Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  ..  5  6  7
Autor:
Pealkiri: Audi Coupe 2,3 - 1989 - -k2bi- (Vastuseid: 168 | Vaatamisi: 26548)
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 13.09.13 05:01 Tsiteeri


Eilsega sain maha kolle, kambrikaane, hüdrotõukurid (pooled neist on päris läbi omadega). Kuna varuosadest jäi eile väheks, vahetasin ära tagumised amordid :) Loodan, ehk saan täna ülejäänud osad ka kätte ja saab vaikselt autot kokku panema hakata :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 24.09.13 07:32 Tsiteeri


Vahepealsest niipalju.. Kui miskit saab valesti minna siis ta ka läheb :D Nimelt üks poolkuu mis klappi kinni hoiab, pani mõõda õlikanalit kolinal karterisse.. Võtsin maha sillatala, karteripõhja kergelt eemale, kolistasin natuke kuni oli kuulda kerget klõbinat, surasin magnetiga ja käes ta oligi. Seekord läks hästi :) Nüüd on vahetatud klapisääre tihendid, hüdrotõukurid, veepump, juhtrull, hammasrihm. Täna peaks lõpuks kohale jõudma kambrikaane tihend.. Sillatala eemaldamisel selgus, et roolivardad on omadega täiesti läbi.. Juhul kui soov sillastendi minna, ei saaks kokkujooksu reguleerida.. Vardad kinni ussitanud end.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 26.09.13 21:53 Tsiteeri


Nüüdseks vahetatud roolivõimu- ja geneka rihmad, roolivõimupump lekkevaba vastu, paigas kambrikaane tihend ja kambrikaas. Sisselaske kollet ei hakanud peale panema kuna plastikust kolmik, mis viib tühikäigu mootorisse on katkine... Kui saan selle vidina kuskilt, saaks edasi minna.. Ühesõnaga hakkab asi pikapeale ilmet võtma.. Prilliraam, tuled ja stange ka ees. Proovin uuesti need 90 kroomkõverikud ka paika saada, eks näis kuidas õnnestub :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 26.09.13 21:53 Tsiteeri


Nüüdseks vahetatud roolivõimu- ja geneka rihmad, roolivõimupump lekkevaba vastu, paigas kambrikaane tihend ja kambrikaas. Sisselaske kollet ei hakanud peale panema kuna plastikust kolmik, mis viib tühikäigu mootorisse on katkine... Kui saan selle vidina kuskilt, saaks edasi minna.. Ühesõnaga hakkab asi pikapeale ilmet võtma.. Prilliraam, tuled ja stange ka ees. Proovin uuesti need 90 kroomkõverikud ka paika saada, eks näis kuidas õnnestub :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 07.10.13 05:04 Tsiteeri


Autoga nüüdseks esimesed sõidud tehtud.. Nipet näpet vaja veel teha. Kõik siiski korras ei ole, nimelt puudub kohati igasugune erksus, käima läheb väga kehvasti.. Paaril korral esinenud ka sellist nähtust, et kui käivitada, jääb torisema kuskile 200 põõrde kanti, turtsub natuke ja hakkab käima. Paaril korral ka sooja mootoriga hakkab jõnksutama, kui vedu ja gaas maha lasta jääb 500 põõrde juurde jorisema, gaasi andes ei taha põõrdeid võtta, ja siis ühel hetkel järsku kaob see teema ära ja saab rahulikult edasi sõita.. Kütusekulu on aga meeletu... Nädalavahetusel sõitsin kuskil 300-350km ja selleks kulus kuskil kolmveerand paagitäit :O Rihmamärgid on endiselt paigas.. Pritsele kummikopsikut paigaldades täheldasin kuskil põidla otsa suuruseid kahjustusi.. võib olla, et lisaõhust selline paanika? Samas ei taha väga uskuda, et need kahjustused sinna selle ürituse käigus tekkisid...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saidless
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a

postitati 07.10.13 07:09 Tsiteeri


Sellest samast kopsikust alustagi.
Mul oli karteri tuulutus lõdvik katki, kütet võttis meeletult.
Võiksid rohkem pilte teemase lisada, siis oleks huvitavam lugeda.


Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 08.12.13 17:52 Tsiteeri


Nüüdseks on vahetatud lambda andur, tühikäik on kohe palju parem :) Kuna see pritsepea kopsik on aastast 2011 tootmisest maas ja kuskilt saada ei ole, parandasin lõhed ja praod klaasiliimiga :) Siiani kestab :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 27.12.13 16:33 Tsiteeri


Täna jälle väikesed edusammud. Vahetasin ära piduri peasilindri (Lucas), vasaku tagumise pidurisuppordi (Lucas), pidurivedeliku. Jäänud veel parem tagumine pidurisuport mis vaja soetada ja piduritega on asi ühel pool :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 10.02.14 09:10 Tsiteeri


Kinnitasin enda auto kallal vähe teadmisi, nimelt oli autol laadimine vähe nõrk, akuni jõudis tühikäigul vaid ligikaudu 13,5V, generaatori pinge oli ligikaudu 13,8V. Kui mõte tekkis asja vähe uurida, ostsin esmalt Forsist uue pingeregulaatori. Kui vana käes, tegin geneka korpuselt pingeregulaatori massiklemmi ala liivapaberiga puhtaks, paigaldasin uue regulaatori, puhastasin ära plussklemmi kontaktid, uus mutter peale ja hopsti tuleb generaatorist 14,5V. Akuni jõudis siiski vaid 14,2V. Massi pingelanguks sain 0,22V ja plussklemmi pingelanguks 0,8V. Täna õhtupoole peaks edasi otsima hakkama kus kohast langud tekivad, ehk saab laadimise enamvähem korda :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 10.02.14 11:08 Tsiteeri


Paljas juhtmete oksüdeerumine võib ilmselt ka selles väikses numbris mis sind veel kimbutab süüdi olla? Enamjaolt olen pannud tähele, et enamus vanematel masinatel on juhtmete vahel rohekas oksiid, reeglina pluss klemmi juhe.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 25.02.14 19:53 Tsiteeri


Kätte saabus taas õlivahetusaeg. Vahetatud õli, õlifilter, kütusefilter. Puhastatud ka starteri toiteklemm.. Ei ole veel pingelange uuesti mõõtnud aga korrodeerunud ta oli.. Õlivahetusega kadus ka õlisurve, proovisin korra vana õlifiltriga (ehk on mulle vale filter antud) aga siiski kadunud.. Mõõtsin ka õlirõhu anduri kohalt kellaga survet ning sain ümmarguse nulli.. Kas kellelgi on ehk aimu mida süüdistada (õlipumbal pidavat olema kaks detaili, üks siis alumiiniumist ploki küljes ja karteris)?

Mainin ka ära nädala taguse juhtumi.. ühel hetkel, käivitusel, käis mahe pauk ning tuli kärsahaisu.. Tühikäigu mootor enam peale seda ei töödanud.. Sain kuidagi moodi lisakütusega käima ning põõrdeid hoides käis, gaasi maha lastes aga suri välja.. Vahetasin ära tühikäigu mootori ning kõik okei. Nüüd reedel kuulsin samasugust heli ning tuli samuti ka kärsahaisu kuid tühikäigu mootor jäi elama..... Ma ei oska isegi midagi sellest kahtlustada.....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 26.02.14 20:44 Tsiteeri


Õlisurvega asi korras, vea põhjustas reduktsioonklapp.. Kui aega tekib, mõõdan nii pingelangud kui ka õlirõhu uuesti üle :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 04.03.14 17:46 Tsiteeri


Edusamme tegi ka süütemäng peale kõiksugu kontaktide puhastust.. 3. Silindri süütejuhe oli nagu ta oli, nüüd peale puhastust ja leiutamist kadus tropp väljalaskest ning mootor veab jälle igal põõrdel nagu varem kui asi veel enam vähem oli :).
Esmaspäeval saan kätte ka sillaosad, kui puksid ja muud jutud vahetatud siis sillastendi ja ka saab ka suvistele papudele üle minna :)
Nüüd otsin välja ka uued süütejuhtmed, küünlad, jagaja rootori ja kaane..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 18.07.14 18:14 Tsiteeri


Eelmisest postitusest jälle tükk aega möödas, selle aja jookul palju asju ka tehtud saanud. Palju asju on ka kokku otsitud mis seni oma järge ootavad. Nüüdseks teostatud taaskord esisilla kapitaalremont, vahetatud küünlad, juhtmed, jagaja kaas ning rootor. Kelle vanad, kelle uued valuveljed, samuti nagu eelmine lahendus (valged16"). Vahetatud ka roolilatt (B4lt), käigukast koos väntvõlli simmeriga. Vaikselt hakkab tehniline pool korda saama... Veel vajab vahetust pritsepea ja radikas, need on olemas kuid vaja leida aeg ja tihend mis pritsepea alla läheb.. Originaal on tootmisest maas ning kuskilt mujalt ei ole seni leidnud.. Tehtud igasuguseid pudipadiasju veel mida vast ei ole mõtet üles lugeda.. Uuest välispildist paneks pildid ka homme ülesse :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 08.10.14 08:37 Tsiteeri


Jällegi üks suuremat sorti töö tehtud kahe päeva peale sai tehtud mootori vahetus. Aiste vahele sai samuti 2,3 NG kuid mitte 100kW vaid peaks olema 98 (91< aastast). Mootori vahetasin pidevate ülekuumenemiste tõttu, lisaks oli kulunud ka plokikaas. Selle käigus vahetasin ära ka pihusti tihendid ning pesad, hammasrihma komplekti, mootoripadjad (üks oli täiesti katki), muidugi ka õli, õlifiltri ja õhufiltri. Paljud asjad tõstsin muidugi vana mootori pealt ringi näiteks uued tempi andurid, süüteküünlad, küünlajuhtmed jnejne. Kuna mootor oli pikka aega seisnud, sai käivitades mitu korda märke, sädet, ja süütenurka kontrollitud.. Tee mis tahad, ei lähe käima.. Mõnda aega jännates läks mootor ikkagi tööle, alguses ühe pütaga siis juba tuli teine kuni lõpuks käis. Pärast õnnestumist läks ka sillatala alla koos uute Lemförder puksidega. Nüüd vaja veel arvuti järgi paika sättida süüde, vahetada 2. silindri küünlajuhe. Siis saab edasi vaadata kuidas mootor lõppudelõpuks käib. Hetkel nagu jätaks vahepeal üks pütt vahele..

Siin ka kaualubatud pilt mis viimati tehtud :)
http://www.upload.ee/image/4297789/DSC_0274.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
saidless
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.11
Asukoht: viljandi---hendrikumõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 2,5tdi V6 110kw 1999a. Audi a4 1,9 74kw 2004a

postitati 08.10.14 18:41 Tsiteeri


Kas sa ka sõita oled saanud uue mootoriga? kuidas jõudu on? Kuid väga kiirelt on sul mootori vahetus toimunud ja kui mina seda mootorit käivitasin, peale seda kui see seisnud oli pikka aega, siis oli sama moodi ühe püti kaupa hakkas mootor käima minema. 20sek lonkas ja oligi puhas r5 tirin olemas.


Viga on jagajas, jagajast on saanud segaja.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 08.10.14 18:59 Tsiteeri


Rakvere otsa olen nuudseks teinud.. Eks kui olen saanud süüte paika, vahetanud 2. silindri küünlajuhtme siis saab ka õelda kuidas jõudu on. Hetkel on juba parem see, et töö on ühtlasem peale pihustite ultraheli pesu ja tihendite vahetust, kui ka tempi püsimine 90 kraadi juures mitte ei rebi kõrgeks. Tühikäik on seega parem jnejne. Täna hommikul oli ikkagi kuidagi pikk käivitus. Seda ehk võib tingida külmpihusti mis on kellegi poolt nupu alla veetud. Hea oleks kui saaks teada kuhu selle pihusti juhtmed jooksma peavad, et pihustus automaatselt toimuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 31.10.14 04:47 Tsiteeri


Nüüdseks vahetatud 2. silindri küünlajuhe. Kolmas ja viies teevad samuti mingeid ülelööke.. Esimesed õõtsad, sarniirid, stabikavarda puksid vahetatud, teostatud sillastend.. Peale silda said alla kohe talverattad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 25.03.15 18:06 Tsiteeri


Auto müüdud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  5  6  7
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.2% - SQL: 70.8%]