingi, et mingi kasutaja kuskil teemas rääkis, et 2.0TDI-l poogiti mingi hetk need piezo-elemendid pihustitele külge, et kas need kummitavad seda 85KW TDI-d ka või on tol mootoril ikka vana süsteemiga PD pihusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 05.10.11 11:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
Hea manual, kuigi jah tükk tegemist, enne kui aru saan saksa keelest täpsemalt.:) ( Jah edasine arendus pumpdüüspihustist siis, magnetventiili lisamisega).

Inglisekeelne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 05.10.11 12:09 Tsiteeri


Ei ei, saksa keelt ikka rohkem oskan, erialane sõnastik küll aga on minu pahupool. Mul natuke ulmeline mõte, et kas seda piezo varianti tagasi ei saaks arendada pd variandiks?. Aga vast keegi ole katsetanudki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 05.10.11 16:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
Ei ei, saksa keelt ikka rohkem oskan, erialane sõnastik küll aga on minu pahupool. Mul natuke ulmeline mõte, et kas seda piezo varianti tagasi ei saaks arendada pd variandiks?. Aga vast keegi ole katsetanudki.


Piezoelektriline pumpdüüs on samuti PD. Piezoelementide juhtpinged on 100...200V, n.ö vanad PD-d on elektromagnet solenoididega ja nende juhtpinged on alla 12V. Pistikud on kah erinevad. Teoreetiliselt tuleb ära vahetada kõik pihustid, plokikaas (PD kinnitused erinevad), kaablipuu, ühendusjuhtmed ja ECU koos inverteritega. Tõenäoliselt on selline tegevus majanduslikult ebamõstlik ja odavam on uued piezo pihustid osta :). Kusagilt Saksa foorumist jäi silma üks seltsimees, kes tegi 125kW PD mootorile CR upgreidi.

Ma ei saa aru, miks te seda piezot pelgate? Praak partii sõitis max 150tkm (lõunamaades alla 100tkm), enamik eestis müüdavaid masinaid on sõitnud 200tkm ja peale. Neil on modifitseeritud piezopihustid juba garantiikorras peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
McSilmus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.08.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8

postitati 09.10.11 20:43 Tsiteeri


Üks kommentaari nimetatud auto kohta. Seda kuulutust nägin juba kevadel auto24-jas. Ise pole küll vaatama saanud ja pole ka helistanud, aga usun, et mingi ? peab olema, kuna väga kaua müügis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
madtongue
huviline



Registreerunud 17.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.11 09:33 Tsiteeri


Teemaalgataja kommenteeri siis asja, kas käisid vaatamas, läheb kaubaks või mis seis jäi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Romulus
huviline



Registreerunud 19.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.10.11 17:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
+ 1.9 TDI-PD mootor on töö- ja lollikindel.
+ B7 sillad ja juhitavus. Normaalse rehviga sõidab tehasetükiga lõdvalt 170tkm.
+ Tänu salongi elektrilisele lisaküttele, läheb tuba pisut kiiremini soojaks kui bensukal.
+ Ökonoomne nii lühikesi, kui ka pikki otsi sõites
+ 285Nm (stock) väänet suht madalalt
+ Kvaliteetne salong
+ Istemsoojendused+Nahk

- Pole Quattro
- 5 käiguline kast, kuuendaga hoiaks veel kütust kokku
- Ebapraktiline sedaankere
- PD mootori lärmakus (salongi väga ei kosta)
- kuulutuses lubatud "parkimisandurid ees" pildilt ei leia

Kustkohast seda diislihaisu tuleb? Reeglina tangitakse paaki, mitte varvaste peale.


Kuna omale sai säärane isend parasjagu muretsetud siis tekkis väike küsimus. Mida see elektriline lisaküte endast ette kujutab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.10.11 17:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Romulus Mida see elektriline lisaküte endast ette kujutab?


Pm on tegu 2x salongi soojendava radiaatoriga ja seda selleks, et saad autos salongi kiiremalt ja efektiivsemalt soojemaks.
Üks siis tavapärane radiaator, kus vuliseb jah.vedelik ja teine on elektriline.


http://static3.nagi.ee/i/p/697/14/174287138b8b2d_l.jpg

Foto kuulub Alando´le, vähemalt tema postitusest näppasin.
Pisike on siis elektriline ja masinaks on 2.5 TDI c4.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 25.10.11 17:31 Tsiteeri


Ei soojendata seal radikat vaid kütteelemendid on veesärgis ja elektriga kütab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 25.10.11 18:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Ei soojendata seal radikat vaid kütteelemendid on veesärgis ja elektriga kütab.

Siin teemas mainitud autodel ei ole kütteelemente veesärgis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 25.10.11 19:43 Tsiteeri


Kas arvad või tead, algallikale viide palun.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 25.10.11 20:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Kas arvad või tead, algallikale viide palun.

ElsaWin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.10.11 20:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahartsi
ElsaWin.


Lisan juurde element 17:

http://www.vagcat.com/p/B249/819200.png

NB!
Et ostuabi liiga tehniliseks mitte ajada, siis katsetaks jääda ikka teema piiresse. (Ahartsiga vahetasime privaatselt teadmisi ;) )
Arutamiseks tehakse ehk vastav teema.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madtongue
huviline



Registreerunud 17.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.11 14:55 Tsiteeri


Sai endal see masin lastud põhjalikult Revalis üle vaadata. Muljed on nii ja naa. Halvim üllatus on see, et "hooldusraamat" tähendab kahte esimest hooldust (15 ja 35000km) Revalis, edasi on must maa ja mingid Jurad on kuskil kangi all hooldanud. Seega erilist usaldust ei tekita.
Hammasrihma vahetus 20 000km pärast.
Veermik oli enam-vähem. Tagumine vasak stabilisaatorivarda tugivarras lõtkuga.
Pidurikettad pikaaegsest seismisest roostes. Kettad vajavad vahetust. Eeldatavasti ka klotsid.
Eesmise käetoa kaas katki.
Kindalaeka luuk katki (amort ei tööta).
Kõik mahlad kapoti all alla normi miinimumis!!! (kurat on ikka autoomanikud).
Nõuab kohest hooldust (õli ja filtrid).
Kliima ei tööta!!:mad:
Parimal juhul külmaaine otsas, halvimal juhul midagi muud.
Rehvid allpool kulumispiiri (jääk 3mm). Novembris selliste rehvidega autot osta ei tahaks.
Põhjakatted purud.
Üldiselt pill väga heas varustuses, aga tagumised aknad on vändaga :)
Sõita oli iseenesest OK, väänet on, midagi ei kolise ega nagise. 1-2 ja 2-3 vahetus on kuidagi selline lõtkuga, aga vast see nii diisel-manuaalidel ongi ja vajab harjumist?

Nii, et tahab koheselt saada suhteliselt arvestatavat rahasüsti. Mis te arvate sellisest masinast siis? Kas tasub ära võtta või mitte? Hinnast kindlasti vähemalt 1000 eurot maha, siis saab tast juba auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Romulus
huviline



Registreerunud 19.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.11 19:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madtongue
Sai endal see masin lastud põhjalikult Revalis üle vaadata. Muljed on nii ja naa. Halvim üllatus on see, et "hooldusraamat" tähendab kahte esimest hooldust (15 ja 35000km) Revalis, edasi on must maa ja mingid Jurad on kuskil kangi all hooldanud. Seega erilist usaldust ei tekita.
Hammasrihma vahetus 20 000km pärast.
Veermik oli enam-vähem. Tagumine vasak stabilisaatorivarda tugivarras lõtkuga.
Pidurikettad pikaaegsest seismisest roostes. Kettad vajavad vahetust. Eeldatavasti ka klotsid.
Eesmise käetoa kaas katki.
Kindalaeka luuk katki (amort ei tööta).
Kõik mahlad kapoti all alla normi miinimumis!!! (kurat on ikka autoomanikud).
Nõuab kohest hooldust (õli ja filtrid).
Kliima ei tööta!!:mad:
Parimal juhul külmaaine otsas, halvimal juhul midagi muud.
Rehvid allpool kulumispiiri (jääk 3mm). Novembris selliste rehvidega autot osta ei tahaks.
Põhjakatted purud.
Üldiselt pill väga heas varustuses, aga tagumised aknad on vändaga :)
Sõita oli iseenesest OK, väänet on, midagi ei kolise ega nagise. 1-2 ja 2-3 vahetus on kuidagi selline lõtkuga, aga vast see nii diisel-manuaalidel ongi ja vajab harjumist?

Nii, et tahab koheselt saada suhteliselt arvestatavat rahasüsti. Mis te arvate sellisest masinast siis? Kas tasub ära võtta või mitte? Hinnast kindlasti vähemalt 1000 eurot maha, siis saab tast juba auto.


Isiklikult küll vaataksin sellest isendist kaarega mööda. Juhul kui see hind tõesti on kõvasti turu keskmisest madalam ning ise oled vähemalt poole kohaga mehaanik, siis võid ju mõelda. Enda autot ostes lasin samuti esinduses üle kontrollida, ainuke viga oli tagumise tuhatoosi kaas ja mõned kriimud uksel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
madtongue
huviline



Registreerunud 17.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.11 08:28 Tsiteeri


Sellest masinast juba loobusin jah. LKF lehelt ilmnes kolme aastase kasutusaja kohta muljetavaldav avariide loetelu kah:D Ligi 8500 euro eest kõpitsetud peale pauke. Küll ei olnud auto kordagi süüdlane aga see ei muuda asja.
Veider on ka see, et auto on 3,5 aastat vana ja alla 100 000km sõitnud, kuid garantii ajal on vaid 2 esimest hooldusest Revalis tehtud. Mis kuradi loogika see veel on? See on ju privileeg, et su autol garantii on, aga ei, sa ronid kurat ikka kuhugi kangi alla ja kallad mingit mineraalõli võibolla oma PD-sse sisse.

Märksõnad on siinkohal: teadmatus, muulasest (idanaaber) omanik, pohhuism, koonerlus, auto on pelgalt tarbeese. Need kokku tähendavad üldjuhul raibet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 04.11.11 14:40 Tsiteeri


Mul on ligi 7 a vana ja reaalne ja õige läbisõit 156 tuh.
Kui alla 100 tuhhi sõitnud, siis miks peaks esinduses vanas rahas 2000 EEK eest õlivahetama? Selles suhtes nõus, et materjalid (õli ja filter) sama kvaliteediga kui esinduses jne. Muud seal sellise läbisõidu juures teha pole.
Paugutanud auto osas nõus, tekib teatav eelarvamus, et kes ja kus fixinud. Ja garantii oli reeglina 2a, vbl esimestel aastel ei sõidetudki palju ja see on üsna reaalne.

Tsitaat:
Algselt postitas: madtongue
Sellest masinast juba loobusin jah. LKF lehelt ilmnes kolme aastase kasutusaja kohta muljetavaldav avariide loetelu kah:D Ligi 8500 euro eest kõpitsetud peale pauke. Küll ei olnud auto kordagi süüdlane aga see ei muuda asja.
Veider on ka see, et auto on 3,5 aastat vana ja alla 100 000km sõitnud, kuid garantii ajal on vaid 2 esimest hooldusest Revalis tehtud. Mis kuradi loogika see veel on? See on ju privileeg, et su autol garantii on, aga ei, sa ronid kurat ikka kuhugi kangi alla ja kallad mingit mineraalõli võibolla oma PD-sse sisse.

Märksõnad on siinkohal: teadmatus, muulasest (idanaaber) omanik, pohhuism, koonerlus, auto on pelgalt tarbeese. Need kokku tähendavad üldjuhul raibet.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madtongue
huviline



Registreerunud 17.05.10
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.11 08:13 Tsiteeri


Küsimus oli pigem selles, et miks on lastud garantiil nö raisku minna ja pole esimese kolme aasta jooksul (või palju see Audi garantiid pakub) esinduses hoolduses käidud. Need kulud ei ole esinduses ju nii katastroofilised, et peaks hakkama kuskil kangi all hoolduses käima ja garantii katkeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.8% - SQL: 54.2%]