Segadus tiptronicu ja multitronicuga.
Jann - 16.07.06 16:15
Soov oleks lähitulevikus osta tiptronic kastiga C5, aga lähemal uurimisel netist selgub tõsiasi , et osad vist "eksivad" käigukastile nime
andmisega.Ja paraku just nii , et multist saab äkki tip.Igat autot ei saa ju vaatama sõita,seega kas on visuaalselt kindel märk multitronicust
näit.
käigukangi käsitsilülitus osa asetsemine all pool tsentrit.(Tipronicul siis keskel) Ja veel , kas tiptronicul on võimalus roolilt käike vahetada?Uhh
, segane sai ,aga ehk saate aru.
Näiteid esialgu ei too , sest ei tahaks kellelegi asjatult liiga teha.
margus - 17.07.06 06:29
Küsiks ise ka kohe siia otsa, et mis suur vahe neil kahel kastil siis on? Kas on ka õige jutt, et üks neist pidavat olema "nõrgem"?
lukas - 17.07.06 07:10
olen samuti huvigrupis. Siin teemas väidetakse et
multitronicut ei remonditagi. Äkki on levinud arvamus et sellepärast multitronic ongi "nõrgem."
janza - 17.07.06 11:03
tiptronicul on võimalus roolilt käike vahetada, sai enda autoga revalis käidud ja seal inimene kes käigukastidega tegeleb ütles, et multitronic
kastiga pidi rohkem murelikke kliente olema kui tiptronicuga, miks see nii on ei uurinud.
juks11 - 17.07.06 11:11
Ütleme nii, et iga uus asi hirmutab inimesi, enamus peaks mäletama mis juttu aeti automaatkastide kohta aga momendil müüakse enamus autod
automaatkastiga, varsti Multitronic kastiga - igal uuel asjal on mõned lapsevead...
Tiptronicul ja Multitronicul saab käike roolilt vahetada - momendil Multitronicut quattrole ei saa...
genekas - 17.07.06 13:16
Tiptronic on hüdroturbiiniga klassikaline automaatkäigukast, Multitronic aga variaatorkäigukast... seega põhimõtteliselt täiesti erinevad
agregaadid.
Multitronicut quattrole ilmselt tõepoolest ei pakuta - tõenäolisemaks võib ehk saada hoopis see, et volkaritelt ja põikimootoriga Audidelt tuttav DSG
võib jõuda ka pikutimootoriga autodesse. On sattunud lugema, et arendustöö olla käimas selles suunas (kui lingi uuesti üles leiab, siis paneb siia
ka)...
Jann - 17.07.06 15:27
Aga ikkagi , kas keskkonsoolil see kroomitud osa kus käigukang liigub, on ikkagi alati multitronicul ja tiptronicul erinev?Ise arvan , et on aga pole
100% kindel.Selle järgi oleks piltidelt kohe aru saada ,mis kastiga tegu. Olenemata sellest , mis müüja väidab.Seda teada tahtes sai ka see teema
algatatud.Kumb on parem , seda ma ei tahtnudki teada.Nagunii igalühel oma arvamus.
Amadeus - 17.07.06 20:08
Tsitaat: |
Algselt postitas: Jann
Aga ikkagi , kas keskkonsoolil see kroomitud osa kus käigukang liigub, on ikkagi alati multitronicul ja tiptronicul erinev?Ise arvan , et on aga pole
100% kindel.Selle järgi oleks piltidelt kohe aru saada ,mis kastiga tegu. Olenemata sellest , mis müüja väidab.Seda teada tahtes sai ka see teema
algatatud.Kumb on parem , seda ma ei tahtnudki teada.Nagunii igalühel oma arvamus. |
On "alati!" erinev C5-l ja fotodelt tuntav. Muidugi äkki mingi läti tjuuning, et tiptronikule pannakse see multitrooniku nikkel plaat peale vms.
Müüja võib väita mis tahab, olen isegi steptroonik kastiga c5-e näinud
Muidugi üks väike konks asja juures on mingi ca 2001 a tiptronikul pole peale D-d enam 4 3 2 vaid on ainult üks aste.
(ärge kõvasti lööge kui eksin)
Vana tiptronic:
Multitronic:
Uus Tiptronic:
lukas - 18.07.06 07:53
siin on ka välistest erinevustest paar pilti
juks11 - 18.07.06 08:11
Tiptronicul on käigukangi asendis S koht, vanematel 2 3 4 asend kah.
Multitronic'ul on vaid D
jass - 18.07.06 11:05
Jah, selle järgi saabki kõige lihtsamalt vahet teha, et Tiptronicul on käigukangil S ehk siis Sport asend, Multitronicul pole. Multitronic läheb
sportrezhiimi gaasipeadaali abil.
Huvitav on see, et automüüjad väidavad tihti, et autol on Multitronic kasti asemel Tiptronic. Kõlab vist asjatundmatule ostjale paremini, ikkagi
mingi tipp või nii.
Kuigi vähemalt minu arusaamist mööda on Multitronic hoopis edumeelsem kast. Peale Multitronicu proovimist enam naljalt tavalist automaatkasti (näiteks
Tiptronic), rääkimata manuaalkastist, kasutada ei taha.
Megamõnus on ikka Multitronicuga sõita, pressid vaid gaasi ja ei mingeid nõksatusi käiguvahetusel, ega mingit pöörete kõikumist, kui tavaline
automaatkast käiguvahetust teostab.
Kuna pöörded ei kõigu, on veojõud kogu aeg ühtlane ja kütusekulu ka väiksem võrreldes Tiptronicuga.
Päris esimestel Multitronicuga Audidel oli vist probleeme kastiga, aga uuematel on vist vead parandatud, mul paar tuttavat on Multitronicutega ilma
probleemideta juba 200 000 km läbisõiduni jõudnud.
Multitronicu, nagu muudegi kastide töökindlus sõltub kindlasti ka mootorist. Suure pöördemomendiga diislid lõhuvad neid rohkem.
Edit: Nagu ülevalpool juttu oli, Multitronicut Quattrole ei saa. Kahju igatahes, need kaks asja kokku oleks ikka päris vinge kombinatsioon.
juks11 - 18.07.06 11:09
Tsitaat: |
Algselt postitas: jass
Jah, selle järgi saabki kõige lihtsamalt aru, et Tiptronicul on käigukangil S ehk siis Sport asend, Multitronicul pole. Multitronic läheb
sportrezhiimi gaasipeadaali abil.
Huvitav on see, et automüüjad väidavad tihti, et autol on Multitronic kasti asemel Tiptronic. Kõlab vist asjatundmatule ostjale paremini, ikkagi
mingi tipp või nii.
Kuigi vähemalt minu arusaamist mööda on Multitronic hoopis edumeelsem kast. Peale Multitronicu proovimist enam naljalt tavalist automaatkasti (näiteks
Tiptronic), rääkimata manuaalkastist, kasutada ei taha.
Megamõnus on ikka Multitronicuga sõita, pressid vaid gaasi ja ei mingeid nõksatusi käiguvahetusel, ega mingit pöörete kõikumist, kui tavaline
automaatkast käiguvahetust teostab.
Kuna pöörded ei kõigu, on veojõud kogu aeg ühtlane ja kütusekulu ka väiksem võrreldes Tiptronicuga.
Päris esimestel Multitronicuga Audidel oli vist probleeme kastiga, aga uuematel on vist vead parandatud, mul paar tuttavat on Multitronicutega ilma
probleemideta juba 200 000 km läbisõiduni jõudnud.
Multitronicu, nagu muudegi kastide töökindlus sõltub kindlasti ka mootorist. Suure pöördemomendiga diislid lõhuvad neid rohkem. |
Tõsijutt, lisaks siis veel, et Multitronicuga on kiirendus parem või võrdne manuaaliga, seda juhul kui roolis (man kastiga) on tasemel juht, muidu
kiirendab Multitronic kiiremini. Jah, esimene nõks on ehk manuaal kiirem...
Jann - 18.07.06 11:12
Tänud asjalike vastuste eest.Nüüd asi selge.
Black Rabbit - 27.09.06 14:48
Kas keegi vaatas ka selle Multitronicu kasti tööpõhimõtet?
Vaadates seda võimsat ketti, mis seal koonusjate ketaste vahel keerleb, siis tekib tahes tahtmata mõte, et kuidas see küll sellisele koormusel vastu
peab ja kui kaua.
http://www.audiworld.com/news/99/multitronic/AT990020_e.jpg
Hõõrdumine on selle tööpõhimõttel ka hea õliga vältimatu ja kas see oligi nende nõrgaks küljeks ?
Black - 27.09.06 15:26
Tsitaat: |
Algselt postitas: Black Rabbit
Kas keegi vaatas ka selle Multitronicu kasti tööpõhimõtet?
Vaadates seda võimsat ketti, mis seal koonusjate ketaste vahel keerleb, siis tekib tahes tahtmata mõte, et kuidas see küll sellisele koormusel vastu
peab ja kui kaua. |
Korralik võimas ja lai kett, ikka peab vastu.
Hõõrdumine on pigem pluss, kuna just nimelt hõõrdejõud seda ketti nende koonuste vahel edasi veabki.
Enamik rollereid muide on variaatorkastiga. Seal on jõud muidugi väiksemad, aga ilmselt on siis asi ennast ikkagi õigustanud.
Black Rabbit - 28.09.06 06:41
Tsitaat: |
Hõõrdumine on pigem pluss, kuna just nimelt hõõrdejõud seda ketti nende koonuste vahel edasi veabki.
Enamik rollereid muide on variaatorkastiga. Seal on jõud muidugi väiksemad, aga ilmselt on siis asi ennast ikkagi õigustanud. |
Njaa, uurisin seda ketti veidi lähemalt ja selle küljest välja ulatuvad nagad selle haardumise seal ilmselt ka tekitavad, aga mis puudutab veidi
rohkem läbi sõitnud rolleritesse, siis neil kipub variaator juba jupsima
Raske selle uuema Audi valikuga...
HannesT - 22.10.06 22:04
http://video.google.com/videoplay?docid=-7640468306277693610&q=audi+multitronic
TT - 23.10.06 10:40
Tiptronicu ja Multitronicu vastupidavuse kohta ringlevad jutud kipuvad olema külajuttude tasemel.
Kuna Multitronic kast ei talu suurt väänet ja igasugust tugevat koormust, arvatakse ekslikult, et tegelikuses kliendi süül rikutud kast on Audi
Multitronic kasti nõrga vatupidavuse tüüpviga.
Multitronic kaste keeratakse peeti tavaliselt sellega, et chipitakse mootorit, veetakse nööriotsas teist autot või veetakse taga järelkäru.
Multitronicut ei hakka kunagi quattrotele peale panema kuna kasti ehitus ja tööpõhimõte ei võimalda kardaani väljavõttu kasti otsast, pigem asendub
quattrotel Tiptronic kast S-Tronic (DSG) kastiga.
margus61 - 23.10.06 11:27
Tsitaat: |
Algselt postitas: TT... veetakse taga järelkäru. |
Kas oskad öelda, millise suurima massiga piduritega
ja piduriteta haagist on lubatud Multitronicuga 1,9 tdi A4 Avandil vedada? Plaanin just sellise soetamist ja vahel harva võib vaja tulla käru ka
vedada. Piduritega haagise number peaks iseloomustama kasti tugevusvaru ka mingil määral.
V200 - 23.10.06 11:51
Tsitaat: |
Algselt postitas: margus61
Tsitaat: | Algselt postitas: TT... veetakse taga järelkäru. | Kas oskad öelda, millise suurima massiga piduritega
ja piduriteta haagist on lubatud Multitronicuga 1,9 tdi A4 Avandil vedada? Plaanin just sellise soetamist ja vahel harva võib vaja tulla käru ka
vedada. Piduritega haagise number peaks iseloomustama kasti tugevusvaru ka mingil määral. |
Vähemalt tootja Multitronicuga autole mingeid piiranguid ei sea käru vedamise osas. Näiteks Multitronic kastiga A4 1,8T puhul on lubatud piduriteta
haagise mass 750 kg ja piduritega 1700 kg. 1,9 TDI-l on piduritega haagise mass minu teada veelgi suurem - 1800 kg.
Aga muidu on TT jutus iva sees. Suure pöördemomendiga mootor ja suured koormused võivad Multitronicut kahjustada küll.
ash - 23.10.06 11:59
Ei taha küll midagi halba öelda, aga mis auto on siis auto, millega isegi järelkäru või sõbraautot ei tohi nööri otsas vedada ? Tavaliselt tehakse ikka asjade tugevusprotsent kordades suurem, aga tundub et
selle puhul siis mitte ? Sel juhul mina näiteks (mitte et ma oleks vanamoeline) multitronicu poole ei vaataks kah mitte. Samahästi võingi siis ju
rolleriga ringi lasta
P.S! iga uus asi on niikaua hea, kui ta on uus
margus61 - 24.10.06 07:30
Piduritega 1700...1800 on hästi küll ja tehas arvates pole see kast nii õbluke miskit. Tiptronicuga Allroadil on näiteks 2300. Vahe polegi nii suur
kuigi teine on hulga raskem ja kvadrik ka veel.
Eks reaalses elus ei maksa muidugi nii palju taha riputada ja talda anda. Nt. 1600 kg suur haagissuvila oma tuuletakistusega oleks liig mis liig. Aga
tundub, et väikeses ülekaalus kerghaagist saunapuudega julgeb küll vahel vaikselt sikutada.
erku - 25.10.06 20:25
olen kuulnud sellist asja, et multitronic peab vastu umbes 100 000 - 150 000 km.
A4TQ - 26.10.06 09:22
Tsitaat: |
Algselt postitas: erku
olen kuulnud sellist asja, et multitronic peab vastu umbes 100 000 - 150 000 km. |
Valesti oled kuulnud.
spcvnd - 26.10.06 18:07
Tsitaat: |
Algselt postitas: A4TQ
Tsitaat: | Algselt postitas: erku
olen kuulnud sellist asja, et multitronic peab vastu umbes 100 000 - 150 000 km. |
Valesti oled kuulnud. |
hmm, ma olen kokku puutund üsna mitme inimesega kellel kuskil 150k km pealt kast trikke tegema hakand. samuti tiptronicul 200k km. aga kõik oleneb
ikka eelmistest omanikest reeglina.
erku - 31.10.06 08:39
Tsitaat: |
Algselt postitas: A4TQ
Tsitaat: | Algselt postitas: erku
olen kuulnud sellist asja, et multitronic peab vastu umbes 100 000 - 150 000 km. |
Valesti oled kuulnud. |
õigesti olen kuulnud.
Toxa666 - 04.11.06 20:25
njah algul oli m6nus kyll...kiirendus ja pehme ning sujuv minek!!aga nyyd multitronicu kast n6ksutab ja kakkub....lamellide vahetus maksab 30000eeku
ja uus kast 110000eek,nii et kallis l6bu.Ja muidu revalis öeldi et tiptronik on töökindlam!!!endal on 2,5tdi 2003aasta multrironic audi a6
Kristjan.P - 25.11.06 15:08
endal pidas tiptronic 4.2 a8 all vastu 560000km ja oleks veelgi sõitnud kui auto poleks põlema läinud nii et tiptronicu vastupidavuses ei tasu kahelda
aga multitronic on ikka saast mis saast
Jann - 19.04.07 05:40
Tsitaat: |
Algselt postitas: juks11
Tiptronicul on käigukangi asendis S koht, vanematel 2 3 4 asend kah.
Multitronic'ul on vaid D |
Kas see kehtib ka 2004 aasta autode kohta (c5 kerel).
Kui müügikuulutusi vaadata siis kõigil salongis ühesugune pilt. 5 asendit ja +/-.
juks11 - 19.04.07 05:57
Tsitaat: |
Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tiptronicul on käigukangi asendis S koht, vanematel 2 3 4 asend kah.
Multitronic'ul on vaid D |
Kas see kehtib ka 2004 aasta autode kohta (c5 kerel).
Kui müügikuulutusi vaadata siis kõigil salongis ühesugune pilt. 5 asendit ja +/-. |
Teeme siis nii, kui auto vahetab käike ise ja on esiveoline, siis on tegemist Multitronicuga, kui aga on Quattro ja vahetab käike ise, siis tegemist
Tiptronicuga.
Jann - 19.04.07 06:17
Kas siit tuleb nüüd järeldada ,et aut. kastiga esivedune(2004a c5) on alati multi ?Neliveduse kohta on asi niigi selge.
juks11 - 19.04.07 06:30
Tsitaat: |
Algselt postitas: Jann
Kas siit tuleb nüüd järeldada ,et aut. kastiga esivedune(2004a c5) on alati multi ?Neliveduse kohta on asi niigi selge. |
Jep, kuskil 2000a ja üles see nii hakkas...
VIP - 19.04.07 07:07
Tsitaat: |
Algselt postitas: TT
Tiptronicu ja Multitronicu vastupidavuse kohta ringlevad jutud kipuvad olema külajuttude tasemel.
Kuna Multitronic kast ei talu suurt väänet ja igasugust tugevat koormust, arvatakse ekslikult, et tegelikuses kliendi süül rikutud kast on Audi
Multitronic kasti nõrga vatupidavuse tüüpviga.
Multitronic kaste keeratakse peeti tavaliselt sellega, et chipitakse mootorit, veetakse nööriotsas teist autot või veetakse taga järelkäru.
Multitronicut ei hakka kunagi quattrotele peale panema kuna kasti ehitus ja tööpõhimõte ei võimalda kardaani väljavõttu kasti otsast, pigem asendub
quattrotel Tiptronic kast S-Tronic (DSG) kastiga. |
Kuna Multitronic ei talu suurt väänet ja igasugust tugevat koormust, siis see tähendabki ju seda, et on nõrk kast! Külajutt on seekord siis tõde ja
tuleb lihtsalt multitronicuga ettevaatlikult ja õrnalt ringi käia (sõita).
cretzky - 19.04.07 10:49
Kastide tugevusest rääkida, siis Oma S8 tundisn imeliku käikude puterdamist. Läbisõit 125t km. KUi sa auto alla vaadatud oli käimari tihendi vahelt
õli välja tulnud.
Ennem vahetus õnneks tehti veel kasti diagnost ja üllatus üllatus Tiptronicu hüdrotransformaator läbi. Õnneks saab selle vahetada ja edasi vuada aga
20k investeering nagu lupsti. Seega pigem maisnad, mis rohkem linna valu on saanud on suurema tõenäosusega suurema kasti rikke riski käes.
Ja kui Tiptronic töötab sii ei tunne ka sellega nõksatusi kõik on sujuv ja kiirendus tasemel.
ivar80 - 17.09.07 10:26
Kisun vana teema uuesti lagedale. Kas B6 pooleveolistel masinatel on siis ka kõigil multitronic kast? Kui vaadata kuulutusi automüügi portaalides,
siis kirjas on nagu mõlemaid ja käigukangi ümbritsev metallkategi on erinev. Kas asi lihtsalt selles, et automüüja ei tea, mis käigukastiga on masin
mida ta müüb (eriti piinlik variant ju)?
2 näidet: üks müüja ütleb, et et on tip ja teine multi, mõlematel käigukangi ümbrus sama. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/913/auto_php-id=391913-www_auto24_ee.html
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=8&id=11111111260680593&
kas ei aeta segamini mitte uuemat tiptronicut ja multitronicut? Kas on üldse olemas mingi väline erinevus mille puhul võib mürki võtta, et vot see on
tip ja see on multi. Krt kui praegu selgub, et B6'l ongi kõik multi kastid (mida väidab ka wikipedia), siis mul läks küll selle auto ostmise huvi ära
praegu.
Black - 17.09.07 10:54
Tsitaat: |
Algselt postitas: ivar80
Krt kui praegu selgub, et B6'l ongi kõik multi kastid (mida väidab ka wikipedia), siis mul läks küll selle auto ostmise huvi ära praegu.
|
Osta quattro, on palju huvitavam ja pole kartust, et multitronicuga pügada saad.
ivar80 - 17.09.07 11:34
Ostaks heameelega kui seda oleks 1,9TDI mootoriga
jõuvanker - 17.09.07 11:39
Tsitaat: |
Algselt postitas: ivar80
Ostaks heameelega kui seda oleks 1,9TDI mootoriga |
Audi A4/B6 1.9TDI on tehtud quattrona kuid vähesel määral, a24 portaalis oli miski aeg tagasi isegi üks müügil, vaata kasvõi siit: www.mobile.de
rocket - 17.09.07 11:48
Euroopa turu 1.9TDI quattro B6 on ainult manuaalina ja esiveoline 1.9TDI automaat aastatest
2003-2004 on multitronic !!!
sileem11 - 17.09.07 12:07
See ""vähesel määral" tähendab seda kuidas esimene omanik tellis, nõudlus oli lihtsalt väike sellisele kombinatsioonile.
Audi A4/B6 1.9TDI on tehtud quattrona kuid vähesel määral, a24 portaalis oli miski aeg tagasi isegi üks müügil, vaata kasvõi siit
juks11 - 17.09.07 12:29
Tsitaat: |
Algselt postitas: rocket
Euroopa turu 1.9TDI quattro B6 on ainult manuaalina ja esiveoline automaat aastatest 2003-2004 on multitronic !!!
|
Tegelt juba kuskil 00a hakati esiveolistele Multitronicut panema ning peale seda kõik esiveolised automaadid on multitronicud.
Multitronicu salongis olev plaat on kah aja jooksul muutunud...
Reimo - 17.09.07 16:00
Tsitaat: |
Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tiptronicul on käigukangi asendis S koht, vanematel 2 3 4 asend kah.
Multitronic'ul on vaid D |
Kas see kehtib ka 2004 aasta autode kohta (c5 kerel).
Kui müügikuulutusi vaadata siis kõigil salongis ühesugune pilt. 5 asendit ja +/-. |
Teeme siis nii, kui auto vahetab käike ise ja on esiveoline, siis on tegemist Multitronicuga, kui aga on Quattro ja vahetab käike ise, siis tegemist
Tiptronicuga. |
Paistab, et ka Reval Auto on sellest multi ja tiptronicu virr-varrist segaduses Link
ivar80 - 18.09.07 06:36
Mobile.de'st leidsin ühe kuulutuse kus kirjas et masinal 96kw TDI mootor, nelivedune ja automaat. Müüja nimetab seda aga multitronicuks
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=1&id=11111111278378472&
rocket - 18.09.07 06:41
Esivedune multitronic ta ongi ...
Unusta see 1.9TDI ära, kui sa tiptronic kasti tahad.
Vaata parem BDG, BCZ, BDH või BAU (kõik alates 2003. aastast) mootoritähisega 2.5TDI masinaid, nendel on uuendatud konstruktsiooniga (rullikutega)
nukkvõllid ja seega vana 2.5TDI probleeme püütud likvideerida.
euro - 30.11.07 14:23
minulgi tegemist multitronic a6 2,5tdi ja 114 kw
õnneks sai ka pisut enne uuritud neid asju ja leidsin auto millel oli reval autos juba uus kast alla pandud. pidavat olema tugevdatud lamellidega ja
puha... aga küsimus siis selline et kui nüüd vaja jäiga ühendusega hobiauto jääraja äärde vedada siis annab see multitronic taas otsad või kuidas?
jaakk - 30.11.07 14:58
Nagu siin teemas on kirjeldatud, et multitronic on heaks ja mugavaks sõiduks mõeldud "vidin" millega mugav linnas põristada ja kast ei kannata
koormust, siis vist ei ole mõtet hakata riskima, et ehk tugevdatud kast ei ole nii õrnake?
Pigem kaldun arvama, et ega see paar korda vedamist ei tee talle midagi (lühendavad eluiga) aga siiski loogika küll ei julgeks sellisele masinale
midagi külge haakida, ehk odavam osta 15 tuhande eest E34 bemm ja vea kasvõi trakatsit käima + talvel driftimist hea harjutada.
DonNiger - 02.12.07 18:08
Ma olen nüüd segaduses. Masin mul 1.9 TDI ja automaat. Ja näeb välja nagu seal viimasel pildil. Ehk siis tiptronic. Ja kuuene kast on. Aga teksti
järgi ei ole see väga võimalik....
Jann - 02.12.07 23:10
Nagu mina aru saan , siis Audi ongi teinud "mõned aastad" aut.kaste salongi poolt vaadatuna samasugustena,kuid kindel on see,et kui on 2001+ aasta
ja esivedune siis on multi ja kui quattro siis tiptronic.Selle sama jandi pärast sai kunagi see teema tehtudki.
DonNiger - 02.12.07 23:22
Hmm, aga nüüd koodi järgi vaadates peaks ikkagi Tiptronic olema:
0G7 = Tiptronic
Ants3001 - 24.12.08 15:11
Tsitaat: |
Algselt postitas: juks11
Tiptronicul on käigukangi asendis S koht, vanematel 2 3 4 asend kah.
Multitronic'ul on vaid D |
Kas s.t., et minu A4 on siis tiptronic (P;R;N;D;S ja + - asendid)?
juks11 - 24.12.08 15:32
Tsitaat: |
Algselt postitas: Ants3001
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tiptronicul on käigukangi asendis S koht, vanematel 2 3 4 asend kah.
Multitronic'ul on vaid D |
Kas s.t., et minu A4 on siis tiptronic (P;R;N;D;S ja + - asendid)? |
Enam mitte, nüüd on ka Multitronicul S asend.
Kõige kindlam on ikka nii, kui esivedu siis Multi ja Quattro siis tip
Ants3001 - 28.12.08 18:00
Tsitaat: |
Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: Ants3001
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tiptronicul on käigukangi asendis S koht, vanematel 2 3 4 asend kah.
Multitronic'ul on vaid D |
Kas s.t., et minu A4 on siis tiptronic (P;R;N;D;S ja + - asendid)? |
Enam mitte, nüüd on ka Multitronicul S asend.
Kõige kindlam on ikka nii, kui esivedu siis Multi ja Quattro siis tip |
Sellest tulenevalt on mul teinegi mure, et kas siis Multitronic kastiga võib haagist vedada või ei ole soovituslik? (Teisaldatav kärukonks on
tehasepoolt paigaldatud.)
juks11 - 28.12.08 18:03
Tsitaat: |
Algselt postitas: Ants3001
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tsitaat: | Algselt postitas: Ants3001
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Tiptronicul on käigukangi asendis S koht, vanematel 2 3 4 asend kah.
Multitronic'ul on vaid D |
Kas s.t., et minu A4 on siis tiptronic (P;R;N;D;S ja + - asendid)? |
Enam mitte, nüüd on ka Multitronicul S asend.
Kõige kindlam on ikka nii, kui esivedu siis Multi ja Quattro siis tip |
Sellest tulenevalt on mul teinegi mure, et kas siis Multitronic kastiga võib haagist vedada või ei ole soovituslik? (Teisaldatav kärukonks on
tehasepoolt paigaldatud.) |
Keegi ei keela vedada aga soovituslik ei ole kuna kast selline nõrguke on...
Ants3001 - 28.12.08 18:32
Tänud vastuste eest. Nyyd mõnevõrrra jälle targem
rulamees - 16.08.09 01:16
Tsitaat: |
Algselt postitas: juks11
Tiptronicul on käigukangi asendis S koht, vanematel 2 3 4 asend kah.
Multitronic'ul on vaid D |
Siin on sul küll midagi mäda. Minu c5 quattro automaadil pole küll S tähte olemas.
juks11 - 16.08.09 09:28
Ei ole, loe korralikult tekst läbi, vanematel on vaid 2 3 4 asend, uuematel on need asendatud S reziimiga.
ivar322 - 20.09.09 09:17
Aga mul siis selline küsimus, et milles võib viga olla, kast vahetab neljandale käigule kuidagi uimaselt, ja püsikaga sõites 100km/h siis natukese
järsematel tõusudel hakkab viiendalt neljandale vahetama, tegemist siis 98 aasta A4-jaga
2hot - 29.10.09 18:43
Ei ole ikka saanud aru, et kas multitronicul on see plaat siis selline
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=645932&view=102&cache_missing=1
või selline
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=488294&view=41&cache_missing=1
Mõlemad on ju sama aastakäiguga autod.
Teine variant peaks olema arvatavasti tiptronic? Kuna ka sellel nelikveolisel on tiptronic http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/361/auto_php-id=658361-view=100-www_auto24_ee.html
automees6 - 29.10.09 19:11
'
Esimene on Tiptronic teine multi ja kolmas tiptronic.
JanariA4 - 29.10.09 20:28
Esimene ja teine ikka multid, kolmas tiptronic.
2hot - 29.10.09 20:40
Ühesõnaga selle plaadi järgi ei tasu vaadata?
automees6 - 29.10.09 20:48
Tsitaat: |
Algselt postitas: 2hot
Ühesõnaga selle plaadi järgi ei tasu vaadata? |
Ma nahu just järeldasin plaadi järgi. Esimene ja viimane on samasugused ju. Kang ise ka erinev. Milleks ültse sihuke arutelu?
Sõites saad kohe aru millega tegu ja müügikuulutuses ka kirjas ju kas multitronic ve tiptronic.
2hot - 29.10.09 20:50
Paljud müüjad ei tea ise ka mida nad müüvad ja väga palju on siin mainitud, et kui on 2000 a või uuem ning esiveoline, siis on multi. Sellest ongi
siis tulnud arusaamatus.
automees6 - 29.10.09 20:51
Tsitaat: |
Algselt postitas: JanariA4
Esimene ja teine ikka multid, kolmas tiptronic. |
Millest selline järeldus? Ok jah kui aasta järgi võtta siis küll. Kui kindlasti 2000 aasta esiveolistel ainult multitronicut panema hakakti siis ei
saa sisu järgi neil vahet teha. Või on se esineme hiljem müüdud või võltsitud aastaarvuga.
raemees - 29.10.09 21:39
Enda autol sama mis esimesel ja järelikult MULTITRONIC, kuna käiguvahetusel jõnkse ei ole tunda.
Sigamugav, 6-käiku 95kmh ja pöörded 1600 , 1.9 diisel
automees6 - 29.10.09 21:53
Tsitaat: |
Algselt postitas: raemees
Enda autol sama mis esimesel ja järelikult MULTITRONIC, kuna käiguvahetusel jõnkse ei ole tunda.
Sigamugav, 6-käiku 95kmh ja pöörded 1600 , 1.9 diisel |
Nja järelikult on neid käigukangi aluseid suvalt pandun nii nagu kunde soovis. http://www.metacafe.com/watch/2119387/audi_multitronic/
JanariA4 - 30.10.09 07:00
Lähtun 2 asjast:
Monomähkija: multitronic
Quattro : tiptronic
Või on vahepeal midagi muutunud?
EDIT: Ei ole mõtet vaadata käimakasti "plaati", kuna mida uuem auto,seda vähem on asendeid , kuhu seda kangi sikutada. Seda SH. tiptronicul.
V200 - 30.10.09 19:32
Tsitaat: |
Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: JanariA4
Esimene ja teine ikka multid, kolmas tiptronic. |
Millest selline järeldus? Ok jah kui aasta järgi võtta siis küll. Kui kindlasti 2000 aasta esiveolistel ainult multitronicut panema hakakti siis ei
saa sisu järgi neil vahet teha. Või on se esineme hiljem müüdud või võltsitud aastaarvuga. |
Esimene ja teine on Multitronicud jah, kolmas Tiptronic. Teisel pildil oleval Multitronicul on käigukangil S-valik ilmselt seetõttu, et Audi lisas
2004. aastal Multitronicu tööd juhtivasse DRP-sse (Dynamic Regulating Program) sportrezhiimi. Teine auto on ostetud 12/2003, siis võis see juba
saadaval olla.
Sellest ajast peale on käigukangi ümber oleva plaadi järgi võimatu kindlalt ära arvata, kas on tegemist Multitronicu või Tiptronicuga.
Ja muidugi jääb ka võimalus, et teise auto omanik ei tea ise ka, et ta autol on Tiptronic käigukast ja Quattro. Mõnikord imestab lihtsalt, et ei
jäänudki hange kinni.
juks11 - 30.10.09 20:52
Täpselt nii.
Tsitaat: |
Algselt postitas: JanariA4
Lähtun 2 asjast:
Monomähkija: multitronic
Quattro : tiptronic
Või on vahepeal midagi muutunud?
EDIT: Ei ole mõtet vaadata käimakasti "plaati", kuna mida uuem auto,seda vähem on asendeid , kuhu seda kangi sikutada. Seda SH. tiptronicul.
|
raemees - 31.10.09 17:57
Tsitaat: |
Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: raemees
Enda autol sama mis esimesel ja järelikult MULTITRONIC, kuna käiguvahetusel jõnkse ei ole tunda.
Sigamugav, 6-käiku 95kmh ja pöörded 1600 , 1.9 diisel |
Nja järelikult on neid käigukangi aluseid suvalt pandun nii nagu kunde soovis. http://www.metacafe.com/watch/2119387/audi_multitronic/ |
Sai siis nüüd käidud autos kontrollimas ja pilt tehtud, seal asuvast käigukangi ümbrisest. Selgus, et ei ole sama mis esimesel pildil. Pigem teine
pilt.
DonNiger - 01.11.09 15:51
Pigem siiski kolmas pilt.
laur - 01.11.09 18:20
Teine siiski Kolmas on sama mis esimene, ainuke vahe et kolmas on
ilmselt uuem aastakäik millel on see S asend kah lõpus. Aga tundub et siin on vahe vaid mudelis, nii teine pilt kui sinu tehtud pilt on A4 pealt.
Esimene ja kolmas on A6 pealt. Ja isiklikult selle aastakäigu A6 peal küll sellist alust näinud ei ole.
DonNiger - 01.11.09 19:45
Minu tehtud pilt?
Mul on üks pilt (mis on ühe teise projekti tarbeks tehtud). Ja see tehtud A6's (samasugune nagu kolmas pilt). Pildistamise hetkel siis S asendis.
laur - 01.11.09 20:32
Aah ajasin nats sassi, pidasin reamees poolt tehtud pilti. Temal on erineva sinu omast. Alus on kandilisem ja teravamate äärtega. S asend on ainus
ühine, see tuleneb sellest et tegu vähe uuema kastiga. Või pidasidki sa silmas just kasti sarnasust.