B6 Avant, 2004 manuaal. Kui sidurit lahutada ja vedu taha tuleb, siis eriti just teise käiguga on tunda käigukangi liikumine. Ehk kui siduriga mängida
- sidur alla ja lahti, alla ja lahti, on tunda, kuidas käigukang liigub - loksub. Mootoripadjad ning käigukasti padi Forssis vahetatud, kuna olid
katkised, aga midagi ei muutunud. Uurisin põgusalt Tartu Ekspertautohooldusest, kuid sealne tüüp kehitas vaid õlgu ning ütles, et mootoripadjad, muud
ei saa olla. Ilmselgelt on põhjuseks midagi muud, aga mis?
Esimene käik läheb veidi raskelt sisse, kui see peaks asjasse puutuma.
Kast ise.
Mis võiks kastis seda põhjustada?
Kas on Tartus kedagi, kes oskaks seda diagnoosida ning lahendust pakkuda?
Pakkusin enda kogemuse põhjal. Kasti lahti võtmine ja remont on ilmselt rahaliselt mõttetu, pigem korralikum kast otsida.
Diagnoosid nii, et tõstad ühe poole esiratta üles ja käik sees olles keerad seda ratast ühele ja teisele poole. Kui annab palju keerata nii, siis
kasti sees on lõtkud. Kui palju on palju? Oma autol 15" ratta puhul panin mõõdulindi rehvi peale ja siis vaatasin ülemise punkti suhtes kui palju
kokku annab liikuma. 1. käiguga oli u. 6-6,5 cm ja see oli juba häiriv. Mõne aasta pärast oli 30 cm. Veel aasta edasi ja lõtk oli juba lõpmatult suur
(loe- kast lendas laiali).
Kõige ees too kummipuks mis radikakanduri alla läheb on ka vahetatud?
Vähemalt A80nel oli ta olemas ning tundub et ka A4jal
https://www.ladu24.ee/audi-varuosad/a4+avant+%288e5%2C+b6%29+2000-2005/1.6+75kw/16043/mootor,mootori-kinnitus,0,1/400105,403/pai
gutus-mootor-maxgear
Jah, mootoripadjad on vahetatud, sh ka see, mis kasti juures on.
Sõidab, aga häirib.
Tsitaat: |
Ehk siis peaks sammud seadma Aasta Autosse?
Rohkem Audi pädevust ei tundu Tartus olema, Ekspertauothoolduses teatakse, et tule kuu aja pärast tagasi.
Aga näiteks 5. käik, mntl lased kaasipedaali lahti (sidurit ei puutu) ja vajutad uuesti järsemalt, korrates uuesti siis ka näha kuidas kang ise liigub ebaloomulikult palju?
Tsitaat: |
Kõige suurem on loks just 2. käiguga. Gaasi andes või jalg üldse gaasilt maha - loks on märkimisväärne.
Muude käikude korral ei ole nii häirinud, aga just 2. häirib.
Kuna kere on enam-vähem korralik, siis selle olukorra säilitamiseks on auto hetkel väikestel keretöödel ning kuna kuigi palju sõitnud ei ole, siis
kohe rohkem mälule tuginedes öelda ei oska.
Vötke nüüd asja loogiliselt. Kasti ja mootori padjad on vedelad.....ja nii ongi Kaasa arvatud see esimene mootori tugi. Ma ei tea kuidas B6 on aaga B4-jale pakuti Forsis erinevate tootjate kasti patjasid. Ühed neist olid nii vedelad,et kannatas ilusti näppude vahel liigutada Ja kui sind ei rahulda originaal,siis kasuta selliseid https://www.ecstuning.com/Audi-B6_A4-Quattro-1.8T/Engine/Mount/
Väidetavalt B6-le mootoripadjad ainult A-varuosana.
Ilmselt mitte https://www.ladu24.ee/audi-varuosad/a4+avant+%288e5%2C+b6%29+2000-2005/2.0+fsi+110kw/16861/mootor,mootori-kinnitus
Tsitaat: |
Tsitaat: |