alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 30.08.11 11:44
|
|
|
A6 2,5tdi probleem
Tere foorumikaaslased.
Ostsin Audi a6 199 2,5Tdi AFB.
Autol oli nukad maha võetud ning seisis aasta aega õues.
Sai siis auto endale koju toodud, uued campro nukad, nookurid ning rhmad sai uued pandud. Kõik märgid üle kontrollirud, kuid auto ei käi
normaalselt.
Ajab sellist nafta haisulist suitsu, ning väriseb. Panin Vag com,i külge, ning injected quantity on 14,7 kuskil, kuigi all on kirjas et 3,0-8,0 on
norm. Mis võib põhjustada nii suure näidu? Pihustid on juba korra maha võetud lahti võetud, puhastatud- kõik peaks nagu olema, aga jah pöördeid üle
2000 ei lähe ja kerge vibra sees. Oskab keegi miskit tarka öelda?
Aitäh!
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 30.08.11 19:10
|
|
|
Tõenäoliselt pumba viga. Sellel pumbal ongi kombeks lambist saba anda. Ega seismine ei pruugi ka head teha. Pidi tihti ka nii olema, et õhtul jätad
auto seisma, enne sõitis normaalselt, aga hommikul enam käima ei lähe, pump nahkas.
Soovitan pöörduda Diislimeistrisse. Ise enda sõbra samasuguse auto pumba veaga sinna tassisin ja korda see tehti.
Kui auto kuskil mujal kui Tallinnas ja sinna viia ei saa, siis helista ja head konsultatisooni saad neilt ikka
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 30.08.11 20:09
|
|
|
Homme lähevad käivad pihustid stendis ära, kui need korras siis hakkan pumba peale mõtlema.
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 01.09.11 09:38
|
|
|
Pihustid olid korras, nüüd vist ongi see koht, kus tuleb pump remonti viia.
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 01.09.11 12:58
|
|
|
Kas oled mõõtnud andmepihusti resistanssi? JA proovinud ilma andmepihustit kasutada?
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 01.09.11 15:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diffas
Kas oled mõõtnud andmepihusti resistanssi? JA proovinud ilma andmepihustit kasutada? |
Ma võtsin kuskil 3000 mootori pöörde juures andmepihusti küljest ära, siis kukkusid pöörded veel allapoole, et midagi see pihusti ikka toimetab.
Resistanssi mõõtnud ei ole.
Kui äkki ütled mismoodi see täpselt käib, siis mõõdaksin heameelega üle.
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 01.09.11 15:24
|
|
|
Kusjuures sellel audil on see andmepihusti esimese silindri peal, kuid 2001a passatil on mul see eespoolt vaadatuna vasakul, ning käigukasti poolt
teine. Ei tea täpselt mitmes silinder see on , aga vist on teine silinder.
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 01.09.11 18:22
|
|
|
Võibolla se probleem ongi selles, et ta on vales silindris. Tegelt peaks olema kolmandas, vasakult viimane siis.
Aga siis on asi paranenud kuna ennen ei võtnud yle 2000 pöörde ja nüüd juba 3000. IQ:d ka vaatasid kui pihusti
juhtme lahti võtsid? Ja vaata mida näitäb süütenurga blok vagcomis (04 vist).
Juhme otsast mõõdad resistanssi ärä ja seal peaks olema umbes mingi 105 - 110ohm.
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 01.09.11 18:53
|
|
|
See vasakult viimane ongi minuteada esimene silinder. Mootori "surnudseisus" on see kolb üleval.
Pöörded läksid paremaks, pärast pihustite esimest puhastust, mida ma ise tegin. Mõtlesingi, et viin siis pinki, et vaadatakse üle, aga minu poolsest
puhastamisest aitas.
IQ kõigub nüüdeks 9- 17 vahel, kuna pöörded ka kõiguvad. Sel hetkel kui pihusti pistiku lahti võtsin IQ ei mõõtnud.
Üritan varsti selle pihusti ära mõõta.
Süütenurka otsisin sealt vag comist mis ma otsisin, aga ülesse ma seda ei leidnud. Measuring blockis ja single readingus ma seda süütenurka ei
leidnud. Adaptionist ma ei näe midagi millegipärast, ainult N/A igalpool.
Vb sa ütled mulle ka mis ühikutes see süütenurk seal on(BTDC)?
Ning mis arvu see näitama peab?
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 01.09.11 19:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alan2
See vasakult viimane ongi minuteada esimene silinder. Mootori "surnudseisus" on see kolb üleval.
Pöörded läksid paremaks, pärast pihustite esimest puhastust, mida ma ise tegin. Mõtlesingi, et viin siis pinki, et vaadatakse üle, aga minu poolsest
puhastamisest aitas.
IQ kõigub nüüdeks 9- 17 vahel, kuna pöörded ka kõiguvad. Sel hetkel kui pihusti pistiku lahti võtsin IQ ei mõõtnud.
Üritan varsti selle pihusti ära mõõta.
Süütenurka otsisin sealt vag comist mis ma otsisin, aga ülesse ma seda ei leidnud. Measuring blockis ja single readingus ma seda süütenurka ei
leidnud. Adaptionist ma ei näe midagi millegipärast, ainult N/A igalpool.
Vb sa ütled mulle ka mis ühikutes see süütenurk seal on(BTDC)?
Ning mis arvu see näitama peab? |
Kapoti alt vaadates vasakult viimane on ikka kolmas silinder mitte esimene. Kolb võib üleval olla aga kindlasti pole see väljalaske takti lõpp.
Normaalne süüde võiks olla kuskil 1,5-1,8 kraadi varajane(BTDC).
Measuring blocks alt esimene kanal küttekogus, kolmanda all süüde,12- 14 kanali all oli teiste pihustite erinevus juhtpihustiga võrreldes.
Juhtpihusti peab olema kolmanda silindri peal.
Kas rihmaratta märgid on ikka paigas?
Kui palju on pumba lukustus ava nihkes pöörlemissuunale?
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 01.09.11 19:26
|
|
|
Mõõtsin pihusti ära, näitas 99,4 ohm.
Rihmamärgid on kõik ilusti paigas, nukad ka paigas. Kui alt väntvõlli märge paika panna siis on vasakult salongi poolne kolb üleval, aga vasakult
esiotsa poolene kolb ei ole üleval.
Panin alguses pumba lukku. Rihmad peale, keerasin mootorile tiiru peale. Pumba ava jäi keskele. Siis panin käima, läks vähe kehvasi, hakkasin siis
millimeetri kaupa seda varajasemaks keerama, seni kuni läks ilusti käima. Ei oska praegu täpselt öelda kui mitu millimeetrit see auk nihkes on. Kui
uuesti pihustid peale saan ja käima panen, vaatan süütenurga vagiga üle.
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 01.09.11 19:27
|
|
|
Kui ma neid pihustite erinevusi vaatasin, siis seal oli lubatud vist -1,5 kuni +1,5 kuid enamus jäid seal kolme juurde ja üks oli isegi neli! Mida
iganes need numbrid ka ei tähenda.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.09.11 20:09
|
|
|
100% pump otsas ja kui üle 2000ei lähe siis eeldan, et süüte korrektori kolb on kinni.
|
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 06.09.11 07:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: scottimees
100% pump otsas ja kui üle 2000ei lähe siis eeldan, et süüte korrektori kolb on kinni. |
Jah, jõudsime ise ka sinna maani, et viga teada. Pump on kutu. Remondi hinnad algavad 200 eurost ja lõpetades siis mingi 350 euroga. Kui rahad liikuma
hakkavad, lasen pumba korda teha ja eks kirjutan siis jälle.
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 05.10.11 16:57
|
|
|
Pumba vahetusega probleem ei lahenenud. Võtsin oma teise töötava auto pealt sama koodiga pumba, kuid auto ikka korralikult ei tööta. Olen seda süüdet
reguleerinud igatepidi. Praegu läheb ilusti käima ei lonka, kuid väike sinine suits tuleb ikkagi summutist välja. Mootor on avarii resiimis, ehk siis
üle 2500 pöörde ei lähe. Võtan akuklemmi maha, panen peale, korra lubab pöördesse ka, aga siis langeb jälle 2500 peale. Vag com näitab 800 pöörde
juures nüüdseks süüdet 0,0 BTCD ja kui pöördes on siis mingi neli . Ei oska kohe üldse enam midagi teha, äkki on veel soovitusi, mida teha või
kontrollida
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 05.10.11 17:03
|
|
|
Resistanss, küll mõeldakse ikka sõnu välja
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 05.10.11 18:05
|
|
|
Juhtpihusti oled üle mõõtnud? 20 kraadi juures ca 100-120 oomi. Kontrolli uuesti rihmamärgid üle. Alt väntvõll lukku ja nuka pilud lukustusavadega
ühele joonele. Esialgu pumbarihm ava keskmises asendis kokku panna ja siis vastavalt süüte nurgale korrigeerida vastavalt. Diisli lõhn summutist,
viitab mootori töötamisel valele põlemissegule silindris. See võib olla põhjustatud olla mootori kulumisest, kui ka süütest-pihustitest.
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 05.10.11 18:09
|
|
|
Juhtpihustit mõõtsin täiesti külma mootoriga, näitas vist 95ohm või umbes nii. Pihustid kõik stendis ära käinud ja korras. Kui juhtpihusti pistik
lahti võtta töötab kehvemini. Märgid ja nukad juba korduvalt üle vaadatud.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.11 19:16
|
|
|
Mida õhukulumõõturi näit muidu teeb? See võib ka samasugust jama põhjustada.
|
|
|
|
alan2
huviline
Registreerunud 07.04.10
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDiQ. Audi D2 S8
|
postitati 16.10.11 15:04
|
|
|
Vag com näitab MAF näitu kuskil 400 juures. MAF on vist õhukulu mõõtja.
|
|
|