drizzle
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5 TDI
|
postitati 19.10.04 16:56
|
|
|
aidake otsustada! OTSUSTATUD
Otsin aktiivselt autot ja pakutakse 93 a Avant 100 automaati. Auto on nagu kompu, igati korralik oma vanuse kohta. AGA sel on 2,6 V6 mootor. Siiani
olen sõitnud pisikese 1,8 autoga ja bensukulu oli mugavalt olematu. Kuna eesmärk on liikuda punktist A punkti B ja seda 90% linnavahel, siis kardan,
et kütusekulu läheb mõttetult suureks. Kui üleliigset raha oleks palju ostaks kohe auto mis sobiks. Rääkige oma kogemustest sellise autoga, palju ja
kus sõidate ja palju läheb bensu peale raha.
|
|
|
drizzle
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5 TDI
|
postitati 19.10.04 18:00
|
|
|
Ja ehk oskab keegi miskit head/halba öelda sama auto 2,3 i kohta?!
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 19.10.04 18:05
|
|
|
Kasuta otsingut, just oli siin juttu 2,6 V6 bensukulust 
|
|
|
|
Tige Kala
huviline
Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 S-Line
|
postitati 19.10.04 19:28
|
|
|
On olnud kogemusi 2.6 Avandi ja 2.3 sedaaniga. Ütleks, et kellele ema, kellele tütar. Minu tulemuseks on olnud kõige väiksem kütsekulu V6-ga
12,2l/100km ja 2.3-ga 10.8. Mul selline veidi raske jalg ka. 
|
|
|
drizzle
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5 TDI
|
postitati 19.10.04 19:44
|
|
|
Ja palun seletage mida tähendab see "i" seal nubmri taga? Erinevus tavalisest 2,3-st?!
|
|
|
4tec
huviline
Registreerunud 31.08.04
Kasutaja on eemal
Auto: 100 audit
|
postitati 20.10.04 05:38
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja drizzle
Ja palun seletage mida tähendab see "i" seal nubmri taga? Erinevus tavalisest 2,3-st?! |
injektion? ehk maakeeli sissepritse
Sõida KAINELT. Surmal pole margieelistusi.
|
|
|
|
drizzle
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5 TDI
|
postitati 22.10.04 19:36
|
|
|
Nii, selgus, et see teemaalgatuse auto on ette kõva paugu saanud ja sellist ma ei taha.
Nüüd on sõelal sellised 93a avandid:
B4 2,0 85kw
B4 2,5 66kw
B4 2,6 V6
100 2,6 V6 (ilma ühegi el lisata)
Küsimus siis selles kas 66 ja 85kw erinevus on arvestatavalt tuntav?
Või peaks hoopis valima lageda 100, sest sõidumugavust armastan väga.
Ja veel, ehk keegi selle tee läbi käinud ja jagab kogemusi- mis läheb umbkaudu maksma signa+veljed+talvekummid (kas talvekumme üldse kannatab panna
velgedele)?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 22.10.04 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Ja veel, ehk keegi selle tee läbi käinud ja jagab kogemusi- mis läheb umbkaudu maksma signa+veljed+talvekummid (kas talvekumme
üldse kannatab panna velgedele)? |
Kuna sul profiil täitmata ei tea, mis kandi vend oled aga signa pakkumise võin sulle teha privasse kui huvitab.
|
|
|
drizzle
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5 TDI
|
postitati 22.10.04 20:26
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Esialgne postitaja samru
Ja veel, ehk keegi selle tee läbi käinud ja jagab kogemusi- mis läheb umbkaudu maksma signa+veljed+talvekummid (kas talvekumme üldse kannatab panna
velgedele)? |
Kuna sul profiil täitmata ei tea, mis kandi vend oled aga signa pakkumise võin sulle teha privasse kui huvitab. |
Pealinn
|
|
|
Tuiks
huviline
Registreerunud 16.11.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.04 21:04
|
|
|
Niipalju võin öelda et B4 Avandil 2.0 natu lahjaks jääb...eriti kui auto rahvast täis.
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.04 22:54
|
|
|
defineeri sõna lahja ?Kas ei jaksa 90 ga sõita või valmistab raskusi kohalt minek ? sest mul küll ei valmista oma 55kw traktroiga kohalt minek
täislastiga, auto on küll jõuetum,kuid ega eesmärk polegi siis ju 160-ga sõita.
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 20.11.04 23:16
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja raigo
...mul küll ei valmista oma 55kw traktroiga kohalt minek täislastiga, auto on küll jõuetum,kuid ega eesmärk polegi siis ju 160-ga sõita.
|
Raigo--asi on ju nii, et mida raskem on mootoril autod vedada seda rohkem ta ka kulub ja kytet võtab. Ja kui b4 avant või 100 avandil on peal väike
mootor mis rakendab suurt jõudu , et liigutada suurt autokere..ja kui veel last ka peal. siis see ju surm mootorile. Kui juba auto osta siis vaadata,
et mootor oleks vastavalt auto kere suurusele ja massile. 
|
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.11.04 23:25
|
|
|
no aga kas te tõesti tallate seda nii palju ,et oleks surm ? Ma saan aru kui on 1.3 mootor vahel ,et siis on tõesti Jõuetu. Aga see on ka jama kui
osta suur mootor,maksta suurt küttekulu ja ise seejuures ei vajuta pedaalile ka eriti
|
|
|
galen
huviline
Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2.6 V6, koda kahene aiatraktor
|
postitati 20.11.04 23:50
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja raigo
no aga kas te tõesti tallate seda nii palju ,et oleks surm ? Ma saan aru kui on 1.3 mootor vahel ,et siis on tõesti Jõuetu. Aga see on ka jama kui
osta suur mootor,maksta suurt küttekulu ja ise seejuures ei vajuta pedaalile ka eriti |
Tallame jah 
Mõnuga 
2l audi mootoriga kogemus puudub, kuid 66kW 1.8 audil oli küll aru saada kui autos rohkem kui kaks inimest oli. Kuni 50km/h ei old ju väga viga, aga
maanteel pidi ikka väga pikka sirget ja tagant tuult ootama...
Suure mootoriga on lihtsalt hea ja muretu rahulikult kulgeda, teades, et kui vaja, on olemas vajalik võimsus 
Või kui tuju tuleb, siis mõnuga talluda, sest on mida talluda 
|
|
|
meh
huviline
Registreerunud 02.06.04
Kasutaja on eemal
Auto: ...
|
postitati 21.11.04 00:18
|
|
|
Peaks ütlema et suurema mootoriga kergem sõita, ja eks see küttekulu sõltub endast ikka...näiteks suutsin BMW 735 minimaalseks küttekuluks (see oli
küll ideaalsõidus) 5,9l/100, keskmine on 10l/100 , kui raske jalg siis 15.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.04 08:14
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja meh
Peaks ütlema et suurema mootoriga kergem sõita, ja eks see küttekulu sõltub endast ikka...näiteks suutsin BMW 735 minimaalseks küttekuluks (see oli
küll ideaalsõidus) 5,9l/100, keskmine on 10l/100 , kui raske jalg siis 15. |
Jutt käib ikka ju 3,5L isendist??? siis sellist asja mina ei usu, sellise masinaga ei saa sa ka mitte ideaalsõidul kütusekuluks alla 6L, no way...
sellel masinal on juba kaal niivõrd suur ja moto ikka ka piisavalt suur, et ei venita nagu kuidagi välja. Parem pakun et see keskmine 10L on saadud
ideaalse sõitmise korral.
Aga eespool räägitud jutt on õige, nt tuttava 80B4 2.0 66KW neelab kütust ca 9-10 keskmist 100le, mina oma 2,3 quattro 80B4 jaga sõidan 10-11L 100le
ja jõudu ka masinal jätkub (esiveolise kulu peaks veelgi madalam olema), et väikest mootorit peab rohkem piinama et masin üldse edasi liiguks. Samas
oleneb kõik ikka konkreetsest isendist, tema korrasolekust jne jne jne, sest ka oma masin võttis nt vahepeal üle 13L 100le (tagapidurid olid lihtsalt
ajajooksul kinni jäänud)
|
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
|
Mutjuki
huviline
Registreerunud 19.11.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q5
|
postitati 21.11.04 09:14
|
|
|
see viimane pakutust on juba vahetanud omaniku ja juba minu kasutuses/käsutuses
|
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 21.11.04 10:45
|
|
|
Eks sellega ongi nii, et kui rahulikku sõitu armastad, vali väiksem mootor. Võtab vähem kütet ja edasi viib ikka. Aga kui ikka kõvasti kiirendada
tahad, on suurem mootor parem valik. Väikse mootoriga karmi sõitu tehes läheb kütet sama palju kui suurega.
|
|
|
valgenahk
huviline
Registreerunud 11.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 AVANT 2,5TDI-92.A
|
postitati 21.11.04 17:03
|
|
|
Üks varjant tdi 2,5 .Liigub päris korralikult ja küttust ka eriti ei taha.
|
|
|