Foorumi logo

Audi a6 c6 allroad õhkvedrustuse probleem! ABI TERETULNUD!
Lauri01 - 18.01.20 21:25

Postitasin siis varem, et autol oli õhkvedrustuse probleem, näitas et kõrguse andur läbi, nii, sai siis vahetatud ja arvutiga selgeks tehtud kuid sümptomid jäid alles, sensori viga kadus aga tuli teine viga nimelt õhkvedrustuse süsteemis mingi viga, vilgutab vedrustuse tuld ja tuleb sõidupealt veel roheline õhkvedrustuse tuli kõrvale, et auto kõige madalamas asendis, tegelt ainult esiots vajub alla ka sõidupealt, taguots jääb samaks, comfort modile ei lase absoluutselt panna, jätab ikkagi automaticu peale, seisma jättes vahepeal on kuulda kuidas laseb esiotsast õhku natuke välja ja siis kaob ära nagu ei saaks auto aru mis asendis ta on ja vahepeal ei lase midagi välja, padjad on terved. Üks arvas, et ehk võib olla klapiplokk tuksis, seega küsiks kas kellelgi on kogemusi sellega? Kui keegi meistrimees Pärnust viitsiks üle vaadata oleks väga hästi ja ka kõik vastused teretulnud!


Jann - 19.01.20 08:59

Mis see teine viga täpsemalt on? Kui arvamiste järgi hakkad remontima, saad kohe rohkem asju vahetada. Seal on lihtsalt reaalset kogemust vaja koos arvutiga, et tegelik probleem välja selgitada.


Lauri01 - 19.01.20 10:08

Üks firma kelle juures remontimas käisin seal öeldi et üks viga jäi sisse veel, õhkvedrustuse süsteemi tõrge vist nagu see vend ütles, midagi muud ta mulle nagu ei öelnud ja ütles et võib klapiploki viga olla. Kellelgi Pärnus normi arvutit pole millega täpsemalt näeks?


kuno666 - 19.01.20 10:59

Millal viimati kõrgust kalibreeriti ? Tuttaval üks a6 oli pidevalt eest madal . Sai siin sügisel arvutiga ära kalibreeritud ja nüüd auto võrtselt sama kõrge aga sellel ka mingi esimese padja viga sees mida pole jõudnud veel teha . Aga vähemalt auto on kõrge ja saab normaalselt sõita .


Lauri01 - 19.01.20 12:40

Vahetati juhipoolne kõrguse andur siis kalibreeriti, aga pärast vahetust midagi ei muutunud, sõidu pealt vahepeal lööb ikka kollase vilkuma ja rohelise kõrvale, et auto kõige madalamas asendis kuigi taguots üleval ja esiots all, vahepeal ei hakkagi kollane vilkuma ja seisab õiges asendis aga kui tõstma hakkan siis lööb kohe kollase vilkuma


Lauri01 - 21.01.20 14:35

Nii, sain siis arvuti taha ja näitab sellist asja:
Level regulation-Self-levelling suspension
02646 - plaudibility of level control system
- faulty signal
- intermittent


teet82 - 21.01.20 17:57

Väga nagu infot ei ole selle veakoodi kohta, enamasti jõutakse selleni, et kompressor ei tööta, konkreetset lahendust ei näinud kusagil. Aga meil näiteks Touareg läks ka kohe peale ostmist lolliks, lasi esiotsa alla ja ajas tagumiku püsti. Viga ole selles, et üks kõrgusandur oli lahti tulnud õõtsa küljest. Anduri veakoodi polnud, aga "live data" alt oli näha anduri hälve, konkreetset veakoodi kahjuks ei mäleta. Aga tasub alustuseks füüsiliselt üle vaadata kõik, mõnedel kannatab isegi tagurpidi panna hoobasid.
Kui näiteks vigase/lahtise anduriga kalibreerida, siis võib tulla mõne ratta jaoks mingi -30mm võrreldes eeldatava nulliga ja arvatavasti pole auto rahul sellega. Variant on näiteks kalibreerida tehase väärtustega ja pärast vaadata, et kui suured on hälbed, see annab infot andurite/hoobade korrasoleku kohta jne.. Raske seletada, tuleb lihtsalt arvutiga üle vaadata kõik.


Jann - 21.01.20 18:06

Lahtise hoovaga kalibreerida ei saa, kui üks andur aiateibaid näitab, ka ei saa. Ja üldse, õhkvedrustust üle neti diagnoosida lihtsalt ei saa. Eriti selle veakoodi põhjal.


teet82 - 21.01.20 19:02

Jah, Sul on õigus, täiesti lahtisega ei saa, sest alguses ju tehakse see tõstmine ja langetamine.
Mul see Touareg liigselt silmade ees, selle oli ees ülemine plastikust tüübliga kinnitus lahti õõtsa küljest, aga päris ära ei kukkunud, ülevalt alla surus ilusasti peale aga alt üles hakkas järgi venima. Aga seal vist oli põhjuseks see, et munakud olid kinni mädanenud pikast autoaiast seismisest.


Lauri01 - 22.01.20 05:48

Pean laskma kontrollida jah kusagil, endal pole teha kusagil seda. Aga kas klapiplokk võib ka sellist jama üleüldse korraldada?


Lauri01 - 22.01.20 05:55

Kompressor mul töötab, kui auto end vahel sõidupealt esiotsa alla laseb siis uuesti käivitades tõstab ta selle üles tagasi ja siis millalgi laseb uuesti alla ja vahel ei lase alla.


Lauri01 - 27.01.20 06:00

Lasin spets arvutiga nüüd numbreid kontrollida ja tuli välja, et kompressor lõi ainult 10bari ja väga kuumaks ei läinud, kuskil 130 kraadi, tavaliselt, kui on läbi siis ulatub kuskil 200 kraadini, niiet ehk piisab kraanulite ja filtri, tihendite vahetusest. Hoian kursis kas aitas


Jann - 27.01.20 10:17

Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri01
Lasin spets arvutiga nüüd numbreid kontrollida ja tuli välja, et kompressor lõi ainult 10bari ja väga kuumaks ei läinud, kuskil 130 kraadi, tavaliselt, kui on läbi siis ulatub kuskil 200 kraadini, niiet ehk piisab kraanulite ja filtri, tihendite vahetusest. Hoian kursis kas aitas


Kui kompressor juba maas ja laiali on, pane ikka põhilised asjad, nagu rõngas ja silinder ka. Muidu on suht tühi töö.


Lauri01 - 03.02.20 13:28

Polnud saada rõngast ega klappi, kompressor lõi arvuti järgi 11.9 bari. Seda peaks ju olema liiga vähe? 14 vist oli miinimum?


Jann - 03.02.20 13:42

Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri01
Polnud saada rõngast ega klappi, kompressor lõi arvuti järgi 11.9 bari. Seda peaks ju olema liiga vähe? 14 vist oli miinimum?


Ma ei ole reaalselt korras c6 kompressorit mõõtnud, 11,9 on ilmselgelt vähe. C7 oma lööb 18 bar kui heas korras. Mõõdetud täpse ja kvaliteetse mõõdikuga.


teet82 - 03.02.20 17:21

Patjadesse endasse peaks minema oluliselt vähem, mälu järgi umbes 8bar, võin eksida. See miinimum nõutud rõhk peaks olema rõhuaku kohta, seda üritatakse seal hoida kompressori sisse lülitamisega. Seega teoreetiliselt võiks sellest 12bar rõhust jätkuda patjade täitmiseks, kui just liiga kaua ei kulu pumpamisele ja mingit viga ei salvestata. Ja kui on juba üles pumbanud ja laseb suvalsel hetkel alla sõidu ajal, siis kompressor ju otseselt ei puutu asjasse, oleks nagu mingi muu viga veel seal.


Jann - 04.02.20 04:04

Tavaliselt nii ongi, kuskil lekib ja lisaks on kompressor ka lahjaks jäänud. Leke ainult süvendab seda lahjat rõhku.


Lauri01 - 04.02.20 05:51

Seistes alla ei vaju selles mõttes, seisab lasvõi 2 nädalat samal tasemel, seega leket ei usu et nagu oleks, nüüd võimalus ainult see, et sebida kuskilt testiks teise kompressori. Mõtted endal otsas ja keegi kuskil töökojas täpsemalt midagi ei oska, arvataksegi kas kompressor või klapiplokk


Lauri01 - 04.02.20 05:53

Eilsed veateated olid siis sellised:
02646-Plausibility level control implausible signal
01772-Sig. Wire from level ctrl pressure sensor

Edit: Igaks juhuks kontrollin ka relee ja kaitsmed üle, keegi oskab öelda kus kandis see relee sellel asub ja kaitse peakd ju olema armatuuris juhi pool?


Lauri01 - 17.03.20 10:54

Olen varem ka postitanud enda probleemist aga nüüd siis seis järgmine, et c6 allroadil vahetatud kõrguse andurid, kompressor, relee ja padjad korras, kuid ei lase autot tõsta, seisab dynamicu peal ja kihe kui tõstma panen taob errorisse,(kollast tuld) kõige imelikum et arvuti ühtegi viga ei näita. Ehk oskab siit keegi targem aidata ja üle vaadata, olen emaseks maksnud asjade vahetusega juba ja kõik kelle juures käinud olen on see müstika! Asun Pärnus võibolla keegi siit kandist aitaks? :)

02646 vea kood ikka tuli ehk:
-faulty signal
-intermittent
-plausibility of level control system


prj - 17.03.20 12:57

Tee adaptsioon süsteemile, koos reaalsete mõõtmistega.


Jann - 17.03.20 13:23

Sellises seisus tavaliselt adaptsioon ei õnnestu ja saab ühe "vea" veel juurde suure tõenäosusega, mis tekib, kui õpetus pooleli jääb. Ma arvan, et viga ikka juures veel, mis tootja andurid külge said? Enne kui adapt. aktiveerida, peaks veenduma, et kõik andmed oleks mingites loogilistes piirides olemas, muidu...


Lauri01 - 17.03.20 13:48

Sõnastasin ennem veidi valesti, ennem näitas vigast kõrguse andurit, see sai ühes firmas ära vahetatud, anduri firmat eitea 114 euri oli hind ja esisillas.


Ja oletame et valin comfort mode, siis tõuseb üles mingile maale ja siis lööb lahtrid halliks ja erroris.


Lauri01 - 23.03.20 16:16

Väike update siis, tuli lõpuks välja, et esimene juhipoolne õhkpadi lekib, kuskilt voldi vahelt, dynamicu ehk kõige madalamas asendis tunda ei ole aga tõstes tõmbab selle voldi lahti ja sellepärast sealt edasi ei lubagi tõsta


Jann - 24.03.20 04:02

Tsitaat:
Algselt postitas: Lauri01
Väike update siis, tuli lõpuks välja, et esimene juhipoolne õhkpadi lekib, kuskilt voldi vahelt, dynamicu ehk kõige madalamas asendis tunda ei ole aga tõstes tõmbab selle voldi lahti ja sellepärast sealt edasi ei lubagi tõsta


Täiesti tavaline olukord ja sulle sai juba ammu öeldud ju, et leke on kuskil. Võin tuua hunniku näiteid, kui on pool süsteemi välja vahetatud enne kui aru saadakse et padi võib erinevates asendites lekkida. Ja lausa niimoodi lekkida, et püsib nagu üleval, kuid teatud kõrgusest ülespoole ei tule. Diagnostikat igatahes ei osatud teha ja eriti ei osatud vaadeldavaid numbreid seostada auto käitumisega. Ja mida aeg edasi, seda rohkem hakkab nii olema, kuna geenjused arvavad, et panevad kõike, mis liigub.


Lauri01 - 24.03.20 06:02

Jah, käisin 6 korda remondis ennem kui viga üles leiti, väga head remondimehed peaks mainima. Kui kellelgi juhipoolset amorti koos toimiva padjaga on siis võib kirjutada!

Ja mis arvate ainult padja vahetusest sest amort ise korras, seal väideti et kui ainult padi vahetada ei pruugi pidama jääda.


anduke88 - 24.03.20 06:55

C6-l, mis ma tegelesin, vist 2018 aastal sarnase teemaga.
Suure hurraaga tellisin airbossist esisilla õhkpadja (300 midagi raha), võtsin karbist välja, tükk aega sügasin kukalt....Läksin Laki tänaval palju kiidetud Audi remondikohta (google mapsi järgi vaatan, et enam ei tegutsegi?), seal küsiti mis jama see veel on ja nemad sellist asja vahetada ei oska (eem, okei siis....) ja katseeksitusmeetodil tegemisega riski ei võta. Sai siis padi airbossi tagasi antud, sest vaatasin et endal töökojas selleks korrektsed tööriistad samuti puuduvad....
Kui mälu ei peta, vaatasin et vanal õhkamordil tuleb hakata kesta valtsi/liitekohti puurima, et see üldse lahti saada (võibolla käib lihtsamalt, ei tea ei süvenenud eriti) ja millega pärast need kinni siis panna? Seega lõin ka ise käega ning sai õhkpadi airbossi tagastatud....

Enda õnneks sõitsin nädal hiljem löökaugust läbi...tulemuseks rehv+velg+amort. Kasko tegi korda, läksid esindusest A varuosad, sh A varuosa õhkamort. Ja oligi minu mure lahendatud.

Ja see mida airboss täna 600 euri eest pakub? Mis asi on Miessler Automotive GmbH & Co. KG ???

Korraliku Arnoti saaks (soodukaga või läbi oma jope) kätte vähem kui 860 euri eest, japanparts vähem kui 700 eest, bilsteini toode oli seal 930 euri juures. A osa hind on langenud 1400 euri juurde (esinduses 1400+km). Kui peaks valima, siis arvatavasti Japanparts. Võibolla on aeg oma töö teinud vahepeal ja ka ainult õhkpadi on normaalne ja osatakse seda ka kuskil vahetada - vat seda ma ei oska kommenteerida. Sh see, et teed asja odavalt ning et see ka pidama jääks.

Ma olen seda mitmeid kordi öelnud, et kõik on kõvad remontijad, viid auto kohale ja on õk õk õk.
Minu puhul siis see olnud, et C6 ei olegi plank, vaid korraliku varustusega ja elektroonikast punnis. Ja küll oli häda õhkvedruga, küll silla regulliga, küll ACC-ga....tõsiselt > milleks võtta autot sisse ja teha töid, mis vajavad hiljem auto kalibreerimist arvutiga ning töökojal kas puudub arvuti või puudub personal vastava väljaõppega...ja lõpptulemus on see, et lõpuks esindus peab järjekordselt teiste käki ümber tegema....Seetõttu omad vitsad ja maha visatud aeg ja raha on näidanud, et tuleb vältida igasuguseid universaalseid kohti ja minna ainult nende juurde, kes Audisid teavad läbi ja lõhki või siis tõesti esindusse.


Lauri01 - 24.03.20 07:33

Update! Sain kasutatud amordi koos kõigi ashadega, nüüd auto tõuseb ja langetab, kuid küsimus järgmine, et kyi panen comforti peale siis see kolmas comfirdi lahter ei lähe punaseks, läheb ainult 2 lahtrit punaseks ehk siis automaticu lhter aga kui panen 4da taseme ehk allroadi siis läheb ilusti 4 lhtrit punaseks, miks comfordi lhter ei lähe siis?