Foorumi logo

Millal ja kuidas oma autot hooldada - autohooldus.ee soovitused
juks11 - 24.03.09 20:14

Tere!

Kuna on pidev probleem, et inimesed ei tea kas ja kuidas oma autot hooldada, seega sai varajastel hommikutundidel selline soovitustabel kokku klopsitud.

Audi, Volkswagen, Seat ja Škoda hooldused.

Audihooldus.ee on koostanud väikese soovitusliku tabeli millal ja kuidas teha oma autole hooldust.

Mootorid:

Soovituslik on teha hooldus peale igat 15 000 kilomeetri läbimist või kui saab aasta täis eelmisest hooldusest. Samuti soovitame uuemate LongLife autode omanikke mitte sõita pikendatud hooldusintervalli (30 000km) vaid tänu Eesti mustadele teedele ja kliima eripärale kasutama ikkagi tavalist hooldusvälpa, ehk 15 000km. Samuti tuleks vahetada iga hoolduse käigus kõik paberfiltrid (salongi- ja mootori õhufiltrid, loomulikult õlivahetuse käigus ka õlifilter) Kütusefiltrit tuleks vahetada bensiinimootoritel vähemalt iga 60 000km’i läbimisel. Diiselmootoril on soovituslik vahetada kütusefilter vähemalt kord 30 000km’i läbimisel, parem oleks kui iga hooldus!

Kui auto aastaarv algab kahega (2000+) siis soovitame kõigis mootorites kasutada spetsiaalselt LongLife õli.

Kui auto aastaarv jääb vahemikku 1995 kuni 2000 siis soovitame kasutada tavalist täissünteetilist 5w40 mootoriõli.

Kui auto aastaarv jääb kuni 1995 siis soovitame kasutada poolsünteetilist 10w40 mootoriõli, mida võiks vahetada iga 10 000km’i läbimisel

Automaatkäigukastid:

Soovitame kindlasti vahetada kõikides (tava automaat, Tiptronic, Multitronic ja samuti DSG) automaatkäigukastides õli vähemalt iga 60 000km’i läbimisel. Loetelus mainutud kastidel tuleb vahetada ka õlifilter, väljaarvatud Multitronicul kus õlifilter asub kasti sees ja selle vahetuseks on vaja kast maha ja juppideks võtta)

Manuaalkäigukast:

Soovituslikult tuleks vahetada õli iga 120 000km’i läbimisel.

Diffrid:

Haldex tagadiffris tuleb õli vahetada iga 30 000km’i läbimisel ja filter iga 60 000km’i läbimisel, meie soovitame õli ja filtri vahetada iga 30 000km’i läbimisel.
Tavalistes diffrites soovitame vahetada õli iga 120 000km’i läbimisel, seda ka automaatkäigukastide diffrites.

Jahutusvedelik:

Jahutusvedelik tuleks vahetada iga 2 aasta tagant. Üldiselt vahetatakse jahutusvedelik koos rihmavahetusega nendel mootoritel millel tuleb vahetada ka veepump, ehk enamasti V mootorid.

Pidurivedelik:

Tuleks vahetada maksimaalselt 2 aasta tagant vajadusel ka tihedamini!

Roolivõimuõli:

Soovituslik vahetada iga 2 aasta tagant, vajadusel ka tihedamini!

Tuletame siiski meelde, et hooldust teeb autole autoomanik ise mitte teenindus, seega tuleb igal autoomanikul ise meelse pidada millal midagi on tehtud ja autot hooldades vastavalt tehtud töödele tegutseda.
Lisaks kinnitame, et pelgalt õlivahetus ei ole mingi hooldus autole ning ainult õlivahetusi hooldusraamatusse hoolduse nimekirja ei märgita. Hooldus sisaldab endas palju muid toiminguid kui pelgalt õlivahetus, seega õlivahetusajalugu ei ole auto hooldusajalugu!!!
Antud soovitustabeli on koostanud audihooldus.ee (www.audihooldus.ee) meeskond omadel soovitustel ning seega ei pretendeeri meie soovitused mingile tõele ega kohusta kedagi antuid soovitusi järgima. Samuti ei vastuta audihooldus.ee meeskond antud hooldussoovitusi järgides tekkinud kahjude üle.
Lisame veel seda, et need soovitused on antud keskmise auto kasutamise korral, kui sõiduk saab keskmisest suuremat koormust tuleb ka seda autot hooldades arvesse võtta!!!


Kuits - 24.03.09 21:10

Väga hea soovitustabel!

Tekib siiski möni küsimus:

Kas salongi- ja mootori õhufiltrid muutuvad töesti 15 000 km läbimisel oluliselt öhku läbilaskmatuks?


Tsitaat:

Kui auto aastaarv jääb vahemikku 1995 kuni 2000 siis soovitame kasutada tavalist täissünteetilist 5w40 mootoriõli.


Kas sellisel juhul on spetsiaalselt LongLife õli kasutamine liiga raiskav tegevus?


Tsitaat:

Manuaalkäigukast-Soovituslikult tuleks vahetada õli iga 120 000km’i läbimisel


Väidetakse, et mingitel masinatel seda ei tehta.
Tahtsin seda eelmine aasta teha ja öeldi,et ei pidavat vajadust olema,kui mingit leket ei ole.


Tsitaat:

Jahutusvedelik tuleks vahetada iga 2 aasta tagant. Üldiselt vahetatakse jahutusvedelik koos rihmavahetusega nendel mootoritel millel tuleb vahetada ka veepump, ehk enamasti V mootorid


Kas mingi 5 aastase kasutusgarantiiga punase jahutusvedeliku teade ei pea paikka?


Tsitaat:

Roolivõimuõli - Soovituslik vahetada iga 2 aasta tagant, vajadusel ka tihedamini!


Remondi töökodades seda lihtne läbi viia, kuid mida peaks teadma inimene, kes ei karda näppe öliseks teha ja soovib seda kodustes tingimustes läbi viia.Kas on selleks mingid kindlad protseduurid jne?

Kuidas on lood bensiinimootoritel küünalde vahetusega ja millega tuleks arvestada ja mida peaks silmas pidama?

Mida kontrollida kodus visuaalselt veermiku puhul?



Tsitaat:

..... keskmise auto kasutamise korral, kui sõiduk saab keskmisest suuremat koormust tuleb ka seda autot hooldades arvesse võtta!!!


Kuidas liigitada auto puhul keskmist kasutamist?



Loodan, et ei olnud totrad küsimused.


Tort - 24.03.09 23:40

Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
Väga hea soovitustabel!

Kas salongi- ja mootori õhufiltrid muutuvad töesti 15 000 km läbimisel oluliselt öhku läbilaskmatuks?



Selle 15 000 km-ga sõidab linnas salongifiltri täiesti tökatiks nii palju kui ma kuulsin. Ei maksa ta midagi eriti, ma lasin ära vahetada, ise vana ei näppinud samas, ei näinud kui must oli aga eriti ei muretse ka ;).


kps - 25.03.09 00:48

1. Äkki tuleks teha sellele teemale lisaks veel üks teema "HOOLDUSEGA SEOTUD MÜÜDID".

2. Kas juks11 peaks hakkama nüüd selles teemas seletama igat punkti lahti, kuidas erinevatel mudelitel kõiki hooldusi kodus näppe mustaks tehes teha saab ja millega arvestama peab? Nalja teete kodanikud või, selleks on otsing ja piisavalt infot tehniliste teemade all. Samuti on eraldi loodud veel DIY sektsioon, kust saab samuti vajalikke nõuandeid kodanikelt, kes on toiminguid juba läbinud ja seda kommenteerinud.

3. Kui kellelgi on soovi mingi punkti üle pikemalt arutada ja otsinguga "tehnilise" all sellekohast infot väga pole, siis soovitan selleks teha konkreetne teema ja seal edasi arutada viidates nendele soovitustele. Siin seda edasi ei lahkaks.

4. Kõik mõttetud postitused kustutan siit teemast maha küsimata ja kommenteerimata!


juks11 - 25.03.09 06:23

Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
Väga hea soovitustabel!

Tekib siiski möni küsimus:

Kas salongi- ja mootori õhufiltrid muutuvad töesti 15 000 km läbimisel oluliselt öhku läbilaskmatuks?

Jah, isegi väga!
Tsitaat:

Tsitaat:

Kui auto aastaarv jääb vahemikku 1995 kuni 2000 siis soovitame kasutada tavalist täissünteetilist 5w40 mootoriõli.


Kas sellisel juhul on spetsiaalselt LongLife õli kasutamine liiga raiskav tegevus?

Ei, kuna see õli ei maksa enam nii palju kui vanasti ning uuemad mootorid nõuavad VAID selle õli kasutamist!
Tsitaat:

Tsitaat:

Manuaalkäigukast-Soovituslikult tuleks vahetada õli iga 120 000km’i läbimisel


Väidetakse, et mingitel masinatel seda ei tehta.
Tahtsin seda eelmine aasta teha ja öeldi,et ei pidavat vajadust olema,kui mingit leket ei ole.


See manuaalkasti õlivahetusvajadus on nii ja naa, eks seal mingi kulumine on ja tekib mustust õli sisse ning seega panime mingi starndardi.
Tsitaat:

Tsitaat:

Jahutusvedelik tuleks vahetada iga 2 aasta tagant. Üldiselt vahetatakse jahutusvedelik koos rihmavahetusega nendel mootoritel millel tuleb vahetada ka veepump, ehk enamasti V mootorid


Kas mingi 5 aastase kasutusgarantiiga punase jahutusvedeliku teade ei pea paikka?

Peab, kuid tabel on koostatud siiski mingit keskmist arvestades ning mainisin ka ära, et sellega ei peaks pead nii väga vaevama, kui on sees jahutusvedelik mille eluiga on näiteks 5 aastat (meiegi paneme sisse pikema kui 2 aastase kasutusega jahutusvedelikku ((punast) kuid kahjuks peast ei mäleta kaua ta kasutusiga oli). Samas aga rohelisel ongi kasutusiga 2 aastat.
Tsitaat:

Tsitaat:

Roolivõimuõli - Soovituslik vahetada iga 2 aasta tagant, vajadusel ka tihedamini!


Remondi töökodades seda lihtne läbi viia, kuid mida peaks teadma inimene, kes ei karda näppe öliseks teha ja soovib seda kodustes tingimustes läbi viia.Kas on selleks mingid kindlad protseduurid jne?

See kes soovib neid protsetuure kodustes tingimustes teha peab teadma seda, et kas ta teab 100% mida teeb või siis toob auto teenindusse. See kuidas ja millal mida teha ongi meie töö ja leib ning meil on vastavate toimingute jaoks olemas vastav tehnika, et kõik tööd ilusti ja korralikult ära teha.
Tsitaat:

Kuidas on lood bensiinimootoritel küünalde vahetusega ja millega tuleks arvestada ja mida peaks silmas pidama?

Vanasti oli sellega lihtne, nüüdseks aga küünalde vahetus intervall varieerub päris müstiliselt ning ma pole isegi sellele pihta saanud, samuti hooldusajaloo puudumisel ongi jälle üks probleem juures.
Tsitaat:

Mida kontrollida kodus visuaalselt veermiku puhul?

Raske öelda, ma ei suuda kodus auto põhjakatetki kontrollida sest ma lihtsalt ei näe auto alla. Seega raske öelda ning autot esimest korda põhja alt nähes ei tee enamus inimesi seal vahet kas mingi asi on täiesti korras või täiesti läbi, seega peab ise igaüks omi võimeid usaldama või siis teenindust külastama.
Tsitaat:

Tsitaat:

..... keskmise auto kasutamise korral, kui sõiduk saab keskmisest suuremat koormust tuleb ka seda autot hooldades arvesse võtta!!!


Kuidas liigitada auto puhul keskmist kasutamist?

Raske öelda, kui käid tööpäevadel autoga tööl ning vabadel päevadel liigud kah ringi siis ongi keskmine kasutamine, kui agaläbid kuus mingi 10km'i siis on see juba vähe, samuti kui käid jäärada uhamas siis ei ole see keskmine kasutamine, samuti ei kasuta taksojuhid autot keskmiselt.

Tegelikult saab keskmise võtta nii, et kui läbid aastas 15 000 kuni 30 000 kilomeetrit, äkki.
Tsitaat:



Loodan, et ei olnud totrad küsimused.


Edit by Kps: Korrastatud tiba, et loetavam oleks. Jätan selle esimese puhangu siia alles.


juks11 - 25.03.09 06:24

Tsitaat:
Algselt postitas: kps
1. Äkki tuleks teha sellele teemale lisaks veel üks teema "HOOLDUSEGA SEOTUD MÜÜDID".

2. Kas juks11 peaks hakkama nüüd selles teemas seletama igat punkti lahti, kuidas erinevatel mudelitel kõiki hooldusi kodus näppe mustaks tehes teha saab ja millega arvestama peab? Nalja teete kodanikud või, selleks on otsing ja piisavalt infot tehniliste teemade all. Samuti on eraldi loodud veel DIY sektsioon, kust saab samuti vajalikke nõuandeid kodanikelt, kes on toiminguid juba läbinud ja seda kommenteerinud.

3. Kui kellelgi on soovi mingi punkti üle pikemalt arutada ja otsinguga "tehnilise" all sellekohast infot väga pole, siis soovitan selleks teha konkreetne teema ja seal edasi arutada viidates nendele soovitustele. Siin seda edasi ei lahkaks.

4. Kõik mõttetud postitused kustutan siit teemast maha küsimata ja kommenteerimata!


Täpselt!

Kui võimalik siis võiks selle tabeli teha püsivaks siis mingite aegade jooksul täiendaksin ja modifitseeriksin tabelit?


tryku - 03.04.09 06:44

Leidsin sellise toreda lingi http://ladu24.ee/et/info/Tee-ise-6petused . Äkki on kellelegi kasu sellest. Päris mitmed asjad on kenasti lahti seletatud :)

Edit: Süüteküünalde kohta seletab see pilt hästi http://opc.mr2oc.com/online_parts_catalog/emissions/spark_plugs.jpg


premium - 29.09.09 20:37

Aga mul arvuti kompuuter teatab et tahaks hooldust. 163 000 kilomeetrit täis. Mis sellise kilometraazi juures teostada tuleks? Autoks 2001 a4


juks11 - 30.09.09 07:32

Tsitaat:
Algselt postitas: premium
Aga mul arvuti kompuuter teatab et tahaks hooldust. 163 000 kilomeetrit täis. Mis sellise kilometraazi juures teostada tuleks? Autoks 2001 a4


See on auto hooldusraamatus kirjas.

Kõik ju sõltub mis mootori ja kastiga auto on ning mida tal enne tehtud on.

Võid ka meie kodulehelt hinnapäringu teha.


vip001 - 28.12.09 08:57

Plaan ise A4 B5 autom. kast õli vahetada. Olen kuulnud nii ja naa....Kas autom. kasti õli vahtatakse töösooja või külma mootoriga?


Kuits - 28.12.09 14:01

Tsitaat:
Algselt postitas: vip001
Plaan ise A4 B5 autom. kast õli vahetada. Olen kuulnud nii ja naa....Kas autom. kasti õli vahtatakse töösooja või külma mootoriga?


Üldiselt tehakse selliseid töid töösoojalt, ehk siis mahlad vedelamad ja voolavad ilusti välja.
Söida masin soojaks, peale söitu jäta natukeseks seisma, et mahlad ilusti tagasi valguvad ja asu tööle.


Cari - 28.12.09 15:08

Nagu ma aru saan, siis seletas juks11 toiminguid, mis tehakse korraliste hoolduste käigus (eeldatavasti?). Ja seda muidugi eeldusel et s/n on korras ja ka hooldusraamat on olemas ja täidetud.


Lauri2 - 17.02.10 08:29

Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tuletame siiski meelde, et hooldust teeb autole autoomanik ise mitte teenindus, seega tuleb igal autoomanikul ise meelse pidada millal midagi on tehtud ja autot hooldades vastavalt tehtud töödele tegutseda.


Kas on täpsemat tabelit, millise läbisõidu juures peaks vahetama näiteks mootoririhma 92 aasta 2.8 mootoril? Küünlad? Muu pudi?

Kas pakub eestis mõni firma praegu sellist teenust: mina käin nende juures näiteks iga 10 000 km pealt, nemad teavad täpselt, mida on tehtud ja mida oleks jälle vaja teha. Nagu uutel autodel toimib? Hull tüütu on meeles pidada viimase pidurivedeliku või bensufiltri vahetamise aega.


juks11 - 17.02.10 08:38

Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri2
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tuletame siiski meelde, et hooldust teeb autole autoomanik ise mitte teenindus, seega tuleb igal autoomanikul ise meelse pidada millal midagi on tehtud ja autot hooldades vastavalt tehtud töödele tegutseda.


Kas on täpsemat tabelit, millise läbisõidu juures peaks vahetama näiteks mootoririhma 92 aasta 2.8 mootoril? Küünlad? Muu pudi?

Kas pakub eestis mõni firma praegu sellist teenust: mina käin nende juures näiteks iga 10 000 km pealt, nemad teavad täpselt, mida on tehtud ja mida oleks jälle vaja teha. Nagu uutel autodel toimib? Hull tüütu on meeles pidada viimase pidurivedeliku või bensufiltri vahetamise aega.



Audihooldus.ee töökojal jäävad kõik liigutused ajalukku ehk salvestatakse kõik kuupäevaliselt ja läbisõiduga. Vastavalt sellele siis tehakse edasised toimingud.

Konkreetset tabelit enam ei ole kuna uus LongLife süsteem on kõik tuksi keeranud!

Hammasrihm tuleb sellel autol vahetada iga 120 000km'i läbimisel.

Lisaks pakume 92a autole remont- ja hooldustöödele soodustust 18%, täpsemat tabelit saab näha siit


Harry_R - 06.04.10 18:55

Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri2
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tuletame siiski meelde, et hooldust teeb autole autoomanik ise mitte teenindus, seega tuleb igal autoomanikul ise meelse pidada millal midagi on tehtud ja autot hooldades vastavalt tehtud töödele tegutseda.


Kas on täpsemat tabelit, millise läbisõidu juures peaks vahetama näiteks mootoririhma 92 aasta 2.8 mootoril? Küünlad? Muu pudi?

Kas pakub eestis mõni firma praegu sellist teenust: mina käin nende juures näiteks iga 10 000 km pealt, nemad teavad täpselt, mida on tehtud ja mida oleks jälle vaja teha. Nagu uutel autodel toimib? Hull tüütu on meeles pidada viimase pidurivedeliku või bensufiltri vahetamise aega.


Ma olen enda autot pidanud 3 aastat ja mul on kõik vahetatud osad kirjas kuupäevaliselt, kilometraazilt, mis kaubamärgi osa on kasutatud ja hind. Esialgu kirjutasin nad vihikusse, nüüd tegin ümber arvutisse Exceli tabelisse. Alati hea vaadata ja arvestust pidada ja arvatavasti tuleb ka autot müüki pannes kasuks. Samuti olen võimalikult palju tsekke säilitanud.
Niiet, kui laiskus ei ole takistuseks, siis võimalusi on, sest ega sa seda tabelit iga päev ei täida.

Juks, kaua te neid andmeid säilitate?


juks11 - 06.04.10 19:05

Andmete säilitamisel näeme kurja vaeva, just nüüdki on käimas serveri vahetus, lisa kõvaketta ja muude süsteemide vahetus, et andmed kindlalt kaitstud oleks.

Hetke plaaniga salvestame ajalugu igavesti, ehk mingi 30 aasta pärast kustutame tänase ära. Seda muidugi kui midagi erakorralist ei juhtu.



Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri2
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tuletame siiski meelde, et hooldust teeb autole autoomanik ise mitte teenindus, seega tuleb igal autoomanikul ise meelse pidada millal midagi on tehtud ja autot hooldades vastavalt tehtud töödele tegutseda.


Kas on täpsemat tabelit, millise läbisõidu juures peaks vahetama näiteks mootoririhma 92 aasta 2.8 mootoril? Küünlad? Muu pudi?

Kas pakub eestis mõni firma praegu sellist teenust: mina käin nende juures näiteks iga 10 000 km pealt, nemad teavad täpselt, mida on tehtud ja mida oleks jälle vaja teha. Nagu uutel autodel toimib? Hull tüütu on meeles pidada viimase pidurivedeliku või bensufiltri vahetamise aega.


Ma olen enda autot pidanud 3 aastat ja mul on kõik vahetatud osad kirjas kuupäevaliselt, kilometraazilt, mis kaubamärgi osa on kasutatud ja hind. Esialgu kirjutasin nad vihikusse, nüüd tegin ümber arvutisse Exceli tabelisse. Alati hea vaadata ja arvestust pidada ja arvatavasti tuleb ka autot müüki pannes kasuks. Samuti olen võimalikult palju tsekke säilitanud.
Niiet, kui laiskus ei ole takistuseks, siis võimalusi on, sest ega sa seda tabelit iga päev ei täida.

Juks, kaua te neid andmeid säilitate?


Desty - 12.12.10 21:28

Mul oleks üks küsimus.
Ostsin just Audi A6 C5 2.4 '98. Kahjuks hooldusraamatus on viimane sissekanne 2006 aastast. Mis ma peaksin hetkel autol hooldama? Või mida tegema? Sest ei ole õrna aimugi, mis on kuna tehtud ...Õlivahetus lipik on kapoti all ja seal peal 215000, hetkel 220900. Selge see, et on plaan vahetada kägukasti õli (manuaal) ja täita kliima. Auto läbis ülevaatusest ilma ühegi probleemita ja CO tase pidavat olema võrdväärne uue autoga. Kuskilt ei kolise ega ragise. Lihtsalt sooviks, et auto ka püsiks sellises olukorras. ;) Aga ei tea, kuidas peaksin käituma ...


MartT - 08.10.11 10:46

Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Roolivõimuõli:

Soovituslik vahetada iga 2 aasta tagant, vajadusel ka tihedamini!


Nagu ma aru saan siis Audidele käib ainult rohelist värvi rooliõimu vedelik sisse.
Aga kas võib sünteetilist ka panna kuigi paagil peal mineral only?
1991 Audi 100 C4
G002000 peaks ka paagil kirjas olema. Tekst väga ära kulunud.

näiteks Swagi vedelik 99 90 6161
http://www.swag.de/uploads/media/SWAG_catalogue_liquids_GB.pdf

Tsitaat:

26 Hydraulic fluid (synthetic) green 99 90 6161 G 004 000 M2 Audi


Justkui võiks aga otsinguga igasuguseid asju leidnud ja ühest vastust pole leidnud.


siimuu - 09.01.13 13:13

Tere,

ehk mõni targem oskab rääkida turbomootorite ülalpidamisest. Küsimus nimelt selles, et kas originaalkonditsioonis olevat mootorit on pärast linna- ja/või pikemat sõitu otstarbekas lasta turbo jahutamiseks kohapeal käia või on see rohkem nii öelda racing-teema? Kui pikk oleks aeg, mis võiks näiteks kuluda pärast pikemat sõitu koha peal käimiseks enne süüte välja keeramist?

Autoks on A4 b5 ja mootorikood AEB. Kõik mootoriga seonduv on originaal. Küsimus on parajalt kohmetu, kuid tahaks teada, mida targemad arvavad, et kas on siis vaja või ei ole. :)


ragnara - 09.01.13 13:24

Kui enne seisma jätmist oled natuke rohkem peeneks lasknud, siis soovitatav kohapeal käija lasta. Peale rahulikku sõitu, ei oska õelda. Ma arvan, et halba ei tee kindlasit kui alati töödata lased, iseasi kas see nii vajalik. Isiklikult olengi ainult siis lasknud töödata kui on olnud vähe rohkem vajutamist või kuuma ilmaga.
Edit:Ajaliselt olen paar minti lasknud. Niimoodi mulle vähemalt soovitati, kuna kui annad kuuma autole ja kohe seisma jätad siis temp peaks tõusma hakkama ja see ei ole hea.


ash - 09.01.13 13:35

Tere. Temperatuur kindlasti seisma jättes iseenesest ei tõuse, küll aga tõsi on see, et peale peenestamist kui turbo ikka punaseks aetud, siis tuleb lasta mõnda aega rahulikult mootoril ja turbol tühikäigul "jahtuda". Asi on õlituses ja õlijahutamises, mis omakorda jahutab turbot ja komponente. Mootorit töös hoides jookseb õli pidevalt ringluses ning käib läbi ka õlijahutusradikatest, sellega ei kärsata punaseks lastud turbo sees õli kinni.

Terv, ash


andrec - 25.01.13 19:46

http://www.autohooldus.ee/


Creative - 25.01.13 20:16

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
http://www.autohooldus.ee/

Kas seda Tartus olnud audihooldust ei eksisteeri enam? Vaatasin, et seal lehel ainult Tallinn..


audi_a4_v6 - 25.01.13 20:21

Tartus ei ole jah enam, nüüd on miskit analoogset vast MT Autohooldus, kes suhteliselt vist audidele spetsialiseerunud.


Reims86 - 16.09.14 18:21

A6 C6 06a Q 171kw TDI

Mul oleks küsimus seoses sellega, et mis km tagant peaks näiteks veepumba vahetama ja muud säärased asjad mis läbi aju ei jookse ning tihti ei anna märku kah ennem kui laiali.

Pärnu reval lihtsalt ütleb, et auto ise ütleb kui miskit asja tahab hooldada.
Jama selles ongi, et pikad otsad ja ei sooviks, et näiteks kuskil Norra mägedevahel veepump laiali lendaks või õlipump.

Või soovitusi, et hetkel kohe-kohe 200000 ja mida võiks vahetada või hooldada lasta peale mahlade ning filtrite.


semanoid - 09.04.16 17:30

tervitus,Flamekot ei soovitaks kellelegi.Võibolla algatasin nüüd nõiajahi aga flameko ei vastuta oma praagi eest juba oma 4 aastat.
olen teinud flameko praaki üle 3 korda selle aja jooksul
asi on puudutanud turvavööde andureid,lekkivat automaatkasti+vedelevat polti põhjakaitsmel(käigukasti kinnituspolti).viimane kord usaldas inimene minu teadmata oma meriva tosooli lekke neile.läks nädal ja 95 eur.tosool lekkis sama moodi edasi.nüüd,siis on auto minu juures.aitähh Flameko,selle oigava kliendi eest.oleks te natuke rohkem otsinud oleks ka selle õige katkise lõdviku leidnud.
urmas seeman
endine, Autospetsialist oü


mkb - 09.04.16 18:33

Väga tore, aga õigekirjale on reeglid: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=62785


yanekk - 09.04.16 19:10

Tsitaat:
Algselt postitas: semanoid
tervitus,Flamekot ei soovitaks kellelegi.Võibolla algatasin nüüd nõiajahi aga flameko ei vastuta oma praagi eest juba oma 4 aastat.
olen teinud flameko praaki üle 3 korda selle aja jooksul
asi on puudutanud turvavööde andureid,lekkivat automaatkasti+vedelevat polti põhjakaitsmel(käigukasti kinnituspolti).viimane kord usaldas inimene minu teadmata oma meriva tosooli lekke neile.läks nädal ja 95 eur.tosool lekkis sama moodi edasi.nüüd,siis on auto minu juures.aitähh Flameko,selle oigava kliendi eest.oleks te natuke rohkem otsinud oleks ka selle õige katkise lõdviku leidnud.

Ei ole isiklikult kuidagi Flamenkoga seotud.

Kas tahad väita, et sa ei ole kunagi ühtegi näppukat/viga teinud, ühegi masina juures?
Kõigil juhtub ja enamus normaalseid kliente läheb sama koha peale tagasi ja saadakse kokkuleppele.
Ja need kõige suuremad virisejad ja iseenda targad ongi need kes käivad ukselt uksele ja vinguvad kõikide üle.

Käib minu juures kliente kes võiks lasta teha omad asjad esinduses, mis sama hoovi peal.
Aga nad ei lähe, kuna on saad ebameeldiva kogemuse.
Kas peaksin siis ka kisama, et Haapsalu suurimas autoremondi/müügi majas on ainult pe.sevestid koos?


Urmet24 - 09.04.16 19:28

Eks see postitus oligi kellegi najal enese upitamine lihtsalt.


semanoid - 09.04.16 19:54

Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: semanoid
tervitus,Flamekot ei soovitaks kellelegi.Võibolla algatasin nüüd nõiajahi aga flameko ei vastuta oma praagi eest juba oma 4 aastat.
olen teinud flameko praaki üle 3 korda selle aja jooksul
asi on puudutanud turvavööde andureid,lekkivat automaatkasti+vedelevat polti põhjakaitsmel(käigukasti kinnituspolti).viimane kord usaldas inimene minu teadmata oma meriva tosooli lekke neile.läks nädal ja 95 eur.tosool lekkis sama moodi edasi.nüüd,siis on auto minu juures.aitähh Flameko,selle oigava kliendi eest.oleks te natuke rohkem otsinud oleks ka selle õige katkise lõdviku leidnud.

Ei ole isiklikult kuidagi Flamenkoga seotud.

Kas tahad väita, et sa ei ole kunagi ühtegi näppukat/viga teinud, ühegi masina juures?
Kõigil juhtub ja enamus normaalseid kliente läheb sama koha peale tagasi ja saadakse kokkuleppele.
Ja need kõige suuremad virisejad ja iseenda targad ongi need kes käivad ukselt uksele ja vinguvad kõikide üle.

Käib minu juures kliente kes võiks lasta teha omad asjad esinduses, mis sama hoovi peal.
Aga nad ei lähe, kuna on saad ebameeldiva kogemuse.
Kas peaksin siis ka kisama, et Haapsalu suurimas autoremondi/müügi majas on ainult pe.sevestid koos?


semanoid - 09.04.16 20:01

terv,mis nüüd juhtus?mina vastutan oma tegude eest!kui ma eksin, jahh ka mul juhtub seda,siis ma kutsun kliendi enda juurde koju ja parandan oma vea,et ettevõte ei peaks kannatama.Seda on juhtunud 30-e aasta jooksul,vist kolm-neli korda.


semanoid - 09.04.16 20:43

Tsitaat:
Algselt postitas: semanoid
Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: semanoid
tervitus,Flamekot ei soovitaks kellelegi.Võibolla algatasin nüüd nõiajahi aga flameko ei vastuta oma praagi eest juba oma 4 aastat.
olen teinud flameko praaki üle 3 korda selle aja jooksul
asi on puudutanud turvavööde andureid,lekkivat automaatkasti+vedelevat polti põhjakaitsmel(käigukasti kinnituspolti).viimane kord usaldas inimene minu teadmata oma meriva tosooli lekke neile.läks nädal ja 95 eur.tosool lekkis sama moodi edasi.nüüd,siis on auto minu juures.aitähh Flameko,selle oigava kliendi eest.oleks te natuke rohkem otsinud oleks ka selle õige katkise lõdviku leidnud.

Ei ole isiklikult kuidagi Flamenkoga seotud.

Kas tahad väita, et sa ei ole kunagi ühtegi näppukat/viga teinud, ühegi masina juures?
Kõigil juhtub ja enamus normaalseid kliente läheb sama koha peale tagasi ja saadakse kokkuleppele.
Ja need kõige suuremad virisejad ja iseenda targad ongi need kes käivad ukselt uksele ja vinguvad kõikide üle.

Käib minu juures kliente kes võiks lasta teha omad asjad esinduses, mis sama hoovi peal.
Aga nad ei lähe, kuna on saad ebameeldiva kogemuse.
Kas peaksin siis ka kisama, et Haapsalu suurimas autoremondi/müügi majas on ainult pe.sevestid koos?

Tervitus,kas soovid esiklaasi vahetada?:D


Maku - 17.06.16 21:58

Õlivahetus (15 000 km või 12 kuud)
Õhufiltri vahetus (keskmiselt 60 000 km)
Küünalde (bensukad) ja kütusefiltri vahetus (keskmiselt 60 000 km)
Kastiõli vahetus (Multitronic 60 000 km, Tiptronic 90 000 km, S-tronic 30 000 kuni 60 000 km)

Salongifilter 30 000 km
Sportdifri õli 60 000 km
Haldex 60 000 km
Pidurivedelik 24 kuud

Ise soovitaksin iga 60 000 km tagant vahetada kõik transmissiooni vedelikud (kast, difrid) ja pidurivedeliku ning iga 15 000 km tagant mootoriõli ja kõik filtrid (õli, õhk, kütus, salong). Lisaks siis küünlad, rihmad ja muu vajalik ninn-nänn.


Maku - 07.07.16 18:56

Ärge siis unustage autot hooldades vee äravoolu kontrollida, muidu võib juhtuda nii. Mul on täpselt sama kogemus olemas.

Hooldusraamatu järgi tuleb vee äravoolu kontrollida iga 30 000 km tagant.


E3RIK - 26.03.20 20:27

Eelmisel aastal tellisin omale kasutatud Saksamaalt auto ja nüüd hakkab kätte jõudma aeg, kui pean laskma seda esimest korda Eestis hooldada. Kogu info varem tehtud töödest on autoga kaasa tulnud hooldusraamatus, kus on kahjuks ainult põhiasjad märgitud. Nüüd ma olen üritanud selle info põhjal välja selgitada, mis vajaks tegemist. Kahjuks on see raamat saksa keeles, seega on natuke keerulisem sealt kõike välja lugeda. Sellega seoses on tekkinud mõned tehnilised küsimused, millele ma pole suutnud veel vastust leida. Võib-olla oskab keegi mõne asja kohta nõu anda. Mainin ära et tegemist on Audi A5 2012 S-line 2.0 TFSI S-tronicu ja Quattro-ga (facelift).
Hooldusraamatus on näidatud kütusefiltri vahetamise kohta, kui tihti tuleks TDI mootoritel neid vahetada, aga kuidas on lugu TFSI-ga? Selle kohta pole ma eriti tõsiselt võetavat infot saanud.
Mille järgi ma saan aru kas minu autol tavaline või Haldex differ? Siis teaks arvestada, kas tuleb arvestada ka selle õli ja filtri vahetamisega.
Hooldusraamatus ei ole muuhulgas lahtreid jahutusvedeliku ja roolivõimu õli vahetamiste kohta. Ega seda vist ei anna visuaalselt kontrollida, kas need tasuks ära vahetada? Tõenäoliselt saaksin sellele küsimusele vastuse, et kui ei tea, siis oleks soovituslik seda teha niikuinii.


Typhome - 26.03.20 20:58

Jahutusvedelik ja roolivõimendi vedelik soovitav iga 2a tagant välja vahetada.
TFSI-l vahetad kütusefiltrit iga 60 000 km tagant. Mina TDI-l vahetan iga 10 000 km tagant.
Sinu A5-l on ikka tavaline mitte haldex.


100 - 26.03.20 22:02

Pidurivedelik ka.