KoitK
huviline
Registreerunud 24.06.25
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.06.25 15:43
|
|
|
C4 2,3 mootori- ja käigukastipadjade vahetamine teise mudeli omade vastu
2,3 mootoriga C4 mootori- ja käigukastipadjad (manuaalkast, esivedu) tunduvad liiga palju liikuma andma. Mitmed aastad tagasi on need korra juba
vahetatud ja ei mäleta, et parem oleks olnud. Kusagilt kuulsin infot, et keegi on pannud mingi S-mudeli padjad (ei mäleta kas mootori või kasti omad
või mõlemad). Teab keegi lähemalt rääkida sellest, millise aasta ja milise mootoriga/mudeli omad (võibolla varuosa koodidki) võiks panna ja kas on 1:1
vahetatavad või on vaja mingeid kinnitusi ka ümber teha? Äkki oli ühe mootoripadja erinevus ka selles, kas on konditsioneer või mitte, mu autol ei
ole.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
|
KoitK
huviline
Registreerunud 24.06.25
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.25 03:50
|
|
|
S4 Turbo quattro Bensiin 169kw 1991 - 1994 / AAN jaoks näitab täpselt samasid patjasid, mis 2,3 AAR-le, seega tundub et need on täpselt samad mis
praegu. Või on neid siis väliselt ühesuguseid kahte varianti ja S omad on jäigemad?
Kasti koodi hetkel ei tea, aga ega vist sellel mudelil neid väga erinevaid ei olnud (?), manuaal, 5 käiku, padjad on praegu sellised: https://www.autokaubad24.ee/et/varuosad/febi-bilstein-19802
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 26.06.25 08:48
|
|
|
Viiepütastel mootoritel on ees otsas ka padi ja kui see on puudu-katki või valesti paigaldatud jääbki see mootor hüppama.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 26.06.25 10:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vreps
Viiepütastel mootoritel on ees otsas ka padi ja kui see on puudu-katki või valesti paigaldatud jääbki see mootor hüppama. |
Tänan tähelepanu juhtimast.
8D0199339P eesmine padi 2-3€
Käigukasti padjad paistavad AAR ja AAN samuti samad.
|
|
|
KoitK
huviline
Registreerunud 24.06.25
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.25 15:11
|
|
|
Mingil ajal sai kõik padjad vahetatud, ka see eesmine, ei saanud ikka nii hea kui tahaks. Muidugi siis oli ka käigukasti sisemine lõtk suur ja see
võimendas olukorda, võibolla ka piinas patju rohkem ja kuigi kast ise on nüüd Ok, siis padjad on väsinud.
Praeguse mudeli originaalosade leidmisega (nende koodidega) probleemi pole. Kui on teada mida asemel tasuks panna (midagi paremat, nagu see kuuldud
jutt mingi S-i omadest), siis nende koode oleks vaja. Ei oska hinnata kui
heas töökorras praegused on, aga igatahes tahaks paremaks saada.
Kui AAN-il on nii mootori- kui kastipadjad samad, siis arvatavasti räägiti mingi teise mootoriga S-st. Ilmselt siis on vaja ka kinnitusi ümber teha.
Kas tegemiseks läheb, oleneb kui palju ümber teha on (palju see €-sid nõuab).
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 05.07.25 17:34
|
|
|
Omast kogemusest võin öelda, et samasugusel nelikveolisel manualkastiga isendil, mis sai vett ja vilet ilmselt rohkem kui ükskõik milline C4Q AARiga
maamunal, ei tundnud ma kasti ja mootoripatjadest küll ühtegi probleemi olevat ja tulevat, et "käredamat vaja oleks". Küll aga vahetasin sisemised
veovõlli otsad ära, mis tekitasid tänu kulumisele kerge vibra kasti ja mootorisse sisse - õnneks piisavalt vara avastasin, et millelegi muule liiga ei
teinud.
|
|
|
KoitK
huviline
Registreerunud 24.06.25
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.25 19:17
|
|
|
Quattrol äkki patjasid/pukse, mis mootorit ja kasti paigal hoiavad veidi rohkem ka? Mulle tundub küll, et mootor annab ebanormaalselt palju liikuma
kui näiteks nii proovida, et 5. käik sisse panna ja autot edasi-tagasi liigutada, samal ajal kapoti alt mootorit vaadates. See eesmine padi tundub
eriti imelik olema, aga katki või nähtavalt kulunud nagu pole.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 08.07.25 04:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KoitK
Quattrol äkki patjasid/pukse, mis mootorit ja kasti paigal hoiavad veidi rohkem ka? Mulle tundub küll, et mootor annab ebanormaalselt palju liikuma
kui näiteks nii proovida, et 5. käik sisse panna ja autot edasi-tagasi liigutada, samal ajal kapoti alt mootorit vaadates. See eesmine padi tundub
eriti imelik olema, aga katki või nähtavalt kulunud nagu pole. |
Tõsi! Q'l on märkimisväärseks lisahoidikuks kastil ja mootoril see kepike, mis põhja alt tagasilda roomab 
|
|
|