Foorumi logo

1.8T turbokompressiga mure
tilx - 05.01.06 12:08

probleem siis selline et turbo lakkas töötamast põhjuseks oli õlitoru ummistumine nüüd siis tahaks teada kus ja millise summa eest sellist turbot remontida saaks ja kas sellise turboga sõitmine võis põhjustada ka mingeid vigu mootoris


Maku - 05.01.06 12:21

Tavaline asi 1,8 turbo puhul. Tal ju õlitus jookseb kollele liigi ligidalt. Kui nüüd turbo maha võtad ja remonti viid, siis soovitan sul õlituse ka korda teha. A4TQ on sama jamaga ise kokku puutunud.

Turbosid remondib teiste seas ka hr Jaak Kuul, nr 50 33 993.


-A4- - 05.01.06 19:38

ei hakanud uut teemat tegema sry.:D
mul selline kysimus kas see on muidu norm kui 2,5TDi 85kw mingi 3500-4000 pöörde peal turbo viliseb? keegi rääkis et laagrid piidid siis kuivad olema:(


tilx - 08.01.06 12:29

palju sellise töö umbkaudne hind võiks tulla


Starr - 08.01.06 12:52

Tsitaat:
Algselt postitas: -A4-
ei hakanud uut teemat tegema sry.:D
mul selline kysimus kas see on muidu norm kui 2,5TDi 85kw mingi 3500-4000 pöörde peal turbo viliseb? keegi rääkis et laagrid piidid siis kuivad olema:(


mul ka TD ja ka mingis pöördes vilistab, aga ma tean, et mul on tihendid turbol läbi;)

kuivusest minu arust küll ei vilista, kuigi pead ei anna.


forsin - 08.01.06 20:08

Tsitaat:
Algselt postitas: -A4-
mul selline kysimus kas see on muidu norm kui 2,5TDi 85kw mingi 3500-4000 pöörde peal turbo viliseb? keegi rääkis et laagrid piidid siis kuivad olema:(

kui turbo tööle hakkab siis tekibki vilin ja mida peenem seda kiiremate pööretega turbo vuriseb.
muret hakka turdma siis kui su turbo ei suuda enam vilistada.
ja mingeid laagreid turbol pole töötab pukside peal (on olemas ka laagritel turbosid)


uno - 09.01.06 13:01

Sai alles Tartus Hr Kruuvi juures turbot remontimas käidud.
Aega läks paar päeva ja maksis 2500 eeq. Muidu pidid hind olema 2000, aga kiire oli. Tel Hr Kruuvil 5093909 ;)


tilx - 10.01.06 17:41

niisiis nüüd sain teada et see turbo on omadega ikka täitsa õhtul

küsimus siis selline et ega kellelgi ei ole pakkuda uut turbot
A4 1,8-le


janza - 24.01.06 14:03

sama mure minulgi et 1,8 T -l lõpetas turbo töölepingu. Tilx kes sulle ütles et pole võimalik remontida enam?

samas ootaks kõigi kogemusi remondis käinud torbote kohta .


jr - 05.11.08 20:06

mul on kaks 1.8 turbot. originaalid,mitte remonditud.
muideks,lasi üks meie töökoja klient Kruuvi juures turbo taastada.töötas täpselt 1 minut ja siis oli laiali.lihtsalt ei ole võimalik treipingis balanseerida asja mis teeb 50000 pööret minutis.
minu tel.5270124
on ka teisi turbosid,kõrgsurvepumpasid,roolivõimu ja kliimapumpasid ja üleüldse audi-vw-bmw varuosi


puna - 05.11.08 20:27

50K pääret tiksub niisama vaikselt kui talda anda siis ikka üle 100K pöörde.
Võin saata ka remonti asju miinuseks, et läheb aega ja kallis ka.
2000 eest eriti remonti ei tee neile.


joe80 - 28.11.08 07:21

Pealkirjast otseselt natuke mööda, aga siiski tihedalt seotud.
Kuulsin, et on olemas mingisugune kuumust tõrjuv teip(kasut. ralliautodel), millega võib õlitustoru ära teipida, et õli ei põleks toru seina külge. Kui keegi teab sellisest või mõnest sarnasest materjalist midagi, siis ootaks vastukaja.


samru - 28.11.08 07:45

Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: -A4-
mul selline kysimus kas see on muidu norm kui 2,5TDi 85kw mingi 3500-4000 pöörde peal turbo viliseb? keegi rääkis et laagrid piidid siis kuivad olema:(

mingeid laagreid turbol pole töötab pukside peal (on olemas ka laagritel turbosid)


Laagritüüpidest on olemas liugelaagrid (puksidega) ja veerelaagrid (kuulidega, rullidega). Rulllaagreid muidugi turbodes ei kasutata, minuteada. Laagritüüpe on veel aga neid autodes ei kasutata.


puna - 28.11.08 11:08

Tsitaat:
Algselt postitas: joe80
Pealkirjast otseselt natuke mööda, aga siiski tihedalt seotud.
Kuulsin, et on olemas mingisugune kuumust tõrjuv teip(kasut. ralliautodel), millega võib õlitustoru ära teipida, et õli ei põleks toru seina külge. Kui keegi teab sellisest või mõnest sarnasest materjalist midagi, siis ootaks vastukaja.

Need torjud juba on varjestusega minumeelest.


joe80 - 28.11.08 14:08

Tsitaat:
Algselt postitas: puna
Tsitaat:
Algselt postitas: joe80
Pealkirjast otseselt natuke mööda, aga siiski tihedalt seotud.
Kuulsin, et on olemas mingisugune kuumust tõrjuv teip(kasut. ralliautodel), millega võib õlitustoru ära teipida, et õli ei põleks toru seina külge. Kui keegi teab sellisest või mõnest sarnasest materjalist midagi, siis ootaks vastukaja.

Need torjud juba on varjestusega minumeelest.


Sellel torul, mis minu auto küljes on, küll pole ühtegi varjestust. Küll on aga kolde küljes peegel, aga seda on ilmselgelt vähe, sest miks muidu see õli seal torus kõrbema kipub. Hetkel on mul juba uus toru tellitud, aga pole seda käes hoidnud ja ei tea, kas uuel on varjestus v. mitte.


rantz9 - 05.01.09 23:09

Tere.
Mul ka 1,8TQ ja siuke mure, et aeg ajalt lampi kaob jõud..kas see on sama?.. natuke üle 0bari läheb ja siis enam ei puhu ehk umbes yle 3k pöörde kaob jõud ja kiirus ei suurene..
Ja seda juhtub aeg-ajalt kuid taastub.
(mootor ka chipitud)


MartinCS - 05.01.09 23:26

Tsitaat:
Algselt postitas: rantz9
Tere.
Mul ka 1,8TQ ja siuke mure, et aeg ajalt lampi kaob jõud..kas see on sama?.. natuke üle 0bari läheb ja siis enam ei puhu ehk umbes yle 3k pöörde kaob jõud ja kiirus ei suurene..
Ja seda juhtub aeg-ajalt kuid taastub.
(mootor ka chipitud)

NR1- arvuti sappa.
NR2- mis arvuti ütles?


rantz9 - 05.01.09 23:34

Aava pani..aga siis kui juba oli jõud tagasi.
siis ei öelnd midagi..aint et aku akkab nõrgenema vms.


MartinCS - 05.01.09 23:38

Tsitaat:
Algselt postitas: rantz9
Aava pani..aga siis kui juba oli jõud tagasi.
siis ei öelnd midagi..aint et aku akkab nõrgenema vms.


Aava ise midagi ei leidnud? Krt seal on miljon asja mis võivad jõu ära võtta. Proovi natuke täpsemini sümptomeid kirjeldada, äkki on kasu.. Jõu puudus lihtsalt või midagi veel- tagant musta ei viska, ei puterda?.. Äkki segukell annaks selgust.


rantz9 - 05.01.09 23:41

Segukella pole..rõhuomast nääb ka aint seda et üle 0 ei lähe..seal all vaakumis toimub liikumine..ja siis on normaalne..
tõrkumist ka ei ole..ja musta ei tea kas viskab .. või kui viskaks siis vast näeks peeglist..
tahaks loota et midagi hullu ei ole..pole seda finantsi iga nädal kostiveres käia :)


MartinCS - 05.01.09 23:54

Tsitaat:
Algselt postitas: rantz9
Segukella pole..rõhuomast nääb ka aint seda et üle 0 ei lähe..seal all vaakumis toimub liikumine..ja siis on normaalne..
tõrkumist ka ei ole..ja musta ei tea kas viskab .. või kui viskaks siis vast näeks peeglist..
tahaks loota et midagi hullu ei ole..pole seda finantsi iga nädal kostiveres käia :)


Igaks-juhuks kontrolli, kas WG varras liigub vabalt. Kipub kinni jääma ja siis ei pruugi ka jõudu olla. Ma nüüd ei tea kas 1,8T on ka kasutusel muutuva geomeetriaga turbo, kui jah, siis ka see..

edit: WG- wastegate. Turbo küljes on üks klapp kuhu läheb peenike varras sisse- seda ei saa märkamata jätta. See peab liikuma. Googelda ja saad aru.


rantz9 - 05.01.09 23:57

Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Tsitaat:
Algselt postitas: rantz9
Segukella pole..rõhuomast nääb ka aint seda et üle 0 ei lähe..seal all vaakumis toimub liikumine..ja siis on normaalne..
tõrkumist ka ei ole..ja musta ei tea kas viskab .. või kui viskaks siis vast näeks peeglist..
tahaks loota et midagi hullu ei ole..pole seda finantsi iga nädal kostiveres käia :)


Igaks-juhuks kontrolli, kas WG varras liigub vabalt. Kipub kinni jääma ja siis ei pruugi ka jõudu olla. Ma nüüd ei tea kas 1,8T on ka kasutusel muutuva geomeetriaga turbo, kui jah, siis ka see..


Ei tea kahjuks mis see on..aga sõbrale mainin ta ma loodan teab ..

Tänud..

kui see ei toimi siis ilmselt ikka kostiverre..


sumerko - 04.01.10 17:05

Turbo teeb juba pikemat aega mingit imeliku häält, mitte puhast vilinat, vaid sellist teist sugust, raske seletada aga äkki saab keegi aru.

Arvuti järgi on kõik korras.
Kas sellest imelikust häälest võib probleem tekkida?
Mis selle vastu aitaks?
Mis on selle põhjustajaks?


Tafk - 30.03.10 16:08

Vaatasin, et üldine teema juba suht, et kurdan ka siis siia.
Sai siis soetatud üks B5 1.8T. Aga kohe kuidagi ei liigu turbole khaselt. Nagu tavaline 1.8. Vahepeal nagu jõnksutab jõudu juurde, aga üldiselt ikka kahtlane ja uimane turbo kohta. Suht kaudne seletus küll, aga ehk keegi oskab pakkuda midagi, mis võiks olla viga?


kriss15 - 30.03.10 16:19

Aga kas on ka sellise mootori puhul võimalik, et turbot ei pane üldes külge, kui see võimalik on ega see midagi kurja ei tee?


KristoA - 30.03.10 16:21

Saab ka ilma turbota sõita, aga siis on ta ikka eriti jõuetu.


puna - 30.03.10 19:23

kui võll pooleks läinud siis need tiivikud üldiselt ainult takistavad õhu liikumist ja seega ei saa ka masin eriti liikuda.


Tafk - 31.03.10 17:00

Viga leitud. WG tõukur lahti tulnud.
Aga siit siis küsimus, et kes võiks Tartus sellist tööd teostada, et viin terve auto sinna ja võtab ise kõik lahti?
Kas Hr. Kruuv teostab selliseid töid või parandab ainult siis, kui turbo talle kätevahele annad?


Maff - 23.09.10 20:11

Nonii, tundub, et minugi turbo tahab töölepingu varsti lõpetada. Hommikul käivitades viskab aeg-ajalt musta õlisuitsu. Arvatavasti siis metalltihendid läbi. Kas peaks uue turbo poole vaatama hakkama või tasub seda remontida. Turbol lõtkusid pole. Kui uued poole vaadata, siis mida soovitate, kas S3 turbo istuks peale või peaks kardinaalselt ümber ehitama? Autoks siis 97 A4 B5 110kw.


kristo80 - 24.09.10 05:27

Minu 1996a A4le ei istunud S3 turbo. Vl.kolle ja downpipe tahtsid vahetamist saada.


margus - 24.09.10 09:01

Tsitaat:
Algselt postitas: Maff
Nonii, tundub, et minugi turbo tahab töölepingu varsti lõpetada. Hommikul käivitades viskab aeg-ajalt musta õlisuitsu. Arvatavasti siis metalltihendid läbi. Kas peaks uue turbo poole vaatama hakkama või tasub seda remontida. Turbol lõtkusid pole. Kui uued poole vaadata, siis mida soovitate, kas S3 turbo istuks peale või peaks kardinaalselt ümber ehitama? Autoks siis 97 A4 B5 110kw.


Must suits ei ole õli, vaid vale küttesegu! Õli ajab alati sinist suitsu


Maff - 24.09.10 10:45

Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Tsitaat:
Algselt postitas: Maff
Nonii, tundub, et minugi turbo tahab töölepingu varsti lõpetada. Hommikul käivitades viskab aeg-ajalt musta õlisuitsu. Arvatavasti siis metalltihendid läbi. Kas peaks uue turbo poole vaatama hakkama või tasub seda remontida. Turbol lõtkusid pole. Kui uued poole vaadata, siis mida soovitate, kas S3 turbo istuks peale või peaks kardinaalselt ümber ehitama? Autoks siis 97 A4 B5 110kw.


Must suits ei ole õli, vaid vale küttesegu! Õli ajab alati sinist suitsu


Või noh jah ikka sinine, see õlisuits 100%.


Dan - 24.09.10 12:34

Tsitaat:
Algselt postitas: Maff
Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Tsitaat:
Algselt postitas: Maff
Nonii, tundub, et minugi turbo tahab töölepingu varsti lõpetada. Hommikul käivitades viskab aeg-ajalt musta õlisuitsu. Arvatavasti siis metalltihendid läbi. Kas peaks uue turbo poole vaatama hakkama või tasub seda remontida. Turbol lõtkusid pole. Kui uued poole vaadata, siis mida soovitate, kas S3 turbo istuks peale või peaks kardinaalselt ümber ehitama? Autoks siis 97 A4 B5 110kw.


Must suits ei ole õli, vaid vale küttesegu! Õli ajab alati sinist suitsu


Või noh jah ikka sinine, see õlisuits 100%.


Külma mootoriga käivitamisel väljuv õlisuits, viitab pigem klapisääre tihenditele.


Maff - 24.09.10 13:48

Tsitaat:
Algselt postitas: Dan
Tsitaat:
Algselt postitas: Maff
Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Tsitaat:
Algselt postitas: Maff
Nonii, tundub, et minugi turbo tahab töölepingu varsti lõpetada. Hommikul käivitades viskab aeg-ajalt musta õlisuitsu. Arvatavasti siis metalltihendid läbi. Kas peaks uue turbo poole vaatama hakkama või tasub seda remontida. Turbol lõtkusid pole. Kui uued poole vaadata, siis mida soovitate, kas S3 turbo istuks peale või peaks kardinaalselt ümber ehitama? Autoks siis 97 A4 B5 110kw.


Must suits ei ole õli, vaid vale küttesegu! Õli ajab alati sinist suitsu


Või noh jah ikka sinine, see õlisuits 100%.


Külma mootoriga käivitamisel väljuv õlisuits, viitab pigem klapisääre tihenditele.


Sedagi mõelnud, samas võib olla ka õlirõngas. Coolerisse sattus ka õli. Panime karterituulutse kinni, ehk ühe toru otsa panime pudel. Pudelisse pidi tulema õli juhul kui õlirõngas vms. läbi ning kui õli ei tule siis pidi turbo suss olema. Pudel täiesti kuiv.


bestcar - 12.06.11 18:10

Tervist. Omal ka 96a. 1.8tq aga arvatavasti tubo õhtal. Käisin Pärnus Sekk-is diagnostikas kuid ei saanud teha kuna pistikusse ei jõua mingid voolu. Töömehed olid pm. nõus elektri süsteemi uurima ning vajadusel ka turbole silma peale viskama, kuid mind huvitab kas tasub lasta seda tööd igas kohas teostada. Ootaksgi nüüd infot selle kohta kus keegi on lasknud oma autol turbot vahetada. Huvitaks ka turbo hind, kus kohast ja mis hinnaga saada on, ise olen kuulnud igasugu eri hindasid. Tänud ette :)


TarvoL - 12.06.11 19:26

Turbo vahetus küll nüüd midagi ulmelist ei ole et sellega peaks küll iga normaalne remondikoht hakkama saama.


Imres - 12.06.11 19:32

Ja kui on turbo läbi siis võiks vaadata turbol õli pealevoolu toru, et ega see umbes pole.
Muidu sureb uus turbo ka kohe ära.


bestcar - 13.06.11 13:17

Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Ja kui on turbo läbi siis võiks vaadata turbol õli pealevoolu toru, et ega see umbes pole.
Muidu sureb uus turbo ka kohe ära.

Tänud, jätan meelde :)


janar023 - 13.06.11 18:31

Nii endal kah sama mure, turbo hakkab läbi minema kohapeal seisma jään siis selline sinine suits tagant väljas et jube. Et siis nagu sain eelnevalt infi siis pidid puksid läbi olema ja eks mõni tihend kah, kunas surub mootori õli sisselaske kolektorisse ja kui seisma jääd peale sõitu ja jätad käima või sõidad madala käiguga siis suitseb nagu vana korsten. Et siis ise kah sooviks rem turbot kui võimalik ja tahaks teada kas see tartu mees kes teeb turbosi, ega kellelgi infi pole anda kes käinud tegemas et kuidas töö on. Jama kah kui käid remondis paned turbo peale ja siis jälle laiali.


erki87 - 14.06.11 17:29

Lasin enda turbo taastada Hr Kruuvi juures Soinaste tänaval. Sain hakkama 150 euroga. Hetkel turbo toimib, kuid eks aeg näita kaua. Hetkeläbisõit uuel turbol alles alla 1000 km. Garantii kohta küsides hiljem hakati ainult ähkima... Enam ei viiks sinna, ostaks kasutatud tehaseseades turbo.


janar023 - 14.06.11 19:39

Tsitaat:
Algselt postitas: erki87
Lasin enda turbo taastada Hr Kruuvi juures Soinaste tänaval. Sain hakkama 150 euroga. Hetkel turbo toimib, kuid eks aeg näita kaua. Hetkeläbisõit uuel turbol alles alla 1000 km. Garantii kohta küsides hiljem hakati ainult ähkima... Enam ei viiks sinna, ostaks kasutatud tehaseseades turbo.


Selge eks ma siis hoidu temast ja uurin mujalt. NIi sain nati infi kah targema käest kui kellelegi huvi pakub.
See turbode jama pidi olema tüüpviga tänu sellele et õli toru liiga lähedal on mootorile, aga sellega pidi kah suuremad problad tekkima kui ainult turbo läbiminek. Ehk siis kui on selline häda et turbo läbi ja õli torud kinni, siis soovitati kah õli vann maha võtta ja vaadata egas pole seal õli toru kinni sellest jamast mis tuleb turbo õli torust , mis on kinni kõrvatanud et kui see kah kinni siis pidi peris jama olema. Pidi sõela ära ummistama ja siis võib mootor kotti joosta, et siis jama on kõvasti sellega. Endal plaan nüüd autot hakkata lammutama ja vaadata kui jubedasti siis seis on, äkki polegi turbo eriti läbi et igasugust jama tekitab hoopis see et torud umbes, aga läheb kah turbo remonti kui ikka läbi on.

Et kui kellelgi mingit kogemusi või infi on kuda mida teha või kus remontitakse soodsalt turbot siis antke teada:D


janar023 - 26.06.11 17:34

Nii turbo läbi nagu läti raha :D
Kui arutasin lahti siis sain coolerist kätte tervelt 0,7l kaduma läinud mootori õli, ja sellepärast suitses kah nagu korsten. Aga nüüd mure murtud sain taastatud turbo 250euri-ga ja 6kuud garantiid kah.
Turbol siis korpus oli vana aga sisu uus nagu tehasest välja tulnud, labad läikisid ja lõtkusi polnud super.
Ja nüüd autol peal ja liigub nagu loom edasi:D


KeveN - 26.06.11 19:30

Samuti probleem et turbo ei tööta. homme vaatan wg ja n75 solenoidi olukorda. Küsimus selles, et kuidas õlivoolikutega olukord.
Kui ma voolikud küljest võtan, siis kuidas nende tagasipanekuga lood. Mis neid tihendab, mingid seibid? Oletame et need ummistunud, palju uued maksavad ja kas keegi nende tootekoodi teab?


TarvoL - 26.06.11 20:03

Võimalus on ju nt. hydroscand`st voolik osta... lasta sobivad otsad külge pressida ja see siis mootori eest poolt läbi panna et väljalaske koldest kaugemal oleks.


janar023 - 27.06.11 05:24

Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Samuti probleem et turbo ei tööta. homme vaatan wg ja n75 solenoidi olukorda. Küsimus selles, et kuidas õlivoolikutega olukord.
Kui ma voolikud küljest võtan, siis kuidas nende tagasipanekuga lood. Mis neid tihendab, mingid seibid? Oletame et need ummistunud, palju uued maksavad ja kas keegi nende tootekoodi teab?


Ega jah võimalus on lasta uus voolik ja viia kaugemale mootorist, aga mina ikka üritasin ise ära puhastada.
Lasin metalcleanerit täis ja võttis küll jama lahti. Aga tihendeid pead uued vaatama seal enmaus on vask seibid vahel. MIna sain samas kohast kus turbogi ostsin 10eur-ga kõik tihendid kus isegi oli väljalase kolek ja katali tihendid kah.


KeveN - 28.06.11 11:04

Janar, kust sa selle turbo soetasid? täna arutasin niipalju kui sain. Võtsin selle karterituulutuse klapi maha, sealt tuli õli. Selge, turbo pole enam see. Õli kaob ka, sinist taga kõll pole. N75 klapil takistus 29 ohm, mis on täiesti normaalne. Voolikud tundusid ka okeid olema.

Autol on imelik klõbin sees ka, soojendes kao ära, tundub tuleb tulemüüri äärse klapi juurest. Õli on normides ja auto on sõitnud selle klõbinaga mingi 1000km.


TarvoL - 28.06.11 13:10

Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
... Võtsin selle karterituulutuse klapi maha, sealt tuli õli. Selge, turbo pole enam see. .


Karterituulutuse klapp on ju enne turbot...see ei ole küll turboga seotud et ta õline on. Lihtsalt karterituulitusest lendab mingil määral seda õlitolmu.


KeveN - 28.06.11 13:28

Ega ma enne ei saa midagi teada, kui nina on lahti võetud, kõik on nii pakitud. Uurin siin tagamaid, palju mis maksab.


janar023 - 28.06.11 20:18

Turbo ma sain tallinnast Suur sõjamäe 19a ja telef 5072304
To ongi mingi kauplus kes tegeleb turbodega nimi oli vist BR või BC turbo või midagi sääntsed.
Aga enne hella ja uuri kas neil on ja kui on siis arvestama pead sellega et pead vana turbo neile vastu viima, ja siis saad teise vastu koos 6kuu garantiiga. Mina jäin rahule kunas vana turbo oli läbi ja endal poleks sellega midagi teha aga sain vastu korraliku millel sisu tutikas. UUrisin kah lammutusi ja muid kohti ja hinnad olid seal 200-350 eurini aga vahe sees kas saad kasutatud ilma garantiiga või sama hinnaga garantiiga.

Aga endal kõik nüüd timm on auto liigub ja ei suitse enam, aga krt probla ikka sees vajutades järsemalt gaasi kukub ikka jõnkustama ja siis läheb edasi aga jõnksutamist on veitsa vähem. arvan et äkki mõni elektron süüde läbi ja neid pean hakkama uurima.


bestcar - 17.07.11 19:30

Sai ka siis Turbo vahetatud, vana oli suht õhtal, piki lõtk oli päris korralik. Enam hommikuti ei suitse ja kohalt minne saab ikka gaasi põhja panna (enne poos rämedalt kinni) samas tõmme eriti paremaks ei läinud, mineks nagu vabalthingaval ja peenestades ikkagi katkub. Viisin pärnusse diagnosti, näitab et kõik ok, mees proovis ise ka sõita ja ütles ka et midagi suht mäda, nüüd uurib ja üritab viga leida, eks näha ole mis saab. Voolikud said remontitud ja mõned ka vahetatud. Äkki kellegil sarnast probleemi olnud? Praegu peab ainult lootma, et saaks ikka masina korralikult liikuma :) Auto jutujärgi chipitud MTM-i poolt ja 137kw.


bestcar - 17.07.11 19:31

Sai ka siis Turbo vahetatud, vana oli suht õhtal, piki lõtk oli päris korralik. Enam hommikuti ei suitse ja kohalt minne saab ikka gaasi põhja panna (enne poos rämedalt kinni) samas tõmme eriti paremaks ei läinud, mineks nagu vabalthingaval ja peenestades ikkagi katkub. Viisin pärnusse diagnosti, näitab et kõik ok, mees proovis ise ka sõita ja ütles ka et midagi suht mäda, nüüd uurib ja üritab viga leida, eks näha ole mis saab. Voolikud said remontitud ja mõned ka vahetatud. Äkki kellegil sarnast probleemi olnud? Praegu peab ainult lootma, et saaks ikka masina korralikult liikuma :) Auto jutujärgi chipitud MTM-i poolt ja 137kw.


KeveN - 18.07.11 16:10

n75 klapp , bypass, wastegate. Või sellel masinal wastegate istaleeritud turbole külge?


sink - 18.07.11 17:32

Kirjeldatud mure korral heidaks ma korra pilgu kütusefiltrile ka. Ega segukella juhuslikult pole? Sealt näeks ka veidi infot juurde, et kui poogib kas siis just seetõttu et jääb lahjaks või viskab ehk liialt peale.


janar023 - 18.07.11 19:30

Tsitaat:
Algselt postitas: bestcar
Sai ka siis Turbo vahetatud, vana oli suht õhtal, piki lõtk oli päris korralik. Enam hommikuti ei suitse ja kohalt minne saab ikka gaasi põhja panna (enne poos rämedalt kinni) samas tõmme eriti paremaks ei läinud, mineks nagu vabalthingaval ja peenestades ikkagi katkub. Viisin pärnusse diagnosti, näitab et kõik ok, mees proovis ise ka sõita ja ütles ka et midagi suht mäda, nüüd uurib ja üritab viga leida, eks näha ole mis saab. Voolikud said remontitud ja mõned ka vahetatud. Äkki kellegil sarnast probleemi olnud? Praegu peab ainult lootma, et saaks ikka masina korralikult liikuma :) Auto jutujärgi chipitud MTM-i poolt ja 137kw.


Mis mõttes katkub äkki seletaksid rohkem, minul kah katkub ehk kukub järsult kiirendades puterdama ja nüüd sain teada mis viga on. Töölt tulles oli aken lahti ja kui kiirendasin kukus nagu alati puterdama , aga siis tegi nalju käis ilge pauk mitu korda ja veitsa tuttavalt uurides sain selgusele et üks elektron süüde on läbi (arvatavalt). Kunas alles 2 kuud tagasi vahetasin küünlad ja vanadega tegi sama nalja, ehk siis pean vaatama kuskilt uue süüte ja hakkama läbi katsetama.


bestcar - 18.07.11 21:56

Segu kella pole jah. Wg toimib ka ilusti. Hetkel siis auto Pärnus asjatundja juures, täna mulle veel ei helistatud. Kuidas nüüd seletada, katkumine siuke suht õrn aga tihe just peenestamisel, kui sõita viisakalt siis toimib auto normaalselt kuid ikkagui tuimalt. Üks mõte oli et äkki süüde või hammasrihm paigast. Algselt oli peal sport õhufilter ja mingi ise ehitatud õhuvõtu kopsik ning sellega oli see sisselaske heli ikka meeletu. Sai siis pandud kõik org. filter ja kopsik, kuid ikkagi on siuke poomis heli kapotiall, just kui koonusfiltriga vabalthingav mootor. Aga hetkel nagu ei oska midagi ise ka lisada, eks paistab mida asjatundjad veel avastavad. Tuju igatahes null.


bestcar - 18.07.11 22:01

Tsitaat:
Algselt postitas: sink
Kirjeldatud mure korral heidaks ma korra pilgu kütusefiltrile ka. Ega segukella juhuslikult pole? Sealt näeks ka veidi infot juurde, et kui poogib kas siis just seetõttu et jääb lahjaks või viskab ehk liialt peale.

Küttefilter hea tähelepanek, vahetan kindlasti ära. Ja hetkel on küttekulu ka päris meeletu, täpset mõõtmist ei jõudnud teha aga üldmulje järgi sinna 10l sajale maanteel.


sink - 19.07.11 18:45

Tsitaat:
Algselt postitas: bestcar
Tsitaat:
Algselt postitas: sink
Kirjeldatud mure korral heidaks ma korra pilgu kütusefiltrile ka. Ega segukella juhuslikult pole? Sealt näeks ka veidi infot juurde, et kui poogib kas siis just seetõttu et jääb lahjaks või viskab ehk liialt peale.

Küttefilter hea tähelepanek, vahetan kindlasti ära. Ja hetkel on küttekulu ka päris meeletu, täpset mõõtmist ei jõudnud teha aga üldmulje järgi sinna 10l sajale maanteel.


Üldiselt kütusefiltri vahetus midagi halba ei tee :D, aga kui Sa juba mainid, et kulu suur, siis pigem ütleks, et segu on rikas ja seda ummistunud filter suure tõenäosusega põhjustada ei saa. No mida võin oma kogemusest pakkuda on kindlasti hammasrihm üle vaadata, sealt edasi juba süütesüsteemi juurde. Näiteks süütepool võib tühikäigul ideaalselt töötada ja kergemal cruise'imisel, aga rõhu all hakkab vahele jätma (ega Su mure just ja ainult rõhu all ei esine, siis vaataksin esmajoones sinna poole) Süütepoole ju lihtne testida - sõbra autolt maha ja endale peale :cool:. Kui need asjad ka murest ei päästa siis võiks ju kütuserõhu üle kontrollida ja selle kauaks rõhk süsteemi püsima jääb, kui see sealt paari minutigagi kaob siis võiks juba kusevat pihustit otsida. Ja kõige viimaks kui midagi mainitust veel aidanud pole siis otsiks juba kartulit väljalaskest :P

Edu igaljuhul, loodetavasti leitakse viga ülesse :)


bestcar - 19.07.11 23:19

Tsitaat:
Algselt postitas: sink
Tsitaat:
Algselt postitas: bestcar
Tsitaat:
Algselt postitas: sink
Kirjeldatud mure korral heidaks ma korra pilgu kütusefiltrile ka. Ega segukella juhuslikult pole? Sealt näeks ka veidi infot juurde, et kui poogib kas siis just seetõttu et jääb lahjaks või viskab ehk liialt peale.

Küttefilter hea tähelepanek, vahetan kindlasti ära. Ja hetkel on küttekulu ka päris meeletu, täpset mõõtmist ei jõudnud teha aga üldmulje järgi sinna 10l sajale maanteel.


Üldiselt kütusefiltri vahetus midagi halba ei tee :D, aga kui Sa juba mainid, et kulu suur, siis pigem ütleks, et segu on rikas ja seda ummistunud filter suure tõenäosusega põhjustada ei saa. No mida võin oma kogemusest pakkuda on kindlasti hammasrihm üle vaadata, sealt edasi juba süütesüsteemi juurde. Näiteks süütepool võib tühikäigul ideaalselt töötada ja kergemal cruise'imisel, aga rõhu all hakkab vahele jätma (ega Su mure just ja ainult rõhu all ei esine, siis vaataksin esmajoones sinna poole) Süütepoole ju lihtne testida - sõbra autolt maha ja endale peale :cool:. Kui need asjad ka murest ei päästa siis võiks ju kütuserõhu üle kontrollida ja selle kauaks rõhk süsteemi püsima jääb, kui see sealt paari minutigagi kaob siis võiks juba kusevat pihustit otsida. Ja kõige viimaks kui midagi mainitust veel aidanud pole siis otsiks juba kartulit väljalaskest :P

Edu igaljuhul, loodetavasti leitakse viga ülesse :)

Sain auto kätte, arvuti järgi kõik ok. Remondimeest pakkus korra ka siukse variandi, et plokkikaan ja nukad võivad olla vabalthingava omad, kuid mina olen kuulnud et seal ei tohiks nagu vahet olla. Hammasrihm pidi ka paigas olema. Homme hakkamegi teiselt autolt juppe proovima, samas üks probleem võib olla ka see, et chip on õhtal, aga seda ise vaadata ei saa. Sai ka pihustipesu vahendist paaki valatud, kuid see muret ei lahendanud, eks vaatab mis saab. Täna sai pikem ring tehtud, maanteel on enamvähem, suurem jõupuudus on seal 4 tuhande pööde ringis, lõpus nagu jälle liiguks, kuid see on ka nii ja naa. Umbes kati pakuti ka kohe, aga kat on tühijaks tehtud ja tagant ka suht lõriseb, seega sumbuti arvatavasti puhas. Rahu ei anna see poomis hääl (sisselase), eks homme vaatab mis seis on.


sink - 20.07.11 16:20

Tsitaat:
Algselt postitas: bestcar
Tsitaat:
Algselt postitas: sink
Tsitaat:
Algselt postitas: bestcar
Tsitaat:
Algselt postitas: sink
Kirjeldatud mure korral heidaks ma korra pilgu kütusefiltrile ka. Ega segukella juhuslikult pole? Sealt näeks ka veidi infot juurde, et kui poogib kas siis just seetõttu et jääb lahjaks või viskab ehk liialt peale.

Küttefilter hea tähelepanek, vahetan kindlasti ära. Ja hetkel on küttekulu ka päris meeletu, täpset mõõtmist ei jõudnud teha aga üldmulje järgi sinna 10l sajale maanteel.


Üldiselt kütusefiltri vahetus midagi halba ei tee :D, aga kui Sa juba mainid, et kulu suur, siis pigem ütleks, et segu on rikas ja seda ummistunud filter suure tõenäosusega põhjustada ei saa. No mida võin oma kogemusest pakkuda on kindlasti hammasrihm üle vaadata, sealt edasi juba süütesüsteemi juurde. Näiteks süütepool võib tühikäigul ideaalselt töötada ja kergemal cruise'imisel, aga rõhu all hakkab vahele jätma (ega Su mure just ja ainult rõhu all ei esine, siis vaataksin esmajoones sinna poole) Süütepoole ju lihtne testida - sõbra autolt maha ja endale peale :cool:. Kui need asjad ka murest ei päästa siis võiks ju kütuserõhu üle kontrollida ja selle kauaks rõhk süsteemi püsima jääb, kui see sealt paari minutigagi kaob siis võiks juba kusevat pihustit otsida. Ja kõige viimaks kui midagi mainitust veel aidanud pole siis otsiks juba kartulit väljalaskest :P

Edu igaljuhul, loodetavasti leitakse viga ülesse :)

Sain auto kätte, arvuti järgi kõik ok. Remondimeest pakkus korra ka siukse variandi, et plokkikaan ja nukad võivad olla vabalthingava omad, kuid mina olen kuulnud et seal ei tohiks nagu vahet olla. Hammasrihm pidi ka paigas olema. Homme hakkamegi teiselt autolt juppe proovima, samas üks probleem võib olla ka see, et chip on õhtal, aga seda ise vaadata ei saa. Sai ka pihustipesu vahendist paaki valatud, kuid see muret ei lahendanud, eks vaatab mis saab. Täna sai pikem ring tehtud, maanteel on enamvähem, suurem jõupuudus on seal 4 tuhande pööde ringis, lõpus nagu jälle liiguks, kuid see on ka nii ja naa. Umbes kati pakuti ka kohe, aga kat on tühijaks tehtud ja tagant ka suht lõriseb, seega sumbuti arvatavasti puhas. Rahu ei anna see poomis hääl (sisselase), eks homme vaatab mis seis on.



Poomishäält teevad masinad ka siis kui kütust piisavalt peale ei tule, kuid see mõte ei lähe suurenenud küttekuluga kokku jällegi. Plokikaane kohta ma ei oska midagi väita, kuid vabalthingava nukad turboka peal ei ole teps mitte halb asi. Chip ei saa kindalasti õhtul olla, sest siis masin lihtsalt ei käivituks, samuti ei saa ajus viga olla, sest see oleks arvutiga kontrollides välja tulnud. Puhastusvahend ei pruugi midagi teha, kindluse mõttes tuleks ikka üle kontrollida süsteem.

Õhulekked?


bestcar - 21.07.11 19:35

Õhulekkeid hetkel küll olla ei saa, terve torustik sai üle vaadatud. Aga jah, uus turbo lõppes peale 500km otsa, kohapeal käis paar minutit ja üks hetk oli suits taga, sai küll kõik õieti tehtud ja vahetatud, eks mingipäev võtame jälle maha ja lähme vaatame mis garantiis räägitakse. Meel väga mõru igatahes.


sink - 21.07.11 21:20

Tsitaat:
Algselt postitas: bestcar
Õhulekkeid hetkel küll olla ei saa, terve torustik sai üle vaadatud. Aga jah, uus turbo lõppes peale 500km otsa, kohapeal käis paar minutit ja üks hetk oli suits taga, sai küll kõik õieti tehtud ja vahetatud, eks mingipäev võtame jälle maha ja lähme vaatame mis garantiis räägitakse. Meel väga mõru igatahes.


Et turbo 500km peale otsa sai siis pidi tegemist olema vast 1.8T tüüpveaga õlitoru ummistusega. Seda "garantii" Sulle kahjuks ei korva. Seda arvan mina, võin ka eksida, ei tea ju kaugelt öelda :D


bestcar - 06.08.11 14:13

Nüüd siis jälle turbo vahetatud ja õli toru ka, kuigi mootoris endas on seda mustust mis turbole halba teeb, sõber praegu tegeleb autoga ja oli mulle ka hea uudis, helistas üks päev ja ütles, et auto liigub nüüd nagu loom. Oli siis nina lahti kiskunud ja hammasrihma paika pannud, oli teine ikka väga paigast olnud, nüüd siis jookseb hästi ning ei poo ega midagi.


Elarix - 25.09.11 18:11

Soovitage chipitud 1.8t (A4 B5 96) mootorile paremat turbot. Päris palju head kuulnud garrett gt28rs. Kas on liiga "overkill" või kuidas?
Äkki keegi teab rääkida palju tuleb ümber teha kui selline turbo vahele panna? Õhufiltri kopsik jääb vist sellele kõrvitsale jalgu?


TarvoL - 26.09.11 14:43

Tsitaat:
Algselt postitas: Elarix
Soovitage chipitud 1.8t (A4 B5 96) mootorile paremat turbot. Päris palju head kuulnud garrett gt28rs. Kas on liiga "overkill" või kuidas?
Äkki keegi teab rääkida palju tuleb ümber teha kui selline turbo vahele panna? Õhufiltri kopsik jääb vist sellele kõrvitsale jalgu?



Vali see ja ümber tegema ei pea midagi;)
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-VVW-151&Category_Code=VVWTK


Elarix - 26.09.11 15:50

Tsitaat:
Algselt postitas: TarvoL
Tsitaat:
Algselt postitas: Elarix
Soovitage chipitud 1.8t (A4 B5 96) mootorile paremat turbot. Päris palju head kuulnud garrett gt28rs. Kas on liiga "overkill" või kuidas?
Äkki keegi teab rääkida palju tuleb ümber teha kui selline turbo vahele panna? Õhufiltri kopsik jääb vist sellele kõrvitsale jalgu?



Vali see ja ümber tegema ei pea midagi;)
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-VVW-151&Category_Code=VVWTK

Ja mis eelis tal veel GT28RSi ees veel on, peale kõrgema hinna?


TarvoL - 26.09.11 19:04

Mis eelist Sa veel tahad peale selle et kapotialune jääb orig. ja tootlikus on sama.


Elarix - 26.09.11 19:15

Tsitaat:
Algselt postitas: TarvoL
Mis eelist Sa veel tahad peale selle et kapotialune jääb orig. ja tootlikus on sama.

Ok seda ma ei teadnud :). Kas võimsama turbo peale viskamisega kaasneb veel mingeid muudatusi? Kusagilt meelde jäänud, et aju hakkab segast panema.


janar023 - 28.09.11 18:01

Nii mure selline sai sõitmas käidud autoga mootor siis 1,8T olemas siis rõhu kell, mis näitas algul 0,5bar kui vajutasin, aga siis äkki enam üle 0,1 ei tõusnud. Proovisin minekut on aga rõhk ei tõuse ja kui lasin gaasi maha siis nagu kiiluks näidik kinni ja langes nagu sellise jõnksuga alla.
Tahaks teada kas kellelgi on kah sellist jama teinud ja kuda saab rõhu kella kontrollida kas äkki kell õhtal või tuleb viga mujalt otsida.


rait183 - 28.09.11 18:05

Kui rõhku näitas 0,1 kas siis kiirendus oli sama nagu varem? Kui jah siis viga kellas, kui ei, siis tuleb viga mujalt otsida.


janar023 - 28.09.11 18:12

Tsitaat:
Algselt postitas: w00x7
Kui rõhku näitas 0,1 kas siis kiirendus oli sama nagu varem? Kui jah siis viga kellas, kui ei, siis tuleb viga mujalt otsida.

Kui proovisin siis jäi mulje nagu poleks midagi muutunud astus edasi ilusti minna, aga kell jah ei liikunud üle 0,1 ja nagu kohati kiilus kinni siis kui gaasi lasin lahti.


janar023 - 28.09.11 18:13

Muidugi 3kuud tagasi sai uus turbo kah peale pandud ja kõik voolikud kõvasti kinni pandud, aga kõik võimalik et kuskilt järgi andnud või kell ära.


janar023 - 01.10.11 16:56

Sooviks teada siis kui rõhk kellal näitab 0,1 bar max kas võib viga olla kah turbo rõhu klapis.
Kui asja uurides miks rõhk madal on, avastasin et turbo küljes rõhu klapp töötab imelikult. Lasin pöörded 5000 peale ja kui lasin gaasi lahti, siis mingi hetk klapp teeb järsku väikest kõlinat ja liigub kiirelt klapi varras edasi tagasi nagu sulgeks ja avaks ja nii mingi 2seki ja siis jätab järgi. Et siis sooviks teada kas on võimalik et klapp ei tööta või kuskilt jookseb rõhk välja ja sellepärast teeb ta nii.
Ja kuidas oleks kergem kontrollida et kas klapp töötab või mitte, et ei peaks turbot maha kiskuma.


janar023 - 02.10.11 18:45

Tsitaat:
Algselt postitas: janar023
Sooviks teada siis kui rõhk kellal näitab 0,1 bar max kas võib viga olla kah turbo rõhu klapis.
Kui asja uurides miks rõhk madal on, avastasin et turbo küljes rõhu klapp töötab imelikult. Lasin pöörded 5000 peale ja kui lasin gaasi lahti, siis mingi hetk klapp teeb järsku väikest kõlinat ja liigub kiirelt klapi varras edasi tagasi nagu sulgeks ja avaks ja nii mingi 2seki ja siis jätab järgi. Et siis sooviks teada kas on võimalik et klapp ei tööta või kuskilt jookseb rõhk välja ja sellepärast teeb ta nii.
Ja kuidas oleks kergem kontrollida et kas klapp töötab või mitte, et ei peaks turbot maha kiskuma.
:(


Mr.E - 23.12.11 14:16

Mure siis selline, et rõhukell näitab 0,4bar ja kõik, minek ka natuke uimasevõitu. Milles võib probleem olla?


margus - 28.12.11 16:28

Oskab keegi selliseid tooteid kiita-laita?

Turbo ebay's


yanekk - 28.12.11 16:35

Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Oskab keegi selliseid tooteid kiita-laita?

Turbo ebay's


Et nagu vanas rahas ~3500 eest turbo, ilus hiinakas mis kestab täpselt niipalju kui maksab.


margus - 28.12.11 16:43

No kestvusi on küll nii ja naa ning paljud sõidavad nendega ikka pikki kilomeetreid.
Pigem otsin asjalikku lahendust A6 1.8T AJL-le turbo vahetuseks.


Renks - 29.12.11 06:29

Uue turbo saab 360 euriga.
www.turbo.ee


margus - 29.12.11 15:28

Tsitaat:
Algselt postitas: AUDI V6
Uue turbo saab 360 euriga.
www.turbo.ee


Kust seal lehel sellise hinna leiad? Päringu põhjal?
Kas pakute ka K04-015 näiteks?


Renks - 29.12.11 17:11

Sai ostetud sellise hinnaga.
Tegemist oli küll K-03 turboga, mis peaks originaalis AJL mootoril ka peal olema.


Patrick - 07.01.12 23:46

Endale samast kohast (www.turbo.ee) kunagi soetatud uus turbo KKK03 AEB tüüpi mootorile 380 eur.


kambo1 - 06.02.12 16:23

Tsitaat:
minul ka jama turboga,lihtsalt ei tööta enam,jõudu pole nagu pooks kinni,ehk oskab keegi targemat nõu anda,õlitus toimib......

Minul ka jama turboga, lihtsalt ei tööta enam, jõudu pole, nagu pooks kinni. Ehk oskab keegi targemat nõu anda? Õlitus toimib.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


janar023 - 07.02.12 04:44

Õlitus võib küll toimida, aga võib vabalt olla labad korpuses kinni ja ongi kõik turbo kutu. Aga võib ka kuskilt mõni voolik lahti olla ja samamoodi kaob jõud ära.


kambo1 - 07.02.12 14:19

Aga milliseid voolikuid peaks vaatama.Turbo labasid vist niisama ei saa vaadata,peab maha võtma.Kas on väga suur töö.


janar023 - 07.02.12 16:04

Tsitaat:
Algselt postitas: kambo1
Aga milliseid voolikuid peaks vaatama.Turbo labasid vist niisama ei saa vaadata,peab maha võtma.Kas on väga suur töö.


Tegelt pole suur töö, pead ainult võtma õhufiltrist mineva vooliku lahti mis läheb turbo külge ja kui selle eemaldad siis näed juba labasi ja saad vaadata kui suured lõtkud sees on. Muidugi hoiatan et kui tahad ligi paremini pääseda pead äkki muud kah nati sealt eemaldama, aga pakun see lihtsam kui täielikult turbo maha katkuda. Aga kui tuleb välja et turbo ongi läbi siis vähemalt algus tehtud :D


prj - 07.02.12 16:30

Jõu kadumise probleemide lahendamine algab ikkagi diagnostikast, mitte turbo vahetusest.


kambo1 - 09.02.12 10:34

Nii turbo korras:D.Käisin diagnostis ja kõik ok.Viga seisnes selles, et sai vahetatud akut mingipäev ja siis see kamm hakkas.Ilmselt nullis siis midagi ära.


mtaudi - 26.04.12 10:58

Kuna see on sobiv teema, siis postitan siia.

Oleks tore kokku saada kellegi klubilisega, kes 1.8T hingeelu tunneb ja oskaks ära näidata need "nõrgad kohad", ehk siis õlitusvoolikud jms, mida aegajalt üle vaatama/puhastama peaks jne. Ehk siis väikest konsultatsiooni selle mootori kohta.
Kuna eluaeg ise enamus auto juures olevat remontinud, siis teeks ka selle isendi endale selgeks.
Muidugi ei soovi ma seda tasuta - sixpack või kaks kaasa või midagi muud meelepärast.


oudi - 09.05.12 19:55

oleksin ka huvitatud mis selle mootori head ja vead on ;)


MrAnre - 16.05.12 12:38

+1 :D


Tamar - 04.06.12 20:28

Neid pm polegi. Kõik jutt algab jällegi nagu igast mootorist, hooldusajaloost. Siis me tõesti paratamatult jõuame turbo õlituse juurde mis on 1 suurim viga, peale selle hakkab tal mingi aja peale nukakett häält tegema, mis vb nõuab gramm suuremat väljaminekut ja kolmandaks loeksin generaatori asukoha. Kuna ta on otse võre taha pandud ja saab kõike sodi mis eest lendab siis see võib vahest vigurdada (näiteks talvel kapotini lumest läbi sõites võtab see peaaegu kogu valu vastu). Siis tuli veel meelde mootori tihendid (va plokikaas) kipuvad lekkima, kui on omajagu kilomeetreid seljataga. Ise olen 2 aastat sõitnud sellega, 99.a.1,8T nüüd tegin väljamineku 900EUR ja järgmised 200 000KM on arvatavasti muretud. Sinna juurde käis ka siis Stage1 Chip,kogu veermik, kogu kliima süsteem, kõik mootori tihendid, kõik rihmad, tosool, küünlad jne jne jne pmst on auto täiesti uus tehniliselt. Minu silmis 1 parimaid mootoreid mis on töökindel, väga lihtsalt saab jõudu juurde ja ei ole kulukas pidada. Muidugi selle jõu osas ei oska ma teist mootorikoodide puhul rääkida küll aga AEB koodiga olen ma ülimalt rahul.


jyri172 - 01.08.12 11:51


Renks - 01.08.12 12:06

WG varras liigub küll. Aga kas klapp ka peab?


Mr.E - 01.08.12 12:09

Tsitaat:
Algselt postitas: jyri172
Mul ka siis turboga mure. Bybass vahetasin ära wg toimetab ilusti varrast liigub nii nagu peab. Aga panin rõhu kella külge näitab tühikäigul -0,8 ja kui sõitma hakkan läheb max seier 0. Turbo võtsin maha lõtku sees ei ole ringi käib ilusti õlitus toimib. Mul mõistus otsas juba. Kas pärnus on mehi kes tegeleks sellega? Või oskab keegi siin veel nõu anda? :(


Rõhulekkeid oled kontrollinud ?


jyri172 - 01.08.12 12:15

Olen uurinud niipalju kui minu mõistus võtnud on. Arvuti veakoode ei näita. Kui mingi leke oleks siis peaks ju midagi ikka näitama mingi 0.1 bar või nii? Võimalik, et kõiki lekkekohti ei oska otsida ehk soovitage kohti..


jyri172 - 01.08.12 16:01

Tsitaat:
Algselt postitas: Renks
WG varras liigub küll. Aga kas klapp ka peab?







Kui maha võtsin oli klapp omal kohal originaalis..


Xloaded - 08.08.12 13:04

Tervitus,
Kurdaks ka oma mure siin.
Nimelt vahest olen tähendanud,et külmalt kui kohapealt ära sõita siis teeks auto (1.8T) diisli häält.
Kohapeal on ilus vuhin, nõme hääl tekib vahest siis kui kohapealt ära sõita ja rohkem gaasi anda. Õli kuskilt ei leki ja ka ei kao. Mingit suitsemist ei ole, diagnostika vigu ei leia, kiirendusel lähen ilusti edasi. Jõukadu tähendanud ei ole. Lihtsalt sooviks asjale ikka mingi lahenduse leida.

Tänud ette ära.

Ise küsin ise vastan. Kui auto pikemat seisnud siis geneka rihm viliseb. Turbo ja muu oli ikka väga 5+

=))


955 - 08.08.12 13:35

Palju õli sees on? Asi selles, et endal oli ostes õlivarda toru veidi katki, ise ei teadnud, ja asus veidi allpool, oli nagu liiga alla liikund. Lükkad varda sisse ja näitab, et õli on normis, tegelikult läks varras liiga madalale. Oli ka väike klapi lagin. Pluss tegi kett häält, sest õlitase oli liiga madal ja pinguti ei töötand korralikult, või midagi sellist, ei mäleta... Igatahes vahetasin selle õlivarda toru ära ja oligi liiga vähe õli, panin õli uue varda järgi normi ja töötab.


ultra2005 - 08.08.12 17:22

Sama kogemus siin. Peale auto ostmist järgmine päev õlitaset kontrollides selgus, et liivakella kujuline õlivarda hoidik oli keskelt puruks ja mingi 1cm ja peale oli kadunud vahelt. Peale vardahoidiku vahetust oli õli miinimumis. Aga muidugi tuleb tõdeda, et õli võib ju miinimumis olla aga ennam kui õlituli ei põle, ei ole nagu suuremaid probleeme :)


Elarix - 08.08.12 17:28

Pole just probleem aga tahaks vähe infot. Kui chipitud 1.8t (k03) peale visata k04 turbo kas sellega mingeid probleeme ei kaasne. Tuleb kasutada teist chipi?


Mr.E - 08.08.12 18:09

Selle kohta ma arvan et siin foorumis kuskil arutletud kah, aga oleneb mis su eesmärk on. Kui kW juurde siis ainult turbost peaks vähe abi olema, aga kui nsm vahetus, siis vist ei tohiks probleemi olla.

Või ma eksin ?


Elarix - 08.08.12 18:19

Tsitaat:
Algselt postitas: Mr.E
Selle kohta ma arvan et siin foorumis kuskil arutletud kah, aga oleneb mis su eesmärk on. Kui kW juurde siis ainult turbost peaks vähe abi olema, aga kui nsm vahetus, siis vist ei tohiks probleemi olla.

Või ma eksin ?


Kw ikka juurde. Või ajan üldse valet isendit taga ja peaks midagi muud vaatama. Väga hulluks pole ka mõte minna aga natuke tahaks veel juurde saada.


955 - 08.08.12 18:50

Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Sama kogemus siin. Peale auto ostmist järgmine päev õlitaset kontrollides selgus, et liivakella kujuline õlivarda hoidik oli keskelt puruks ja mingi 1cm ja peale oli kadunud vahelt. Peale vardahoidiku vahetust oli õli miinimumis. Aga muidugi tuleb tõdeda, et õli võib ju miinimumis olla aga ennam kui õlituli ei põle, ei ole nagu suuremaid probleeme :)

No kui õlituli põlema läheb siis on juba hilja, selle tulukese õige nimi on "aeg mootorivahetuseks" :P


Tamar - 13.08.12 14:09

Selle K03 va K04 kohta on siin tõesti kuskil teema, aga soovitan vahetada, sest K04 töötab juba ise effektiivsemalt, hoiab paremini rõhku (K03 väga üle bar-iseid rõhke ei jõua hoida) ja on parem. Eriti veel kui K03 laiali lendab siis sama tagasi küll ei ole mõtet panna.

Kes venekeelt mõistab siis: http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?f=61&t=37198&hilit=%D0%9A04


Elarix - 14.08.12 17:17

Tsitaat:
Algselt postitas: Tamar
Selle K03 va K04 kohta on siin tõesti kuskil teema, aga soovitan vahetada, sest K04 töötab juba ise effektiivsemalt, hoiab paremini rõhku (K03 väga üle bar-iseid rõhke ei jõua hoida) ja on parem. Eriti veel kui K03 laiali lendab siis sama tagasi küll ei ole mõtet panna.

Kes venekeelt mõistab siis: http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?f=61&t=37198&hilit=%D0%9A04



Selge.

Aga kuna selle K04 hind on juba suht ulmeline siis kas targem Garrett GT28RSi pole vahele visata?
Turbo.ee tahtis K04 eest 1000 euri, mis juba ongi GT28RSi hind.

Tahtmine ongi teada palju sellisel asjal ikkagi m6tet on? Miski, millelegi liiga ei hakka tegema?


Tamar - 14.08.12 17:50

Unustasingi mainida et selle K04 hind on päris krõbe :D ja lõhkuma ei hakka seal ükski turbo midagi. Ainukene asi mis seal juhtuda võib on fuel cut liiga suure rõhu puhul ja turbolag liiga suure kuumakoja puhul, mida jällegi omakorda annab korrigeerida.


prj - 14.08.12 17:59

Tsitaat:
Algselt postitas: Tamar
Unustasingi mainida et selle K04 hind on päris krõbe :D ja lõhkuma ei hakka seal ükski turbo midagi. Ainukene asi mis seal juhtuda võib on fuel cut liiga suure rõhu puhul ja turbolag liiga suure kuumakoja puhul, mida jällegi omakorda annab korrigeerida.

Kas tõesti?
Originaalseadega tõesti ehk mitte, sest asi on avariire˛iimis kohe.
Kui aga seal nobenäpud chippimas on käinud ning kõik kaitse välja lülitatud on, siis laseb mootori vägagi kiirelt lilleks, kuna pihustid ja pump saavad otsa.

Mis GT28RS puutub, siis seal on pakendamise küsimus üsna probleemne. Mitte midagi ei sobi ju.
Igal juhul tuleb K04 lihtsam ja odavam kokkuvõttes paigaldada.


Tamar - 15.08.12 05:53

Mida sa mõtled selle all, et mitte midagi ei sobi?


955 - 17.08.12 09:11

Ta vist mõtles kollesid äkki?
Tuleb komplekt osta: http://www.ebay.co.uk/itm/E2-GT28R-20V-1-8T-Turbo-Kit-Audi-A3-TT/130317496439

aga,
You would need (at least) S3 injectors (maybe 440's), S3 MAF, new TIP of some description and a stage 3 MAP... to get the best out of it you would also need a 3" downpipe, 200 cell CAT, exhaust and FMIC...
TBH, a cheaper and more drivable way to achieve similar power would be to go hybrid K03... GT28rs would be a lot laggier than a hybrid K03 and can achieve nearly the same power with the right bits fitted...
Its advisable to fit rods too if you plan to go much above 300ftlbs of torque..


kuno666 - 02.12.12 18:34

Nii küsimus targematele. Sõbral a6 1.8t aastat ei mäleta lakkas turbo töötamast. Vahetas ära tegi proovi ringi ja turbo ja kolektor tuli punased. Viis remonti selgus ,et 1hammas ülevalt rihm mööda. Pandi tehase märkidega paika prooviti ja ikka läheb punaseks ja seda nii rahulikult sõites kui ka peale andes. Katt on maha võetud ja see oli korralik ja prooviti ka ilma sumpata ja ikka läks punaseks. Knok-sensor vahetati ka ära kuna oli pandud vale ja vea kood oli sees. Kui landa andur tagant ära võtta siis ei pidanud nii punaseks minema. Punaseks hakkab minema turbo keskelt ja hiljem ka kolektor. Kaan käis maas ja klapid olid korras.


pikksilm - 02.01.14 22:47

Sooviks ka targematelt nõu, sest endal mõistus otsas.
1.8T (AEB) tehaseturbo peaks lööma 0.7bar ? Ja seda mis vahemikus ?
Mul lööb aga korra 0.5bar ning jääb 0.35bar peale pidama.
Lekketest tehtud (peale õhulugejat abinõuga rõhk sisse ning karterituulutus pimedaks), üks pisike leke eemaldatud, kuid rõhku ikka sisse hoidma ei jää ning nagu "muliseks" kuskilt välja, läbi turbo õlituse ?
Turbol ülikerge pikkilõtk sees, 20.000+ kilomeetrit tagasi turbo vahetatud enne minukätte sattumist.
Wastegate membraanilt vaakumi voolik küljest võttes oli suurim number enne fuelcuti lausa 1.2bar. Ülihoolikalt kiirendades rõhku 0.7bar peal hoides liikus auto hoopis teist masti.
Rõhukella täpsust sai kontrollitud ja näitas tõeseid numbreid ning hoidis ka rõhku.
Ehk siis turbo ise peaks kenasti toimetama.

Ise olen kahtlustanud, kas karterituulutuse tagasilöögiklapp või wastegate juhtimine, kuid miks lekketesti ajal rõhk sees ei püsi.
Ideid, mida veel kontrollida ?


Siim89 - 02.01.14 22:54

Stock aju puhul on need näitajad täiesti normaalsed. 0,5 ongi peak. 132 kW versioonil on 0,7 ja chipituna kuni 1,3 bar ülerõhku korraks.


pikksilm - 03.01.14 00:33

Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Stock aju puhul on need näitajad täiesti normaalsed. 0,5 ongi peak. 132 kW versioonil on 0,7 ja chipituna kuni 1,3 bar ülerõhku korraks.

Selge. Tänud. Piiriks 0.5bar.
Kuid sel juhul peaks ta ikkagi 0.5bar hoidma mitte 0.35 ?


kristjan111 - 06.02.14 11:52

Kas oskab keegi aidata?

Nimelt sõites on selline undav/vilisev vaikne hääl, mis ilmneb ja on vastavalt pööretele. Kas on tegemist turbo tekitatud heliga? Mis seda põhjustada võib?
Teine heli tekib siis, kui kõrgematelt pööretelt gaas lahti lasta. Tekib selline nagu pshhh (nagu blowoffi hääl). Sõber arvas et võib olla bypassi viga. Kas võib?

Raske on seletada sõnadega neid helisid. Kas keegi teadjam inimene oleks nõus millalgi kokku saama ja kuulama helisid ja omapoolset hinnangut andma, mis neid helisid tekitada võivad.

Arvuti sai järgi pandud ja sõidu ajal näitas, et turbo võtab rõhu korralikult üles nii nagu peab.


mtaudi - 07.02.14 06:24

Tsitaat:
Algselt postitas: kristjan111
Nimelt sõites on selline undav/vilisev vaikne hääl, mis ilmneb ja on vastavalt pööretele. Kas on tegemist turbo tekitatud heliga? Mis seda põhjustada võib?
Teine heli tekib siis, kui kõrgematelt pööretelt gaas lahti lasta. Tekib selline nagu pshhh (nagu blowoffi hääl). Sõber arvas et võib olla bypassi viga. Kas võib?


Täpselt sama lugu siinpool ja mis minu arvamusse puutub, siis ma ütlen küll, et muretsemiseks ei ole mingit põhjust. Rohkem gaasi andes hakkabki turbo vilinat mingil määral kuulma.
Mis puutub gaasi lahtilaskmisel peale äkilisemat kiirendust ja sellele kaasnevat pshhh heli, siis ka see on täiesti normaalne bypass-i heli. Millest see arvamus, et mingi viga on? Ise kuulen ka seda vahest kõvemini, vahest vaiksemalt, kuid äkilisemal kiirendusel alati. Lihtsalt siis kasvab surve suuremaks ja õhu vabastamisel läbi mingi klapi tekib peaaegu ükskõik mis seadmega pshhh heli.
Kui turbo pärast muretsed, siis võta turbo külmakoja poolsest otsast lõdvik lahti ja näppudega võlli otsast kinni. Kui liigutades on ristilõtk, mis peab olema ja puudub pikilõtk või on väga minimaalne ning auto liigub korralikult, siis ei näe muretsemiseks põhjust.

Ma võin täpses sõnastuses eksida, kuid enamvähem nii see asi on.


kristjan111 - 07.02.14 06:40

Tänud!
Ei tea millest järeldati, et bypassi viga. Huvi pärast sai uuritud TT bypassi ja täna vaatan mis hinnaks tuleb. Auto liigub korralikult, rõhu võtab üles nii nagu peab arvuti järgi.
Lihtsalt põen turbo korrasoleku ja kestvuse pärast :)

Aga veelkord tänud vastamast.


taavi9 - 07.02.14 07:00

Milline õhufilter on? Kui kasutad koonusfiltrit, siis hakkab ka blow offi sarnast häält tegema päris tugevalt.


mtaudi - 07.02.14 07:27

Tsitaat:
Algselt postitas: kristjan111
Ei tea millest järeldati, et bypassi viga. Huvi pärast sai uuritud TT bypassi ja täna vaatan mis hinnaks tuleb. Auto liigub korralikult, rõhu võtab üles nii nagu peab arvuti järgi.
Lihtsalt põen turbo korrasoleku ja kestvuse pärast :)


Olen konsulteerinud asjatundjatega turbode alal ja üldine arvamus on, et Audide peal olevad originaal KKK turbod on üsna vastupidavad, kui õlitusega korras on ja normaalselt autot hooldada, siis ei ole selle mootori nõrgim lüli just. Samas, kui ka peaks lendama, siis K03/K04 on suht mõistliku hinnaga veel saada. Eeldusel, et kasutatakse korralikku õli ja peale suuremat paugutamist kohe mootorit seisma ei jäta, vaid tuleks lasta natuke turbol jahtuda - õli võib muidu torudes ja turbos kärssama minna ja kanalid ära ummistada. Bypass-i vead on tavaliselt tingitud hoopis millestki muust - rõhu- ja vaakumlekked näiteks. IMO.
Ma ka alguses põdesin, kuid peale asjasse sügavamalt süvenemist magan suht rahulikult ja ei põe teo tervise pärast :)


kristjan111 - 07.02.14 10:36

Õhufilter täitsa tavaline. Ei ole seda koonuse vaimustust endal. Eks vaatab lähiajal turbo külmakoja poolse üle ja vaatab, kuidas seal olukord on. Tänud!


mtaudi - 07.02.14 10:50

Tsitaat:
Algselt postitas: kristjan111
Õhufilter täitsa tavaline. Ei ole seda koonuse vaimustust endal. Eks vaatab lähiajal turbo külmakoja poolse üle ja vaatab, kuidas seal olukord on. Tänud!


Cooleri kõige alumisest osast võiks ka siis lõdviku lahti võtta ja vaadata, kas seal on õli või mitte. Väike tirts pole hullu, aga kui ikka klaasitäis välja voolab, siis võib juba muretseda.


955 - 18.03.14 13:57

Kui tuleb lihtsalt pshh peale (täis)gaasi vabastamist siis on normaalne, kui tuleb selline plärisev heli, nagu part prääksuks, :) siis on klapi membraan läbi, pane uus klapp, TT klapp oli vist N lõpuga, ei tea kas tavalisi enam saabki?
Mingil määral on ka stock filtriga seda psshi kuulda, ei pea koonus olema, kuigi eks see koonus laseb rohkem häält läbi...


madisson - 25.08.14 14:53

Paneks oma tossutaja hingeelu ka siia kirja, ehk on mingeid mõtteid. Mootor ikka vana hea 1.8T ning probleemiks tossamine sooja mootoriga. Külmalt käima pannes tuleb paariks sekundiks kerget tossu/suitsu/auru. Pigem valge, kui sinine. Korralikult soojaks sõites ja lastes tühikäigul käia, hakkab ebameeldivalt tossama. Taas pigem valge, kui sinine. Lõhnalt selline kirbe, ei oskagi kirjeldada. Vett olen ka tähele pannud, et tuleb mingil määral summutist. Aga sellises koguses kondentsi seal ka olla ei saa ju? Õli olen valanud 8000km peale juurde 300g ning Jahutusvedeliku kadu on olnud alates veebruarist ca. 0.75 liitrit. Mingit survet sees pole ja leidsin ka koha, kuhu jahutusvedelik lekib :
http://www.upload.ee/image/4227489/IMG_20140825_171522.jpg
Ja tossamine tühikäigul sooja mootoriga(tuuritades viskab ikka tunduvalt rohkem):
http://youtu.be/bJXO62aEy28
Turbo ise toimib korralikult, võõraid helisid pole, mootor väga ergas ning turbo rakendumine on hästi tuntav.


955 - 02.09.14 16:21

Summutist peabki [veidi] vett tulema, katt töötab ja muudab su heitgaasid veeks...
Sukk lekib nagu.
Õlikadu on normaalne. Eriti kui oled rohkem pöördeid andnud.
Veekadu ei ole normaalne, korras asjal kadumine põhimõtteliselt puudub.
Kibe lõhn näitab jahutusvedelikku mootoris, plokikaane tihend? Kas turbo jahutusvesi saab turbo sees heitgaasidega seguneda selle kohta ei oska midagi öelda, eriti ei usu..


madisson - 12.09.14 15:33

Probleem lahenes turbo vahetusega. Vanal turbol pikilõtk tunde järgi katsudes nii 1mm ja ristilõtk 2-3mm. Tegelikult, kui siin vanu teemasid lapata, siis enamjaolt päädib see soojalt tossamine 1.8T mootoritel pea alati turbo vahetusega, millele eelneb karmi reaalsuse vältimine igasuguste muude arvatavate põhjuste otsimisega.


mtaudi - 17.11.14 11:35

Kas on kedagi siin, kes annaks juhendi, kuidas "Secondary Air Pump" välja progeda või siis oskaks seda ise teha. Lolli häält on tegema hakanud ja parem oleks see roheliste jama üldse ajust välja visata ning pistik tagant ära võtta. Esialgu ei hakkaks maha võtma, kuid tahaks ta töö lõpetada.


Tafk - 15.02.15 14:57

1.8T AEB tühikäik elab oma elu. Autot külmalt käivitades on pööre kuskil 1200. Natuke soojemaks sõites hakkab kõikuma üldiselt 1000 ja 1600 vahel. Vahest jääb ka lausa 1800-2000 peale.

Drossel on puhastatud, Throttle Body Adaptionit ei lase teha. Ei VCDS-i kasutades, ega ka juhiuks-kapott lahti-süüde sees meetodil.

Kui coolerist tulev lõdvik lahti võtta drosseli juurest tõmbab pöörded alla, natuke köhib ja jääb normaalsel tühikäigul tööle. Kui lõdvik tagasi panna tõusevad kohe ka pöörded.

Ideid peale drosseli vahetuse?


EnricoN - 16.03.15 07:41

Tere jälle, auto käis nüüd suuremas remondis/hoolduses ära.
Tuli välja, et turbo täitsa otsas omadega. Küsiks nüüd nõu, et kui uut vaadata, siis milline turbo oleks mõtekas juba võtta, võiks olla siis suurem kui originaal juba? T25? K04? Aitäh. Millise pealepanekuga väga suurt peavalu ei teki..


prj - 16.03.15 08:43

Et peavalu ei tekiks, siis originaalsuuruses.


EnricoN - 14.05.15 11:12

Kas 2.7BiT S4 küljest K03 istub ka 1.8T AEB külge 1:1?

EDIT: Ei sobi.


RP38 - 14.08.15 17:01

Tere

On kellelgi By-pass vaakumvooliku lekke tagajärgedega? Autoks C5 1.8t AEB Automaat.

Vahetatud siis karteri tuulutus toru(plastik kõver toru mis tuleb karterist), Rõhureguleerimis klapp (seene kujuga, tuleb karteri tuulutusest ja läheb õhufiltri lõdviku külge- turbo ja õhufiltri kopsikuvaheline lõdvik).
Drosseli adaptsioon tehtud(ning puhastatud)- ADP. ok


~2000 P/min juures kui kergelt kiirendada siis nagu tahaks vahele jätta ja kuni ~2700-2800 P/min. kui gaas põhja vajutada siis nagu liigub ja toimetab kenasti. Peale ,,Seenklapi´´ vahetus on tühikäik ka nagu ok, aga ja kiirendus madalatel pööretel lõbus ei ole. Väristab.(päris vahele siis ei jäta)

Kellegi ka kogemusi äkki?

Tänud!


prj - 15.08.15 10:20

Diagnostika vaja teha, ja ma ei mõtle puhtalt veakoodide lugemist (15-30 EUR).
Samuti rõhulekketest (30 EUR).

Nende kahe asja tulemuste põhjal edasi toimetada.
Huupi juppe vahetades läheb asi palju rohkem maksma, kui kohe pädevas kohas korrektne diagnoos lasta panna.


RP38 - 23.08.15 07:07

Leidsin vea üles.
By-passi kummivoolik oli katki.


sick - 03.11.15 09:42

Tere!
2000 a. A4 avant 1.8t automaat, kahtlustan mõra plokis.
Oskab keegi soovitada kohta kus oleks mõistlik lasta kogu auto üle kontrollida ning ühe korraga kõik vajalik ka vahetada/remontida. Õli kipub kaduma, sõidetud ca. 500km, aga tosool puhas. Mingit suuremat leket ei leidnud kapotialt, aga ma suhteliselt võhik ka.

Tänud!


prj - 03.11.15 15:28

Mõra plokis kindlasti ei ole, ilmselt klapisääre tihendid või kolvirõngad kulunud.


tsonnyboy - 30.01.16 00:38

Tere. A4 b5 1.8T chip peal röhk läheb 1,4 bar ja 1,8 vabalthingava plokikaas on peal

Siuke jama siis,et kui kiirendada siis rõhukellal hakkab seier lainetama ja auto kogub ka kiirust sedasi lainetega. Vahepeal töötab jälle ilusti aga harva
Varem oli kõik ok, ykspäev lihtsalt hakkas trikitama.
Olen proovinud rõhuteste teha. Kaks väiksemat leket eemaldatud kuid ikka lainetab enamusaeg.
N75-lt pistik tagant ära,siis sõitis stock seades.
Ennem käisin proovimas ja lasin kõik käigud kuskil 5k pöördeni. Kõik töötas ilusti ja siis kolmandal katsel hakkas ikka lainetama ja neljanda ja viienda käiguga hakkas raputama paar korda lõpus.
Maf anduri tegin puhtaks enne prooviringe, siis nyyd võtab madalamalt jõu järgi aga kui üle 1 bari läheb siis hakkab lainetama voi viskab 1,4 ja hakkab lainetades langema röhk.


RP38 - 08.02.16 14:25

Tsitaat:
Algselt postitas: sick
Tere!
2000 a. A4 avant 1.8t automaat, kahtlustan mõra plokis.
Oskab keegi soovitada kohta kus oleks mõistlik lasta kogu auto üle kontrollida ning ühe korraga kõik vajalik ka vahetada/remontida. Õli kipub kaduma, sõidetud ca. 500km, aga tosool puhas. Mingit suuremat leket ei leidnud kapotialt, aga ma suhteliselt võhik ka.

Tänud!



Terv.

500km kohta palju õli kulus?
Kõrvitsaga mootorid mingil määral peavadki õli võtma.


siimuu - 26.02.16 14:15

Tsitaat:
Algselt postitas: RP38
Tsitaat:
Algselt postitas: sick
Tere!
2000 a. A4 avant 1.8t automaat, kahtlustan mõra plokis.
Oskab keegi soovitada kohta kus oleks mõistlik lasta kogu auto üle kontrollida ning ühe korraga kõik vajalik ka vahetada/remontida. Õli kipub kaduma, sõidetud ca. 500km, aga tosool puhas. Mingit suuremat leket ei leidnud kapotialt, aga ma suhteliselt võhik ka.

Tänud!



Terv.

500km kohta palju õli kulus?
Kõrvitsaga mootorid mingil määral peavadki õli võtma.


Millest selline järeldus? Omadest kogemustest võin öelda, et mul ei ole mitte ükski 1.8T võtnud välba peale grammigi õli. Õlivahetusvälp ca 7k-8k km.


tsonnyboy - 18.05.16 20:57

Tsitaat:
Algselt postitas: tsonnyboy
Tere. A4 b5 1.8T chip peal röhk läheb 1,4 bar ja 1,8 vabalthingava plokikaas on peal

Siuke jama siis,et kui kiirendada siis rõhukellal hakkab seier lainetama ja auto kogub ka kiirust sedasi lainetega. Vahepeal töötab jälle ilusti aga harva
Varem oli kõik ok, ykspäev lihtsalt hakkas trikitama.
Olen proovinud rõhuteste teha. Kaks väiksemat leket eemaldatud kuid ikka lainetab enamusaeg.
N75-lt pistik tagant ära,siis sõitis stock seades.
Ennem käisin proovimas ja lasin kõik käigud kuskil 5k pöördeni. Kõik töötas ilusti ja siis kolmandal katsel hakkas ikka lainetama ja neljanda ja viienda käiguga hakkas raputama paar korda lõpus.
Maf anduri tegin puhtaks enne prooviringe, siis nyyd võtab madalamalt jõu järgi aga kui üle 1 bari läheb siis hakkab lainetama voi viskab 1,4 ja hakkab lainetades langema röhk.



Up


e440378 - 01.06.16 12:51

Mul ka 1.8t AEB chipiga ning lainetab sama moodi vähesel määral rõhk põhjagaasiga. Lainetamine on hästi kerge (+-0.1bar) ning esineb üldjuhl sooja mootoriga..ei häiri mind.

Mul lisaks esineb vahele jätmist sooja mootoriga kui lükkan põhjagaasi (auto raputab ja pidurdab märgatavalt, eeldan et põlemise protsessis ming probleem...). Kui võtan jala maha ning panen 90% gaasi siis ok jälle. Vahel ok, vahel mitte, pole aimugi milles probleem...küünlad vahetatud, rõhulekkeid pole


KristoK - 24.10.19 12:59

Oskab keegi öelda millest alustada kui 1.8 mootori (kood AWT) turbo rõhk hakkab tekkima alles 2600-2800rpm pealt? 3000 pöörde pealt puhub ilusti ja jõuab minna lõpuni väga hästi. Graafiku järgi peaks antud mootoril olema korralik väändemoment juba 1800-2000rpm juures mis võiks tähendada, et turbol on selleks ajaks juba rõhk üles löödud.
Heitgaasid on korras, mootor ei suitse, vahele ei jäta.


laurz - 24.10.19 13:29

Alusta nt sellest et mine tee paar tömmet kuskil dünos.Ja vördle enda graafikut sellega,mis netist leidsid. Kui sa tahad,et see olematu kubatuuriga putukas juba 1800 pöördega väänaks.....no ma ei tea:D


Rom - 24.10.19 14:05

Olen omanud 1,8T ja olen enne ja pärast veel mitmega sõitnud, ei ole seal mingit erilist tõmmet madalatel pööretel, jäi mulje et rohkem pöörete mootor, turbo tahab ka pöördesse ajamist, aga see ei tähenda, et sinu omal midagi viga ei või olla :)


KristoK - 15.11.19 22:51

Minu auto teema sai lahendatud: vanal turbol oli pikilõtk 3mm. Uue turboga on tuntav rõhu tõus juba 2000 pöördelt seega kindlasti ei ole need mootorid korras, mida peab 3000+ rpm peale hoidma et mingigi jõudlus tekiks.


EnricoN - 02.09.20 22:43

Tsitaat:
Algselt postitas: tsonnyboy
Tsitaat:
Algselt postitas: tsonnyboy
Tere. A4 b5 1.8T chip peal röhk läheb 1,4 bar

Siuke jama siis,et kui kiirendada siis rõhukellal hakkab seier lainetama ja auto kogub ka kiirust sedasi lainetega. Vahepeal töötab jälle ilusti aga harva
Varem oli kõik ok, ykspäev lihtsalt hakkas trikitama.
Olen proovinud rõhuteste teha. Kaks väiksemat leket eemaldatud kuid ikka lainetab enamusaeg.
N75-lt pistik tagant ära,siis sõitis stock seades.
Ennem käisin proovimas ja lasin kõik käigud kuskil 5k pöördeni. Kõik töötas ilusti ja siis kolmandal katsel hakkas ikka lainetama ja neljanda ja viienda käiguga hakkas raputama paar korda lõpus.
Maf anduri tegin puhtaks enne prooviringe, siis nyyd võtab madalamalt jõu järgi aga kui üle 1 bari läheb siis hakkab lainetama voi viskab 1,4 ja hakkab lainetades langema röhk.



Up

Täpselt sama probleem endal praegu..


spartel - 03.09.20 07:29

Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Tsitaat:
Algselt postitas: tsonnyboy
Tsitaat:
Algselt postitas: tsonnyboy
Tere. A4 b5 1.8T chip peal röhk läheb 1,4 bar

Siuke jama siis,et kui kiirendada siis rõhukellal hakkab seier lainetama ja auto kogub ka kiirust sedasi lainetega. Vahepeal töötab jälle ilusti aga harva
Varem oli kõik ok, ykspäev lihtsalt hakkas trikitama.
Olen proovinud rõhuteste teha. Kaks väiksemat leket eemaldatud kuid ikka lainetab enamusaeg.
N75-lt pistik tagant ära,siis sõitis stock seades.
Ennem käisin proovimas ja lasin kõik käigud kuskil 5k pöördeni. Kõik töötas ilusti ja siis kolmandal katsel hakkas ikka lainetama ja neljanda ja viienda käiguga hakkas raputama paar korda lõpus.
Maf anduri tegin puhtaks enne prooviringe, siis nyyd võtab madalamalt jõu järgi aga kui üle 1 bari läheb siis hakkab lainetama voi viskab 1,4 ja hakkab lainetades langema röhk.



Up

Täpselt sama probleem endal praegu..


Jah tegelikult ka minu auto teeb sama pulli. Chip ja K04 siis. Lisaks mingitest teatud asenditest, näiteks kolmandaga põhja lüües ja kui kõva load taga siis virutab boosti üldse kuskile pea 2 Bar-ini ja siis vist cut-ib ära. Cutimises päris kindel pole kuna olen alati ennatlikult hirmuga maha ära lasknud. Ise olen harjunud ja oskan seda vältida juba aga segab sellegipoolest sest dragil võistlustuhinas tahaks ikkagi vähe julgemalt pressida ja kiirelt käike vahetada. Pakutud on, et pane manual boost controller vahele aga see tundub mulle kui sümptomite ravimine ja tegelikult tahaks pigem selest põhjustajast lahti saada.