Lehekülgi: 1 2 3 |
me6s
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4.2
|
postitati 26.01.12 12:55
|
|
|
Uus kumutatoor maksin 72.euri. Aga noh esimese hooga ei tabanud viga ära. Läksin autoga elektriku juurde ja seal tuli oma korda rahakotti kergendada.
|
|
|
me6s
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4.2
|
postitati 06.02.12 17:56
|
|
|
Vahepeal siis niipalju , et radikad suutsid tänu lahjale tosoolile ära külmuda. Sai siis paar korda käiatud ja seisma jäätud. Lõpuks hakkaks ikkagi
sooja puhuma. Käisin just paukutasin kohe ringi ka linna vahel. Quattor + talv= fun
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 06.02.12 23:19
|
|
|
Ega sul tosool sees pole? sinist värvi vene masinatele mõeldud või ütled
lihtsalt tosool harjumusest aga mõtled jahutusvedelikku?
Sellele mudelile on ette nähtu punane jahutusvedelik ja külmakindlus peaks olema sellel -36 kraadi. Kui palju aga reaalselt jään vastuse võlgu...
|
|
|
|
me6s
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4.2
|
postitati 07.02.12 14:01
|
|
|
Mhh, ma ei tea , ma olen nagu mõlemat pidi kutsunud . Aga ei olnud ainuke
kes sellise probleemiga vaevles , üks tuttav audi omanik ja üks tuttav lexusega vaevlesid sama probleemi otsas. Minul muidu roheline jahutusvedelik
sees.
E: ksenoon , kuida muidu opel sõidab?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 07.02.12 23:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Ega sul tosool sees pole? sinist värvi vene masinatele mõeldud või ütled
lihtsalt tosool harjumusest aga mõtled jahutusvedelikku?
Sellele mudelile on ette nähtu punane jahutusvedelik ja külmakindlus peaks olema sellel -36 kraadi. Kui palju aga reaalselt jään vastuse võlgu...
|
Tuttava A8 omab sinist antifriisi ja pole veel probleeme olnud.
Köige madalam külmumis punkt on jah.vedelikul/antifriisil/tosoolil saavutatud -75 ja seda etüleenglükooli kontsentratsioonis, kus mahu % on 66.7
Reeglina on tosoolil -36, kus aine mahu% 49-51.
Tsitaat: |
Paljud tarbijad ei tee vahet Tosoolil ja jahutusvedelikul. Jahutusvedelik on soojusvahetusvedeliku korrektne eestikeelne väljend. Tosool A-40M on
Vene standardi GOST 28084-89 järgne jahutusvedeliku nimetus. Sõna «tosool» kasutamine jahutusvedeliku asemel on meil Eestis veel endise N.Liidu ajast
kasutusele jäänud keelerudiment.
Tosool A40M on aga üks paljudest jahutusvedelike markidest, mis sobib vaid Vene autotööstuse toodangule. Paljud Eestis müüdavad nn tosoolid ei täida
nüüdisaegsetele jahutusvedelikele esitatavaid tehnilisi nõudeid ning ei sobi tegelikult ja ega ei soovitaks neid meie tänavapildis näha olevatele
autodele
|
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
me6s
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4.2
|
postitati 08.02.12 16:42
|
|
|
Eks jah kontsentraat oleks parem asi. Aga noh nüüd korralik jahutusvedelik sees. Ja nüüd ilmad ka juba soojemad. Võibolla mulle lihtsalt tundub, aga
peale kumutatoori vahetust on kütuse kulu alla läinud. Võrdlen siis ennem seda kui üks silinder ära kadus ja preagust kulu.
|
|
|
me6s
huviline
Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4.2
|
postitati 18.02.12 18:58
|
|
|
TEEMA VÕIB LUKKU PANNA!
Auto müüdud.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |