Foorumi logo

Pidurikettaid ja klotse?
Priidik999 - 20.08.19 17:15

Soovitage mis firma toodangu piduriklotse ja kettaid eelistada?
Audi a6 c6.


Kremlin - 20.08.19 17:21

B7le sai viimane set pandud puuritud TRW kettad / klotsid. Väga rahul ja hind normaalne.


TEPO6 - 20.08.19 18:42

C6-le ette TRW, mis vähem kui 2000km kõverad. Ei soovita. Taha Brembo, seal siiani kõik OK.


quattrodiisel - 21.08.19 05:32

Tsitaat:
Algselt postitas: TEPO6
C6-le ette TRW, mis vähem kui 2000km kõverad. Ei soovita. Taha Brembo, seal siiani kõik OK.


A4 quattro sai taha brembod, aastaga hakkas ketas roostetükke loopima sisemiselt küljelt, trw juba 2a küljes ning pole probleemi :D


JaanK - 21.08.19 09:18

Tsitaat:
Algselt postitas: TEPO6
C6-le ette TRW, mis vähem kui 2000km kõverad. Ei soovita. Taha Brembo, seal siiani kõik OK.


Samuti TRW ees ja kõverad üsna ruttu. Ei tea enam ise ka mida alla panna...


stihl - 21.08.19 13:10

Tsitaat:
Algselt postitas: JaanK
Samuti TRW ees ja kõverad üsna ruttu. Ei tea enam ise ka mida alla panna...


Kas supportid on kõigil ikka korras?

Selge see, et kui pidur natukenegi peal, suppordi kolb/liugurid/klotsid raami sees kinni roostetanud, siis ajab ketta sõites kuumaks, sel enam kuhugi paisuda ruumi pole ja siis läheb lainesse.

Mis jätabki mulje, nagu oleks ketas kõver, sest pärast pikemat sõitu pidurdades väristab nii autot kui pedaali.
Jahtub maha, siis on hea tootja ketas pärast uuesti sirge.

Mul siin kõrval töökojas, kus kaasaegseid autosid tehakse, laksavad mehed alla igasuguseid odavaid NK-sid (need on VAG-ide puhul täna ka juba värvi all!), A.B.S.-e, Maxgeare, EGTsid (Leedu toodang!), Delphit muidugi jne kettaid ja mingit jama ei ole.

Suppordid muidugi vaadatakse ka alati üle ja kui mingigi jamps on, siis soovitatakse kohe uus panna. (remont on tänapäeval ju sama hinnaga)
Pole neil keegi tagasi tulnud ja nutnud, et uued kettad kõverad.
Kui ongi seismisest räme rooste peal ja ketas annab veel paksuse välja, siis treivad auto küljes üle, aga need ei jää alul ilusad.

.

P.S. Rahvajutt räägib, et Zimmermann on ainuke ketas, mis valatakse mitte Hiinas ja seetõttu on klass omaette. Teised (TRW, Brembo, Mintex, Bosch jne jne odavamatest rääkimata) on kõik Hiinas valatud.

P.S. Ise paneks üldsegi Meyle, kui oleks küsimus, et mida. Lihtsalt selle pärast, et nimi on ilus. :P

.


100 - 21.08.19 13:43

Mine võta Autoeksperdist ära mida pakuvad ja saab piisavalt hea.;)


Priidik999 - 21.08.19 14:43

Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanK
Samuti TRW ees ja kõverad üsna ruttu. Ei tea enam ise ka mida alla panna...


Kas supportid on kõigil ikka korras?

Selge see, et kui pidur natukenegi peal, suppordi kolb/liugurid/klotsid raami sees kinni roostetanud, siis ajab ketta sõites kuumaks, sel enam kuhugi paisuda ruumi pole ja siis läheb lainesse.

Mis jätabki mulje, nagu oleks ketas kõver, sest pärast pikemat sõitu pidurdades väristab nii autot kui pedaali.
Jahtub maha, siis on hea tootja ketas pärast uuesti sirge.

Mul siin kõrval töökojas, kus kaasaegseid autosid tehakse, laksavad mehed alla igasuguseid odavaid NK-sid (need on VAG-ide puhul täna ka juba värvi all!), A.B.S.-e, Maxgeare, EGTsid (Leedu toodang!), Delphit muidugi jne kettaid ja mingit jama ei ole.

Suppordid muidugi vaadatakse ka alati üle ja kui mingigi jamps on, siis soovitatakse kohe uus panna. (remont on tänapäeval ju sama hinnaga)
Pole neil keegi tagasi tulnud ja nutnud, et uued kettad kõverad.
Kui ongi seismisest räme rooste peal ja ketas annab veel paksuse välja, siis treivad auto küljes üle, aga need ei jää alul ilusad.

.

P.S. Rahvajutt räägib, et Zimmermann on ainuke ketas, mis valatakse mitte Hiinas ja seetõttu on klass omaette. Teised (TRW, Brembo, Mintex, Bosch jne jne odavamatest rääkimata) on kõik Hiinas valatud.

P.S. Ise paneks üldsegi Meyle, kui oleks küsimus, et mida. Lihtsalt selle pärast, et nimi on ilus. :P

.

Maxgear väga saast?


stihl - 21.08.19 15:00

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999

Maxgear väga saast?


Küsimus pole arusaadav.
Aga kui seal sõna "kas" sees oleks, siis vastus oleks, et mitte saastam, kui need teised. Kui on igapäeva auto, supportid korras, miks mitte.

Seisva auto puhul oleks kallim ketas ehk parem, siis hakkab juba roostekindlus kah rolli mängima.

.


teet82 - 21.08.19 15:06

See Maxgear on pigem kahtlane asi, toodab väga paljusid erinevaid osasid ja tihti poole odavamalt kui tuntumad tootjad, seega vast midagi väga head seal pole. Ise võtan kettad Automaailmast, tavaliselt antakse kollane/sinisega karbis Comline, sadu paare paigaldanud neid aastate jooksul ja pole nagu probleeme olnud. Mõistliku sõidustiiliga enamus tootjaid tõenäoliselt siiski kestavad, muidu ju ei müüdaks neid.


Elxx - 21.08.19 15:43

Kunagi sai b5-le comline kettad, jubedalt roostetasid :D

C6-le võtsin 4 kuud tagasi esimesed Zimmerman Coat Z kettad + TRW klotsid(1ZL), siiani olen rahul.
135€ www.iparts.ee. Hinnad sellised, et mina ei katsetaks neid kõige odavamaid omal nahal:D


Kremlin - 21.08.19 16:45

Tsitaat:
Algselt postitas: Kremlin
B7le sai viimane set pandud puuritud TRW kettad / klotsid. Väga rahul ja hind normaalne.


Enne seda olid ees Zimmermann, ~6 kuud ja kõverad.


KeveN - 21.08.19 17:05

Elu näitab, et enamus klotivahetajad ei puhasta liugpindasi korrektselt ja väikemal või suuremal määral jääb pidur peale. Olge hoolsad ja kontrollige. Isiklikult olen alati suppordi liugurite kummipuksid ka välja võtnud ja pinnad ära puhatanud, peale seda liigub liugur olulisemalt kergemalt.


teet82 - 21.08.19 17:13

Autokoolis või kusagil mujal räägiti, et ideaalis ei tuleks pidurit vajutada suuremal kiirusel kui 40km/h, see on siis rahulikul igapäevasõidul. Karta on, et täiskiiruselt enne ristmikku pidurdajad koormavad rohkem kettaid ja ajavad need kiiremini kõveraks. Tootjate kodulehelt võib lugeda soovitusi, et uusi kettaid ei tohi esialgu üldse koormata. Mõni võib-olla läheb testima kohe, et kas ikka väristab. Kui viga oleks puhtalt ketastes, siis oleksid need ju kõigil kõverad sama tootja puhul, ega ikka ei ole küll.


merchant - 21.08.19 19:25

Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Autokoolis või kusagil mujal räägiti, et ideaalis ei tuleks pidurit vajutada suuremal kiirusel kui 40km/h, see on siis rahulikul igapäevasõidul. Karta on, et täiskiiruselt enne ristmikku pidurdajad koormavad rohkem kettaid ja ajavad need kiiremini kõveraks. Tootjate kodulehelt võib lugeda soovitusi, et uusi kettaid ei tohi esialgu üldse koormata. Mõni võib-olla läheb testima kohe, et kas ikka väristab. Kui viga oleks puhtalt ketastes, siis oleksid need ju kõigil kõverad sama tootja puhul, ega ikka ei ole küll.

Veider käsitlus sel teemal siin. Küll soovitatakse mõistlikku kasutust (mis see täpsemalt oleks?), küll ei tohi täiskiiruselt pidurdada... :D
Oleme erinevatele Mannergutele alla pannud suvalised odavad kettad, mida BAO-st saab, ei mingit sissesõitu ja järgmised 6h saab ainult täiskiiruselt max pidurdust - ükski pole kõveraks läinud. Aga pidurid saavad enne igat sõitu puhastatud ja hooldatud. 3-4 komplekti klotse iga hooajaga läbi kärutatud, aga ketastega pole küll probleeme esinenud. Täpselt sama asi E36 rajaautoga. Kettad alati siledad, ilma slottide ja aukudeta.
Küll olen korduvalt näinud mõrasid ja "paistetusi" puuritud ketastel, igapäevaautodele need väga ei kõlba ja pikema kasutuse korral rajamasinale kah mitte. Muidu on ju fääncid ja reissing küll :P


TEPO6 - 21.08.19 19:32

Zimmermanni võiks ka proovida, aga mitmed foorumlased väitnud et ühtede ja teiste klotsidega vilistavad.


100 - 21.08.19 19:59

Ei ole kunagi üle mõne sekundi mõelnud selliste elementaarsete kuluosade üle nagu piduriklotsid ja kettad, piisab vaid normaalsesse poodi (näiteks see, mida eespool mainisin) sisse astuda ja mõne minutiga on teema ammendunud.:)


anduke88 - 21.08.19 20:02

Zimmermann on väga hea, aga ainult siis kui kogu komplekt on tema toodang. Kui panna näiteks mingi muu firmad klotsid vms, kohe vilisevad või kui kohe ei vilise, hakkavad mingi X tuhat läbitud km pärast vilistama.

Brembo on väga hea. Bosch on hea. Ferodo on hea. Febi on hea.
Delphi ja JP ja LPR = ?
Trusting - kuidas joppab. K27 - enda kogemuse põhjal hea.

Üldiselt ikkagi soovitaks silla peal sama tootja kettaid-klotse kasutada. Mitte Brembo kettad ja Boschi klotsid vms.


Kremlin - 21.08.19 20:02

Tsitaat:
Algselt postitas: TEPO6
Zimmermanni võiks ka proovida, aga mitmed foorumlased väitnud et ühtede ja teiste klotsidega vilistavad.

Sama firma / tootja klotsid ka siis! Peaks olema kindla peale minek...
Mul eelmine kit oli Zimmermann kettad ja Bosch klotsid ja vilinat pold, lihtsalt infoks.


Rix - 21.08.19 20:18

Ma ütleks, et kettal ja kettal on ikka meeletu vahe. Ostes olid autol OEM kettad, klotse ei tea, kelle toodang. Kuna kettad olid õhukeseks kulunud, said kõik välja vahetatud Fremax-i komplektide vastu. Pärast seda auto pidurdab märksa kehvemini ja kõik kettad on juba päris roostes (äkki aasta või 2 on möödas vahetusest), samal ajal vedelevad vanad kettad siiani maal kuuri kõrval vanaraua hunnikus ja on ka vähem roostes tänaseks päevaks, kui alla läinud Fremax-id. Ei oska kommenteerida, kas antud originaal kettad olid auto all ~15a ja ~200000km jooksul esimesed, teised või kolmandad, kuid mina olen nende kvaliteedis, pidurduseffektiivsuses ja roostekindluses siiani meeldivalt üllatunud.


laurz - 22.08.19 05:33

Jagage veel infot,mis kombod ei vilistaks. Vöi on migit rohtu vilina vastu.


miilits22 - 22.08.19 05:48

Viimased kolm kombot eri masinatel olnud nk kettad ja roadhouse klotsid. Mina ei nurise


JaanK - 22.08.19 07:15

Eelmisel audil olid all bosh kettad klotsid. Nagu vihma sadas pidureid polnud. Panin kokkuhoiu müttes NK kettad ja K27 klotsid ja isegi vihmaga olid tavapärased. Varem polnud sellist asja kunagi ennem näinud. Nüüd mõtlen, et peaks panema ette ehk Zimmermanni puuritud kettad. Äkki need jahutavad paremini ja ei lähe nii ruttu kõveraks...


stihl - 22.08.19 07:31

Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Jagage veel infot,mis kombod ei vilistaks. Vöi on migit rohtu vilina vastu.


Tõsiselt küsid sellist asja we?

Mittevilistav klots.
Veel üks mittevilistav klots.

Klots, mis ilma "nippideta", mida pildil pole näha, karjub pidurdamisel nagu Tallinna ühistransport: PILT
(tootjatele mitte tähelepanu pöörata, see pole oluline)

..........

Kõige lihtsam "nipp", kui sai kord juba odav, ilma pehmenduspadaja ja -metallita klots ostetud, siis klotsi tahaküljele (seesama Ferodo klots näiteks, kui neid plekke karbis kaasas pole; enamasti on nad juba klotsile külge kleebitud, nagu esimese näite Zimmeritel) määrida sellist imeasja nagu vasemääre.

On ta kallis Würthi CU800 või CRC esimesest ettejuhtuvast bensukast pärit copper paste tuub, mitte mingit vahet ei ole; peaasi, et kolvi serv vastu klotsi ja väljast see puppordi käpp oleks vasega koos.
Klotsi puutepinnad vastu suppordi raami loomulikult ka.

.


Priidik999 - 22.08.19 09:50

Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999

Maxgear väga saast?


Küsimus pole arusaadav.
Aga kui seal sõna "kas" sees oleks, siis vastus oleks, et mitte saastam, kui need teised. Kui on igapäeva auto, supportid korras, miks mitte.

Seisva auto puhul oleks kallim ketas ehk parem, siis hakkab juba roostekindlus kah rolli mängima.

.

Mis arusaamatut on lauses?


K92 - 22.08.19 10:08

Keda huvitab, siis

Maxgear : Ostab erinevate tootjate kettaid klotsid el.osi ja pakendab enda nime all. Kvaliteet varieerub. Kõige odavam . Trw, Ferodo, Brembo ja ka odavamad sobivad väga hästi igapäevasõiduks.


Procon-Ten - 22.08.19 11:34

Sai eelmise suve lõpu poole paigaldatud C5 taha sillale Zimmermanni kettad koos Zimmermanni klotsidega. Ühtlasi läksid ka külge uued suppordid ja kelgud. Kevadeks olid katsastel tsingitud osad (mitte tööpinnad) kaetud suuremas osas õrna roostega. Suvel palavate ilmade ning pikema sõidu peale oli ka kuulda õrna vilistamist neil ketastel. Praegu on samas täiesti vaiksed püsinud.

Esisillale said paar aastat tagasi odavad Meyle kettad koos Meyle klotsidega. Supporditele läksid uued liugurite kummipuksid ja kelgud said korraliku puhastuse roostest. 2..3 kuuga olid ketastel üsna tugevad sooned sees. Samas pidurdavad need kettad hästi ning tuntavat vibratsiooni pole seni pannud tähele. Arvestades, et need odavamad Meyle kettad on ilma pinnakatteta, siis pigem nende puhul saabki negatiivseks osaks nende ketaste visuaalne välimus peale mõningast kasutamist.

Võrdluseks on kõrval Audi 200 igivanade originaal ketastega. Aru ma ei sa kuidas need kettad on tänaseni püsinud sellisena, et tööpindadele pole ühtegi tugemat soont tekkinud, kuigi kettad on juba kulunud nii õhukeseks, et vajaksid varsti puhtalt sellepärast välja vahetamist.


Priidik999 - 22.08.19 12:58

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999

Maxgear väga saast?


Küsimus pole arusaadav.
Aga kui seal sõna "kas" sees oleks, siis vastus oleks, et mitte saastam, kui need teised. Kui on igapäeva auto, supportid korras, miks mitte.

Seisva auto puhul oleks kallim ketas ehk parem, siis hakkab juba roostekindlus kah rolli mängima.

.

Mis arusaamatut on lauses?

Kui kellegil midagi üle jäänud ketta või klotside näol võib pakkuda ka.


laurz - 22.08.19 14:02

Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Jagage veel infot,mis kombod ei vilistaks. Vöi on migit rohtu vilina vastu.


Tõsiselt küsid sellist asja we?

Mittevilistav klots.
Veel üks mittevilistav klots.

Klots, mis ilma "nippideta", mida pildil pole näha, karjub pidurdamisel nagu Tallinna ühistransport: PILT
(tootjatele mitte tähelepanu pöörata, see pole oluline)

..........

Kõige lihtsam "nipp", kui sai kord juba odav, ilma pehmenduspadaja ja -metallita klots ostetud, siis klotsi tahaküljele (seesama Ferodo klots näiteks, kui neid plekke karbis kaasas pole; enamasti on nad juba klotsile külge kleebitud, nagu esimese näite Zimmeritel) määrida sellist imeasja nagu vasemääre.

On ta kallis Würthi CU800 või CRC esimesest ettejuhtuvast bensukast pärit copper paste tuub, mitte mingit vahet ei ole; peaasi, et kolvi serv vastu klotsi ja väljast see puppordi käpp oleks vasega koos.
Klotsi puutepinnad vastu suppordi raami loomulikult ka.

.
Vat tegelt kaa....
Ferodo ketas ,klots. Möned kümned pidurdamised. Kettad köverad.Täpselt nii kaua püsisid vait kuni need nn pehmendused klotside küljes olid.Piduri osad liiguvad köik kenasti. Proovitud nii copper pastet,kui keraamilist määret. Ei aita:D


Quattru - 22.08.19 16:18

Zimmermanni kettad 8 aastat ja nii 130000 pidasid ees vastu (augulised veel), enamus sõidud olid mntl ka. Läksid eelmine nädal prändile truuks jäädes ka sama toodang + ferodo klots. Ei vilise, eks sisse tuleb rahus ka sõita mõned sajad kilomeetrid.


stihl - 22.08.19 17:40

Tsitaat:
Algselt postitas: laurz

Ferodo ketas ,klots. Möned kümned pidurdamised. Kettad köverad.Täpselt nii kaua püsisid vait kuni need nn pehmendused klotside küljes olid.Piduri osad liiguvad köik kenasti. Proovitud nii copper pastet,kui keraamilist määret. Ei aita:D


Siis tuleb edasijõudnute nippi kasutada: maanteel kettad mõlemalt poolt mingi aerosoolmäärdega kokku.
Sõitu.
Kui esimest korda pidurit vajutad, siis pidur puudub täielikult, aga tasapisi tuleb tagasi.
Ja ei kiuksu enam.
Aga siia tuleb vist juurde kirjutada, et "ärge kodus järgi tehke", sest see on tõesti ohtlik.

......

See Ferodo värk...

KUST sa tead, et nad üldse mingid odavad koopiad pole ja Ferodo on lihtsalt peale kirjutatud???
Sest see on hea bränd, mida rahvas igal juhul ostab.
Loe näiteks seda, ka inglased on nendega hädas: Link

Ferodol endal on kah kodulehel mingi kontrollimisvõimalus: SELLINE
Vean kihla, et sa ei tsekkinud enne üle ja ei sisestanud sinna oma unique code`t.
Hind oli kah ilmselt "soodne".

Täpselt nagu Mann filtreid on Venemaa paksult täis, mis tegelikult ei ole Mann.
(neid tuleb UV lambiga valgustada, siis ilmuvad originaalil musta värvi alt mingid spets koodid välja. Võltsingul ei ilmu sealt midagi)

Ehk siis tänavaautole NK või Maxgear alla, sest neid ei tee keegu kuratki kunagi järgi ja saad 100% õige ja heas usus tehtud asja.

.


laurz - 22.08.19 18:44

Vean kihla....KUST....saab pudeliga peldikust:D


antsvolli - 22.08.19 18:47

Touaregil vahetasin klotsiringi ja kettad ära. Klotsid läksid Brembod, kõik 4 ja ka käsipiduri kingad. Juba esimestel kilomeetritel oli kohe tuntav vahe võrreldes selle prügiga mis seal all oli. Nime ei teadnud vaadata. Pinda veel oli... hea, et vahetasin.

Ja huvitav veel, et see pidamine oli ilma sissesõitmata ja klotsidel polnud ka mingit sissesõitmise kattet lihtsalt tavaline klots...kui saan klotsi sissesõidetud ja sisse pidurdatud. Ehk pidurdused kiiruselt maha ca. 10x120nelt 40le ja siis 15min rahulikult sõites. Tulevad pidurid küll väga hääd.:cool:


Kaits - 23.08.19 06:32

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Soovitage mis firma toodangu piduriklotse ja kettaid eelistada?

Mina soovitaksin originaale. Pidurite ja rehvide omadused tulevad välja kriitilistel hetkedel ja pole võimatu, et meetrike lühem pidurdusmaa hoiabki ära suure jama... Ja ei pea alati raha kohalikku "klaasmajja" viima (kuigi ka seal on hinnad kohati üsna mõistlikud). Tasub uurida ka Saksa e-Bay-st näiteks, sest seal on ka päris häid pakkumisi.

Enda RS-l otsustasin kokkuhoiu mõttes mõni aeg tagasi kasutada ees originaal ketas + mitteoriginaal klotsid kooslust. Klotside tootjaks Pagid kes on ka originaali tootja. Väited, et "samalt liinilt Audi rõngad maha freesitud" jne jutt ei saa olla tõde kuna klotsi kulumisjälg kettal on kitsam ja millegipärast hakkavad kettad hõõrdepinna keskelt lillakaks minema... Ilmselt pole ei mõõdud ega ka materjal originaali vääriline. Hinnavahe viiekordne.

80-l panin ette Boschi kettad-klotsid ja töötab väga hästi. Kuna Boschi komplekt maksis ca. 40€ siis ei hakanud väga põdema. Täna üks pool kipub vaiksel pidurdamisel vilistama, teine pool on vait :D Kogemata olen mõnel korral esirattad plokki pidurdanud asfaldil: ABS-i pole, kerge auto,...

Sõber käis oma E39 BMW-ga mõni aeg tagasi Austrias. Kuna ta "ülemakstud" juppe ei tarbi ja "tavalised" pole kunagi hätta jätnud, siis... Mägedest laskudes sai aru, miks tema peab vahepeal seisma jääma ja pidureid jahutama ning teised mitte :)

Ah jaa, jalgrattal kasutan vilistamise vastu SELLIST ASJA ja töötab suurepäraselt. Autol pole proovinud :D


stihl - 23.08.19 08:07

Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits

Ah jaa, jalgrattal kasutan vilistamise vastu SELLIST ASJA ja töötab suurepäraselt. Autol pole proovinud :D


Kas velod mitte ei kasuta roostevaba ketast?
See käitub malmiga võrreldes nagu öö ja päev. Aga neil on ketas nii õhuke, et tavalist süsinikterast või malmi ei kannata kasutada.
Roostetab lihtsalt ära.

.


aixx - 23.08.19 10:05

Mul olid originaalklotsid, aga kulusid ära ja hakkasid vilistama, ostetud ferodod on täpselt samasugused ühelt poolt kleepsuga supporti külge kleebitud teiselt poolt kolvi küljes mingi plekkkonstruktsiooniga kinni, tahmavad pisut vähem ja pidurdavad samamoodi, kettad on jätkuvalt need mis tehasest alla pandi, juba üsna õhukesed, aga täitsa soonevabad, supportid originaal trw-d. Minu kogemus ütleb, et klots ja ketas võiks erinevalt tootjalt (päristootjalt) olla, siis toimivad koos paremini.


Priidik999 - 27.08.19 12:38

Selle kogu info põhjal võiks eeldada,et pane mida iganes,kõik on ajama:)


KJO - 27.08.19 14:01

Just sai aasta täis Fremax ketaste/klotsidega ees ja taga, pole midagi halba óelda.


rendoqoz - 27.08.19 14:52

Tsitaat:
Algselt postitas: KJO
Just sai aasta täis Fremax ketaste/klotsidega ees ja taga, pole midagi halba óelda.


Mul sai mai lõpus 3 aastat täis nendega. Klotsid küll teiste tootjate omad, aga Fremax Carbon + vms kettad on (ees ja taga). 353 100 oli kilometraa˛, nüüd ~390 000.

Nii ja naa, minumeelest nad küll väga roostekindlad pole... "Coated disks" püsivad ehk kauem värskena, sest Fremaxil ma küll seda ei mäleta.
Samas midagi paha ka öelda ei saa, vaikselt triibud küll sisse kulunud ja eks supportid tahaksid ka vahetust/remonti saada, aga üldmulje hea.

NK Coated tunduvad huvitavad... proovi või ära :D


antsvolli - 27.08.19 14:56

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Selle kogu info põhjal võiks eeldada,et pane mida iganes,kõik on ajama:)


Kui kannatab siis pane orginaalid! Kui ei siis Meyle kettad ja Pagid/Brembo klotsid. Vaata, et ketastel oleks see tsingi laadne kate. Samas midagi "soodsat ei soovita küll"

Ahjaa, Touaregile läksid ATE kettad ja Brembo klotsid.

Nb! ükski Premium kombo ei jää toimima kui suppordid ei ole korras! ;)


Anna siis teada ka mida valisid!? Muidu jääb järjekordseks poolikuks teemaks :(


qqaabz - 11.09.19 18:47

Oskab keegi öelda palju võib ketas reaalselt kõver olla, et vibreerimist pidurdades tunda oleks ? 0,01 täpsuse indikaatoriga liigub kell 0-12 vahel siis on kas 0,012mm või 0,12mm ? Mul jooksis vahepeal nii juhe kokku :D


Priidik999 - 12.09.19 05:45

Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Selle kogu info põhjal võiks eeldada,et pane mida iganes,kõik on ajama:)


Kui kannatab siis pane orginaalid! Kui ei siis Meyle kettad ja Pagid/Brembo klotsid. Vaata, et ketastel oleks see tsingi laadne kate. Samas midagi "soodsat ei soovita küll"

Ahjaa, Touaregile läksid ATE kettad ja Brembo klotsid.

Nb! ükski Premium kombo ei jää toimima kui suppordid ei ole korras! ;)


Anna siis teada ka mida valisid!? Muidu jääb järjekordseks poolikuks teemaks :(

Võtsin abs toodangust mõlemad.


VIP - 12.09.19 06:50

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Selle kogu info põhjal võiks eeldada,et pane mida iganes,kõik on ajama:)


Või siis enam-vähem kõik kettad-klotsid on OK, kui suportid korras ja auto kasutamisel mingeid lollusi (kuuma kettaga põlvini lompi ei sõida jms) ei tee?! Mul on nii kalliste kui ka odavate ketastega nii häid kui halbu kogemusi - ekstreemseim neist paari nädalaga Brembo kettad kõverad. Teisel autol/kasutajal kestavad jällegi "lõpuni" ilma kõveraks minemata. Mina olen veendunud, et kui suportid on korras, siis kiirest kõveraks mineva ketta põhjus on rooli ja istme vahel, mitte ketta tootjas või pakendajas. Ja loomulikult peab klots vabalt oma kohale istuma, mitte ei tohi olla haamriga vahele pekstes/koputades "paigaldatud". Enda igapäeva autol (A6 C6) kasutan Zimmermanni kettaid ja Ferodo/Brembo klotse. Mitte sellepärast, et teistel midagi häda oleks, lihtsalt mingi põhimõte või lihtsalt edevus :D