Lehekülgi: 1 2 |
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 21.10.04 09:22
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Jah võimalik et sellepärast ei regulligi kõrgetel pööretel mul seda süüdet kohe õigeks kuigi ma arvan et see kõrgetel |
Vaevalt, kui see andur niisama seal ripub, siis on oht, et ta arvab sisselaske temperatuuri jahedama olevat, kui tegelikult ja ei keera süüdet õigel
ajal hilisemaks, mis omakorda võib detonatsiooni tähendada.
Ulvar
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 21.10.04 09:39
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
Temperatuuri sensorile seal cooleri küljes küll kohta pole ümar lõdviku ots ja kohe lõdvik otsas. |
Minu pilt oli võetud sjmautotechnik lehelt ja on MC mootorist, mis peaks olema siiski suht sama, kui 1B. KG'l näiteks on see andur kollektori
küljes, kohe selle Full Throttle lüliti kõrval. Ju Sul on seal siis mingi aretus tehtud, näiteks KG vahejahuti pandud vms.
Ulvar |
üsna võimalik et aretis.
niisiis kuhu oleks vaja see andur paigutada täpselt? kas enne segu klappi või peale seguklappi või võiksin ka coolerisse sellise koha teha?
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 21.10.04 09:58
|
|
|
kuda kontrollida et kas see andur veel töötab?
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 21.10.04 10:35
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
kuda kontrollida et kas see andur veel töötab? |

Ulvar
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 21.10.04 10:38
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
kuda kontrollida et kas see andur veel töötab? |

Ulvar |
tänks sellest on kasu kindlasti!
Kas siin keegi oskab mainida veel ka sellise pihustatava aine nime - mida pihustades vaakum voolikutele, sattudes vigase koha peale,
töötava mootori juures siis pöörded tõusevad?
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 21.10.04 18:33
|
|
|
Põhimõtteliselt kõik aerosoolid mis põlevad.Juukselakki ära igaksjuhuks ikka lase
aga ideaalselt sobivad ntx brake cleaner,carburettor cleaner,eeter jne.
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 21.10.04 21:32
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Arvan, et see on sisselaske õhutemperatuuri andur. Peaks asuma sisselaskekollektoril ja mõõdab kollektori sisest temperatuuri. Kasutatakse, kuna
õhutihedus sõltub temperatuurist, st, et aju saaks kollektori rõhu ja seal oleva õhutemperatuuri järgi teada õige sisseimetava(puhutava) õhu
koguse...
|
Naah, õhukogust mõõdetakse õhumõõtjaga, ei õhutemp. andur, ega rõhuandur ei puhu toitesüsteemis pilli. Viimased mõjutavad ainult rõhku ja süüdet.
Mehhaaniline pritse you know...
Ulvar |
The basic ignition advance angle is obtained from a memorized catrographic map. This is held in a ROM chip within the ECU. The parameters for this
are:
Engine RPM - given by flywheel sensor.
Inlet air pressure - given by the manifold absolut pressure sensor (MAP).
The above two parameters (speed and load) give the basic setting but to ensure optimum advance angle the timing is corrected by:
Coolant temperature.
Air temperature
Throttle butterfly position
Jetronic mingis ulatuses teeb ka korrektuuri pritses, aga mil määral, ei ole täpselt uurinud...
EDIT: Jetronic meh. pritset aju siiski jebib:
The CO% idle mixture adjustment is also referred to as the frequency valve "duty cycle" adjustment. The Engine Control Unit (ECU) controls
the operation of the frequency valve via a changing duty cycle signal. In response to the O2 sensor voltage signal the ECU receives, the ECU changes
the duty cycle controlling the frequency valve and this adjusts the fuel mixture "slightly" rich or lean as needed. The frequency valve
changes the lower chamber pressure inside the fuel distributor which alters the amount of fuel sent out to each injector
Motronicu puhul igatahes aju kasutab lisaks õhulugejale täpse õhukoguse teadasaamiseks MAP ja temp andurit.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
JohnDoe2200T
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q
|
postitati 22.10.04 06:00
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Arvan, et see on sisselaske õhutemperatuuri andur. Peaks asuma sisselaskekollektoril ja mõõdab kollektori sisest temperatuuri. Kasutatakse, kuna
õhutihedus sõltub temperatuurist, st, et aju saaks kollektori rõhu ja seal oleva õhutemperatuuri järgi teada õige sisseimetava(puhutava) õhu
koguse...
|
Naah, õhukogust mõõdetakse õhumõõtjaga, ei õhutemp. andur, ega rõhuandur ei puhu toitesüsteemis pilli. Viimased mõjutavad ainult rõhku ja süüdet.
Mehhaaniline pritse you know...
Ulvar |
The basic ignition advance angle is obtained from a memorized catrographic map. This is held in a ROM chip within the ECU. The parameters for this
are:
Engine RPM - given by flywheel sensor.
Inlet air pressure - given by the manifold absolut pressure sensor (MAP).
The above two parameters (speed and load) give the basic setting but to ensure optimum advance angle the timing is corrected by:
Coolant temperature.
Air temperature
Throttle butterfly position
Jetronic mingis ulatuses teeb ka korrektuuri pritses, aga mil määral, ei ole täpselt uurinud...
EDIT: Jetronic meh. pritset aju siiski jebib:
The CO% idle mixture adjustment is also referred to as the frequency valve "duty cycle" adjustment. The Engine Control Unit (ECU) controls
the operation of the frequency valve via a changing duty cycle signal. In response to the O2 sensor voltage signal the ECU receives, the ECU changes
the duty cycle controlling the frequency valve and this adjusts the fuel mixture "slightly" rich or lean as needed. The frequency valve
changes the lower chamber pressure inside the fuel distributor which alters the amount of fuel sent out to each injector
Motronicu puhul igatahes aju kasutab lisaks õhulugejale täpse õhukoguse teadasaamiseks MAP ja temp andurit. |
Sain asjale pihta ja ilmselt kui kuskilt anduri kohaga kollektorit ei leia siis panen ta sinna ise ....
eks siis räägin kuis toimib.
Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 22.10.04 07:00
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Motronicu puhul igatahes aju kasutab lisaks õhulugejale täpse õhukoguse teadasaamiseks MAP ja temp andurit. |
Saad Sa selle info allika öelda?
Ulvar
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 22.10.04 09:32
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Motronicu puhul igatahes aju kasutab lisaks õhulugejale täpse õhukoguse teadasaamiseks MAP ja temp andurit. |
Saad Sa selle info allika öelda?
Ulvar |
"Automobile electrical and electronic systems" (raamat)
Seal motronicut eraldi lahatud.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 22.10.04 11:08
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
"Automobile electrical and electronic systems" (raamat)
Seal motronicut eraldi lahatud. |
Tänan. Siin väljavõte www.audifans.com listist:
Mihnea Cotet: "A 20vt Motronic ECU *doesn't* compute fuel/timing based on PT input, has never done so and will
never do so, period.
All the PT does in the ECU is control boost, i.e. the WGFV. Then, code can be made to work with a 1.0 Bar through 5.0 Bar PT if so one desires and if
one knows how to reprogram the chips."
PT - Pressure Transducer
Oleks, et keegi suvaline nii väidab, aga tegemist on belglasega, kes tegeleb chiptuninguga. Mine võta nüüd kinni, kellel õigus...
Terve post: http://www.audifans.com/pipermail/200q20v/2003-April/014021.html
Ulvar
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |