Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6/100 2.6 C4 aju erinevus? (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 1888)
kriiiz
huviline



Registreerunud 26.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.11 13:04 Tsiteeri
A6/100 2.6 C4 aju erinevus?



Tere!

Üritasin otsida, aga ei leidnud infot selle kohta ja nüüd siis uurin.
Kas Audi 100 ja A6 2.6 mootoritel on mingi aju erinevus ka?
Küsin siis sellepärast, et ostetud 95a. A6'l manuaal quattrol on peal 100 mootor ning ei saa kuidagi küttekulu paika - maanteel siis 10l ja natuke peale kulu(seda siis püsiakaga ~95 kulgedes). Käidud mitmes diagnostikas kus öeldakse, et kõik ilus ja korras. Katte all hetkel ei ole aga olen aru saanud, et see ei mõjuta. Ühesõnaga siis avastati, et ei ole originaal mootor peal ja et äkki võib oll asi ajus.

Igasugune info teretulnud.
Ragnar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 22.09.11 14:03 Tsiteeri


Mul võttis 2.6 v6 audi 100 mootor samapalju kuskil keskmiselt/maanteel.Linnas 12-13 sajale aga see veel esiveolisega.Tegemist oli samuti manuaaliga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 22.09.11 14:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kriiiz
Katte all hetkel ei ole aga olen aru saanud, et see ei mõjuta.


Juhul, kui kõik muu korras on, siis põhjus ilmselt peitubki seal. Puuduliku vastusurve tõttu suureneb kütusekulu. Seda eriti just rahulikul kulgemisel.

Minu A6 Avant 2.8q võtab maanteel keskmiselt 8,5 l/100km. Sõidustiil on keskmine: 90-110 km/h, mõned möödasõidud jne. 10+ on maanteel ikka palju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kriiiz
huviline



Registreerunud 26.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.09.11 06:53 Tsiteeri


Mul tuttaval oli pm sama masin, mis mul aga siis 100 sedaan kere peal. Samuti katte polnud ja tema sõitis siis keskmise kuluga ~10. Samuti on tutvusringkonnas üks Coupe 2.8q, millel katid puuduvad ja sellel kulu üldse maanteel ~7(ise sain sellise kulu) ning üks A4 2.8q 142kw, mis sõidab ilma kattideta maanteel ~8,5l kuluga.
Sellepärast ei tahaks nagu uskuda, et asi kattides aga eks tuleb kusagilt alla otsida katid ja ära proovida siis.

Ragnar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heigo003
huviline



Registreerunud 01.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.09.11 10:41 Tsiteeri


Minu endisel 100-l, 2,8 q. Ei olnud vahet kas katid tühjad või täis. Mõlemal juhul oli maantee kulu 8 l/100km. Selles ei saa asi olla. Mingi muu viga peab olema kuskil. Käisid mitmes diagnostikas. Kuidas seal kontrolliti. Pisteti kaabel sappa? 2.6 ja 2.8 väga midagi arvutist ei näita. Kontrolli kaboti alt voolikud kriitiliselt, et õhulekkeid pole ja manuaalselt lamdad, et uimased või kustunud poleks.

2.6 ajusid ei tea. 2.8 aga sõitis mul 1992 a 100, 1994 a 100 ja 1996 a A8 2.8 ajuga. Vahet polnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 23.09.11 10:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristoff
Juhul, kui kõik muu korras on, siis põhjus ilmselt peitubki seal. Puuduliku vastusurve tõttu suureneb kütusekulu. Seda eriti just rahulikul kulgemisel.

Möh????????
Mida vähem vastusurvet, seda parem.
Selline loogika EFI puhul ei kehti absoluutselt.

Kattide eemaldamine kütusekulu suurendada ei saa mitte kuidagi, ainult vähendada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kriiiz
huviline



Registreerunud 26.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.09.11 11:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heigo003
Käisid mitmes diagnostikas. Kuidas seal kontrolliti. Pisteti kaabel sappa? 2.6 ja 2.8 väga midagi arvutist ei näita. Kontrolli kaboti alt voolikud kriitiliselt, et õhulekkeid pole ja manuaalselt lamdad, et uimased või kustunud poleks.


Otseselt ei oskagi öelda, et mis nad seal tegid - öeldi, et kõik näidud ilusad. Kuna eelmisel autol oli lambda häda, siis uurisin ka eraldi, et ega lambdas asi ei ole, öeldi, et kõik ok.
Eks tuleb uurida jah edasi, et vast saab ikka asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 23.09.11 11:03 Tsiteeri


Turbokas ja n/a autot ei toimi identselt. N/A tahab, et mingil määral oleks vastusurve. Enda endine c4 v6 võttis küll rohkem kütet mittetöötava kat'iga, mis oli seest suht tühjaks põlenud.
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Möh????????
Mida vähem vastusurvet, seda parem.
Selline loogika EFI puhul ei kehti absoluutselt.

Kattide eemaldamine kütusekulu suurendada ei saa mitte kuidagi, ainult vähendada.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 23.09.11 11:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Turbokas ja n/a autot ei toimi identselt. N/A tahab, et mingil määral oleks vastusurve. Enda endine c4 v6 võttis küll rohkem kütet mittetöötava kat'iga, mis oli seest suht tühjaks põlenud.

Ei nõustu. Tegemist on suhteliselt mootorite algteadmistega!
Kui raamatut ei soovi lugeda, siis võid lugeda kasvõi seda artiklit:
http://www.uucmotorwerks.com/html_product/sue462/backpressuretorquemyth.htm

Vahet pole kas ta on N/A või turbokas. Kõige parem väljalase on otse õhku null vastusurvega.

EFI puhul ei ole isegi midagi häälestada vaja, kuna segu reguleeritakse lambdaga õigeks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 23.09.11 12:10 Tsiteeri


Siin on aga veits teistsugust inffi. http://www.warnertechnology.com/Cars/backpressure.shtml
Reaalselt kõik sõltub väga sellest mis pööretel mootor enamasti töötab ja kui palju heitgaase ta toodab - mida kõrgemad on pöörded ja rohkem gaase seda suuremat väljalaske süsteemi on vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 23.09.11 12:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Siin on aga veits teistsugust inffi. http://www.warnertechnology.com/Cars/backpressure.shtml
Reaalselt kõik sõltub väga sellest mis pööretel mootor enamasti töötab ja kui palju heitgaase ta toodab - mida kõrgemad on pöörded ja rohkem gaase seda suuremat väljalaske süsteemi on vaja.

Heitgaaside kiirus ja vastusurve on eriasjad. Ära aja neid segamini. Samuti ei ole seal mitte mingit teistsugust inffi.
Kattide eemaldamine su stock auto välja laskest ei mõju mitte kuidagi negatiivselt jõudlusele ja kütusekulule. Punkt.

Soovitan soojalt üks korralik õpik kätte võtta ning läbi lugeda. Netis saad sa mille iganes kohta mida iganes lugeda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 23.09.11 13:22 Tsiteeri


Üsna rõve on sinuga diskuteerida kuna ainult õpiku nina ette surumine käib, selline üleolev suhtumine. Mina rääkisin enda kogemusest täpselt samasuguse autoga, ehk universaal kat põles seest tühjaks- kütusekulu tõusis, sai uus kat alla pandud ja kulu langes, muid vigu autol ei olnud. See ongi kogu minu argument reaalsest elust sinu õpikutest hangitud tõele.
Huvitavat lugemist sulle edaspidi, ürita mitte olla nii üleolev, sinust targemaid on ka kes ükskord sulle kõrile astuvad.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj

Heitgaaside kiirus ja vastusurve on eriasjad. Ära aja neid segamini. Samuti ei ole seal mitte mingit teistsugust inffi.
Kattide eemaldamine su stock auto välja laskest ei mõju mitte kuidagi negatiivselt jõudlusele ja kütusekulule. Punkt.

Soovitan soojalt üks korralik õpik kätte võtta ning läbi lugeda. Netis saad sa mille iganes kohta mida iganes lugeda.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 23.09.11 13:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Üsna rõve on sinuga diskuteerida kuna ainult õpiku nina ette surumine käib, selline üleolev suhtumine. Mina rääkisin enda kogemusest täpselt samasuguse autoga, ehk universaal kat põles seest tühjaks- kütusekulu tõusis, sai uus kat alla pandud ja kulu langes, muid vigu autol ei olnud. See ongi kogu minu argument reaalsest elust sinu õpikutest hangitud tõele.
Huvitavat lugemist sulle edaspidi, ürita mitte olla nii üleolev, sinust targemaid on ka kes ükskord sulle kõrile astuvad.


Küsimus pole üleolevuses, vaid kogemuses.
Mul ei ole mõtet teoretiseerida, mis Sinu auto peal juhtus või ei juhtunud, kuna loomulikult on kõik Sinu esitatud faktid ainuõiged ja mitte ükski füüsika nende vastu ei saa.
See, et N/A mootoril on tööks vajalik vastusurve on absurdne väide, nagu ka see, et modernne EFI süsteem ei suuda segu reguleerida lambda järgi.
Siin ei ole midagi vaielda - seepärast vihjasin ka sellele, et võta õpik kätte ja loe läbi. Mina olen lugenud ning seejärel saadud teoreetilisi teadmisi praktikas rakendanud.

Ma söön oma mütsi ära, kui closed loop süsteemiga EFI mootoril kati asendamine otsetoruga kütusekulule reaalset ja mõõdetavat negatiivset mõju avaldab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kriiiz
huviline



Registreerunud 26.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.11 09:46 Tsiteeri


Nii, sain lõpuks katalüsaatorid alla autole ja see minu auto puhul siis kütusekulu ei vähendanud. Sai käidud ka ÜV punktis, kus mõõdetud näidud olid kõik korras - CO 0,014, CH 29, lambda 1,001.
Küsiks nüüd edasi sellist asja, et kas bensiinipump võib tekitada küttekulu suurenemist? Ma ise olen kuulnud, et mõnel juhtumil on selle vahetus tulemust andnud. Küsin siis sellepärast, et kui auto käib kohapeal, siis väljas on ilusti kuulda kuidas pump töötab nagu kergelt pinisedes(mitte tühja paagiga siis) - kas see on normaalne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
intel
huviline

Avatar


Registreerunud 22.06.11
Asukoht: Jõgevamaa,Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Quattro

postitati 08.11.11 13:33 Tsiteeri


Tundub,et endamasinal sama jama :S Näidud on kõik korras, aga küttekulu maanteel 10. Masinaks siis Audi 100 2,8 quattro automaat. See küttekulu tõusis järsult. Nüüd on tulnud ka väikene pöörete kõikumine ja paarkorda sooja mootoriga väljasurnud tühikäigul.
Diagnosti veel jõudnud ei ole, pikad järjekorrad.
Ega Sinu masinal pöörded tiba ei kõigu, nagu tahaks välja surra?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kriiiz
huviline



Registreerunud 26.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.11 14:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: intel
Ega Sinu masinal pöörded tiba ei kõigu, nagu tahaks välja surra?


Ei selliseid nähtuseid ei ole. Muidu töötab väga ilusti. Nii palju kui ise uurinud olen, siis võib asi olla ka äkki kütusepihustites aga kuna mul muidu auto käib hästi, siis ei ole ise neid vahetada proovinud. Ehk sul võib asi nendes olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 08.11.11 18:07 Tsiteeri


Prj, 2.6/2.8 pole ju EFI...väidetavalt siiski MPI.
MPI väidetavalt ökonoomsema saavutusega, kui EFI.

Sulle vast pole mötet seda seletama nagunii hakata, sest oled sellel alal tegus!


Tsitaat:

MPI (multi-point injection) injects into each individual cylinder or plenum runner after the throttle body.
EFI (electronic fuel injection) incorporates a throttle body with one central fuel injection point.
The advantages of MPI are precise fuel usage resulting in better economy.



Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 08.11.11 19:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
MPI (multi-point injection) injects into each individual cylinder or plenum runner after the throttle body.
EFI (electronic fuel injection) incorporates a throttle body with one central fuel injection point.
The advantages of MPI are precise fuel usage resulting in better economy.

Ära hakka võrdlema banaane ja õunu. Lihtsustatult on MPI vastandiks SPI (Single Point Injection), nt 66kW 2.0 monopritse ('ABT' koodiga b4 peal), ja mõlemad süsteemid lähevad EFI alla kui on kasutusel elektroonilised kütusepihustid.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 08.11.11 19:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Ära hakka võrdlema banaane ja õunu. Lihtsustatult on MPI vastandiks SPI (Single Point Injection), nt 66kW 2.0 monopritse ('ABT' koodiga b4 peal), ja mõlemad süsteemid lähevad EFI alla kui on kasutusel elektroonilised kütusepihustid.

OK, jällegi targem.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]