Foorumi logo

diagnostika tulemus: turbo või midagi muud?
RainisV - 13.08.19 17:04

Tere!


A6 C6 2004

Pärast diagnosti anti mulle teada, et sisselaskekollektorite klapid ei tööta korralikult. 5. eelsüüteküünal vajaks vahetamist, turbo ei tööta korralikult, kas turbo juhtmooduli või rõhuanduri viga, ilmselt võib ka viga täiesti mehhaaniline olla.

mida see rahaliselt tähendab? pole kahjuks õrna aimu ka

a) miks need probleemid tekivad ja
b) kui palju selliste murede lahendus maksab?

keegi varasemalt kokku puutunud?

algas vast sellest, et raskelt kiirendades süüteküünalde tuli hakkab vahel vilkuma, mootor limp-modes ja taaskäivituse järgselt kollane mootorituli.. 1-2 päeva möödas ja kaob ise ära... nüüd aga teised lood :D

parimate soovidega

Rainis


stihl - 13.08.19 17:31

a) Tekivad 15aastasest auto sihtotstarbelisest kasutamisest. Kui oleks poest võetuna tuppa seisma pandud, siis oleks vigu vähem.

b) Lase oma autole diagnost teha ja las teevad vead täpselt kindlaks.
See, mis sulle praegu tehti, on see, et keegi liuges mingeid veakoode. See ei ole diagnost.

.


Jann - 13.08.19 17:34

Tsitaat:
Algselt postitas: RainisV
Tere!


A6 C6 2004

Pärast diagnosti anti mulle teada, et sisselaskekollektorite klapid ei tööta korralikult. 5. eelsüüteküünal vajaks vahetamist, turbo ei tööta korralikult, kas turbo juhtmooduli või rõhuanduri viga, ilmselt võib ka viga täiesti mehhaaniline olla.

mida see rahaliselt tähendab? pole kahjuks õrna aimu ka

a) miks need probleemid tekivad ja
b) kui palju selliste murede lahendus maksab?

keegi varasemalt kokku puutunud?

algas vast sellest, et raskelt kiirendades süüteküünalde tuli hakkab vahel vilkuma, mootor limp-modes ja taaskäivituse järgselt kollane mootorituli.. 1-2 päeva möödas ja kaob ise ära... nüüd aga teised lood :D

parimate soovidega

Rainis



Lühidalt vajad vähe pädevamat diagnostikat.
Kõik need asjad kokku orig. osadega suurusjärk 1100, miks limpi läheb, saab ju edukalt diagnoosida, ohh jahh...nii ei saa autot remontida.


teet82 - 13.08.19 18:31

Endal ka üks 3.0TDI peres nüüd ja juba ette ära uuritud, et kust mida saab tüüpvigade avaldumisel. Pöördklappide eemaldamise eest küsiti siin vist 250, umbes sama summa eest saab mingid hiina kollektorid, veel odavamalt erinevaid remondikomplekte. Kas neist ei saa asja või palju originaal kollektorid maksavad praegu üldse?


Rain573 - 13.08.19 23:07

Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Endal ka üks 3.0TDI peres nüüd ja juba ette ära uuritud, et kust mida saab tüüpvigade avaldumisel. Pöördklappide eemaldamise eest küsiti siin vist 250, umbes sama summa eest saab mingid hiina kollektorid, veel odavamalt erinevaid remondikomplekte. Kas neist ei saa asja või palju originaal kollektorid maksavad praegu üldse?

Võrus pakun odavamalt eemaldamist. Kui huvi siis kirjuta ;)