A6 C6 2007 2,7TDI BPP mootor. Kast tuleb maha võtta ja kuna koguaeg nagu oleks kerge ketikõrin ka mootoris sees, siis võiks ketikomplekti ka ühtlasi ära vahetada. Mina olen siiani arvanud, et kogu ketikomplekti saab ära vahetada kui mootor peal ja kast maas aga juba kahes remondikohas on õeldud, et tuleb mootor ka maha võtta, et ketti vahetada. Isegi kui kast juba on maas. Kas see on tõsi?
Tsitaat: |
Kas mootori mahavõtmist just lihtsamaks nimetada saab. Ketti on muidugi lihtsam vahetada aga mootori maha võtmine on ju ka suur töö ja kui kast nagunii maha tuleb ja seda on võimalik nii teha, siis kasutaks ikka seda võimalust.
Mootorit ei ole küll vaja selle töö jaoks maha võtta, kui kast maas, siis saab kõigele ilusti ligi.
Me oleme alati kasti maha võtnud, see on kiirem ja odavam, kui mootorit võtta.
Näiteks siin Differ OÜ vahetamas C7 V6 mootorikette.
Ikka kast maha jah, kõige levinumatel automaat nelikveolistel on selleks 7 tundi ette nähtud (maha-peale). Kusjuures C6 kast tuleb ilusti läbi sillatala vahelt, võrreldes vanemate C5 või uurmate B8 kastidega. Ainuke probleem selle töö juures võib tulla, et väljalaske mutrid on mitu mõõtu väiksemaks ja ümmarguseks mädanenud, ligipääs on ka halb, kõik muu on lihtsalt kruvimise vaev. Arvan, et neil kes soovitvad mootori maha võtta, pole lihtsalt normaalset käigukastitõstukit.
Tsitaat: |