Foorumi logo

Mure vanakooli 2,5 103 kw diisli kärakaga.
Weiko - 28.09.20 13:30

Mure nimelt see et autol pikk käivitus nii külma kui ka sooja mootoriga. Rihmad rullid vahetatud värskelt. Ja kõik märgid topelt kontrollitud ja paigas.
Käivitus mure on siis kui temp anduril juhe küljes. Kui juhe tagant võtta siis poolepöörde pill. Andur vahetatud. Ja jube kalts on ka taga, just siis kui anduril juhe järgi. Ilma juhtmeta selline tavapärane, väike lont on aga ei midagi jubedat. Kõrgsurve pumba viga on juba pakutut aga ehk kellegil mingeid muid ideesid. Pumba kaan tundub ka veel süütu olevat, ehk kopsimis jälgi ei tuvastand. Kui tempanduri juhet järgi pole läheb tööle ilusti ja töötab normaalselt, ainuke ebanormaalsus on see et hoiab pööret peaaegu 1000 peal.


SalmA - 28.09.20 16:03

Näite ka keegi arvutiga vaadanud?
Mis on küsitav kütuse kogus ja mis on tegelik?


SalmA


Weiko - 29.09.20 13:22

Täna hommikul sai arvutiga testida. Temp on igast asendist OK. Kütuse osa väga ei vaadanud. Hetke seis see et pumba kaan on mingi kerge anomaaliaga. Sain ta soe käivitusel lõpuks normaalseks. Läheb selline ca 5-6 sekiga tööle. Külm käivitust testin õhtu poole.


EigoP - 24.10.20 15:15

Vaatasid sa ikka õigeid asju? Siin pikk teema süütest ja kütuse kogusest ( SIIN )
Suurt rolli mängib ka aku. Omal läks nagu külmalt suht normaalselt käima aga soojalt oli nagu vilets. Ostsin uue aku ja hetkel nagu paugupill.