Vahepealne vihmavaling kustutas mälu. Vahetasin voolikuid, kuna üks oli juba surnud ja osa minemas. Siis hakkas vihma tulema ja ....
Mootor 1,9TDI 96kw. Kahevärviline klapp (must-valge) käib selle vaakuvooliku küljes, mis läheb kõrgsurvepumba külge? Keegi viitsib vaadata, mis pidi
see küljes käib (milline värvus on pumbale lähemal)?
Mootori katet ei oe vaja selle vaatamiseks maha võtta. Peaks asuma kusagil turbo ja radika vahel. Lihtsalt õelge, kumb värv ülesse jääb.
Klapp asub umbes selle koha peal.
Keegi viitsiks korra kapoti alla vaadata
Selline näeb välja.
Vaatan, et sa nii lootusetus olukorras, et ma siis hommikul vaatan järele, kui muidugi kapoti alt silma hakkab.
Andis otsida seda valget/musta vidinat, kui see jubeda kihi all oli.
Igaljuhul, valge osa peab üleval pool olema ja must all pool.
Sellel mootoril pole kõrgsurvepumpa vaid on pumppihustid.
Tsitaat: |
Tänud Big
Tunduski kahtlane, et pump on - seepärast sai ka küsimärk sinna taha pandud.
Pumppihustid jah.
Masin jälle koos ja gaasipedaal reageerib hulka paremini kui enne (välja sai vahetatud peaaegu kõik voolikud - üks mis kaob kuhugi mootori alla, jäi
samaks).
Nüüd aga avastasin uue probleemi, mille lahkamine toimub siiski teises teemas
Mis probleem oli, et kõik voolikud vahetusse läksid?
Voolik, mis läheb "heitgaaside taaskäitlussüsteemi" oli vastu mootorit hõõrudes katki läinud. Pealegi olid kõik ühendused kolmikutel (neid 2) üsna lahjalt kinni (käisid vabalt ringi). Mingeid klambreid peal ei ole, voolikud tulid ilma mingi erilise vaevata kolmikute küljest lahti.
Tsitaat: |
Paneks siis kokkuvõtte ka, mis muutus.
Kütusekulu: täpselt veel ei tea. Selgub siis kui esimene paagitäis sõidetud on. Enne sain paagitäiega sõita kusagil 800 km (linn), keskmine tuli pea
9l/100km. See oli üks põhjustest, miks viga hakkasin otsima.
Suitsemine: peamine veaotsimise põhjus. Käisin ka esinduses diagnostikas ja sealt õeldi, et sellise vanusega masina kohta normaalne. Ise seda ei
arvanud, sest kui kiirteel gaasi põhja lükkasin, nägin taga paksu suitsupilve ja seda kiirusel 120 km/h. Sumbutiots muutus mustaks paarisaja
kilomeetriga. Ainuüksi käivitamine oli juba piinlik. Nüüd enam suitsu ei näe, kohapeal tiksudes ei näe üldse mitte midagi ja isegi kui jalg sirgeks
lükata ei ole midagi näha. Nagu siis kui masina ostsin.
Jõud on tagasi. Just suuremal kiirusel. Kiirteel enam hätta ei jää. Enne lõppes masinal jõud kusagil 90-100 km/h kandis, nüüd läheb rahulikult
piirajasse
Vibratsioon on kadunud.
Niipalju positiivset ainult vaakumtorude vahetamisest
Ütleme nii, et minek on nagu tehase poolt ette nähtud
Seda siis Drive'ga, ~95 km/h pealt lasin korra tagasi. Spidokas näitas juba 100.
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=29310&cache=no
Küll ei lähe päris teemasse kuid pildile peale vaadates, kas jooksevad need EGR ja klapikambrikaane vahel asuvad voolikud õigesti. Näiteks kasvõi
õiges suunas e. siis mingi neist jookseb nt. õhufiltri kopsiku kõrval asuvasse "vigurisse" või tuleks teha uus pilt paremaks ülevaateks ?
Samas ülevalpool teemaalgataja pandud pildil jookseb EGR küljest voolik üldse salongi suunas...
Raske üelda pildi järgi kuhu need suunduvad kuid vähemalt on suund õige.
Üleval lingitud pilt ei ole minu mootorist (nagu ka kirjutasin).