Foorumi logo

audi b4 80 2.8l v6 128kw quatro mootori vahetus
siimpois - 04.02.08 17:16

Tere audi mehed!! Mure sis selline et mu audi tahab uut mootorit saada kuna vana jooksis laiali ja remontida ei ole võimalik enam aga kuna ma ei ole omale sama mootorit leidnud veel sis tekis mul küsimus et kas mõne muu sama võimsa või veel võimsama audi oma läheks mulle peale ilusti?

Tegemist siis 1991a audi b4 80 2.8l v6 128kw quatroga

Ni et audimehed aidake see Quatro jälle liikuma palun.

Ette tänades Siim


taivo9 - 04.02.08 17:38

kuidas pole selliseid mootoreid,mina tean tõesti mitut kellel on olemas,sa ainult küsi


Rockkk - 04.02.08 18:10

Võin nati pauku saanud mootori 2k müüa.(2,8 esisild)


siimpois - 04.02.08 22:15

Äki on kellegi tartu läheduses


siimpois - 05.02.08 11:29

Tsitaat:
Algselt postitas: taivo9
kuidas pole selliseid mootoreid,mina tean tõesti mitut kellel on olemas,sa ainult küsi


auto 24jast ma igal juhul ei leidnud siukseid mootoreid


Kuits - 05.02.08 19:35

Samas vöid ju korra lammarisse ka sisse pöigata.
Ega keegi siis head motot a24-s kölgutama hakka;)


Põder - 05.02.08 20:28

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=41799 peaks suhteliselt tratu läheduses olema .. helista ja uuri.


Pahh - 05.02.08 21:07

Pakkuda oleks 2.8 v6 128 kw mootor, oli A6 peal
peaks sama mootor olema
mootor võttis enne vahetust õli, nii et vajab ehk mingit remonti, kolvirõngad saab kaasa


siimpois - 05.02.08 22:31

Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
Samas vöid ju korra lammarisse ka sisse pöigata.
Ega keegi siis head motot a24-s kölgutama hakka;)


suurem osa lammarid kõik läbi helistatud kuid ei olnud sääl 2.8l mootoreid olid enamus kõik 2.6l kuid 2.6 ei taha


audiboy - 05.02.08 22:44

Kas seda oled ka juba vaadanud? Peaks vist sama mootor olema. Lisaks veel üks A100 varuosadeks.


priit - 06.02.08 07:43

kodanik jr asukoht Tartu ...vist oli isegi Tiigi tänaval
kodanik tarts aukoht Tartu Audi 100 2.8 V6

Ja otsingut kasutades on võimalik veel vastuseid leida.


siimpois - 06.02.08 18:32

aga kas audi 100 mootorid istuvad ilusti vahele muidu?


taivo9 - 06.02.08 19:18

no pisikesed pudinad on erinevad aga need saad ju enda mootori küljest,ja kui ostad ainult( musta) mootori siis pead kõik enda mootori juppid külge panema siis pole mingit vahet


siimpois - 07.02.08 14:36

aga öelge kus asub mootori tähis? ja kas minu mootori tähis on AAH


Hannespoiss - 07.02.08 14:40

2,8 l 128kw peaks ja aah olema. Seda kus asub, ei tea. Minu omal oli mootorikattele keegi hea inimene kirjutanud:)


QUATTRO - 07.02.08 16:58

Kõige lihtsam on pagasnikust üles otsid kleebis,ku on peal nii kasti,mootori kui värvikoodid ja muu.Asub reeglina varuratta koopas.


Zoig - 07.02.08 19:46

veidike teemast mööda, aga teoorias kui keeruline oleks näiteks 2.8 12v 128kw mootori asemele 2.8 24v 142kw istutamine?
mootoriplokid peaks vist identsed olema?


siimpois - 11.02.08 13:38

Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kõige lihtsam on pagasnikust üles otsid kleebis,ku on peal nii kasti,mootori kui värvikoodid ja muu.Asub reeglina varuratta koopas.



aga kas seal on ka tähis nagu aah peal


Black - 11.02.08 19:31

Mis sellest tähisest ikka otsida. 12V 2.8 on nii 80, 100, A4, A6 kui ka A8 peal AAH tähisega.

142 kW 2.8 on 30V, mitte 24V. 5 klappi silindri kohta. Asendatavuse kohta ei oska midagi öelda. Ei ole näinud ühtki B4 sellise mootoriga. Samas piisava motivatsiooni korral on kõik ju tehtav.


tarmo - 11.02.08 19:40

24V 2,8-t ei ole audil
on 12V ja nagu black mainis 30V


Zoig - 11.02.08 21:14

läks see klappide arv jah veidi valesti:)

kui mootoriplokk on identne, siis piisaks vist aju vahetuse ja mootori ümbertõstmisega, kast, sidur, väljalase ja kinnitused peaksid samad olema.
parandage kui mu mõttekäik veidi valetab


QUATTRO - 12.02.08 16:09

Igasuguste teiste mootorite vahelepanekust võid siis unistada kui rahakott puuga seljas on.
Teise toitesüsteemiga vahetad peale aju veel sellise hunniku juppe et asi kaotab oma mõtte juba eos.
Kui ehitad mingit projektikat siis palun.


kristo80 - 12.02.08 20:41

ehk leiad siit lehelt mõnele oma küsimusele vastuse.
2.6 ja 2.8 motod, lahti seletatud kuidas töötavad ja millest koosnevad :)

http://12v.org/engine/index.php


Zoig - 12.02.08 22:41

seda viimast lehte olen juba ennemgi veidi uurinud.
kui 30v vahelepanek oleks liiga keeruline, siis kuivõrd keeruline on 12v 2.8 istutamine 12v 2.6 asemele?

projektikat ei kavatse veel ehitama hakata, auto selleks liiga pooleveduline ning projektiks on mul juba uunikum olemas. lihtalt puht teoreetilisest huvist uurin, sest mootorid peaks ju suhtkoht samasugused olema.


kps - 12.02.08 23:11

Teise mehe teema on juba suht ära solgitud ja mõte segamini lastud :(


siimpois - 13.02.08 13:31

on ja puhta sassi läind juba see jut siin teemas kuid endiselt otsin veel mootorit


siimpois - 13.02.08 20:30

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Mis sellest tähisest ikka otsida. 12V 2.8 on nii 80, 100, A4, A6 kui ka A8 peal AAH tähisega.

142 kW 2.8 on 30V, mitte 24V. 5 klappi silindri kohta. Asendatavuse kohta ei oska midagi öelda. Ei ole näinud ühtki B4 sellise mootoriga. Samas piisava motivatsiooni korral on kõik ju tehtav.



aga seal ju ka numbrid ka kas need on ka kõik samad ja mida need numbrid ültse tähendavad?


kps - 15.02.08 01:48

AAH plokk on läbi aegade samasugune, seda pole grammivõrdki muudetud. Lihtsalt pistad kapoti alla, ühendad muud kulinad enda omalt külge ja rallid edasi :) 2,6 ehk ABC asemele panemine unusta kohe ära, muidu hakkad ka juhtmestikuga jändama.


siimpois - 20.02.08 09:50

ootan veel pakumisi


siimpois - 08.07.08 07:41

teema lukku


hundux - 29.09.20 20:56

Tsitaat:
Algselt postitas: kps
AAH plokk on läbi aegade samasugune, seda pole grammivõrdki muudetud.


Mõned erinevused siiski on. Osadel on näiteks viskosiduri jala poltide augud puurimata. Ning soonrihma pinguti kinnituse augud teises kohas. Kusjuures tundub, et ka veesärgi pool võib olla valus erinevusi. Puurisin vanemat plokki umbes-täpselt sellest kohast kus uuematel on rihma pinguti asendi fikseerimiseks 8mm sügavune auk ja jõudsin 5 mm sügavusel veesärgini välja. Jääb muidugi ka see võimalus, et ei puurinud ikkagi täpselt õigest kohast.

Ehk leidub kellelgi kasutuskõlbmatut ilma viskosiduri kinnituse avadeta AAH plokki, mille saaks lõhki lõigata ja järele vaadata, mis täpsemalt seespool paistab?