Foorumi logo

Roolilatist/Rooliotstest rehvi söömine?
mernis - 09.10.20 15:31

Tere, lasin auto(Audi A6 C6 QUATTRO) üle vaadata töökojas ja leiti ,et roolilatt läbi ja 1 välimine rooliots. Probleemiks on keerates vibra ja katkumine ning sööb esimesi rehve nii ,et tükid väljas. Kas nendest asjadest on võimalik selline probleem?


KsenoonE - 09.10.20 18:58

Kindlasti võib nendest rehve süüa, pika peale ääred maha.
Aga katkuma ei tohiks panna.


teet82 - 10.10.20 05:32

Kahtluste korral on mõistlik teha sillastend, enne seda on vaja vigased asjad vahetada. Põhimõtteliselt peavad mõlemad rattad kurvis oma raadiust pidi keerama ja kui midagi on väga paigast, siis võib hakata "lohistama" ühte ratast.


Jann - 10.10.20 07:31

Hakkabki, kui asjad väga paigast. Olen kohanud autot, mis isegi otse sõites siledal teel esirehve vilistas, omanik oli ise "midagi teinud" :D See, et rooliotsad ülevalt alla surutakse, on lausa legendiks saanud.
Roolilatt läbi on pigem loetav " et arve ilusam oleks" Mis seal läbi on?


mernis - 10.10.20 15:05

Täpselt ei tea mis seal läbi on aga öeldi, et alustaks sellest :D, teeb häält keerates ja rool raskem. Põhimõtteliselt praegu võib ainult rooliotsad ja rehvid ära vahetada ja ss sillastendi minna, et roolilatil sellel probleemil olulist rolli pole?


Jann - 10.10.20 17:12

Esiteks anuma põhjas sõel puhtaks, uus õige õli sisse ja vaatad, mis toimub. Kui keerates teeb häält ja raske, on pigem võimendi pumba probleem. Sellest autost peaks iga vähegi asjalikum töökoda juba üle olema. Väga raske on rohkem nõu anda eemalt.


mernis - 12.10.20 19:07

Selge aitäh vaatan mis saab


mernis - 04.11.20 18:43

Käis siis remondis. Pandi uued rooliotsad ja tehti sillastend. Peale seda tundus nagu oleks korras. Siis käisin ülevaatusel. Peale masina testi sildadele on tunda jälle katkumist millegi pärast. Võis nii midagi paigast ära minna jälle?


anduke88 - 05.11.20 13:03

Kõigi minu käes olnud C6te probleemiks on olnud rehvide sisekülgede kulumine nii esi kui tagasillal. Ühesõnaga tüüpviga neil. Aga kui mõnetuhande kilomeetriga küljed ära süüakse, siis jah juppides probleem.

Kui rooliotsad said vahetatud, väga hea. Aga üks asi sillastendi kohta - kas sisestati ka õiged parameetrid? Mul Vianoris ükskordi pandi standard vedrustusega auto seaded paika, kuigi auto oli õhkvedrustusega. Ning kui timmisid õhkvedru peale ringi, siis ikka sõi rehvi. Ainult esinduses tehtud sillastend oli ainus, millega lõppes rehvi söömine.

Ühesõnaga vaata et see vastab tegelikkusele (tava vedrustus, raskete teede pakett, S-line, Õhkvedru vist oli 1BA, 1BE, 1BV, 1BR, 1BY).
Kui siin mööda pannakse, ei imesta et ikka kulub või tükid väljas peatselt.

Roolilatt arvatavasti korras. Väga harva kuuleb, et seal miskit viga. Kui undab, lekib, lõtk sees, siis teine asi et peaks vahetama. Muul juhul ei ole mõtet näppida.

Kakkumine pigem ülekande probleem. Miskit ei toimi korrektselt. Veovõllid (sisemine, välimine, võll ise) nende hammastes viga või siis juba kasti poolel.
Omal ühel masinal oli sellega mure, aga teada ei saanudki, mis seda põhjustas. Sest auto sai müüdud.

Kui keegi saab selgusele, miks C6 pöörates kakub (nii esipidi kui ka tagurpidi), siis võib julgelt teada anda.
Võibolla ostan C6-e tagasi millalgi, siis hea viga kiirelt likvideerida.
Mul ei ole enam meeles, aastaid tagasi nägin mingit youtube videot, kus mingi vend otsis viga (+vibra sõites), ja probleemiks oli käigukästi ja sisemise veovõlli vaheline ühendus. Ma ei mäleta, oli seal mingi rõngas kulunud või pesa või mingi laager vms. Ühesõnagaga mitte remonditav tükk ja millele ei ole audi varuosa.
Ma ei ole siiani seda videot üles leinud. Mingi vend igatahes möllas paremas rattakoopas.


spindle - 17.11.20 15:41

Esimene differ on kulunud, siis ka hakkab lukustama ja keerates raksutama, sirgelt köik ok.
Omal diagnoosisin niimodi, et kui kasvöi väike vedu peal, siis raksutas, kui vaba hooga keerad siis ei teinud midagi.