traffo
huviline
Registreerunud 08.08.03
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 B4
|
postitati 12.09.03 06:38
|
|
|
vesi keeb
Linnasõidul läheb millegipärast pidevalt keema, püsib siis stabiilselt 95-100 vahel. Maanteel sellist jama pole. Linnas ketsi ka ei anna, et peaks
selle tõttu temperatuuri üles lööma. Huvitav veel see, et tihti peale mootori seiskamist hakkavad ventikad tööle ja siis undavad päris pikalt. Milles asi? Võib see kuidagi autom. kastiga seotud olla?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 12.09.03 06:47
|
|
|
Soovitaks uurida kas töötava mootoriga ventikas üldse töötab? Töötava ja seisva mootoriga nimelt asi erinevate kiirustega ja erinevate anduritega
tööle pannakse. Ja muidugi tasuks uurida, et kas ta läheb ikka keema või tõuseb temperatuur lihtsalt sinna 100 kraadi peale? Vähemalt 200'l
hakkab ventikas alles miskit üle 100 kraadi tööle, ega ta siis seepärast veel keema ei pea!
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 12.09.03 07:43
|
|
|
Linnasõidul pidevalt läheb üle 90 ja mõne ajapärast ventikas töötab ka.Seisma jätmisel soojade ilmadega hakkab vahest ventikas tööle kui mootor seisma
jätta,klapikambri kaane juures on andur mis paneb ventika tööle,et toimuks järeljahutus.Selle anduri peale on trükitud 130 kraadi C.Arvata võib et
metall on nii kuum.
|
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 12.09.03 07:43
|
|
|
Üks lugu keemisest. Ühel esimestest autodest, '85. a Mazda 626 läks plokikaane tihend. OK, sai kusagil graazi all ära vahetatud, vend pani igaks
juhuks ka silikooni ringi uuele tihendile vahele. Mingi nädala pärast, teel Tartu, läks mootor peale 45 km kolinal keema. Ähmi täis, mis nüüd -
seisma, töötava mootoriga kohapeal jahutasin maha. Kuna suvi, hankisin teeäärsest talust vett ja edasi Tartu poole. Ülejäänud 140 km oli kõik OK, ei
mingit keemist, temp püsis ühtlane. Järgmisel päeval Tartust edasi Võru poole. Nö Võru ümbersõidu ringil (see on siis kusagil 65 km Tartust) - jälle
vesi keeb. Logistasin siis sealt ülejäänud 30 km Vastseliinani 50 km tunnis kohale. Katkusin seal termostaadi maha - võtan üldse vahel välja, oli mõte
(sest et plokinaane tihendi eelnev minek oli just termostaadi kamm - jäi kinni ja ei lasknud vett suurele ringile). Oh seda üllatust, kui termostaadi
vahel oli päris suur tükk silikoooni, mis takistav vee ringlust suurele ringile.......
Nii et üks variant võib olla ka kinni jääv termostaat - reeglina nad kipuvad küll liiga vara avanema, aga juhtub ka nii, et nad ei nii palju avaneda,
kui vaja oleks.
|
|
|
rmx
huviline
Registreerunud 11.05.03
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: avensis
|
postitati 12.09.03 11:01
|
|
|
mul oli ka kevadel selline jama et, temperatuur tõusis linna sõidul 105 kanti. ventikas töötas pidevalt aga maha ei jahutanud. natuke vähenes siis kui
salongi kütte ka peale keerasin.
kuna ise eriti tehnika mees ei ole siis käisin teeninduses. tookord nad vahetasid ära veepumba.
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 12.09.03 11:23
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja traffo
Linnasõidul läheb millegipärast pidevalt keema, püsib siis stabiilselt 95-100 vahel. Maanteel sellist jama pole. Linnas ketsi ka ei anna, et peaks
selle tõttu temperatuuri üles lööma. Huvitav veel see, et tihti peale mootori seiskamist hakkavad ventikad tööle ja siis undavad päris pikalt. Milles asi? Võib see kuidagi autom. kastiga seotud olla? |
mul täpselt sama kamm, aint maanteel on temp kuskil 95 või kriips alla selle
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 12.09.03 11:28
|
|
|
Sellest keemisest on siin juttu olnud juba oksendamiseni.
NB! audil on survestatud süsteem ja muretsema hakake alles siis kui tempi osuti kipub sinna 110 kanti minema.(siis ka veel ei kee kui kedagi
huvitab)
Niipalju veel teadmiseks et mootori ideaal töötemperatuur on tegelikult 98c*,mille juures mootor peaks olema kõige ökonoomsem.Palun kasutage vahest
arhiivi ka.
|
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 12.09.03 11:48
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
Sellest keemisest on siin juttu olnud juba oksendamiseni.
NB! audil on survestatud süsteem ja muretsema hakake alles siis kui tempi osuti kipub sinna 110 kanti minema.(siis ka veel ei kee kui kedagi
huvitab)
Niipalju veel teadmiseks et mootori ideaal töötemperatuur on tegelikult 98c*,mille juures mootor peaks olema kõige ökonoomsem.Palun kasutage vahest
arhiivi ka. |
niipalju kui ma vanadest teemadest välja lugesin, võib asi ka paisupaagi korgis olla???
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 12.09.03 13:53
|
|
|
Paisupaagi kork ei aja vett keema
Tosooli keemistemp. peaks olema üle 100C,nii,et rahunege.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 12.09.03 14:12
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja kiireaudi
Paisupaagi kork ei aja vett keema
Tosooli keemistemp. peaks olema üle 100C,nii,et rahunege. |
nujah, a pisut nagu häirib, et vahelduva eduga see propeller linnavahel vuhiseb, võix siis juba tiivad kah külge panna, saab shortcutida
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 12.09.03 18:38
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Reix
Tsitaat: | Esialgne postitaja kiireaudi
Paisupaagi kork ei aja vett keema
Tosooli keemistemp. peaks olema üle 100C,nii,et rahunege. |
nujah, a pisut nagu häirib, et vahelduva eduga see propeller linnavahel vuhiseb, võix siis juba tiivad kah külge panna, saab shortcutida |
Propeller siiski rohkem lennunduse teema, auto radiaatorit jahutab vast siiski VENTILAATOR!
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 12.09.03 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat: | Esialgne postitaja Reix
Tsitaat: | Esialgne postitaja kiireaudi
Paisupaagi kork ei aja vett keema
Tosooli keemistemp. peaks olema üle 100C,nii,et rahunege. |
nujah, a pisut nagu häirib, et vahelduva eduga see propeller linnavahel vuhiseb, võix siis juba tiivad kah külge panna, saab shortcutida |
Propeller siiski rohkem lennunduse teema, auto radiaatorit jahutab vast siiski VENTILAATOR! |
no seda ma räägin, et peax lendamise peale varsti üle minema
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 13.09.03 08:48
|
|
|
Lasteaed
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
eints 100ga
huviline
Registreerunud 07.08.03
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: audi a8 4,2q 96a ja audi 100 avant 2,8 93a. autom.
|
postitati 14.09.03 08:03
|
|
|
Tuttaval oli sama lugu audi80-l, viga oli kulunud veepumbas(osa labasid päris ära kulunud)
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 14.09.03 09:56
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja eints 100ga
Tuttaval oli sama lugu audi80-l, viga oli kulunud veepumbas(osa labasid päris ära kulunud) |
vot see on mees, annab mingit asjalikku nõu, mitte ei kägise niisama, "et see on täitsa normaalne, kui vedeliku temp on mingi 100 kandis".
minupärast olgu ta kasvõi 110, aga mis kuradi pärast on siis autoehitajad nii ette näinud, et 100 kandis hakkab ventikas nagu segane tööle.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 14.09.03 13:21
|
|
|
to Reix
Ei tahaks nagu eriti sarkastiline olla,aga kui see vent sind tõesti häirib siis oleks äkki aeg automarki vahetada.Ntx mersudel ja bemudel istub asi
viskosiduri otsas ja ei "mölise",aga sinna kaob ka päris hea hunnik potensiaalseid hobuseid.
Üldiselt lugedes on see teema juba ammu mölaks ära kiskunud
|
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 14.09.03 16:16
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
to Reix
Ei tahaks nagu eriti sarkastiline olla,aga kui see vent sind tõesti häirib siis oleks äkki aeg automarki vahetada.Ntx mersudel ja bemudel istub asi
viskosiduri otsas ja ei "mölise",aga sinna kaob ka päris hea hunnik potensiaalseid hobuseid.
Üldiselt lugedes on see teema juba ammu mölaks ära kiskunud |
selles suhtes olen nõus, et asi on juba möla, aga see, et ma autot, mida olen alles 2 kuud tundma õppinud veel iga poldini läbi ja lõhki ei tunne,
pole küll minuarust põhjus automargi vahetamisex.
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 14.09.03 20:01
|
|
|
kuna mina foorumit ei avand, ei pannud mina ka pealkirja (see keemisejutt), minu point on olnud see, et on see normaalne, et ventilaator koguaeg
töötama peab? mõned siin räägivad midagi pees veepumbast, kas see on võimalik?
ja teine mõte on selline, kui räägitakse, et mootori ideaalvedelikutemperatuur on 100 kraadi ligidale, siis ma ei saa aru, miks siis ventilaator seda
meeleheitlikult maha jahutada üritab? loogiline oleks ju nii, et jahutama peab seda vedelikku, mis on mootori jahutusvedeliku töötemperatuurist mingi
x kraadi võrra kuumem.
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 15.09.03 05:18
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Reix
kuna mina foorumit ei avand, ei pannud mina ka pealkirja (see keemisejutt), minu point on olnud see, et on see normaalne, et ventilaator koguaeg
töötama peab? mõned siin räägivad midagi pees veepumbast, kas see on võimalik?
ja teine mõte on selline, kui räägitakse, et mootori ideaalvedelikutemperatuur on 100 kraadi ligidale, siis ma ei saa aru, miks siis ventilaator seda
meeleheitlikult maha jahutada üritab? loogiline oleks ju nii, et jahutama peab seda vedelikku, mis on mootori jahutusvedeliku töötemperatuurist mingi
x kraadi võrra kuumem. |
Kui kont on sees, siis uhab(peabki töötama) ka koguaeg
Toomas
|
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 15.09.03 10:01
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja 80quattro
Tsitaat: | Esialgne postitaja Reix
kuna mina foorumit ei avand, ei pannud mina ka pealkirja (see keemisejutt), minu point on olnud see, et on see normaalne, et ventilaator koguaeg
töötama peab? mõned siin räägivad midagi pees veepumbast, kas see on võimalik?
ja teine mõte on selline, kui räägitakse, et mootori ideaalvedelikutemperatuur on 100 kraadi ligidale, siis ma ei saa aru, miks siis ventilaator seda
meeleheitlikult maha jahutada üritab? loogiline oleks ju nii, et jahutama peab seda vedelikku, mis on mootori jahutusvedeliku töötemperatuurist mingi
x kraadi võrra kuumem. |
Kui kont on sees, siis uhab(peabki töötama) ka koguaeg |
minu poolt selle teema kohta kõik, läheb liiga läbux kätte juba
to 80quattro-----------ei ole kont sees, kohe mitte ei ole kont sees (nii loll ma nüüd ka ei ole)
|
|
|
|
Varuosad
huviline
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi 200 121kw 89a
|
postitati 15.09.03 10:27
|
|
|
Ühesõnaga , vaata radikaküljes olev andur üle( proovi teist). Äkki aitab.
|
|
|
juss
huviline
Registreerunud 25.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 90
|
postitati 20.09.03 20:54
|
|
|
Temperatuur iseenesest üsna normaalne. Ehk on ventika andur veidi väsinud ja lükkab ventika nats vara tööle? Peale seiskamist ventika töötamine on ka
Audidel üsna tavaline. Kui see aga liiga kauaks tööle jääb, siis võibolla ongi viga just selles anduris.
|
|
|