Foorumi logo

Audi B6 A4 veoskeem
AudiAudiSSS - 14.04.20 18:17

Tere!

Küsimus selline, et auto teh passis ja arki lehel on auto veoskeemi kohapeal tühi kriips, ehk oskab keegi targem öelda, et miks pole märgitud veoskeemi (esivedu, nelikvedu vms).Kas auto võib olla ümberehitatud mingisugustel põhjustel? Hetkel esiveoline.

Tegemist siis selle autoga: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3279688

Tänan


rimees - 14.04.20 21:12

Tsitaat:
Algselt postitas: AudiAudiSSS
Tere!

Küsimus selline, et auto teh passis ja arki lehel on auto veoskeemi kohapeal tühi kriips, ehk oskab keegi targem öelda, et miks pole märgitud veoskeemi (esivedu, nelikvedu vms).Kas auto võib olla ümberehitatud mingisugustel põhjustel? Hetkel esiveoline.

Tegemist siis selle autoga: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3279688

Tänan

Noh aga kas poleks lihtsam helistada müüjale ja küsida? Küsi müüjalt vin koodi kontrolliks ja saad kõik vajalikud andmed! Kaasa-arvatud mingisugune ajalugu!


Rix - 14.04.20 21:19

Tsitaat:
Algselt postitas: AudiAudiSSS
Tere!

Küsimus selline, et auto teh passis ja arki lehel on auto veoskeemi kohapeal tühi kriips, ehk oskab keegi targem öelda, et miks pole märgitud veoskeemi (esivedu, nelikvedu vms).Kas auto võib olla ümberehitatud mingisugustel põhjustel? Hetkel esiveoline.

Tegemist siis selle autoga: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3279688

Tänan

Maanteameti kunagine saamatus kogu infot sisse kanda. Väga paljudel autodel puudub info veoskeemi ja käigukasti kohta. Küll aga on kõigil B6 kerega Quattrotel kirjas MUUD ANDMED all "Modifikatsioon QUATTRO"
Pealegi, miks peaks keegi Audi invaliidistamisega nii palju vaeva nägema, et lisaks käigukasti, kardaani, diffri, veovõllide eemaldamise veel eemaldama eest-tagant Quattro kirjad ja salongis armatuuri liistu välja vahetama... ;)

Tsitaat:
Algselt postitas: rimees
Noh aga kas poleks lihtsam helistada müüjale ja küsida? Küsi müüjalt vin koodi kontrolliks ja saad kõik vajalikud andmed! Kaasa-arvatud mingisugune ajalugu!

Milleks VINi küsida, kui auto nr on kirjas ja mnt ameti lehel saab kenasti VIN koodi ka kätte: WAUZZZ8E03A386707
Kuid kus sa selle VINi alusel kogu vajalikud andemd ja ajaloo kavatsed saada on hoopis küsimus? :D


Jann - 15.04.20 07:37

Tsitaat:
Algselt postitas: AudiAudiSSS
Tere!

Küsimus selline, et auto teh passis ja arki lehel on auto veoskeemi kohapeal tühi kriips, ehk oskab keegi targem öelda, et miks pole märgitud veoskeemi (esivedu, nelikvedu vms).Kas auto võib olla ümberehitatud mingisugustel põhjustel? Hetkel esiveoline.

Tegemist siis selle autoga: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3279688

Tänan


Küll see veoskeem suurelt ja rasvaselt kirjas oleks, kui vääriks märkimist e.s. oleks Q. 2007a. Eestisse toodud Itaaliast (loe Leedu). Mis temaga seal tehti, polegi enam oluline, siiani pole pooleks murdunud. Ülevaatusel on saadud korduv, korda ei viitsita teha, arvatavasti heitgaaside pärast, mis võib kalliks minna - või siis mitte. Sõltub. Omanikke ka mitmeid olnud aastal 2019 miskipärast.


mkb - 15.04.20 14:55

Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
/---/ja salongis armatuuri liistu välja vahetama... ;)


Veoskeemi see ei muuda, aga on viitsitud vahetada.
https://www.auto24.ee/3197126

Tagurpidi on ka sõitnud.


Lauri0112 - 15.04.20 15:17

Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
/---/ja salongis armatuuri liistu välja vahetama... ;)


Veoskeemi see ei muuda, aga on viitsitud vahetada.
https://www.auto24.ee/3197126

Tagurpidi on ka sõitnud.


Tagurpidi on lahedam!

https://www.upload.ee/image/11486124/11.jpg


AudiAudiSSS - 15.04.20 16:20

Tere!

Ma olen tegelikult antud auto omanik.Liistud vahetasin ära, kuna tagumises osas ja käigukangi osa oli nagunii hall.Miks uurisin veoskeemi kohta - lihtsalt puhtast huvist.Pole kunagi varem näinud, et vedavat silda pole teh passi märgitud.Läbisõidu kirjutasin selle, mis parasjagu enamvähem meeles oli, ma usun et nii vanal ja sellise läbisõiduga autol ei muuda see 1000 või 4000km suurt mitte midagi.Ise vaataks pigem teh olukorda kui odomeetri näidikut 17a vanal autol.Ülevaatust pole teinud, kuna auto seisab garaazis ja ise sõidan teise autoga, töö tõttu pole olnud aega autoga tegeleda.Vot! Mina sain enda küsimusele enamvähem adekvaatse vastuse, tänud Rix!


rimees - 18.04.20 00:13

Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Tsitaat:
Algselt postitas: AudiAudiSSS
Tere!

Küsimus selline, et auto teh passis ja arki lehel on auto veoskeemi kohapeal tühi kriips, ehk oskab keegi targem öelda, et miks pole märgitud veoskeemi (esivedu, nelikvedu vms).Kas auto võib olla ümberehitatud mingisugustel põhjustel? Hetkel esiveoline.

Tegemist siis selle autoga: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3279688

Tänan

Maanteameti kunagine saamatus kogu infot sisse kanda. Väga paljudel autodel puudub info veoskeemi ja käigukasti kohta. Küll aga on kõigil B6 kerega Quattrotel kirjas MUUD ANDMED all "Modifikatsioon QUATTRO"
Pealegi, miks peaks keegi Audi invaliidistamisega nii palju vaeva nägema, et lisaks käigukasti, kardaani, diffri, veovõllide eemaldamise veel eemaldama eest-tagant Quattro kirjad ja salongis armatuuri liistu välja vahetama... ;)

Tsitaat:
Algselt postitas: rimees
Noh aga kas poleks lihtsam helistada müüjale ja küsida? Küsi müüjalt vin koodi kontrolliks ja saad kõik vajalikud andmed! Kaasa-arvatud mingisugune ajalugu!

Milleks VINi küsida, kui auto nr on kirjas ja mnt ameti lehel saab kenasti VIN koodi ka kätte: WAUZZZ8E03A386707
Kuid kus sa selle VINi alusel kogu vajalikud andemd ja ajaloo kavatsed saada on hoopis küsimus? :D
Noh,pidasin silmas auto dna näiteks!


Amadeus - 18.04.20 10:28

Tsitaat:
Algselt postitas: AudiAudiSSS
Miks uurisin veoskeemi kohta - lihtsalt puhtast huvist.

VIN koodi alusel saad klaasmajast teada, millise veoskeemiga masin tehasest välja veeres. Ma ise ei tahaks ka uskuda, et terve mõistusega inimorganism vabatahtlikult neliveolisest esiveolise ehitab.


Kiil - 18.04.20 10:54

Kas tagaistme all kleepekat pole siis? Või varuratta juures.


https://www.audienthusiasts.com/images/DSC_0004.JPG


mkb - 18.04.20 12:49

Tsitaat:
Algselt postitas: Rix
Maanteameti kunagine saamatus kogu infot sisse kanda. Väga paljudel autodel puudub info veoskeemi ja käigukasti kohta.


Kogu häda algas Rix poolt kirjeldatud põhjustel ja kombinatsioonist, et kodanik iseseisvalt alternatiivseid infoallikaid ei kasutanud (esinduse väljavõte, VIN-decoder, lisavarustuse kleebis, füüsiliselt auto alla vaatamine jne).