Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: vesi keeb (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 2777)
traffo
huviline



Registreerunud 08.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 B4

postitati 12.09.03 06:38 Tsiteeri
vesi keeb



Linnasõidul läheb millegipärast pidevalt keema, püsib siis stabiilselt 95-100 vahel. Maanteel sellist jama pole. Linnas ketsi ka ei anna, et peaks selle tõttu temperatuuri üles lööma. Huvitav veel see, et tihti peale mootori seiskamist hakkavad ventikad tööle ja siis undavad päris pikalt. :( Milles asi? Võib see kuidagi autom. kastiga seotud olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 12.09.03 06:47 Tsiteeri


Soovitaks uurida kas töötava mootoriga ventikas üldse töötab? Töötava ja seisva mootoriga nimelt asi erinevate kiirustega ja erinevate anduritega tööle pannakse. Ja muidugi tasuks uurida, et kas ta läheb ikka keema või tõuseb temperatuur lihtsalt sinna 100 kraadi peale? Vähemalt 200'l hakkab ventikas alles miskit üle 100 kraadi tööle, ega ta siis seepärast veel keema ei pea!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 12.09.03 07:43 Tsiteeri


Linnasõidul pidevalt läheb üle 90 ja mõne ajapärast ventikas töötab ka.Seisma jätmisel soojade ilmadega hakkab vahest ventikas tööle kui mootor seisma jätta,klapikambri kaane juures on andur mis paneb ventika tööle,et toimuks järeljahutus.Selle anduri peale on trükitud 130 kraadi C.Arvata võib et metall on nii kuum.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 12.09.03 07:43 Tsiteeri


Üks lugu keemisest. Ühel esimestest autodest, '85. a Mazda 626 läks plokikaane tihend. OK, sai kusagil graazi all ära vahetatud, vend pani igaks juhuks ka silikooni ringi uuele tihendile vahele. Mingi nädala pärast, teel Tartu, läks mootor peale 45 km kolinal keema. Ähmi täis, mis nüüd - seisma, töötava mootoriga kohapeal jahutasin maha. Kuna suvi, hankisin teeäärsest talust vett ja edasi Tartu poole. Ülejäänud 140 km oli kõik OK, ei mingit keemist, temp püsis ühtlane. Järgmisel päeval Tartust edasi Võru poole. Nö Võru ümbersõidu ringil (see on siis kusagil 65 km Tartust) - jälle vesi keeb. Logistasin siis sealt ülejäänud 30 km Vastseliinani 50 km tunnis kohale. Katkusin seal termostaadi maha - võtan üldse vahel välja, oli mõte (sest et plokinaane tihendi eelnev minek oli just termostaadi kamm - jäi kinni ja ei lasknud vett suurele ringile). Oh seda üllatust, kui termostaadi vahel oli päris suur tükk silikoooni, mis takistav vee ringlust suurele ringile.......
Nii et üks variant võib olla ka kinni jääv termostaat - reeglina nad kipuvad küll liiga vara avanema, aga juhtub ka nii, et nad ei nii palju avaneda, kui vaja oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rmx
huviline



Registreerunud 11.05.03
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: avensis

postitati 12.09.03 11:01 Tsiteeri


mul oli ka kevadel selline jama et, temperatuur tõusis linna sõidul 105 kanti. ventikas töötas pidevalt aga maha ei jahutanud. natuke vähenes siis kui salongi kütte ka peale keerasin.
kuna ise eriti tehnika mees ei ole siis käisin teeninduses. tookord nad vahetasid ära veepumba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 12.09.03 11:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja traffo
Linnasõidul läheb millegipärast pidevalt keema, püsib siis stabiilselt 95-100 vahel. Maanteel sellist jama pole. Linnas ketsi ka ei anna, et peaks selle tõttu temperatuuri üles lööma. Huvitav veel see, et tihti peale mootori seiskamist hakkavad ventikad tööle ja siis undavad päris pikalt. :( Milles asi? Võib see kuidagi autom. kastiga seotud olla?



mul täpselt sama kamm, aint maanteel on temp kuskil 95 või kriips alla selle:(


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 12.09.03 11:28 Tsiteeri


Sellest keemisest on siin juttu olnud juba oksendamiseni.
NB! audil on survestatud süsteem ja muretsema hakake alles siis kui tempi osuti kipub sinna 110 kanti minema.(siis ka veel ei kee kui kedagi huvitab)
Niipalju veel teadmiseks et mootori ideaal töötemperatuur on tegelikult 98c*,mille juures mootor peaks olema kõige ökonoomsem.Palun kasutage vahest arhiivi ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 12.09.03 11:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Sellest keemisest on siin juttu olnud juba oksendamiseni.
NB! audil on survestatud süsteem ja muretsema hakake alles siis kui tempi osuti kipub sinna 110 kanti minema.(siis ka veel ei kee kui kedagi huvitab)
Niipalju veel teadmiseks et mootori ideaal töötemperatuur on tegelikult 98c*,mille juures mootor peaks olema kõige ökonoomsem.Palun kasutage vahest arhiivi ka.




niipalju kui ma vanadest teemadest välja lugesin, võib asi ka paisupaagi korgis olla???


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 12.09.03 13:53 Tsiteeri


Paisupaagi kork ei aja vett keema :P

Tosooli keemistemp. peaks olema üle 100C,nii,et rahunege.


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 12.09.03 14:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kiireaudi
Paisupaagi kork ei aja vett keema :P

Tosooli keemistemp. peaks olema üle 100C,nii,et rahunege.


nujah, a pisut nagu häirib, et vahelduva eduga see propeller linnavahel vuhiseb, võix siis juba tiivad kah külge panna, saab shortcutida:D


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 12.09.03 18:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
Tsitaat:
Esialgne postitaja kiireaudi
Paisupaagi kork ei aja vett keema :P

Tosooli keemistemp. peaks olema üle 100C,nii,et rahunege.


nujah, a pisut nagu häirib, et vahelduva eduga see propeller linnavahel vuhiseb, võix siis juba tiivad kah külge panna, saab shortcutida:D


Propeller siiski rohkem lennunduse teema, auto radiaatorit jahutab vast siiski VENTILAATOR!:P:P:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 12.09.03 18:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
Tsitaat:
Esialgne postitaja kiireaudi
Paisupaagi kork ei aja vett keema :P

Tosooli keemistemp. peaks olema üle 100C,nii,et rahunege.


nujah, a pisut nagu häirib, et vahelduva eduga see propeller linnavahel vuhiseb, võix siis juba tiivad kah külge panna, saab shortcutida:D


Propeller siiski rohkem lennunduse teema, auto radiaatorit jahutab vast siiski VENTILAATOR!:P:P:P



no seda ma räägin, et peax lendamise peale varsti üle minema:o


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.09.03 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
Tsitaat:
Esialgne postitaja kiireaudi
Paisupaagi kork ei aja vett keema :P

Tosooli keemistemp. peaks olema üle 100C,nii,et rahunege.


nujah, a pisut nagu häirib, et vahelduva eduga see propeller linnavahel vuhiseb, võix siis juba tiivad kah külge panna, saab shortcutida:D


Propeller siiski rohkem lennunduse teema, auto radiaatorit jahutab vast siiski VENTILAATOR!:P:P:P


Olgem ausad - ka lennukitel on ventilaatormootorid :o:o:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 12.09.03 21:03 Tsiteeri


95-99 juures ei hakka veel teevesigi keema , nii et ärge pabistage, 102 juures avatakse alles täielikult termostaat:D:D:D


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 13.09.03 08:48 Tsiteeri


Lasteaed :)


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eints 100ga
huviline



Registreerunud 07.08.03
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: audi a8 4,2q 96a ja audi 100 avant 2,8 93a. autom.

postitati 14.09.03 08:03 Tsiteeri


Tuttaval oli sama lugu audi80-l, viga oli kulunud veepumbas(osa labasid päris ära kulunud)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 14.09.03 09:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja eints 100ga
Tuttaval oli sama lugu audi80-l, viga oli kulunud veepumbas(osa labasid päris ära kulunud)


vot see on mees, annab mingit asjalikku nõu, mitte ei kägise niisama, "et see on täitsa normaalne, kui vedeliku temp on mingi 100 kandis". minupärast olgu ta kasvõi 110, aga mis kuradi pärast on siis autoehitajad nii ette näinud, et 100 kandis hakkab ventikas nagu segane tööle.;)


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 14.09.03 13:21 Tsiteeri


to Reix

Ei tahaks nagu eriti sarkastiline olla,aga kui see vent sind tõesti häirib siis oleks äkki aeg automarki vahetada.Ntx mersudel ja bemudel istub asi viskosiduri otsas ja ei "mölise",aga sinna kaob ka päris hea hunnik potensiaalseid hobuseid.
Üldiselt lugedes on see teema juba ammu mölaks ära kiskunud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 14.09.03 16:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
to Reix

Ei tahaks nagu eriti sarkastiline olla,aga kui see vent sind tõesti häirib siis oleks äkki aeg automarki vahetada.Ntx mersudel ja bemudel istub asi viskosiduri otsas ja ei "mölise",aga sinna kaob ka päris hea hunnik potensiaalseid hobuseid.
Üldiselt lugedes on see teema juba ammu mölaks ära kiskunud



selles suhtes olen nõus, et asi on juba möla, aga see, et ma autot, mida olen alles 2 kuud tundma õppinud veel iga poldini läbi ja lõhki ei tunne, pole küll minuarust põhjus automargi vahetamisex.


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 14.09.03 17:12 Tsiteeri


Ühelgi autol pole avatud st õhurõhuga võrdset jahutussüsteemi, seega ühelgi autol ei kee jahutusvedelik 100 juures st aitab keemisjutust ehk koolifüüsikat võiks meenutada:(:(:(


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 14.09.03 20:01 Tsiteeri


kuna mina foorumit ei avand, ei pannud mina ka pealkirja (see keemisejutt), minu point on olnud see, et on see normaalne, et ventilaator koguaeg töötama peab? mõned siin räägivad midagi pees veepumbast, kas see on võimalik?

ja teine mõte on selline, kui räägitakse, et mootori ideaalvedelikutemperatuur on 100 kraadi ligidale, siis ma ei saa aru, miks siis ventilaator seda meeleheitlikult maha jahutada üritab? loogiline oleks ju nii, et jahutama peab seda vedelikku, mis on mootori jahutusvedeliku töötemperatuurist mingi x kraadi võrra kuumem.


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 15.09.03 05:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
kuna mina foorumit ei avand, ei pannud mina ka pealkirja (see keemisejutt), minu point on olnud see, et on see normaalne, et ventilaator koguaeg töötama peab? mõned siin räägivad midagi pees veepumbast, kas see on võimalik?

ja teine mõte on selline, kui räägitakse, et mootori ideaalvedelikutemperatuur on 100 kraadi ligidale, siis ma ei saa aru, miks siis ventilaator seda meeleheitlikult maha jahutada üritab? loogiline oleks ju nii, et jahutama peab seda vedelikku, mis on mootori jahutusvedeliku töötemperatuurist mingi x kraadi võrra kuumem.



Kui kont on sees, siis uhab(peabki töötama) ka koguaeg


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reix
huviline

Avatar


Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: riisikas ja hamburger

postitati 15.09.03 10:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja 80quattro
Tsitaat:
Esialgne postitaja Reix
kuna mina foorumit ei avand, ei pannud mina ka pealkirja (see keemisejutt), minu point on olnud see, et on see normaalne, et ventilaator koguaeg töötama peab? mõned siin räägivad midagi pees veepumbast, kas see on võimalik?

ja teine mõte on selline, kui räägitakse, et mootori ideaalvedelikutemperatuur on 100 kraadi ligidale, siis ma ei saa aru, miks siis ventilaator seda meeleheitlikult maha jahutada üritab? loogiline oleks ju nii, et jahutama peab seda vedelikku, mis on mootori jahutusvedeliku töötemperatuurist mingi x kraadi võrra kuumem.



Kui kont on sees, siis uhab(peabki töötama) ka koguaeg




minu poolt selle teema kohta kõik, läheb liiga läbux kätte juba:(

to 80quattro-----------ei ole kont sees, kohe mitte ei ole kont sees (nii loll ma nüüd ka ei ole:))


kes audis naerab, naerab paremini - http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=2342
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Varuosad
huviline



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2*Audi 200 121kw 89a

postitati 15.09.03 10:27 Tsiteeri


Ühesõnaga , vaata radikaküljes olev andur üle( proovi teist). Äkki aitab. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juss
huviline



Registreerunud 25.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 90

postitati 20.09.03 20:54 Tsiteeri


Temperatuur iseenesest üsna normaalne. Ehk on ventika andur veidi väsinud ja lükkab ventika nats vara tööle? Peale seiskamist ventika töötamine on ka Audidel üsna tavaline. Kui see aga liiga kauaks tööle jääb, siis võibolla ongi viga just selles anduris.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.4% - SQL: 59.6%]