Foorumi logo

A6C7 käigukast
Aigarlaum - 04.03.20 23:34

Tere, küsimus selles, et minu teada peaks olema A6C7 quattrol 7 käiku s-tronic kast, kuid autodna annab auto andmetes tiptronic kasti. Kas asi õige või lihtsalt andmed valed?


Oja1 - 04.03.20 23:36

Alustame sellest, et mis mootoriga C7 on?


jaiks - 04.03.20 23:36

Seal ütleb s-tronicu puhul ka nii.


Aigarlaum - 04.03.20 23:38

Mootoriks siis 3.0 diisel 180kw.


Oja1 - 04.03.20 23:39

Siis on S-Tronic, järelikult AutoDNA annab vale infot.


Aigarlaum - 04.03.20 23:44

Tänud info eest, väike mure ka selöega, et tagurdades näiteks järsul tõusul tekib salongi nagu siduri lõhn või midagi sarnast. Ei leidnud ka kuskilt selle kphta infot niiet vabandan, kui siia ei sobi. Äkki kelöelgil kogemusi või teab milles võiks asi olla.


lunatic - 05.03.20 00:07

S-tronic on kahe siduriga DSG kast.
Pakuks, et oled õigel teel - siduripakett võib olla otsakorral.


Jann - 05.03.20 05:23

Tsitaat:
Algselt postitas: Aigarlaum
Tänud info eest, väike mure ka selöega, et tagurdades näiteks järsul tõusul tekib salongi nagu siduri lõhn või midagi sarnast. Ei leidnud ka kuskilt selle kphta infot niiet vabandan, kui siia ei sobi. Äkki kelöelgil kogemusi või teab milles võiks asi olla.


Palju auto on sõitnud ja millal viimati õli vahetati kasti hüdraulikapooles?


Aigarlaum - 05.03.20 16:45

Läbisõit ca 250000 km ja käigukasti õlivahetuses käis ca 10000km tagasi. Mis õli või mis poolel vahetati täpselt ei tea. Arvel kirjas, käigukasti õlivahetus.


yanekk - 05.03.20 17:18

Kas seal arve peal ka mingi kogus või õli kood kirjas on?


andrec - 05.03.20 22:13

Kus vahetati üldse?


jaiks - 05.03.20 23:04

Minul oli libistamisega tagurdamisel ja vahel fooriall seistes õli kärsa haisu tunda. Olen sellest pms. lahti saanud esinduses tehtud adapteerimisega. Paar korda on hästi õrnalt ehk olnud tunda peale seda. Võimalik, et minu probleem oli hoopis midagi muud aga suhteliselt odav protsess, et proovida enne, kui mingit remonti teha. Peale adapteerimist võib küll samas mingeid muid anomaaliaid välja tulla.


Soyer - 06.03.20 18:46

Tsitaat:
Algselt postitas: Oja1
Siis on S-Tronic, järelikult AutoDNA annab vale infot.

Tegelikult ei anna. PR koode Elsa-st vaadata siis seal ongi tiptronic kirjas.


Aigarlaum - 07.03.20 18:01

Vahetati Aardla autoteeninduses Tartus. Aga täna juba asi nii, et sõidu pealt hakkas käike sisse raiduma ja kast läks avarii rešiimi.


Jann - 08.03.20 05:30

Tsitaat:
Algselt postitas: Aigarlaum
Vahetati Aardla autoteeninduses Tartus. Aga täna juba asi nii, et sõidu pealt hakkas käike sisse raiduma ja kast läks avarii rešiimi.


Nüüd vajad kiiresti asjatundlikku abi, võimalik, et pääsed pistiku puhastuse ja vahejahuti solenoidi vahetusega. Üldse ei imestaks tegelt, kui vale õli kasti valati ja nägemist selle kastiga. Koodi või täpset marki küsi, mis sisse läks, kui ei ole arve peal.

Tänapäeval tuleks üldse "panen kõike mis liigub" töökodadest ja diagnostikutest kaugele hoida, elu on seda väga palju tõestanud. Vahest on ikka päris valus kuulata, mis soga inimestele aetakse.


Amadeus - 08.03.20 11:07

Auto varustusnimekirjades on kõikidel C7 automaatkastidel „0G7 Tiptronic“. See ei näita kasti tüüpi, vaid automaatkastidel esinevat funktsiooni – "ülekande muutmise võimalust käsitsi" (+/- käiguvalitsa hoovaga, roolilabad). Täpsema kasti tüübi saad oma auto andmelehe päisest "Gearbox code", või varustusnimekirja väljalt G1_:

G1D - 7-speed automatic transmission for four-wheel drive
G1G - 8-speed automatic transmission for four-wheel drive

180kW diisel veeres tehasest välja G1D (DL501) S-tronic käigukastiga. Muidugi eeldusel, et Leedu nobedate näppudega sõbrad soovahetusoperatsiooni autole teinud ei ole.

Nagu Jann mainis, siis nüüd vajad pisut kangemat kompetentsi, kui "kasutaja teab rohkem, kui töökoja õliinsener" remondikohad pakkuda suudavad. Arvestada tuleb igal juhul võimalusega, et kast võib vajada „Full rebuild“ remonti.


prj - 08.03.20 14:27

Softi uuendus viimasele versioonile, sidurite adaptsioon.
Kui ei aita, siis siduripaki vahetus.

Õli võiks muidugi ka õige sees olla ning seda tuleb iga 60 000km tagant vahetada sidurite poolel.
Kasti mehaanika poolel on õli sama, nagu manuaalkastil põhimõtteliselt - see on n.ö. "eluaegne", aga 120 000 tagant võiks vahetada ikka.


Aigarlaum - 08.03.20 21:54

Tänud vastamast. Püüan homme ka õlimargi teada saada. Loodan siiralt, et pole vaja "Full rebuildi".


Aigarlaum - 08.03.20 22:01

Mis õli see õige oleks käigukastile? Ja juhul kui käigukast ikkagi vajab remonti siis mis arvate Recrost? Siiamaani on jäänud mulje, et neil hind tunduvalt madalam kui meil. Või on ka kvaliteet vastavalt hinnale madalam? Tänud


andrec - 08.03.20 22:33

Tsitaat:
Algselt postitas: Aigarlaum
Mis õli see õige oleks käigukastile? Ja juhul kui käigukast ikkagi vajab remonti siis mis arvate Recrost? Siiamaani on jäänud mulje, et neil hind tunduvalt madalam kui meil. Või on ka kvaliteet vastavalt hinnale madalam? Tänud

Mina kasutan ainult OEM pakendis õli selle kasti jaoks.


Jann - 09.03.20 05:05

Tsitaat:
Algselt postitas: Aigarlaum
Mis õli see õige oleks käigukastile? Ja juhul kui käigukast ikkagi vajab remonti siis mis arvate Recrost? Siiamaani on jäänud mulje, et neil hind tunduvalt madalam kui meil. Või on ka kvaliteet vastavalt hinnale madalam? Tänud


G052529 ette ja G 052513 tahapoole. Recrost ja remontidest siin kirjutatud küll ja veel, tervelt 16 lehekülge paar rida ülevalpool. Head lugemist.


Aigarlaum - 10.03.20 20:25

Tänase seisuga siis asi nii, et auto Trans-rem is ja sealt öeldi, et siduri rike. Uue siduri hinnaks koos vahetusega öeldi 1400euri. Ei tea kas palju või vähe aga tellimisse ta läks. Lisaks sellele öeldi ka, et võimalik, et tuleb ka elektroonika poolelt miski asi juurde kui pelgalt siduri vahetusest ei piisa. See siis lisaks 1200 euri aga seda ei saa ennem teada kui on uus sidur peal.


Jann - 11.03.20 05:40

Väga umbmäärane diagnoos, sümptomid ei viita sellele. Ok, kärsakas jah, aga järsku probleemid käiguvahetusel ja limp mitte. Keegi üldse kasti pistikusse vaatas? Mingigi diagnostika tehti? Äkki tuleb ka elektriosa teha? Kas peeti silmas rem komplekti, mis maksab u. 400 ja vahetus on lihtne, kast jääb peale ja 1200 on üle võlli või mehhatroonikat, kus 1200€ kindlalt ei piisa. See asi kipub niimoodi käest minema ja sa tegelikult ei tea, palju katsetamine lõpuks maksma läheb.


Aigarlaum - 11.03.20 11:28

Diagnoos oli siis selline peale siduri adaptsiooni, et sidur 1-hes oli surve lubatust tunduvaltvsuurem ja selletõttu ka diagnoos, et sidur kutu. Telliti terve uus sidur. Ja uus sidur koos vahetusega 1400 euri. Surved, kui õigesti mäletan võisid olöa seal 3bar ringis aga mõõtmisel oli surve sidurile ca 10bar. Ei tea ise täpseöt nendest asjadest aga nii töökojast öeldi.