Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A8 4.2 - 1995 - me6s (Vastuseid: 57 | Vaatamisi: 10545)
me6s
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4.2

postitati 26.01.12 12:55 Tsiteeri


Uus kumutatoor maksin 72.euri. Aga noh esimese hooga ei tabanud viga ära. Läksin autoga elektriku juurde ja seal tuli oma korda rahakotti kergendada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
me6s
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4.2

postitati 06.02.12 17:56 Tsiteeri


Vahepeal siis niipalju , et radikad suutsid tänu lahjale tosoolile ära külmuda. Sai siis paar korda käiatud ja seisma jäätud. Lõpuks hakkaks ikkagi sooja puhuma. Käisin just paukutasin kohe ringi ka linna vahel. Quattor + talv= fun;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 06.02.12 23:19 Tsiteeri


Ega sul tosool sees pole? :D sinist värvi vene masinatele mõeldud või ütled lihtsalt tosool harjumusest aga mõtled jahutusvedelikku?

Sellele mudelile on ette nähtu punane jahutusvedelik ja külmakindlus peaks olema sellel -36 kraadi. Kui palju aga reaalselt jään vastuse võlgu...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
me6s
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4.2

postitati 07.02.12 14:01 Tsiteeri


Mhh, ma ei tea , ma olen nagu mõlemat pidi kutsunud:P . Aga ei olnud ainuke kes sellise probleemiga vaevles , üks tuttav audi omanik ja üks tuttav lexusega vaevlesid sama probleemi otsas. Minul muidu roheline jahutusvedelik sees.

E: ksenoon , kuida muidu opel sõidab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 07.02.12 23:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Ega sul tosool sees pole? :D sinist värvi vene masinatele mõeldud või ütled lihtsalt tosool harjumusest aga mõtled jahutusvedelikku?

Sellele mudelile on ette nähtu punane jahutusvedelik ja külmakindlus peaks olema sellel -36 kraadi. Kui palju aga reaalselt jään vastuse võlgu...


Tuttava A8 omab sinist antifriisi ja pole veel probleeme olnud.

Köige madalam külmumis punkt on jah.vedelikul/antifriisil/tosoolil saavutatud -75 ja seda etüleenglükooli kontsentratsioonis, kus mahu % on 66.7
Reeglina on tosoolil -36, kus aine mahu% 49-51.

Tsitaat:

Paljud tarbijad ei tee vahet Tosoolil ja ja­hu­tus­ve­de­likul. Jahutusvedelik on soojusvahetusvedeliku korrektne eestikeelne väljend. Tosool A-40M on Vene standardi GOST 28084-89 järgne jahutusvedeliku nimetus. Sõna «tosool» kasutamine jahutusvedeliku asemel on meil Eestis veel endise N.Liidu ajast kasutusele jäänud keelerudiment.

Tosool A40M on aga üks paljudest jahutusvedelike markidest, mis sobib vaid Vene autotööstuse toodangule. Paljud Eestis müüdavad nn tosoolid ei täida nüüdisaegsetele jahutusvedelikele esitatavaid tehnilisi nõudeid ning ei sobi tegelikult ja ega ei soovitaks neid meie tänavapildis näha olevatele autodele



Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 08.02.12 13:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: me6s
Mhh, ma ei tea , ma olen nagu mõlemat pidi kutsunud:P . Aga ei olnud ainuke kes sellise probleemiga vaevles , üks tuttav audi omanik ja üks tuttav lexusega vaevlesid sama probleemi otsas. Minul muidu roheline jahutusvedelik sees.

E: ksenoon , kuida muidu opel sõidab?

Aga sõidab hästi (ptui ptui ptui), eks ta tibakene kitsam on kui A8 muidu ei kurda. Kütet ainult "nuusutab" ja jupid ka sigaodavad..quattro aint pole :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
me6s
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4.2

postitati 08.02.12 16:42 Tsiteeri


Eks jah kontsentraat oleks parem asi. Aga noh nüüd korralik jahutusvedelik sees. Ja nüüd ilmad ka juba soojemad. Võibolla mulle lihtsalt tundub, aga peale kumutatoori vahetust on kütuse kulu alla läinud. Võrdlen siis ennem seda kui üks silinder ära kadus ja preagust kulu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
me6s
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4.2

postitati 18.02.12 18:58 Tsiteeri


TEEMA VÕIB LUKKU PANNA!

Auto müüdud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.5% - SQL: 67.5%]