Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi S7 ujub teel (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 4343)
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 31.03.20 17:47 Tsiteeri
Audi S7 ujub teel



Auto ujub linnakiirusel liigeldes (mõlemas suunas). Sild reguleeritud ja kulunud jupid vahetatud. Rehvid balansis ja rõhk paigas. Probleem hakkas pihta eelmine aasta peale korralist hooldust. Mainiti, et kõik õhkvedrustuse andurite liigendid kinni (sai need lastud lahti võtta ja üle määrida). Kas vedurustus tuleks ehk uuesti paika reguleerida (arvutiga)? Võib probleem olla seotud rooliga ja selle tarkvaraga (mmi-st saab jäikust valida)? Tasasel teel auto liigub otse, ebatasasel sõidurida vahetades väga äkiline ja ettearvamatu käitumine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 31.03.20 18:00 Tsiteeri


Lai rehv otsib teed ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 31.03.20 18:15 Tsiteeri


Rehvi laiuses kindlasti probleem ei ole. Tehase soovitatud rehvi mõõdud (20 tolli velg). Probleem ei esinenud enne hooldust (samad rehvid ja veljed).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 31.03.20 18:52 Tsiteeri


Asi ei olegi rehvimõõdus, vaid pigem tee pikirööbastes. Nüüd on need ju sügavamaks freesitud naeltega jälle, võrreldes eelmise aastaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 31.03.20 19:04 Tsiteeri


Ei otsinud ka 275/30/R21 teed, pigem asi kuskil veermikus/vedrustuses kinni. S7 läheb sinna kuhu tahad, mitte ei otsi ise teed.
Endal oli esimene mõte autot ostes, et paneks väiksemad rattad, aga oli väga OK sõita ja mingit ujumist ega põrutamist polnud Eesti teedel 44k km.
Teemaalgatajatele küsimus, et kas kõik jupid on A-osad ja kas tööd teostati pädeva spetsialisti poolt? Ise käisin ainult Revalis, ja isegi sealt määrati mulle üks kindel mehaanik, kes mu autoga tegeles, sest tundsin iga praagi ära :D
(R)S7 pole lihtne auto, ainuüksi sillaregull on ca 5 töötundi paberil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 31.03.20 19:06 Tsiteeri


Siis tuleb oodata kuni kõrgusandrite munakud kinni roostetavad jälle ja viga kaob..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 31.03.20 19:12 Tsiteeri


Mainin veelkord, et probleem esines peale hooldust eelmine aasta (september ehk). Talve seades (19 tolli) esines sammuti. Tean mis tähendab rööbastes tee otsimine ja seda see ei ole. Nädal tagasi sai vigased/kulunud detailid vahetatud ja sild paika ning lootsin, et sellega asi ka laheneb (siiski mitte). Kasutaja Prj oskab ehk kommenteerida ka pisut tunnetust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 31.03.20 19:16 Tsiteeri


Kui 100% kindel, et probleem tekkis hoolduse käigus, siis ei ole järgnev teemaks, aga kuna teinekord selline ebamäärane asi lihtsalt TUNDUB, et tekkis peale mingit remonti/hooldust, siis pakuks ikkagi selle variandi ka:

Kulunud rehvid (ka ühtlaselt kulunud) võivad ka tekitada sellist "tee otsimise" tunnet. Kahel A6-l vahetanud 3-4mm mustriga "premium" rehvid uute "hiinakate" vastu ja probleem lahenenud. Mitte, et hiinakaid peaks eelistama, aga lihtsalt ka uus hiinakas parem, kui vana preemium rehv. Vähemalt suverehvi korral küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 31.03.20 19:19 Tsiteeri


Hooldus ja enamus tööd teostatud Forss-is. Liigendid võttis lahti ja määris tuttav (esinduse töölise juhendamisel). Probleem hakkas just pihta peale hooldust Forss-is (ei süüdista kedagi). Auto tuli saksast ja oli vähemalt 6kuud seisnud platsil, ilmselt ei meeldinud autole hoolduse käigus üles tõstmine.

Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Ei otsinud ka 275/30/R21 teed, pigem asi kuskil veermikus/vedrustuses kinni. S7 läheb sinna kuhu tahad, mitte ei otsi ise teed.
Endal oli esimene mõte autot ostes, et paneks väiksemad rattad, aga oli väga OK sõita ja mingit ujumist ega põrutamist polnud Eesti teedel 44k km.
Teemaalgatajatele küsimus, et kas kõik jupid on A-osad ja kas tööd teostati pädeva spetsialisti poolt? Ise käisin ainult Revalis, ja isegi sealt määrati mulle üks kindel mehaanik, kes mu autoga tegeles, sest tundsin iga praagi ära :D
(R)S7 pole lihtne auto, ainuüksi sillaregull on ca 5 töötundi.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 31.03.20 19:20 Tsiteeri


Premium rehvid ja enne hooldust olid vast 1 kuu vanad.

Tsitaat:
Algselt postitas: VIP
Kui 100% kindel, et probleem tekkis hoolduse käigus, siis ei ole järgnev teemaks, aga kuna teinekord selline ebamäärane asi lihtsalt TUNDUB, et tekkis peale mingit remonti/hooldust, siis pakuks ikkagi selle variandi ka:

Kulunud rehvid (ka ühtlaselt kulunud) võivad ka tekitada sellist "tee otsimise" tunnet. Kahel A6-l vahetanud 3-4mm mustriga "premium" rehvid uute "hiinakate" vastu ja probleem lahenenud. Mitte, et hiinakaid peaks eelistama, aga lihtsalt ka uus hiinakas parem, kui vana preemium rehv. Vähemalt suverehvi korral küll.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.20 19:33 Tsiteeri


Üks variant on, et hoolduse käigus pumbati rehvidesse õige rõhk sisse ja nüüd sulle tundub, et on imelik aga tegelikult sõitsid enne tühjade rehvidega ja selle pärast oli rool raskem ja auto tundus "täpsem"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 31.03.20 19:50 Tsiteeri


Jah S7 mul esimene auto ja rehvirõhku kunagi kontrollinud pole :) Tavaliselt vaatan silma järgi, et kui velg juba mõõda maad jookseb, siis lasen pisut juurde :)

Ei tegelt ootaks asjalikumaid kommentaare seoses vedrustuse reguleerimise vajaduse ja rooli softiga seoses. Pisut jätab mulje liiga kergest roolist kiirendades (ka dynamic seades).

Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Üks variant on, et hoolduse käigus pumbati rehvidesse õige rõhk sisse ja nüüd sulle tundub, et on imelik aga tegelikult sõitsid enne tühjade rehvidega ja selle pärast oli rool raskem ja auto tundus "täpsem"



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 31.03.20 20:32 Tsiteeri


Ma olen ise selle autoga sõitnud, see kuidas ta teel käitub ei ole normaalne.
Ning ma olen vähemalt 50-ne sellise autoga sõitnud.

Sirgelt oli peaaegu võimatu sõita, kisub ja ujub iga ebatasasuse peale. Siin ei ole selles probleem, et autoril luulud oleksid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
antsvolli
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.17
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 911T, A8 D2

postitati 31.03.20 20:47 Tsiteeri


Siis pole muud kui uurida miks see rool ei ole stabiilsem. Ise kui autot üles tõstan hoian alati rooliluku maas, et autot maha lastes need mingit osa liigselt ei pingestaks. Võimalik, et sul roolivõimu mingi elektrooniline seade vaja resettida..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 31.03.20 22:55 Tsiteeri


Ilmselt loll mõte aga ega rajahoidmisabi kuidagi asjasse segatud olla saa? See küll vist üldse alla 65km/h ei toimeta?


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 01.04.20 03:45 Tsiteeri


Esmalt vaataks üle, kas kõik pulgad esisillas on nagu peab. Küll ja veel nähtud, kuidas igasugu asju suudetakse valepidi paigaldada. Esmalt rooliotsad...
C7 ei otsi laia rehviga teed kui kõik nagu peab, võrreldes C6-ga on asi ikka mäekõrguselt parem.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.20 05:25 Tsiteeri


Kui lugupeetud foorumikasutaja ütleb, et see hakkas pärast hooldust, siis võiks ju selle checklisti üle vaadata ja mõtelda, mis liigutus seal hoolduses võis seda põhjustada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 01.04.20 08:53 Tsiteeri


Tavahooldus, õlid ja filtrid. Sillas ei tehtud otseselt midagi peale kontrolli. Sellepärast kahtlustangi õhkvedrustusega seonduvat.


Puidu tööstuslik viimistlus. Color It OÜ.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 01.04.20 09:14 Tsiteeri


Huvitav kuidas üldse märgati, andurite hoovad kinni, ilma lahti võtmata ei saa neid väga testida. Äkki rebis siis lahti mõne üles tõstmisel. Kui midagi muuta seoses anduriga, siis võib jah muuta mõne nurga kõrgust ja koos sellega muutub rõhk padjas jne., aga vaevalt see nii hullusti mõjub.
Aga ma ei ole päris nõus selllega, et C7 ei otsi kunagi teed. Kui ikka on korralikud pikirööpad, siis laiema rehviga on rohkem tunda seda iga autoga, kitsam rehv mahub ära rööpa põhja ja ei riiva nii palju servasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 01.04.20 09:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mustanq
Tavahooldus, õlid ja filtrid. Sillas ei tehtud otseselt midagi peale kontrolli. Sellepärast kahtlustangi õhkvedrustusega seonduvat.

Tsitaat:
Algselt postitas: Mustanq
Mainiti, et kõik õhkvedrustuse andurite liigendid kinni (sai need lastud lahti võtta ja üle määrida).


Liigendid siiski võeti lahti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 01.04.20 09:41 Tsiteeri


Rööbaste osas on rehvi mõõt ja rehvi külje jäikus väga olulised. Eelmine aasta panin oma C7'le veidike vale mõõduga rehvid 255/45 R19 ja otsis kohati häirivalt rööbastes teed. See aasta läksid uued orig mõõdus 255/40 R19 rehvid alla ja oluliselt mugavam on sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 01.04.20 11:01 Tsiteeri


Liigendid võeti lahti 2 nädalat hiljem (mitte Forss-is). Forss pakkus vaid uusi andureid koos liigenditega.

Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: Mustanq
Tavahooldus, õlid ja filtrid. Sillas ei tehtud otseselt midagi peale kontrolli. Sellepärast kahtlustangi õhkvedrustusega seonduvat.

Tsitaat:
Algselt postitas: Mustanq
Mainiti, et kõik õhkvedrustuse andurite liigendid kinni (sai need lastud lahti võtta ja üle määrida).


Liigendid siiski võeti lahti?



Puidu tööstuslik viimistlus. Color It OÜ.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 06.04.20 16:59 Tsiteeri


Käis siis auto täna uuesti kontrollis ja proovisõidul. Kõik pidi korras olema ja miskit märgatavat viga ei ole. Ju siis mul luulud ja peab leppima sellega :D


Puidu tööstuslik viimistlus. Color It OÜ.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sigaelmar
huviline



Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 07.04.20 05:22 Tsiteeri


Mul oli kunagi seitsmes Bemm millega oli üsna vastik sõita sest koguaeg pidi rooli keerama, et see sirgelt sõidaks. Sillas mingeid kolinaid ei olnud, töökojas lõtke ei leitud, silla regullist polnud abi. Läksin siis linna kõige rangemasse ülevaatuspunkti, nad raputasid seal stendiga ja ütlesid et mul on üks õõts läbi. Natuke küll kahtlesin selles diagnoosis aga vahetasin selle õõtsa ära ja pärast seda seisis ikka väga hästi auto tee peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattrodiisel
klubiliige



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 07.04.20 05:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mustanq
Käis siis auto täna uuesti kontrollis ja proovisõidul. Kõik pidi korras olema ja miskit märgatavat viga ei ole. Ju siis mul luulud ja peab leppima sellega :D





Ka parim eksib vahel. Mina teeks kuskil prooviks teises kohas uuesti veermiku reguleerimise. Kogesin alles hiljuti sama ning teises kohs veermik reguleerituna sõitis auto taas ilusti otse.


Street stock 2000W @ 151.4DB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.2% - SQL: 31.8%]