Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Probleem audi A6 1.8 Turboga (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 7137)
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 13.12.09 14:23 Tsiteeri
Probleem audi A6 1.8 Turboga



Tere.
Probleem nimelt selles,et öösel tuli käia korra kapottiall ja märkasin,et turbo punane.
Kohapeal käimisega siis jahtub maha (mõõtsin ümber kraadi ~200-300c).
Rahulikult sõites 100km/h (pöörded 2500p/min) sellega ei tohiks minna turbo punaseks?
Oskab keegi öelda milles võib asi olla?
Enne seda 1 päev tegin väikse remondi.Vahetasin termostaadi ja karteri tuulutus lõdviku mille käigus kakkusin sisselaske kollektori maha ja lasin jahutusvedeliku välja.
Ise ei oska enam midagi teha...Pole varem öösel kapotti all käinud vb on juba algusest peale se viga.






Ettetänades
Maikl


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.12.09 14:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
Pole varem öösel kapotti all käinud vb on juba algusest peale se viga.

Eks su ehmatus sellest rohkem olegi, et pole varem lihtsalt tähele pannud. 2500 RPM ja 100 km/h maanteesõit on turbole paras keskmine koormus. Tuli käib pidevalt kuumast kojast läbi. Peabki punane olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 13.12.09 14:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
Pole varem öösel kapotti all käinud vb on juba algusest peale se viga.

Eks su ehmatus sellest rohkem olegi, et pole varem lihtsalt tähele pannud. 2500 RPM ja 100 km/h maanteesõit on turbole paras keskmine koormus. Tuli käib pidevalt kuumast kojast läbi. Peabki punane olema.


Aga se pole just ainult...Isegi asulas kus sõitsin 5 käiguga 60km/h umbes 4km juba oli õrnalt punane


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.12.09 14:58 Tsiteeri


Paneks sulle siia lihtsalt kasutaja erki.t avataripildi. :)

http://mort.lahe.net/albums/juuni-jaani/a4_turbo.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 13.12.09 15:04 Tsiteeri


Oi see on küll tiba palju. Mul läheb hästi vähe punaseks...
Teen pilti kohe kui trehvan...
Lähen sõidan kohe ära ja teen pildi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 13.12.09 15:47 Tsiteeri


Mhh..Proovisin pilti teha aga ei tulnud midagi välja sest se punane pole ikka niipunane et se siin arvuti pildilt välja paistaks...
Ühesõnaga kas sõidan 100 või 80 turbo on ikka sama punane.
Proovisin sõita ka 140-150km/h vot siis läks asi juba kõvasti punasemaks hetkel on küll sellest kohast punane kus se tiivik sees on. Pilt: http://fotoalbum.ee/photos/maikl369/62342133

Aga paljud räägivad et turbo ei tohi minna rahuliku sõidujuures punaseks
80km/h näiteks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.12.09 16:07 Tsiteeri


Välguga on jah mõistlik pildistada turbot, mis pimedas punakalt helendab. :D

Üldiselt - löö kapott kinni ja unusta ära. Saunakeris helendab ka pimedas punaselt. Sa ise helendad ka punaselt, kui läbi infrapunabinokli vaadata. Soe, seepärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 13.12.09 16:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Välguga on jah mõistlik pildistada turbot, mis pimedas punakalt helendab. :D

Üldiselt - löö kapott kinni ja unusta ära. Saunakeris helendab ka pimedas punaselt. Sa ise helendad ka punaselt, kui läbi infrapunabinokli vaadata. Soe, seepärast.


Pildid ma tegin ilma välguta aga ikkagi ei jäänud...Hästi sitasti oli näha


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 13.12.09 17:20 Tsiteeri


Kontrolli katalüsaator üle. Kui väljalaskes on takistus läheb turbo päris kergelt punaseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 13.12.09 17:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Kontrolli katalüsaator üle. Kui väljalaskes on takistus läheb turbo päris kergelt punaseks.


Mulle paar sõpra ütles kah et vb katalüüs või teine lambda mis teeb vale segu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 13.12.09 17:30 Tsiteeri


Just, vale küttesegu näitab õnneks diagnostika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 13.12.09 19:05 Tsiteeri


Olen ise ka ükskord ehmatanud selleüle, et turbo koda hõõgub punakalt pimedas, ja seda natukene karmimal linnasõidul lumel 30 min.-1h. rallmist gaasiga:P Autol on enamus asju vahetatud ja turbo ka korras. Isegi uus originaal kat paigaldatud ja gaasisegu klapp. Siiamaani kõik korras, ja oli punane. Ju see on normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 13.12.09 19:15 Tsiteeri


Natuke kiiremat sõitu ja ongi nii...


http://static2.nagi.ee/i/p/376/95/0942391181e87d_o.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.09 19:15 Tsiteeri


Eks mul ole mõningane vilepillide kogemus ja võin öelda, et mina pole veel rahuliku sõiduga punast kuuma koda või kollektorit näinud. Kui agu annan, on teine asi.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.12.09 19:29 Tsiteeri


Kuna 1.8T puhul on kasutuses pisike madalsurveturbo, mille eesmärk on pigem heitgaaside kiirust utiliseerides kasutegurit parandada kui roppu moodi värsket laengut lisada, siis eks ta lähebki 2.2T omast kergemini punaseks. Tema töötsoon ongi rahuliku sõidu alas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 13.12.09 19:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Kuna 1.8T puhul on kasutuses pisike madalsurveturbo, mille eesmärk on pigem heitgaaside kiirust utiliseerides kasutegurit parandada kui roppu moodi värsket laengut lisada, siis eks ta lähebki 2.2T omast kergemini punaseks.

Seda küll.
Aga mitte maatneel 80km/h tiksudes nagu omanik väidab.
See pole enam normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.12.09 19:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Aga mitte maatneel 80km/h tiksudes nagu omanik väidab.
See pole enam normaalne.

100-ga ju! :) Aga kindlasti tasub ka katalüsaator üle kontrollida. Sul on ses osas kindlasti rohkem kogemusi. Endal ei löönud see kohe pähegi, kuid tundub loogiline.

Nagu selle krdi Fordi kaitsmegagi. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 13.12.09 19:44 Tsiteeri


Vaata Black

Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
Ühesõnaga kas sõidan 100 või 80 turbo on ikka sama punane.

Aga paljud räägivad et turbo ei tohi minna rahuliku sõidujuures punaseks
80km/h näiteks



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.09 22:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Kuna 1.8T puhul on kasutuses pisike madalsurveturbo, mille eesmärk on pigem heitgaaside kiirust utiliseerides kasutegurit parandada kui roppu moodi värsket laengut lisada, siis eks ta lähebki 2.2T omast kergemini punaseks. Tema töötsoon ongi rahuliku sõidu alas.

Noh, eks mõningast õigust selles jutus on, kuid las ta jääda..:D

Teema autorile soovitan A4TQ juttu kuulata.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 14.12.09 20:45 Tsiteeri


mhh...
Põhimõtteliselt peaks siis uut katalüüsi vaatama?
Mis võiks selle hind olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 14.12.09 20:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
mhh...
Põhimõtteliselt peaks siis uut katalüüsi vaatama?
Mis võiks selle hind olla?

Enne võta vana lahti ja vaata sisse kas on sulanud või umbes. Mootor sul muidu käib hästi? Bensiini ei võta palju?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 14.12.09 22:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: maikl369
mhh...
Põhimõtteliselt peaks siis uut katalüüsi vaatama?
Mis võiks selle hind olla?

Enne võta vana lahti ja vaata sisse kas on sulanud või umbes. Mootor sul muidu käib hästi? Bensiini ei võta palju?


Mootor käib nagu ilusti natuke üle 900p/min-s.
Bensiini võtmisest nagu ei saagi aru...Ostan 30liitrit sisse ja saan sõita umbes 270-290km
Umbes küttekulu 10-11l/100km. Pole ise kah väga aeglane sõitja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 10.03.10 17:47 Tsiteeri


Tere jälle...
Ikka mina mures oma turboga.
Rääkisin oma muret sõbrale ja sõber rääkis oma tuttavale kes tegeleb auto remondi/Diagnostikaga.
Ja sõber ütles,et asi suht kurb...Et selle asjaga tuleb kiiremas korras midagi teha.Et 80km/h rahulikult sõites ei tohi turbo mitte mingil moel punakseks minna.
Ta pole nüüd tuli punane aga pimedas on ilusti näha et õrnalt ikka õõgub.
Tuleb siis Diagnostikas ära käia ja vaatab mis öeldakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 10.03.10 17:58 Tsiteeri


Kui kat kinni, siis peaks jõuetum ka auto olema. Kui viitsimist, siis viska korraks mingi ajutine otsetoru kati asemele, vaata, mis siis teeb. Muidugi esimese asjana diagnost ;)


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maikl369
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN

postitati 10.03.10 17:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Kui kat kinni, siis peaks jõuetum ka auto olema. Kui viitsimist, siis viska korraks mingi ajutine otsetoru kati asemele, vaata, mis siis teeb. Muidugi esimese asjana diagnost ;)


Mingit hinge ta kinni ei tõmba Jõudu on nagu loomal...Ja lõppuni


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.9% - SQL: 62.1%]