Foorumi logo

audi a4 2011 automaatkäigukasti viga.
raidolink - 13.08.19 17:36

Tere, kas keegi oskab aidata? Kui autoga aeglasti sõita, siis ei lülita kohe vabakäigule, jääb esimesele käigule ja hoiab pöördeid. Selline tunne on nagu jääb käiguvahetusega hiljaks. Vahepeal on sees tunda ka kärsahaisu. Millegipärast vahepeal kui mootori temperatuur on umbes 60 kraadi ja jätad mootori seisma, siis hakkab mootorit automaalselt jahutama.


Jann - 13.08.19 17:44

Tsitaat:
Algselt postitas: raidolink
Tere, kas keegi oskab aidata? Kui autoga aeglasti sõita, siis ei lülita kohe vabakäigule, jääb esimesele käigule ja hoiab pöördeid. Selline tunne on nagu jääb käiguvahetusega hiljaks. Vahepeal on sees tunda ka kärsahaisu. Millegipärast vahepeal kui mootori temperatuur on umbes 60 kraadi ja jätad mootori seisma, siis hakkab mootorit automaalselt jahutama.


Vent jääb käima tahmaka pärast, mis põletuse pooleli oli sunnitud jätma. Mis kast, esi, nelikvedu?


raidolink - 13.08.19 17:49

käigukast on cvt. esivedu.
See siis normaale, et vent tööle jääb?


Jann - 13.08.19 19:46

Tsitaat:
Algselt postitas: raidolink
käigukast on cvt. esivedu.
See siis normaale, et vent tööle jääb?


Jah, kuna kapotialust peab tuulutama, kui tahmakas 600 kraadi kuum.
Kastile võiks adaptsiooni teha, eeldan, et õli ikka vahetatud. Välp 60 000 km.
Käiguvahetusega hiljaks ei saa jääda, kuna käike pole sellel variaator kastil.
Neti teel on võimatu aidata tavaliselt kasti anomaaliate korral.


Amadeus - 14.08.19 10:14

Ilmselt ei ole autol ja käigukastil midagi viga. Kõrgemad pöörded, kärsahais ja peale mootori suretust töötav jahutusventilaator viitab ikkagi tahmafiltri põletusele. Oletame, et kõnealusel autol on diiselmootor.