Auto ujub linnakiirusel liigeldes (mõlemas suunas). Sild reguleeritud ja kulunud jupid vahetatud. Rehvid balansis ja rõhk paigas. Probleem hakkas pihta eelmine aasta peale korralist hooldust. Mainiti, et kõik õhkvedrustuse andurite liigendid kinni (sai need lastud lahti võtta ja üle määrida). Kas vedurustus tuleks ehk uuesti paika reguleerida (arvutiga)? Võib probleem olla seotud rooliga ja selle tarkvaraga (mmi-st saab jäikust valida)? Tasasel teel auto liigub otse, ebatasasel sõidurida vahetades väga äkiline ja ettearvamatu käitumine.
Lai rehv otsib teed ?
Rehvi laiuses kindlasti probleem ei ole. Tehase soovitatud rehvi mõõdud (20 tolli velg). Probleem ei esinenud enne hooldust (samad rehvid ja veljed).
Asi ei olegi rehvimõõdus, vaid pigem tee pikirööbastes. Nüüd on need ju sügavamaks freesitud naeltega jälle, võrreldes eelmise aastaga.
Ei otsinud ka 275/30/R21 teed, pigem asi kuskil veermikus/vedrustuses kinni. S7 läheb sinna kuhu tahad, mitte ei otsi ise teed.
Endal oli esimene mõte autot ostes, et paneks väiksemad rattad, aga oli väga OK sõita ja mingit ujumist ega põrutamist polnud Eesti teedel 44k km.
Teemaalgatajatele küsimus, et kas kõik jupid on A-osad ja kas tööd teostati pädeva spetsialisti poolt? Ise käisin ainult Revalis, ja isegi sealt
määrati mulle üks kindel mehaanik, kes mu autoga tegeles, sest tundsin iga praagi ära
(R)S7 pole lihtne auto, ainuüksi sillaregull on ca 5 töötundi paberil.
Siis tuleb oodata kuni kõrgusandrite munakud kinni roostetavad jälle ja viga kaob..
Mainin veelkord, et probleem esines peale hooldust eelmine aasta (september ehk). Talve seades (19 tolli) esines sammuti. Tean mis tähendab rööbastes tee otsimine ja seda see ei ole. Nädal tagasi sai vigased/kulunud detailid vahetatud ja sild paika ning lootsin, et sellega asi ka laheneb (siiski mitte). Kasutaja Prj oskab ehk kommenteerida ka pisut tunnetust?
Kui 100% kindel, et probleem tekkis hoolduse käigus, siis ei ole järgnev teemaks, aga kuna teinekord selline ebamäärane asi lihtsalt TUNDUB, et tekkis
peale mingit remonti/hooldust, siis pakuks ikkagi selle variandi ka:
Kulunud rehvid (ka ühtlaselt kulunud) võivad ka tekitada sellist "tee otsimise" tunnet. Kahel A6-l vahetanud 3-4mm mustriga "premium" rehvid uute
"hiinakate" vastu ja probleem lahenenud. Mitte, et hiinakaid peaks eelistama, aga lihtsalt ka uus hiinakas parem, kui vana preemium rehv. Vähemalt
suverehvi korral küll.
Hooldus ja enamus tööd teostatud Forss-is. Liigendid võttis lahti ja määris tuttav (esinduse töölise juhendamisel). Probleem hakkas just pihta peale
hooldust Forss-is (ei süüdista kedagi). Auto tuli saksast ja oli vähemalt 6kuud seisnud platsil, ilmselt ei meeldinud autole hoolduse käigus üles
tõstmine.
Tsitaat: |
Premium rehvid ja enne hooldust olid vast 1 kuu vanad.
Tsitaat: |
Üks variant on, et hoolduse käigus pumbati rehvidesse õige rõhk sisse ja nüüd sulle tundub, et on imelik aga tegelikult sõitsid enne tühjade rehvidega ja selle pärast oli rool raskem ja auto tundus "täpsem"
Jah S7 mul esimene auto ja rehvirõhku kunagi kontrollinud pole Tavaliselt
vaatan silma järgi, et kui velg juba mõõda maad jookseb, siis lasen pisut juurde
Ei tegelt ootaks asjalikumaid kommentaare seoses vedrustuse reguleerimise vajaduse ja rooli softiga seoses. Pisut jätab mulje liiga kergest roolist
kiirendades (ka dynamic seades).
Tsitaat: |
Ma olen ise selle autoga sõitnud, see kuidas ta teel käitub ei ole normaalne.
Ning ma olen vähemalt 50-ne sellise autoga sõitnud.
Sirgelt oli peaaegu võimatu sõita, kisub ja ujub iga ebatasasuse peale. Siin ei ole selles probleem, et autoril luulud oleksid.
Siis pole muud kui uurida miks see rool ei ole stabiilsem. Ise kui autot üles tõstan hoian alati rooliluku maas, et autot maha lastes need mingit osa liigselt ei pingestaks. Võimalik, et sul roolivõimu mingi elektrooniline seade vaja resettida..
Ilmselt loll mõte aga ega rajahoidmisabi kuidagi asjasse segatud olla saa? See küll vist üldse alla 65km/h ei toimeta?
Esmalt vaataks üle, kas kõik pulgad esisillas on nagu peab. Küll ja veel nähtud, kuidas igasugu asju suudetakse valepidi paigaldada. Esmalt
rooliotsad...
C7 ei otsi laia rehviga teed kui kõik nagu peab, võrreldes C6-ga on asi ikka mäekõrguselt parem.
Kui lugupeetud foorumikasutaja ütleb, et see hakkas pärast hooldust, siis võiks ju selle checklisti üle vaadata ja mõtelda, mis liigutus seal hoolduses võis seda põhjustada.
Tavahooldus, õlid ja filtrid. Sillas ei tehtud otseselt midagi peale kontrolli. Sellepärast kahtlustangi õhkvedrustusega seonduvat.
Huvitav kuidas üldse märgati, andurite hoovad kinni, ilma lahti võtmata ei saa neid väga testida. Äkki rebis siis lahti mõne üles tõstmisel. Kui
midagi muuta seoses anduriga, siis võib jah muuta mõne nurga kõrgust ja koos sellega muutub rõhk padjas jne., aga vaevalt see nii hullusti mõjub.
Aga ma ei ole päris nõus selllega, et C7 ei otsi kunagi teed. Kui ikka on korralikud pikirööpad, siis laiema rehviga on rohkem tunda seda iga autoga,
kitsam rehv mahub ära rööpa põhja ja ei riiva nii palju servasid.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Rööbaste osas on rehvi mõõt ja rehvi külje jäikus väga olulised. Eelmine aasta panin oma C7'le veidike vale mõõduga rehvid 255/45 R19 ja otsis kohati häirivalt rööbastes teed. See aasta läksid uued orig mõõdus 255/40 R19 rehvid alla ja oluliselt mugavam on sõita.
Liigendid võeti lahti 2 nädalat hiljem (mitte Forss-is). Forss pakkus vaid uusi andureid koos liigenditega.
Tsitaat: |
Käis siis auto täna uuesti kontrollis ja proovisõidul. Kõik pidi korras olema ja miskit märgatavat viga ei ole. Ju siis mul luulud ja peab leppima sellega
Mul oli kunagi seitsmes Bemm millega oli üsna vastik sõita sest koguaeg pidi rooli keerama, et see sirgelt sõidaks. Sillas mingeid kolinaid ei olnud, töökojas lõtke ei leitud, silla regullist polnud abi. Läksin siis linna kõige rangemasse ülevaatuspunkti, nad raputasid seal stendiga ja ütlesid et mul on üks õõts läbi. Natuke küll kahtlesin selles diagnoosis aga vahetasin selle õõtsa ära ja pärast seda seisis ikka väga hästi auto tee peal.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Forssi külastan tavaliselt. Näpuga näidata pole vaja, otseselt nemad midagi valesti teinud ei ole. Eks keeruline on seletada, et ennem auto oli kõvasti täpsem ja vähem ujuvam, otseselt autol miskit viga ju ei leita. Eks kui millalgi aega saan külastan klaasmaja ka siis, ehk neil muid ideid