Foorumi logo

a6c7 Bitdi 2500-3000rpm vibratsioon
kalexxx - 21.12.20 17:56

Tere.
Nissugune mure. Kui auto on kulm koik on tiptop. Kiirendus hea, kaivitab ja soidab ilusti, suitsu pole , vibratsiooni vabakaigul pole n.e.... Kui soidan 20-30 min ja rohkem... annan palju gaasi ja poored on 2500rpm+ auto ei kiirenda nagu peab, paris tugev vibratsioon, poored kasvavad aeglaselt. See juhtub ainult 2500-3000...3000rpm ka koik jalle tiptop. Aga ei ole tahtis mis kiirus ja mis kaik. Vead pole. Tegin diagnostikat mitu korda.. parametrid normis, vead ei ole. Uks diagnost utles et ohukoguse andur voib vahetada, teine et probleem kaigukastiga. Praegu ootan aega Flameko. Akki keegi saab soovitada midagi, voi oli midagi sarnast


kalexxx - 28.12.20 09:30

Tsitaat:
Flameko utles,et kolmas silindri pihusti ei toota korrektselt..... siis pihusti... jalle.... 3 aastat kasutusel- kolm pihusti.... veel 3 to go :)


Flameko ütles, et kolmanda silindri pihusti ei tööta korrektselt. 3 aasta jooksul kolmas pihusti, veel 3 to go :)



Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


prj - 28.12.20 11:07

Neid ei vahetata üldiselt ühekaupa.


Amadeus - 28.12.20 11:07

Üks ütleb, et õhukoguse andur. Teine ütleb, et käigukast. Kolmas ütleb, et pihusti. Õnneks on autol omanik, kes kõik need ütlused kinni maksab.
Kuidagi palju ja tihti läheb sul neid pihusteid. Palju auto sõitnud on?


kalexxx - 28.12.20 12:41

Tsitaat:
praegu 230kkm.... kolm aastat tagasi vahetasin esimene... aasta parast teine...


Praegu 230kkm, kolm aastat tagasi vahetasin esimese ja aasta pärast teise.

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


kalexxx - 28.12.20 12:45

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Neid ei vahetata üldiselt ühekaupa.


Tsitaat:
votsin koik, pandi stendile... oeldi et uks suri, ulejaanud on nagu uued

Lasin kõik stendida ja öeldi, et üks on vigane, ülejäänud on nagu uued.


Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Hutman - 04.01.21 10:02

Hei,

Minul on vastupidiselt 1300-1500 RPM peal selline häiriv vibratsioon. Vahetati üks pihusti ära, mille näinud olid paigast, minu arvates peale seda on see vibratsioon tekkinud vaikselt kiirendades.

Stendile pean ka enda pihustid viima, siis saab teada mis ja kuidas.


kalexxx - 07.01.21 07:59

Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse peatamine!"


Hutman - 13.01.21 17:43

Mina lasin stendida, kõik pihustid on korras.

Tuleb edasi otsida, milles probleem on....


audi_a4_v6 - 14.01.21 10:20

Tsitaat:
Algselt postitas: Hutman
Mina lasin stendida, kõik pihustid on korras.

Tuleb edasi otsida, milles probleem on....

Hoian teemal pilku peal, enda autol sama probleem, tõsi q7 ja 180kw 3,0tdi, aga neil vist mingis osas ikka toorik/loogika sama biT-ga (?). Samamoodi pihustite näidud korras, vigu ei näita ja viga otsida väga keeruline, probleemiga on põgusalt tegelenud nii esindus kui ka MT Autohooldus, nad ei osanud kuskilt otsast peale hakata. Lihtsalt mootoripatjade viga ilmselt ei ole, sest mootori häält on ka kuulda tugevamalt mingites pöörete vahemikes. Sõidan palju ja loodan, et viga süveneb võimalikult kiiresti. Läbisõit 110tuh km, võiks nagu veel kesta ju tehnika....


Hutman - 14.01.21 11:25

Juhuslikult leidsin täna saatusekaaslase.

Väljamaal, SQ5-l täpselt samad sümptomid, mis minul, madalal pöördel värin, üle ca 1700 on korras. Ühes kolvis olevat auk sees ning auto hetkel mootorita, st eemaldatud.

Vahetati alguses 3 pihustit ära, peale mida selline viga talle tekkis.

ZF 8HP kast olevat ikkagi piisavalt tugev ning vähe tõenäoline, et kast on probleemiks. Võib-olla võib olla ka EGR/DPF põhjustaks, aga keegi ei taha ennustada kuulilt, mis on ka mõistlik.

Olen hetkel lihtsalt sõnatu ning ei oska öeldagi midagi enamat.


Jann - 14.01.21 11:37

Mina alustaks sellises teadmatus olukorras trosselist kuni sisselaskeni maharookimisest ja puhtaks tegemisest. Eriti keskenduks cent. swirl flap-ile, mis õhku jaotab vastavalt pööretele. Arvatavasti on need väga tahmased. Halba ei tee see kindlasti ja kulu on ainult töö ja tihendid. Kui kolvis on auk, oleks tühikäigu korrektsioon ikka puhta halb.


madmike94 - 15.01.21 06:05

Olid samad sümptomid ka minu BiTDI-l, samuti pihustite vahetus aitas. Algul, ilma mingi hoiatuseta, hakkas üks hommik väristama ka tühikäigul, ja siis jäi üks pihusti avatud olekusse, ehk siis silinder jooksis kütet täis. Õnneks hüdrolukku ei tekkind. Algul vahetati 2tk ära, et auto liikuma saada, siis tekkis peale 50km see sama madalatel pööretel kiirendamise värin, uuesti töökotta, ja juba läks järgmine vahetusse. Kõik siis ühe poole omad. Nüüd kohe kohe saab ka viimased 3tk ära teha. Pärnu Auto Kirurgia Kliinik teadis öelda, et läbisõidul 230-250tuhat on levinud pihustite rikked. Mis põhjusel, seda ei osatud öelda. Konsulteeriti ka Saksmaaga ja täiesti levinud probleem nendel isenditel, seega ei tasu kohe tüüpveaks lugeda. See kolvis auk teema, kas siis ei peaks koguaeg mingi ebakõla olema? Muidugi hea, kui viga üles leitud, ja saab taas ühe meeldivalt võimsa auto uuesti liiklusesse peagi.


Hutman - 15.01.21 10:00

Mina SQ5 kohta jään vastuse võlgu.

Minu enda omalt võeti pihustid maha, olid 24h stendis ja tulid tagasi, kui väga heas korras pihustid.

4tk on tehase originaalid ja 2tk vahetatud.

Pean edasi uurima, mis teda vaevab.


Amadeus - 15.01.21 20:45

Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Hoian teemal pilku peal, enda autol sama probleem, tõsi q7 ja 180kw 3,0tdi, aga neil vist mingis osas ikka toorik/loogika sama biT-ga (?).


Erinevusi on BiTdi-ga tegelikult palju: Nt erinevad (i-midi) pihustid. Teistsugune ülelaadimine ja väljalase. Erinev surveaste ja kolvikuju. Erinevad plokikaaned (kahekambriline jahutus), erinev veepump jne. Isegi tahmafiltri põletusel täiendavad pritsetsüklid on erinevad.

Kas esindus ja MT Autohooldus tundsid ka ise seda probleemi? Kas vibratsioon 1300-1500 pööretel on tunda kogu aeg - sõites väike koormus, sõites suurem koormus, tühikäigul?


Hutman - 17.01.21 14:48

Minul vibratsioon, kui selline on siis, kui maanteel on ca 60-70km/h vahel ja siis vaikselt kiirendada selle RPM vahemikus.


audi_a4_v6 - 18.01.21 11:37

Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Hoian teemal pilku peal, enda autol sama probleem, tõsi q7 ja 180kw 3,0tdi, aga neil vist mingis osas ikka toorik/loogika sama biT-ga (?).


Erinevusi on BiTdi-ga tegelikult palju: Nt erinevad (i-midi) pihustid. Teistsugune ülelaadimine ja väljalase. Erinev surveaste ja kolvikuju. Erinevad plokikaaned (kahekambriline jahutus), erinev veepump jne. Isegi tahmafiltri põletusel täiendavad pritsetsüklid on erinevad.

Kas esindus ja MT Autohooldus tundsid ka ise seda probleemi? Kas vibratsioon 1300-1500 pööretel on tunda kogu aeg - sõites väike koormus, sõites suurem koormus, tühikäigul?

Selge, siis ikka suht erinevad mootorid.
Esindus ja MT Autohooldus tundsid probleemi. 1300-1500 on vibratsiooni tunda ja tugevnenud mootorihäält kuulda väikese koormusega ja iga käiguga, suurema koormusega vahetab käigu ära ja siis pöörded kõrgemal ja häält ei ole, kohapeal pöördeid tõstes pigem ei saa aru, päris puhas minu arust ei ole, aga nii konkreetne ka mitte. Väikese koormusega sõites samuti miskit ei ole (alla mäge või pigem tasane tee).


Hutman - 25.01.21 18:42

Käisin Tartu klaasmajas.

Tehti diagnostikat ning soovitati pihusti ringi tõsta, et näha, kas liigub viga viiendalt mujale.

Pihustid käisid stendis, olevat korras olnud aga viiendal silindril olevat 3 ühikut üle, 1 on lubatud.

Kompressioon mõõdeti mootoris ka ära, see oli hea.

Tundub, et pihustite stendimime on mõttetu raha raiskamine, kui stend ütleb, et korras aga diagnostika autol muud....


Jann - 27.01.21 04:51

Tsitaat:
Algselt postitas: Hutman
Käisin Tartu klaasmajas.

Tehti diagnostikat ning soovitati pihusti ringi tõsta, et näha, kas liigub viga viiendalt mujale.

Pihustid käisid stendis, olevat korras olnud aga viiendal silindril olevat 3 ühikut üle, 1 on lubatud.

Kompressioon mõõdeti mootoris ka ära, see oli hea.

Tundub, et pihustite stendimime on mõttetu raha raiskamine, kui stend ütleb, et korras aga diagnostika autol muud....


Ei saanud aru, kas uuesti stenditi pihusteid? Ja mis viga see ümber tõstmisel kolima peaks? Või tuvastati arvutiga viienda juures halb näit? Ega keegi äkki peale ühe vahetust kõiki nulli ei kodeerinud, nagu tihti näha on. Kas peale stendi läksid ikka omadele kohtadele kõik? Lihtsalt ringi tõsta ei pruugi üldse hästi mõjuda, et mingit selgust saada..


Hutman - 27.01.21 08:56

Sorri, kirjutasin vist tõesti pisut segaselt.

Pihustid eemaldati sõidukilt, viidi stendi. Olid seal ööpäeva, tagasi sain väidetavalt heas korras pihustid, st seda, et stendimisel vigu ei olnud. Paigaldati tagasi õigesti autole, vibratsioon ikka alles.

Läksin lõpuks Audi esindusse tarkvara uuendusele (diesel scandal), et pidi selliseid anomaaliaid parandama. Ei aidanud, kuid tehnik vaatas sõiduaeg, et viienda silindri näit on halb, kui vibratsioon tekib. Esindus ütles, et stendimine ei pruugigi näidata kõike, sest auto peal toimivad asjad teisiti ning on koormuse all.

Broneerisin diagnostiks aja, läksin paar päeva hiljem. Mõõdeti kõigis silindrites kompressioon ära, sellega kõik korras.

Sõiduaeg, sooja mootoriga oli üle kolme ühiku viienda pihusti näit. Soovitus oli, et tõsta 5 ja 6 ringi, et näha, kas viga liigub kuuendale pihustiga, selleks aga taheti uut aega. Nüüd autoga tehtud diagnostikat rohkem, tellitud hetkel uus pihusti nr.5. Arvatakse aga nüüd, et ka kuues pihusti, mis alles sai vahetatud on ka vigane.


Amadeus - 27.01.21 17:42

Tsitaat:
Algselt postitas: Hutman
Sorri, kirjutasin vist tõesti pisut segaselt.

Pihustid eemaldati sõidukilt, viidi stendi. Olid seal ööpäeva, tagasi sain väidetavalt heas korras pihustid, st seda, et stendimisel vigu ei olnud. Paigaldati tagasi õigesti autole, vibratsioon ikka alles.

Läksin lõpuks Audi esindusse tarkvara uuendusele (diesel scandal), et pidi selliseid anomaaliaid parandama. Ei aidanud, kuid tehnik vaatas sõiduaeg, et viienda silindri näit on halb, kui vibratsioon tekib. Esindus ütles, et stendimine ei pruugigi näidata kõike, sest auto peal toimivad asjad teisiti ning on koormuse all.

Broneerisin diagnostiks aja, läksin paar päeva hiljem. Mõõdeti kõigis silindrites kompressioon ära, sellega kõik korras.

Sõiduaeg, sooja mootoriga oli üle kolme ühiku viienda pihusti näit. Soovitus oli, et tõsta 5 ja 6 ringi, et näha, kas viga liigub kuuendale pihustiga, selleks aga taheti uut aega. Nüüd autoga tehtud diagnostikat rohkem, tellitud hetkel uus pihusti nr.5. Arvatakse aga nüüd, et ka kuues pihusti, mis alles sai vahetatud on ka vigane.


Kas stendi teostanud isik tellijale pihustite protokollid või aruanded väljastas, või hoidis pihusteid öösel külmiku peal ja puhus hommikul suuga läbi? Kas stendi teinud juriidiline keha muidu avalikult nimetamist kannatab? Kuidas sa tead, et need paigaldati autole õigesti?

Kas see esimene kord vahetatud kuues pihusti oli uus, või kellegi vana-uus. Loost kumab läbi, et see esimene vahetatud kuues pihusti sai samuti pooletoobine, mida nüüd uuesti vaja vahetada on.
Mis põhjusel see esimese vahetus tehti? Kas oli mingi probleem, või keegi uuris lihtsalt mingeid näite? Saan aru, et vibratsioon tekkis peale selle kuuenda pihusti asendust.
Palju auto muidu sõitnud on?
Näitude alusel "esimene remont" oleks võinud olla pool potti korralikku diislilisandit. Paak tühjaks sõita ja suur osa muresid laheneb sellega.

Kui kompressioon on korras, siis võid lasta klaasmajal kõik kuus uut pihustit peale visata ja saad järgmised 300t rahulikult sõitu nautida.

Üldiselt tuleks hoolega valida, millisest söökla uksest selline auto sisse veeretada ja kellele remonditegevus usaldada.


Hutman - 28.01.21 09:53

Kuues pihusti sai vahetatud, sest hakkas tegema häält ning oli üle 3mg näit.

Eeldatavasti üks taastatud pihusti ei tahtnud hästi mängida teiste vahetamata pihustitega, seda on nüüd näha ka sellest uuest taastatud viiendast pihustist, et viib tehase OEM pihustid rivist välja. Lasin veel 4tk tellida, et oleks kõik vahetatud.

Autol LS 249 600KM, loodetavasti õige LS, Audi esinduse järgi võiks olla ja ka arvuti ei näidanud kerimise jälgi.

Siin peaks ikkagi vaid ennast süüdistama, lootes sellele, et OEM pihustid veel korras on ning võiks sõita, oleks kohe pidanud kõik vahetama sellise LS juures.

PS: Karla lisandi oli esimene asi, mida tegin ning tundus, et see tegi asja vaid hullemaks.
PPS: Olles Googeldanud, olen leidnud ühe sarnase juhtumi BiTDiga, kus vahetati ka alguses üks ära, oli pisut korras nagu minul ja hakkas paar päeva hiljem värisema. Lahenes sellega, et vahetati kõik pihustid ära.


andrec - 31.01.21 14:12

Just sõitis mu juurest 245 000km sõitnud auto minema. Seal läksid kõik 6 pihustit vahetusse, kuna kõrgsurvepump tootis metallipuru süsteemi. Vahetusse läks ka pump.

Tegin ka video antud tööst


Hutman - 02.02.21 17:43

Minul lahenes asi sellega, et sai kõik uued pihustid pandud.

Moraal siit see, et pihusti stend ei näita reaalset töökorras olekut, kui väärtused minimaalselt ulatuvad, pühitakse käed puhtaks.


audi_a4_v6 - 03.02.21 10:30

Tsitaat:
Algselt postitas: Hutman
Minul lahenes asi sellega, et sai kõik uued pihustid pandud.

Moraal siit see, et pihusti stend ei näita reaalset töökorras olekut, kui väärtused minimaalselt ulatuvad, pühitakse käed puhtaks.


Hea kuulda, et korda sai!
Huvitav, kas pean ka ise mingi konkreetse jutuga minema sinna esindusse või eeldan, et nad vaatasid minu autot testides kolmel korral ka sõites arvutiga pihustite näidud üle. Samas arvan, et ma ei pea midagi hakkama neile soovitama, ei usu, et see neile ka meeldiks. Kui päris aus olla, siis kui ikka kolmel korral ei saadud miskit tehtud selle vibratsiooniga (õhu tegid korda, kiitus neile), siis mul ei ole vist mõtet oma aega sellele rohkem raisata, läheb, siis läheb, loodan, et läheb miskit pigem varem kui hiljem, jääb rohkem närve alles.
Tavaliselt siin ikka soovitatakse, et enne ostu auto üle kontrollida, osta võimalikult korralik ja korraliku ajalooga masin ning remontida kompetentsetes kohtades. Nüüd aga on seis selline, et sai valitud omast arust kõige korralikum, korralikust kohast ja korraliku ajalooga, väikese läbisõidu ja suht vanakooli tehnikaga eksemplar, aga nüüd 50tuh km hiljem ikka peab mingit jama kannatama, sest ei suudeta remontida.


Jann - 03.02.21 11:37

Ei tasu meelt heita, tänapäevane tehnika ongi selline mugav ja moodne ning keeruline, aga seeeest kapriisne. Ja võite uskuda, et hullemaks läheb. Meil siin ühel klubilisel seisab aasta vana uuena 50K eest ostetud Tiguan juba kolm nädalat esinduse õuel lumehanges. Ja vist jääbki sinna, kuna keegi ei oska midagi teha :D


audi_a4_v6 - 03.02.21 14:02

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ei tasu meelt heita, tänapäevane tehnika ongi selline mugav ja moodne ning keeruline, aga seeeest kapriisne. Ja võite uskuda, et hullemaks läheb. Meil siin ühel klubilisel seisab aasta vana uuena 50K eest ostetud Tiguan juba kolm nädalat esinduse õuel lumehanges. Ja vist jääbki sinna, kuna keegi ei oska midagi teha :D

Tehas vahetab Tiguanil lõpuks kogu sõlme(-d) välja lihtsalt, küllap liikuma saavad, aga pettumus kindlasti suur, kui sisuliselt uut asja niimoodi ootama pead. Minul ses mõttes hullu pole, vähesed peale minu saavad aru, et miskit viga, aga ma sõidan nii palju ja häirib.


mkb - 04.02.21 06:50

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Meil siin ühel klubilisel seisab aasta vana uuena 50K eest ostetud Tiguan juba kolm nädalat esinduse õuel lumehanges. Ja vist jääbki sinna, kuna keegi ei oska midagi teha :D

Kas talle mitte ei öeldud, et sõidab liiga kehvadel teedel ning osad hädad ongi normaalne ja nii peabki olema? :D


TomTross - 09.03.21 10:56

Kas kõigil on olnud see vibratsioon mingite pöörete juure koguaeg? Või siis vahest puterdab ja siis jälle mingi aja sõidab ilusti ilma igasuguste probleemideta?
Mina sain endale samasuguse anomaalia autoga lisavarustusena kaasa. Olen autoga sõitnud natuke üle kuu ja selle aja jooksul on ta puterdanud ja autot väristanud umbes 7-8 korda. Sümptomid samad mis teistelgi, sooja mootoriga 1000+ pöörete juures hetke puterdab ja väristab ning peale seda jälle kõik ok ja sõidab ilusti edasi.
Käisin ka selle probleemiga esinduses kus tehti tarkvara uuendused ning käidi ka sõitmas ja tuvastati, et esimese silindri pihusti peksab plussi. Peale seda käisin Kattel-Diiselis pihustite stendis kus olid kõikide pihustite näidud ok ka neil näitas et esimene silinder on 0,7 plussis. Peale pihustite kontrolli oli kolm nädalat kõik ok ja mitte ühtegi probleemi kuni hakkas sama jama jälle pihta.


prj - 09.03.21 11:08

Stend ei kontrolli tööd töötemperatuuril. Vaid testvedelikuga ja üsna külmalt.
Kui pihusti on kaane küljes kinni on ta kinnitatud teistsuguse jõuga ning ka soojuspaisumine ja temperatuur hoopis teine.

Kui hakkab ikkagi konkreetselt kakkuma, nagu jätaks vahele, siis diislil on 99% juhtudest olnud probleem pihustites.
Üldiselt 200000-250000 ongi nende tööiga ja peale seda tuleb ära vahetada, et tagada nii heitgaasinorm kui ka muretu töö.

Tuimalt edasi sõites tekivad probleemid alates DPF-i ja EGR-i ummistumisest ning kuni kolvi sulamiseni välja.


Hutman - 11.03.21 12:50

Minul käisid ka kõik pihustid stendis - vastuseks kõik OK.

Viga oli aga olemas ning lõpuks käisin klaasmajas diagnostikas, seal tuvastati ühe pihusti viga.
Lõpuks vahetati 5 pihustit ära, sest see üks vigane pihusti, mis vahetati viisid rivist välja teised kolm pihustit.

Auto LS oli selleks hetkeks 249 000 ning ühe pihusti olin lasknud juba vahetada kohe peale ostu. Sel hetkel öeldi, et kaks tükki varem vahetatud, neli originaalid.

Pihusti stend ei pruugi alati olla 100% tõsi, mistõttu tuleb käia diagnostikas.


TomTross - 11.03.21 13:38

Kas sul oli probleem koguaeg või käis see hooti? Minul on see vahepeal hetkeks ja siis kõik taas ok. Esinduse diagnostika ega ka Kattel-Diiselis tehtud pihustistend ei tuvastanud ühtegi viga.


prj - 12.03.21 09:09

Tsitaat:
Algselt postitas: Hutman
sest see üks vigane pihusti, mis vahetati viisid rivist välja teised kolm pihustit.

Nii see päriselt tegelikult ei käi.
Lihtsalt adaptsioon oli erinev. Midagi hullemaks sul ühe pihusti vahetusest ei olnud, aga kui võtta see üks pihusti referentsiks, siis ülejäänud on tuksis selle põhjal.
Oleks võinud kõik 6 juba vahetada, varem või hiljem tuleb sul selle 1 allesjäänuga probleem.