Kuidas vahetada käigukasti veovõlli(pooltelje)otsa laagrit, kas nõuab ka spets tööriistu? On see kodu garaazi tingimustes üldse võimalik? Autoks A80 B3 90a. manuaal esivedu 90a. Lisan ka pildi,et asi arusaadavam. http://www.album.ee/files/90/771/orig/15290771_bVbE.jpg
No kas tõesti ei ole keegi käigukasti pooltelje otsa laagrit vahetanud?
Kas tõesti kõik käivad teeninduses?
Oot mis sa tahad sisemist pooltelje otsa vahetada ?
nagu mina aru sain ,siis tahab käigukastis olevat laagrit vahetada! minu teada ei saa seda laagrit vahetada muudmoodi ,kui ainult käigukasti lahti võtmise teel.
Laager peaks küljekaane sees olema. Kui mul õnnestub kaas koos laagriga kätte saada,kas sees midagi laiali ei pudene (võllide otsad toetuvad kaanele?) Ja kuidas pooltelje kätte saan? Kas pean ratta poolt kõik järjesti lahti võtma? Vabandust,kui mõni küsimus väga loll paistab.
Laager peaks olema mitte kaane sees aga flantsi peal (nõellaagrid) ja vahetatakse koos flantsiga.
Kas seda ise vahetada on väga keeruline?
Tsitaat: |
Kommentaarid valelt mehelt. Pidasin silmas isetegijaid.
Vat kui sul aeg (julgust) ja viitsimust on, siis võid julgelt ette võtta. Keerulist ei ole seal midagi, ettevõtmise vaev
Vana teema.. aga sama küsimus audi C4 kohta. Kuidas vahetada seda sisemist laagrit?
Kas neid nõellaagred kusagilt ilma flantsita ka saada on?
ETKA näitab ainult koos flantsiga.
Kus on nõellaagrid?
Pooltelje otsal on kuulid ja difri laager on tavaline rull-laager, koos saaledega.
.
https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a6+s6+avant+quattro/a6q/1998-262/4/409-409015/
Laagrid on f223869-05-ina
Forss müüb
Kas ta on selle flatsiga nr. 15 koos?
Aga mõõt ja kood on ju teada, võib ka Laagri- ja tihendikeskusest küsida.
.