Avastasin sellise imeliku asja, et 1996 a audi 5 käigulise manuaal käigukasti mõlemal käpal on ühe kõrva juures pragu. Jutt siis nendest kõrvadest,
millega käpp kasti külge käib. Kui käpad küljest ära võtta ja käega oma koha vastu panna, nii et 3 tervet kõrva kasti korpuse vastas kannavad, siis
jääb praoga kõrva ja kasti korpuse vahele umbes 1 mm vahe. (Ilmselt siis pragu pingest vabanemisel natuke tagasi paindunud). Aga kui proovida samasid
käppasid lammutuses teiste pealtnäha samasuguste kasti korpuste külge, siis paistavad praoga kõrvad olevat parasjagu selle prao laiuse jagu kasti
pool. Kas see tähendab, et kasti korpustes ongi selline erinevus sees, et osadel on ühe kõrva kinnitus mõned millimeetrid kõrgem või madalam?
Milles võib veel probleem olla?
Mulle kunagi toodi kast, millel olid poldid ära mädanenud ja sisse murtud. Käskisin omanikul organiseerida nende välja võtmise, sest meil polnud sellist kokkulepet. Kui kast tagasi toodi, siis oli sealt kõvasti maha käiatud poltide kätte saamiseks, tuli hunnik seibe panna kasti ja käpa vahele. See on lihtsalt üks võimalik põhjus, ei pruugi selles olla asi.
Murdunud (sügavamale) ja kinnikasvanud poldi kättesaamine alumiiniumi seest on tõesti paras peavalu.
Sul peab olema: karp ülihea kvaliteediga ja teravaid puure, hea (loe uus) akutrell, (ideaalis puurpink), hea ligipääs, hea tööasend, palju valgust
jne. Kui ükski nist tingimustest pole täidetud, siis on per...se.
Lihtsam on tõesti nii palju alut maha käiata, et pääseks pisutki sellele juurikale lähemale ja mutter peale keevitada. Kuumus võtab ta tavaliselt
lahti ka, siis tuleb mingi 1 kuni X katsel välja.
Aga sul on ju näha, kas on kasti tagasi käiatud või mitte, sela on rällaka vms jäljed siis peal.
Ja kui keeret veel alles on, siis uued käpad ja seibid vahele ja tagasi.
.
Kastid on erinevate nii õelda tasapindadega, sinna kuhu käpad kinnituvad. AXM-i käpad ei sobi DJG kasti külge. Läbitud etapp. Keerasin hooga kõik poldid kinni ja käpa pilbasteks
Krt, kas siis selle peale keegi noortest konstruktoritest ei tule, et numbreid jälgida?
Audi on ju teada tuntud oma tootekoodi pealekirjutajana (et sa ei eksiks, kui uut lähed ostma).
Ja niipalju kui mina olen jälginud, siis 30a pole ka mingi aeg, et nad oleksid neid muutnud. (nagu on Jaguaril ntx lemmikteema, et kõik ilgelt segane
oleks)
Audil pole keeruline keeruline näpuga järge
ajada
.
Tsitaat: |
Mis mõttes nagu? Hakkad kasti vahetama kuna käpad ei sobi?
Tsitaat: |
Vähem peavalu oleks kui lased käpad olemas oleva kasti järgi ära parandada. Mina lahendasin asja seibidega. Üks käpp on lihtsalt hetkel kahe poldiga kinni. Mina kohe kindlasti B kere ja DJG kasti vahele sobivat käppa ei leia😁
Sellise dokumendi leidsin:
http://forum.a8parts.co.uk/attachment.php?attachmentid=9839&d=1420349620
Millise koodiga kast sul seal hetkel all on?
DJU kast praegu